Nainen suostuisitko

Anonyymi-ap

Saisit 20 000 euroa rahaa heti eli tapaisit jonkun naisen joka antaisi kirjekuoren jossa 10 000 euroa ja joutuisit antamaan suukivat naiselle ja homman loputtua saisit heti toiset 10 000 euroa ja nainen sanois jos tarvit lisää rahaa niin ota yhteyttä

47

401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Täytyy olla jo aika kovan luokan tauti kun noin paljon rahua on valmis laittaan.

      • Anonyymi00002

        Se vaan on rikas ja varakas lady


      • Anonyymi00010

        Eli huomattavasti pienempikin summa kävis tai jopa ilman rahaakin


    • Anonyymi00003

      Lesboksi en ala edes rahasta. Jos nainen koskee niin se on varma.. en sano täällä

      • Anonyymi00017

        Onkohan naisia esittävä hönö vähän päälleliimattua tämä eräänlainen pornografiasi


    • Anonyymi00004

      "Täytyy olla jo aika kovan luokan tauti kun noin paljon rahua on valmis laittaan"

      Nyt nauratti, tuli muuten tasan sama mieleen aloituksesta.

      • Anonyymi00011

        Riittäiskö 100 euroa tai hyvä illallinen ravintolassa tai ihan vain tarjoais kahvit kotonaan


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Riittäiskö 100 euroa tai hyvä illallinen ravintolassa tai ihan vain tarjoais kahvit kotonaan

        Tästä monologista tuli mieleen, että joko budjetti päättyy tähän kahvikupposeen tai jamppa antaa selvän viestin aikeistaan. Kannattaa olla avoin ajoissa kaavailuistaan siitäkin huolimatta, että treffit jää toteutumatta, se kun ei välttämättä muuta lopputulosta vaikka ei tuokaan selvin samoin esiin, että jos käytän huntin, niin saan varmaan halin. Harmitonkin ymmärtänee vitsin


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Tästä monologista tuli mieleen, että joko budjetti päättyy tähän kahvikupposeen tai jamppa antaa selvän viestin aikeistaan. Kannattaa olla avoin ajoissa kaavailuistaan siitäkin huolimatta, että treffit jää toteutumatta, se kun ei välttämättä muuta lopputulosta vaikka ei tuokaan selvin samoin esiin, että jos käytän huntin, niin saan varmaan halin. Harmitonkin ymmärtänee vitsin

        Ei ymmärtänyt, yrittää ”politisoida” kuin suurvaltalainen. Hymähdys


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Ei ymmärtänyt, yrittää ”politisoida” kuin suurvaltalainen. Hymähdys

        Ja seuraavaksi yhden ivavitsin takia yrittää soheltaa taplettinsa kans minkä kerkiää ja halstarata yhtä tsoukkia hela dagen


    • En ole niin rahankipee, että alentuisin seksiin kenenkään kanssa.

      • Anonyymi00009

        Luulin että olisit naisen kanssa ilman rahaakin


      • Anonyymi00009 kirjoitti:

        Luulin että olisit naisen kanssa ilman rahaakin

        Älä luule, tiedä tai kysy suoraan. 🙂


      • Jasu2025 kirjoitti:

        Älä luule, tiedä tai kysy suoraan. 🙂

        Mä olen rakkaudesta ylipäänsä kenenkään kanssa, kun jonkun kanssa olen. En rahan tms takia. Ihmisiä on nykyään miltei mahdotonta rakastaa, itsekkyys on pilannut monen ihmisen ihan kokonaan. Minäminäminä minun minun minun..


      • Jasu2025 kirjoitti:

        Mä olen rakkaudesta ylipäänsä kenenkään kanssa, kun jonkun kanssa olen. En rahan tms takia. Ihmisiä on nykyään miltei mahdotonta rakastaa, itsekkyys on pilannut monen ihmisen ihan kokonaan. Minäminäminä minun minun minun..

        Nyky meno tekee ihmisistä kovia, ei ihme ettei oikein rakastettavaa löydy ja sinkkuus kukoistaa. Miettikää arvonne uusiksi, jos raha ja minä minä löytyy niistä merkittäviltä sijoilta.


    • Anonyymi00005

      No yök. En tykkää naisista sillä tavalla. En vaikka maksettais.

      • Anonyymi00006

        Kyllä mä vaan tykkään. -Mies


    • Anonyymi00007

      Ei kiinnosta raha yhtään.

    • Mulle ei ole olemassa hintaa jonka takia sekaantuisin naiseen. Toisinaan olen nähnyt kyllä unia sellaisesta, mutta valveilla ollessa ajatuskin tuntuu tylsältä ja epäkiehtovalta.

      • Anonyymi00008

        Ajattele 20 000 euroa ja mitä tekisit kun sinulla olis 20 000 euroa silkkaa rahaa ja tiedät saisit tarvittaessa lisää


      • Anonyymi00019

        Sitten sinä palstasetä heräät ja sinua vtuttaa kun et olekaan ”lespo”, kuten tykkäät kirjoittaa väärin joko tahallaan tai koska olet vähän erityispiirteinen. Siinä toinen sana mitä tykkäät trollailla näille hienostuneille naisia esittäen kuinkas muutenkaan


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Sitten sinä palstasetä heräät ja sinua vtuttaa kun et olekaan ”lespo”, kuten tykkäät kirjoittaa väärin joko tahallaan tai koska olet vähän erityispiirteinen. Siinä toinen sana mitä tykkäät trollailla näille hienostuneille naisia esittäen kuinkas muutenkaan

        Palstasedän eli guben erityispiirteet ne onkin varsin erikoiset erityispiirteet. 😵‍💫


      • Anonyymi00008 kirjoitti:

        Ajattele 20 000 euroa ja mitä tekisit kun sinulla olis 20 000 euroa silkkaa rahaa ja tiedät saisit tarvittaessa lisää

        Sekaantuisitko sinä mieheen jos saisit 20 000? No sitä minäkin.


      • Anonyymi00019 kirjoitti:

        Sitten sinä palstasetä heräät ja sinua vtuttaa kun et olekaan ”lespo”, kuten tykkäät kirjoittaa väärin joko tahallaan tai koska olet vähän erityispiirteinen. Siinä toinen sana mitä tykkäät trollailla näille hienostuneille naisia esittäen kuinkas muutenkaan

        Alkaa olla jo väsynyt läppä tuo että olisin mies, mutta jos se on sun mielipiteesi niin olkoon :D


    • Anonyymi00012

      En ole noin kiinnostunut rahasta. Mulla on sitä omiin vaatimattomiin tarpeisiini riittävästi.

      Vaikka ihastun naisiinkin, niin en yleensä tunne naista kohtaan seksuaalista halua kuten miestä kohtaan. Oikeastaan en osaa niitä tuntemuksia verrata keskenään, kun ovat ihan eri maailmasta.

      xLiner

      • Anonyymi00013

        Tarviiko siinä ihastua kun sais 20 000 euroa pienestä työstä ja lisääkin rahaa sais jos tarvetta


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Tarviiko siinä ihastua kun sais 20 000 euroa pienestä työstä ja lisääkin rahaa sais jos tarvetta

        Eipä tuo viimeinen kappale kuulunut aloituksen aiheeseen, mutta tuli vaan mieleen. Mun ajatukseni rönsyilee välillä hallitsemattomasti ja joskus se päätyy näppäimille.

        En tarvitse tuota summaa. Eikä tuo teko vastaa arvomaailmaani. Seksuaaliset teot eivät sovi olla kauppatavaraa.

        xLiner


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Eipä tuo viimeinen kappale kuulunut aloituksen aiheeseen, mutta tuli vaan mieleen. Mun ajatukseni rönsyilee välillä hallitsemattomasti ja joskus se päätyy näppäimille.

        En tarvitse tuota summaa. Eikä tuo teko vastaa arvomaailmaani. Seksuaaliset teot eivät sovi olla kauppatavaraa.

        xLiner

        Jos jonkun toisen tilanne on heikompi ja hän tarvitsee rahaa, niin en tuomitse jos käyttää tilaisuuden hyväkseen.

        Jossain huonossa näkymässä minäkin voisin olla siinä tilanteessa, että täytyisi tehdä jotain vastenmielistä, omia arvoja vastaan. Aika varmasti ne arvot siinä joustaisivat. Mutta nyt ei tosiaan tarvitse.

        xLiner


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Eipä tuo viimeinen kappale kuulunut aloituksen aiheeseen, mutta tuli vaan mieleen. Mun ajatukseni rönsyilee välillä hallitsemattomasti ja joskus se päätyy näppäimille.

        En tarvitse tuota summaa. Eikä tuo teko vastaa arvomaailmaani. Seksuaaliset teot eivät sovi olla kauppatavaraa.

        xLiner

        20 000 euroa voit tehdä sillä ihan mitä haluaisit ja lisääkin saisit jos tarvetta ja kaikki jäis vain teidän kahden väliseksi asiaksi ehkä rakastutte ja loppu elämäsi turvattu rahallisesti


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Eipä tuo viimeinen kappale kuulunut aloituksen aiheeseen, mutta tuli vaan mieleen. Mun ajatukseni rönsyilee välillä hallitsemattomasti ja joskus se päätyy näppäimille.

        En tarvitse tuota summaa. Eikä tuo teko vastaa arvomaailmaani. Seksuaaliset teot eivät sovi olla kauppatavaraa.

        xLiner

        Seksuaaliset teot eivät sovi olla kauppatavaraa tekisitkö sen ilman rahaa se nainen pitää sinusta ja toivoo ja unelmoittee että tyydyttäisit hänet


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        20 000 euroa voit tehdä sillä ihan mitä haluaisit ja lisääkin saisit jos tarvetta ja kaikki jäis vain teidän kahden väliseksi asiaksi ehkä rakastutte ja loppu elämäsi turvattu rahallisesti

        Mua kiinnostaa muutenkin ihan liian vähän mitä muut ajattelee.

        Tuolla logiikalla voisi rakastua vaikka 🍉🥑🍒🌶️🌶️🌶️🥝🥥🌭🥪🍯.. 😏

        Voin nytkin tehdä rahoillani mitä haluan, ja teenkin. Tarjoan siis tilaisuuden jollekin toiselle, joka on joko hlvetin ahne tai oikeasti sen rahan tarpeessa. Ollos hyvä!

        xLiner


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Mua kiinnostaa muutenkin ihan liian vähän mitä muut ajattelee.

        Tuolla logiikalla voisi rakastua vaikka 🍉🥑🍒🌶️🌶️🌶️🥝🥥🌭🥪🍯.. 😏

        Voin nytkin tehdä rahoillani mitä haluan, ja teenkin. Tarjoan siis tilaisuuden jollekin toiselle, joka on joko hlvetin ahne tai oikeasti sen rahan tarpeessa. Ollos hyvä!

        xLiner

        Ei se nainen haluaa vain sinut


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Ei se nainen haluaa vain sinut

        No voi voi.

        xLiner


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        No voi voi.

        xLiner

        Entä kun se nainen sanoo että muut ihmiset kieltää teitä olemasta silleen ja muut ihmiset kieltää ettet saisi tehdä sitä


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Entä kun se nainen sanoo että muut ihmiset kieltää teitä olemasta silleen ja muut ihmiset kieltää ettet saisi tehdä sitä

        Entä kun minä kiellän sinua hiplaamasta itseäsi 🥸

        xLiner


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Entä kun minä kiellän sinua hiplaamasta itseäsi 🥸

        xLiner

        Eli tämä oli suostumisen merkki eli hieno juttu mitä veikkaisit jäisikö kertaan tai muutamaan kertaan vai tulisiko teistä rakastavaiset


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Eli tämä oli suostumisen merkki eli hieno juttu mitä veikkaisit jäisikö kertaan tai muutamaan kertaan vai tulisiko teistä rakastavaiset

        Kädet peiton päälle!

        xLiner


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Kädet peiton päälle!

        xLiner

        Nyt on hyvä käydä tupakilla ja sen jälkeen ottaa toinen kuppi kahvia


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        20 000 euroa voit tehdä sillä ihan mitä haluaisit ja lisääkin saisit jos tarvetta ja kaikki jäis vain teidän kahden väliseksi asiaksi ehkä rakastutte ja loppu elämäsi turvattu rahallisesti

        Siis niinku oikeesti mikä sun ongelmas on. Eikö sieltä ns. omista piireistä löydy tarpeeks niitä naisia.


    • Anonyymi00030

      En noin pikkusummasta. Ei ole noin kova rahantarve.

    • Anonyymi00032

      Näistä mitä olen oppinu on naiselta luultavasti puuttunut kotoa/elämästään välittävä isä tai miehen malli lopputuloksena joka tapauksessa kyseessä on usein huonon itsetunnon omaava nainen jos pilluaan alistuu myymään mistään hinnasta sen toki pystyy naiselta viemään helposti yksikin väärä mies jos välit isään/vanhempiin on huonot ja ennen muinoin saivat naisen käyttäytymään kuin huora kun tarpeeksi kauan tälle hokivat tämän olevan huora helpointa kun sen aloittaa jo nuorena mitä voi seurata siitä kun tytär saa kotona kuunnella isän haukkuvan äitiä huoraksi hyvin suurella todennäköisyydellä tyttärestä saattaa sellainen tulla mutta onnea teille jotka olette niin päättänyt toimia

    • Anonyymi00033

      Sellaista summaa ei ole jolla suostuisin naiselle suukivoja antamaan kun en niitä anna miehellekään YÄK

    • Anonyymi00034

      Yääääk 🤢🤮!! Joo en todellakaan vaikka miljoonia tarjois.

    • Anonyymi00037

      Kerro vaan missä ja milloin niin voin tulla kuvaamaan. OF:stä saa rahhaa. Oli pakko kommentoida tämä näin koska elokuva-aloitukseni emoji resonoi täydellisesti tämän langan aloituksen kanssa 😗. -📽-.

      • Anonyymi00038

    • Anonyymi00039

      Seksuaalinen halu/mielenkiinto ja raha pidetään visusti erillään toisistaan.

      - Sheena

    • Kaiken kummallisempaa on, että kun joku tekee aivan ylimitoitetun ja hypoteettisen aloituksen, joka taatusti ei koskaan toteudu, niin jotkut tuntevat tarvetta vastata siihen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe