selkärangaton Petin sukuni ja läheiseni Myin luotettujen läheisteni yksityisimmät rikollisilleAnnan omien mielenhäiriöideni ottaa
vallan enkä tunne siitä huonoa omaatuntoa Sanon suoraan minulla ei ole omaatuntoa
Olen epäonnistunut mies
3
118
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
Hallitsen kätyrijoukkoani yksin Elän yksin ja halutessani seuraa ostan sitä En tarvitse ketään koska voin ostaa kenet vain tekemään mitä vain Kukaan ei kuitenkaan pidä minusta
- Anonyymi00003UUSI
Jatkan
En pidä itsestäni edes itse En kerro sitä kellekään Inhoan itseäni jollain tapaa Se on inhottava ilkeä ajatus joka öisin kummittelee mielessäni En tiedä mistä tunne tulee Tiedän ettei sitä kannata kuunnella Olenhan kaikkia parempi ja näytän sen joka päivä kun ohjailen ja häiritsen muiden elämää - Anonyymi00007UUSI
Jatkan
Kirjoitan rakkaudesta koska haluan ymmärtää mitä se on. Minua ei ole rakastettu enkä tu nista itsestäni sellaista tunnetta. Se hämmästyttää minua. Ala jolla työskentelen ammentaa ihmisten pohjattomasra rakkauden kaipuusta. Siksikin joudun teeskennellä tietäväni asiasta joka muutoin kiertää minut kaukaa. Olen aina ollut hyvä valehtelemaan ja esittämään parempaa ymmärrystä asiasta kuin asiasta. Se on ollut onnistumisen edellytys bisnes ja kulttuurialalla.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka343504- 112988
- 1352637
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032625Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742595- 411418
Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61178Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3961135Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos501033Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6860