Vain horror lasketaan, sillä pitäähän nyt aina hieman jännämies olla :). Sanotaan nyt vaikka 5 kpl - Creep 1, Creep 2, A cure for wellness, As above / so below, Wolf Creek 2. -📽-.
Elokuvat,
5
161
Vastaukset
- Anonyymi00001
No? Mistä nyt kiikastaa? Pelätäänkö mua vai mistä on kyse ettei tuu vastauksia 🤭? Kärkkäät suoltoni sivaltavat ollen samanaikaisesti myös extriimin mielenkiintoisia. Mikäköhän on objektiivisesti tarkasteltuna paras leffa, siis kaikista genreistä? Interstellar ja ensimmäinen Matrix ovat kyllä siellä etupäässä. -📽-.
- Anonyymi00002
Mulle, kun nuo Nolanin leffat ei oikein uppoa, niin Interstellar on pieni poikkeus; pidän siitä eniten ko. ohjaajan mm. visuaalisesti kylmistä elokuvista.
Alienit
- Anonyymi00004
Kyllä! Todellisuuden eksploraatio on se juttu. Aikamatkustus liittyy tähän aiheeseen. Avaruudessa aika on oleellinen dimensio (jos sitä nyt edes oikeasti on ylipäätään olemassa 😅). -📽-.
- Anonyymi00003
Onneks kopsasin viestini. Ei meinannut julkaistua. Mä taas en pidä McConaugheysta. Jotenkin sen puhetyyli häiritsee mua. Se on silti hyvä leffa. Toinen on Dwayne Johnson. Liian monessa leffassa mukana ja semmonen lihapään oloinen. Kolmas on Will Smith. Niin feikin oloinen tyyppi ettei mitään rajaa. Kattelin mä silti I am legendin joskus. Ois ollut tragedia jos se ois hyväksynyt Matrixin Neon roolin itselleen.
Reeves sopi Neoksi oikein hyvin, sellainen filosofisen syvällinen aura sillä. Matrix käsittelee syntyjä syviä eli todellisuutta missä elämme. Siihen rooliin sopii persoonaltaan pohtivat henkilöt. Interstellarissa on myös Matt Damon, käytännössä suomalainen. Se on mukavan oloinen tyyppi vaikka näyttelee jotenkin vakavamielisiä rooleja. Sehän on Bourne! What an absolute legend! -📽-.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5571828Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18887- 84873
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101806Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2717- 63715
- 68695
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74638- 65543