Elokuvat,

Anonyymi-ap

Vain horror lasketaan, sillä pitäähän nyt aina hieman jännämies olla :). Sanotaan nyt vaikka 5 kpl - Creep 1, Creep 2, A cure for wellness, As above / so below, Wolf Creek 2. -📽-.

5

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No? Mistä nyt kiikastaa? Pelätäänkö mua vai mistä on kyse ettei tuu vastauksia 🤭? Kärkkäät suoltoni sivaltavat ollen samanaikaisesti myös extriimin mielenkiintoisia. Mikäköhän on objektiivisesti tarkasteltuna paras leffa, siis kaikista genreistä? Interstellar ja ensimmäinen Matrix ovat kyllä siellä etupäässä. -📽-.

• Anonyymi00002

Mulle, kun nuo Nolanin leffat ei oikein uppoa, niin Interstellar on pieni poikkeus; pidän siitä eniten ko. ohjaajan mm. visuaalisesti kylmistä elokuvista.

• Alienit

• Anonyymi00004

Kyllä! Todellisuuden eksploraatio on se juttu. Aikamatkustus liittyy tähän aiheeseen. Avaruudessa aika on oleellinen dimensio (jos sitä nyt edes oikeasti on ylipäätään olemassa 😅). -📽-.

• Anonyymi00003

Onneks kopsasin viestini. Ei meinannut julkaistua. Mä taas en pidä McConaugheysta. Jotenkin sen puhetyyli häiritsee mua. Se on silti hyvä leffa. Toinen on Dwayne Johnson. Liian monessa leffassa mukana ja semmonen lihapään oloinen. Kolmas on Will Smith. Niin feikin oloinen tyyppi ettei mitään rajaa. Kattelin mä silti I am legendin joskus. Ois ollut tragedia jos se ois hyväksynyt Matrixin Neon roolin itselleen.

Reeves sopi Neoksi oikein hyvin, sellainen filosofisen syvällinen aura sillä. Matrix käsittelee syntyjä syviä eli todellisuutta missä elämme. Siihen rooliin sopii persoonaltaan pohtivat henkilöt. Interstellarissa on myös Matt Damon, käytännössä suomalainen. Se on mukavan oloinen tyyppi vaikka näyttelee jotenkin vakavamielisiä rooleja. Sehän on Bourne! What an absolute legend! -📽-.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      557
      1828
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      887
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      873
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      806
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      729
    6. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      717
    7. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      68
      695
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      638
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe