Jos joku voisi auttaa joka näkee taivaalle. Kuu varmaan näkyy nyt hyvin. Mutta
Näkyykö siellä sirius?
Kiitollinen olisin tiedosta🙏✨
Haluisin tietää tähdistä
9
111
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Jos ei ole pilviä tai jotain muuta esteenä, niin kaakossa näkyy hyvin matalalla Canis Majorissa(Iso koira) ✨
- Anonyymi00002UUSI
Siellä sen pitäs kirkkaana välkkyä🌟minun lempi tähti😍🌜nyt hyvää yötä ja kiitos vastauksesta💜toivotaan että joku näkee sen
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Siellä sen pitäs kirkkaana välkkyä🌟minun lempi tähti😍🌜nyt hyvää yötä ja kiitos vastauksesta💜toivotaan että joku näkee sen
Eipä kiittämistä ja hyvää yötä sinullekin 🙂
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
On se vaan kuin timantti joka välkkyy. Niin kaunis ja niin täynnä virtaaa🤓💜✨..
- Anonyymi00005UUSI
Sirius eli taivaan kirkkain tähti on noin kymmeneltä etelässä eli korkeimillaan mutta silti aika matalalla. Kuun oikealla puolella on kirkas Jupiter. Linkin videolla kansainvälinen avaruusalus kulkee Jupiterin ali.
https://limewire.com/d/QWjlH#3Ed9wo2Xgj - Anonyymi00006UUSI
Aika huono video oli🙂 mutta kiitos kuitenkin👍
- Anonyymi00007UUSI
Tässä parempi versio Siriuksesta 💖
https://youtu.be/BNe2MJwWz8Q?si=52LDT588uLyEZYgY - Anonyymi00008UUSI
Tänään ilmeisesti näkyykin jo täysikuu illalla 5 jälkeen
- Anonyymi00009UUSI
Huomenna täysikuu, nousee idän suunnasta vähän ennen viittä (17:00) On vaan niin kylmä että saanee nousta ilman minua eikä tässä ole kävelymatkan päässä paikkaa josta olisi esteetön näkymä itään. Ja ei taida tähän vuodenaikaan olla semmoinen punertava kookkaan näköinen litistynyt pallo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1757217
- 114448
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka523710Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1043076Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv942727Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t62298Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m121558- 441465
Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos631290Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4111229