Olen kahlaamassa Kososen ja Volasen sarjaa nyt kohta neljättä jaksoa. Minä katselen innolla tulevaa *toivottavasti jakso on odotuksen arvoinen*
katsomon linkitän tähän
https://www.mtv.fi/ohjelma/16d76851255c6f71c540/l-over-ikuisesti-minun
Ikuisesti Minun - L/over
8
977
Vastaukset
- Anonyymi00001
Katsoin eka osan. Äänitys oli (taas) kurja, ei kuullut puoliakaan mitä sanottiin. Kohtaukset hyppivät kummasti yhdestä seuraavaan. Volanen ei uskottava Kososen rakkauden kohteeksi. En odota paljoa jatkolta...
- Anonyymi00002
Kaksi jaksoa katsonut. En näe narsistisia piirteitä näen osin itseni ja en ole narsistinen. Ainoa huono juttu mitä nähnyt jota en itse tekisi olisi valehdella. En todellakaan myöskään halua kuulla jos nainen on ollut kylän polkupyörä tms. Se ei ole narsismia jos reagoi naisen panopatjana oloon koko kylälle että mitä vittua. Minulla on itseasiassa kameravalvonta. En pidä oudoista ihmisistä asunnossani. Asunto on yksityisaluetta ei mikään yleisö nähtävyys johon voi vaan ilmestyä. Edelleenkään ei narsistista vaan normaalia. En matkustaisi naisen perässä johonkin yllättämään mutta en myöskään ymmärtäisi naisen käytöstä jos näin tekisin jos käyttäytyisi noin. Miksi menneisyyden kaivelu olisi naisen kaverilta oikein mutta mies ei saisi sitä tehdä. Ihan oikein reagoitu reagoisin aivan samalla tavalla kuin Volanen. Kyllä rakastunut ihminen joka valitsee elämänkumppanin täytyy haluta viettää aikaa kumppanin kanssa ihan itse ilman että sitä täytyy kenenkään erikseen kertoa. Volasen pelottavuus ei aukene vielä minulle.
Kaikissa ihmisissä on jonkun verran - erilaisissa tilanteissa, narsistisia piirteitä. Ei se vielä ihmisestä narsistia tee. Narsismia on monenmoiset asiat. arkisessa elämässä.
Mummunen kirjoitti:
Kaikissa ihmisissä on jonkun verran - erilaisissa tilanteissa, narsistisia piirteitä. Ei se vielä ihmisestä narsistia tee. Narsismia on monenmoiset asiat. arkisessa elämässä.
Vielä lisään vähän vähemmän kevyesti, mitään tunne-elämän ominaisuuksia sen kummemmin sormella osoittamatta.
Itsekkyys ei ole narsismia, vaikka sen kohteeksi joutuva usein sen selittääkin äärimmäiseksi ilkeydeksi. Itsestään on hyvä pitää huolta, itseään rakastaa. Niin, ettei ole kenenkään hyväksikäyttämä tai alistama, omalla järjellään sekä taidollaan toimeentuleva.
Itsensä on hyvä laittaa ensimmäiseks, ja siitä tukikohdasta lähtien sitten muiden kanssa elämään ja toimimaan, juttelemaan, suhteilemaan.
- Anonyymi00003
Järkeviä juttuja. Olen suoraa kysyvä ja odotan myös rehellistä vastausta. Naiset on joskus väittäneet että tivaan ja yhdistän sen siihen että nainen on jäänyt kiinni jostain tai ei uskalla/pysty vastaamaan. Minun puolellani kysymys on vain siitä että yritän kartoittaa missä mennään ja onko meillä tulevaisuutta. Esimerkiksi eräältä naiselta kysyin suhteen alussa että onko hänellä aikaa suhteellemme kun oli jatkuvasti menossa johonkin muualle. Syytti tivaamisesta ja ahdistamisesta ja rajoittamisesta. Vastaus tuli vasta muutaman kuukauden kuluttua itkuisena ja halusi jättää minut. Valitsee kuulemma itsensä. Tässäkin alussa puhuttiin että halutaan olla yhdessä toisen lähellä. Sama juttu myös seksin kanssa. Oli tärkeää ja haluaa sitä usein todellisuus olin perverssi ja halusin yhtäkkiä vai yksin sitä eikä se ollutkaan enää tärkeää. Toiselta naiselta kysyin joskus että miten on mahdollista että en saa häntä kiinni puhelimella tai viesteillä mutta kun hän on meillä hyppää heti ylös kun puhelin äännähtää vastaa joka viestiin ja joka puheluun. Liian ahdistava kysymys. Taas syytettiin tivaamisesta. Taas mielestäni aiheellinen ja järkevä kysymys. Mielestäni aiheellisia puheenaiheita voi ottaa esille ja niihin toisen kuuluu vastata. Aikuinen ihminen ei voi leikkiä mykkää. Puheet ja teot ei voi olla ristissä.
Kyllä tuossa sarjassa tulee varmasti olemaan myös kohtia joihin en samaistuMe ollaan niin erilaisia, eri ihmisten kanssakin erilaisia, koska suhde muuttuu kun ihmiset vaihtuvat. Toisaalta me kannamme muistojamme ja oppiamme asioita mukanamme ja osa niistä on meidän luonteenpiirteitä ja toiset on taas tunteita, nää on laajoja kysymyksiä, ei niistä voi ihan yhdellä ja kahdella viestillä selvää saada. Saati sitten fiktio-sarjan kautta.
Ihmissuhteet on silti ihaninta mitä maailma kantaa - luonnon monimuotoisuuden lisäksi, mutt mehän olemme osa luontoa =) 💖
- Anonyymi00004
Ihmissuhteet ovat niin monimutkaisia että olen välillä miettinyt työstä irtisanoutumista ja muuttoa johonkin jossa olen yksin. Ei tarvitsisi miettiä enää yhtään mitään
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2663343Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211843Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281517- 821369
- 1371038
- 811004
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.64839Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86766Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61697Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51676