Päivi Räsästä kuullaan Yhdysvaltain kongressissa. Päivi Räsänen kertoo olevansa kiitollinen.

Anonyymi-ap

Räsäsen mukaan hän on saanut kutsun Yhdysvaltain edustajainhuoneen oikeusvaliokunnalta osallistua todistajana kuulemiseen, jossa tarkastellaan sanan- ja uskonnonvapauden tilaa Euroopassa.
Päivi Räsänen kertoo olevansa ”kiitollinen mahdollisuudesta”.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011785206.html

150

706

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      • Anonyymi00015

Hyvä Ilta-Sanomien juttu. Siitä selviää, että historian asiantuntijat eivät löydä mitään oleellisia yhtäläisyyksiä Trumpin ja Hitlerin välillä.

Ihan niin kuin joku järkevä ihminen edes uskoisi tuollaisen rinnastuksen olevan mahdollista.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Hyvä Ilta-Sanomien juttu. Siitä selviää, että historian asiantuntijat eivät löydä mitään oleellisia yhtäläisyyksiä Trumpin ja Hitlerin välillä.

Ihan niin kuin joku järkevä ihminen edes uskoisi tuollaisen rinnastuksen olevan mahdollista.

Juurikin noin.

• En usko, että monikaan pitää Donaldia Messiaana, ainakaan Suomessa. Yhdysvalloissa voi olla niin hessasia ihmisiä, että he voivat pitää, koska eivät tunne kirjoituksia. Minä en ainakaan pidä Trumpia Messiaana. Hän on ihan tavallinen pulliainen, joka on nyt presidenttinä, koska ihmiset äänestivät häntä. Ihan tavallinen pulliainen.

• Anonyymi00002

Mitä Trumpin tiedustelupomo Tulsi Gabbard teki FBI:n vaaliratsiassa? Asiantuntija: ”Äärimmäisen huolestuttavaa”
      Demokraatit ja vaaliasiantuntijat pelkäävät, että Trumpin hallinto pyrkii vaikuttamaan tuleviin kongressivaaleihin kyseenalaisilla tempuilla.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011783820.html

• Anonyymi00003
    • Anonyymi00004

Hyppää rakas Päivi Trumpin kelkasta pois!
      Trump on antikristus!
      Älä Päivi palvele antikristusta!

• Anonyymi00005
    • Anonyymi00006

Aikooko Päivi Räsänen totella Trumppia? Antikristusta Paholaisen Poikaa?

• Anonyymi00012

ArtoTTT

Koittakaa nyt päättää kumpi kun joka toisessa viestissä syytetään uskovaisia Trumpin äänestämisestä, vaikkei meillä ole edes äänioikeutta USA:n vaaleissa.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00012 kirjoitti:

ArtoTTT

Koittakaa nyt päättää kumpi kun joka toisessa viestissä syytetään uskovaisia Trumpin äänestämisestä, vaikkei meillä ole edes äänioikeutta USA:n vaaleissa.

Missä on syytetty teitä suomalaisia laitakristittyjä Trumpin äänestämisestä? Eiköhän puhe kuitenkin ole ollut USA:n politiikasta ja sitä tukevista pääasiassa amerikkalaisista kristityistä?

Nyt muuten alkaa kuulumaan Euroopan laita- ja äärioikeistostakin kritiikkiä Trumpin hallintoa kohtaan, todettiin mm. että kaikki mihin koskevat muuttuu pas*aksi.

-a-teisti-

• Anonyymi00007
    • Anonyymi00008

Sen kun uskotte ja annatte muidenkin uskoa.
      Mutta mikään lakikirjan tasolle ,syyttämisiin, saati tuomioihin ei minkään uskon opuksen tule luulla.

• Anonyymi00009

ÄLÄ PÄIVI TOTTELE ANTIKRISTUSTA!
      ÄLÄ MENE TODISTAMAAN ANTIKRISTUKSEN HYVÄKSI!
      ETKÖ PELKÄÄ HELVETTIÄ PÄIVI!
      ÄLÄ PÄIVI UHMAA JUMALAA!

• Anonyymi00010
      • Anonyymi00011

ArtoTTT

Ikäeroa on kyllä aika lailla, ei tainnut aatu edes elää noin vanhaksi.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

ArtoTTT

Ikäeroa on kyllä aika lailla, ei tainnut aatu edes elää noin vanhaksi.

Pahimmillaan nää valopäät ovat väittäneet, että Luther olisi holokaustin aloittaja, koska Hitler kantoi evankeliumia taskussaan.
        Eihän näille tietysti merkitse mitään, että edellämainittujen eroa on yli neljäsataa vuotta, eli Luther vaikutti 1540 luvulla ja Hitler, kuten tiedämme 1940.

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Pahimmillaan nää valopäät ovat väittäneet, että Luther olisi holokaustin aloittaja, koska Hitler kantoi evankeliumia taskussaan.
        Eihän näille tietysti merkitse mitään, että edellämainittujen eroa on yli neljäsataa vuotta, eli Luther vaikutti 1540 luvulla ja Hitler, kuten tiedämme 1940.

Edelleen vielä myöhemmin on Lutherin nimissä oleva uskonto.

Muuttaessaan Baijeriin Hitler omaksui Lutherin opit.

• Anonyymi00017

Meneekö Päivi sinne mustamaalaamaan Suomea niinkuin teki edellisellä kerralla?
      Maanpetturi hän on!

• Ikävä kyllä pelkään pahoin, että näin tulee käymään.

• Anonyymi00021
        Mummomuori2 kirjoitti:

Ikävä kyllä pelkään pahoin, että näin tulee käymään.

ArtoTTT

Suomen sanan- ja uskonnonvapauden ongelmista tulee vaieta, niin ne Venäjälläkin tekee.

• Anonyymi00022
        Mummomuori2 kirjoitti:

Kerro toki miten mustamaalasi!

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

ArtoTTT

Suomen sanan- ja uskonnonvapauden ongelmista tulee vaieta, niin ne Venäjälläkin tekee.

Jos tekisit asiasta oman aloituksen?

• Anonyymi00021 kirjoitti:

ArtoTTT

Voi Arto TTT sinua! Olen kysynyt sinulta useasti että mitä sellaista sinä et saa enääätehdä mitä sait tehdä Kekkosen aikana, mutta koskaan ei ole tullut yhtään vastausta. Tätä samaa väitettä sinä kuitenkin jatkat täällä tekstistä toiseen ja päivästä toiseen. Eli kerro nyt viimein miten sinun henkilökohtaista sanan- ja uskonnonvapauttasi on loukattu? Mitä sellaista et saa tehdä, mitä sait tehdä Kekkosen aikana?

• Anonyymi00053
        Mummomuori2 kirjoitti:

Niinpä niin, on siellä puolustamassa sinunkin räksyttäjä, uskon ja sananvapautta.

- Vailtettavasti.

• Anonyymi00054
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

Voi Arto TTT sinua! Olen kysynyt sinulta useasti että mitä sellaista sinä et saa enääätehdä mitä sait tehdä Kekkosen aikana, mutta koskaan ei ole tullut yhtään vastausta. Tätä samaa väitettä sinä kuitenkin jatkat täällä tekstistä toiseen ja päivästä toiseen. Eli kerro nyt viimein miten sinun henkilökohtaista sanan- ja uskonnonvapauttasi on loukattu? Mitä sellaista et saa tehdä, mitä sait tehdä Kekkosen aikana?

Vaihda nyt jo vinyyliä, Kekkonen on ajat sitten "vaihtanut hiippakuntaa".

• Anonyymi00097
        Anonyymi00021 kirjoitti:

ArtoTTT

Vertaatko oikeasti Venäjään? Amerikkaan et?

• Voi sinua repakkaa. Miten tuossa asiassa voi mustamaalata Suomea ? Kun katselee Suomen tilannetta, tulee melkein itku. Konkurssikypsä valtio, työttömyys huipussa, vanhustenhoito ala-arvoista, koululaitos retuperällä, terveydenhoito alasajettu ynnä muuta. Jos Suomi olisi firma, se olisi ollut konkurssissa jo ajat sitten.

Jos joku amerikkalainen mustamaalaa Suomea, antaa ihan rauhassa tehdä sitä. Siellän meren takana mölisee omia mölinöitään. Kyllähän tänne maailmaan mölyä mahtuu.

Onko sinun suurin surusi se, että Päivi mustamaalaa Suomea. Mieti ennemmin Venäjän tekemisiä, sieltäpäin tulee enemmän huolta kuin rapakon takaa.

• Anonyymi00105
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Kerro toki miten mustamaalasi!

Kertoi vain totuuden, jonka jokainen saisi muutenkin selville etsiessään asiasta tietoa.
        Suomi on huolissaan ihmisoikeuksien toteutumisesta muissa maissa. Pitäisi huolen myös oman maansa tilanteesta ja ensisijassa. Epäkohtiin tulee puuttua ja korjata ne. Se ei tapahdu vaikenemalla ongelmista. Uhri ei ole syypää kertoessaan tapauksestaan, vaan väärintekijä, tässä tapauksessa väärän vallankäytön näkökulmasta erityisesti edellinen valtakunnansyyttäjä Toiviainen, joka laittoi Räsäsestä tehtyjen rikosilmoitusten pohjalta heppoisin perustein syytteet eteenpäin.

• Anonyymi00018

Hienoa!

• Anonyymi00019
    • Anonyymi00020

Päivi on rohkea. Kyllä omaa KRISTINUSKOA pitää uskaltaa puolustaa. Onhan se järkyttävää jos kristinuskoa ei saisi puolustaa, kun samanaikaisesti kaikki muut uskontokunnat julistavat rohkeasti ja avoimesti omaa uskontoaan.

• Heh hehe hee. Kerro toki mikä Päiviä sitten uhkaa jos hän on rohkea? Tuleeko mahsollisesti se seitsemän vuotta linnaa kuten jenkkilehdet ovat uutisoineet? Vai onko kyseessä vain ilmainen mainosshow Päivin puolesta ajatellen seuraavia vaaleja?

• ”Anonyymi00021” 2026-02-02 10:16:37 eli ”ArtoTTT” kirjoitti:
      ”Suomen sanan- ja uskonnonvapauden ongelmista tulee vaieta, niin ne Venäjälläkin tekee.”

Siis siitäkö että suomessa on aivan liian vapaata uskonnon suhteen sekä sananvapauden suhteen?

Ainoa ongelma kai äärioikeistolle on se, että vihapuhetta sekä ihmisten kiihottamista valheiden avulla joitakin kansanryhmiä ym. kohtaan ei katsota hyvällä?

”Anonyymi00020” 2026-02-02 10:10:53 kommentoi: ”Päivi on rohkea. Kyllä omaa KRISTINUSKOA pitää uskaltaa puolustaa. ”

Ikävä kyllä Räsänen on nyt menossa poispäin koko kristinuskossa ja menossa poliittiseen ääriliikkeeseen. Pahoin pelkään, että häntä vain käytetään vihanlietsomisen välikappaleena. Toivon mukaan tuosta ei synny mitään hyökkäystä Suomen valtiota kohtaan.

• Anonyymi00028

Taasko tuo ateisti-kristitty yrittää valheella mollata Päivi Räsästä:
        "Ikävä kyllä Räsänen on nyt menossa poispäin koko kristinuskossa ja menossa poliittiseen ääriliikkeeseen. "

Mummonmuori ITSE vie ihmisiä POISPÄIN Raamatun ilmoituksesta! Hän vähättelee Jumalan sanaa kuten liberaaliteologia edellyttää.
        Hän kuvittelee, että kun Päiviä haukkuu tarpeeksi usein, niin ehkäpä joku uskoisi häntä. Kaikki sellainen on mummonmuorin mielestä vihapuhetta, joka nojaa Jumalan sanaan!

• Anonyymi00055

" Ikävä kyllä Räsänen on nyt menossa poispäin koko kristinuskossa " ?

Vain sinun harhaisessa ajattelussasi.

- Että oikein hyökkäystä valtiota kohtaan, pitääkö mennä jo pommariin ?

• Anonyymi00028 kirjoitti:

Taasko tuo ateisti-kristitty yrittää valheella mollata Päivi Räsästä:
        "Ikävä kyllä Räsänen on nyt menossa poispäin koko kristinuskossa ja menossa poliittiseen ääriliikkeeseen. "

Mummonmuori ITSE vie ihmisiä POISPÄIN Raamatun ilmoituksesta! Hän vähättelee Jumalan sanaa kuten liberaaliteologia edellyttää.
        Hän kuvittelee, että kun Päiviä haukkuu tarpeeksi usein, niin ehkäpä joku uskoisi häntä. Kaikki sellainen on mummonmuorin mielestä vihapuhetta, joka nojaa Jumalan sanaan!

Sinua kyllä vähiten uskotaan: "Jumalan ilmoitus".

• Anonyymi00025

Mikä ja kuka osaa tanssittaa ihmisiä himojensa johdattamina? Onko se…

Piru hallitsee ahneita, vilpistä ja väärän todistuksen lähimmäisestä antamisesta nautiskelevistä pahantahtoisia ihmisiä ja toimii jopa myös moralistina kunnianvartijana. – Nauraa ihmisten osoittautuessa kaksinaismoralisteiksi ja muka hyviksi ihmisiksi, ateistit maallisen järjen, filosofian, sosiaalipsykologian, psykologian ja etiikan papeiksi ja piispoiksi ja Epstein hallitsemaan ja kiristämään maailman johtajien seksilammaslaumoja ja enemmän tai vähemmän seksin julkituomisen uhilla alistettuja kunnian ja maineen menettämispelkoisia ihmisiä. Kun on saatu väärän todistuksen kautta lähimmäisestä… nautitaan kunnia-ateria, puheoikeuden vallan, ”kenraalikunnan” kanssa nauttien kuvitellusta vallastaan ja hyvyydestään?

”Maxwell, miesagentin kanssa samanniminen nainen, on pidettävä lujassa narussa?” -muuten hän kertoo… Siinä menisi monen kunnia, mutta maine sen kun lisääntyisi.

Todella paljastavaa on Epsteinin tarkoin pitämä yhteysrekisteri ja viestinvaihto sekä venäläisten naisten, että seksiheikkouttaan ja manipuloitavuuttaan osoittavien miesuhrien kesken.

Joillakin naisilla ja miehillä on heikkouksia, joihin on hunaja-ansoilla ja ns. ”red herring” -houkuttimilla helppo johtaa. On lihan himo, vallan himo, rahan himo, kunnian himo ja silmäin pyyntö ja elämän koreus.! Eräs miesopettaja luokitteli heikkoutensa kohteet naiset, kolmeen ryhmään: Hän sanoi ne olevan: ”torttu, harppu ja korppu”. Kerrotko sinä minulle mitä hän tarkoitti?! Mutta muista kahdeksannen käskyn Lutherin selitykset vähässä katekismuksessa. Vai oletko ja panet muutkin olemaan lain alla? Miksi? Ymmärrän, mutta kerro. Älä keksi tai implikoi pahaa toisen vahingoksi kuvitelmien, vaan tosiasioiden ja oikeiden tietojen perusteella. Niistä mitään pois ottamatta ja mitään niihin lisäämättä! -asennettasi ja valittuasi puolta osoittaen.

Väärät tuomiot eivät kuitenkaan naurata, eikä niissä ole ilkkumisen aihetta, Vääristä tuomioista nauttii fariseus, judas ja valheen ja vahingonilon pääruhtinas!

”Kenraalillako” vain puheoikeus? -Joillakin on arvokkaammaksi kokemana tarve alentaa arvossa muita ja määrätä hiljaiseksi. Tasavallassa on kuitenkin…

Tasavallassa yhdessä ja yhteisvoimin! Mutta Jumalan edessä yksin ja seurakuntana, Jumalan voimasta ja Jumalan kunniasta! Ei ihmisen.

”Olethan sinäkin Abrahamin lapsi.” -vai ryhmäsi kenraaliko olet?

• Anonyymi00026

Mutta ryhmässä on dynamiikkansa ja ...

• Anonyymi00027

Amerikassa ei tosin kannata asettua esivaltaa vastaan.

Voi tulla sinkkiarkussa takaisin.

• ”Anonyymi00028” 2026-02-03 07:50:39 kirjoitti:
      ”Taasko tuo ateisti-kristitty yrittää valheella mollata Päivi Räsästä…”
      ”Mummonmuori ITSE vie ihmisiä POISPÄIN Raamatun ilmoituksesta! Hän vähättelee Jumalan sanaa kuten liberaaliteologia edellyttää.”

Niin, olen huolissani. Räsänen ei tietääkseni ole miäkän jumala.
      ”Hän kuvittelee, että kun Päiviä haukkuu tarpeeksi usein, niin ehkäpä joku uskoisi häntä. Kaikki sellainen on mummonmuorin mielestä vihapuhetta, joka nojaa Jumalan sanaan!”

Aloitat itse haukkumalla ja sitten soimaat siitä muita :D

Olen yhä sitä mieltä, että nyt Räsäsen valitsema tie ei ole oikea, koska niin monet todisteet sitä tukevat.

• Anonyymi00030

Perustele, miksi Räsäsen valitsema kristillinen tie ei ole oikea.

• Anonyymi00030 kirjoitti:

No, pitänee tässä koota asioita yhteen.

• Anonyymi00031
        Mummomuori2 kirjoitti:

Etkö kykene sanomaan itse mitään?

• Anonyymi00030 kirjoitti:

Jeesus ei ole käskenyt tekemään sitä mitä Räsänen tekee.

• Anonyymi00056
        Mummomuori2 kirjoitti:

Älä ana- lyytikko vaivaudu.

• Anonyymi00031 kirjoitti:

Etkö kykene sanomaan itse mitään?

Eiköhän ensin pidä ottaa faktat huomioon.

• Anonyymi00032

Yksi kelvoton, itseään muka kristityksi kutsuva ihminen, valittamassa kovaa kohtaloaan toisille kelvottomille. Kelvottomille jotka ovat vielä kauempana oikeasta kristinuskosta kuin Räsänen.

Iljettävä näytelmä kaiken kaikkiaan.

• Kerro minulle, millainen on oikea kristinusko. Onko se sellaista, että ollaan mielinkielin kaikille ihmisille ja väännetään Jumalan sanaa sellaiseksi, millaiseksi sen itse tahdon.

Millainen on oikea kristinusko ?

• Monkki kirjoitti:

Kerro minulle, millainen on oikea kristinusko. Onko se sellaista, että ollaan mielinkielin kaikille ihmisille ja väännetään Jumalan sanaa sellaiseksi, millaiseksi sen itse tahdon.

Millainen on oikea kristinusko ?

Tuskin sellainen, jossa pääasia on haukkua homoseksuaalisia.

• Anonyymi00069
        torre3 kirjoitti:

Tuskin sellainen, jossa pääasia on haukkua homoseksuaalisia.

"Kerro minulle, millainen on oikea kristinusko."

Mitä minä olen uskovaisten touhuja seuraillut, niin oikea kristinusko näyttää olevan jotain sellaista, josta uskovaiset tappelevat keskenään eikä yksikään osapuoli oikein tiedä mistä tappelee.

• Anonyymi00069 kirjoitti:

Mitä minä olen uskovaisten touhuja seuraillut, niin oikea kristinusko näyttää olevan jotain sellaista, josta uskovaiset tappelevat keskenään eikä yksikään osapuoli oikein tiedä mistä tappelee.

Minäkin välillä ihmettelen sitä, miksi me riidellään kakista asioista. "Minä olen sitä mieltä, että...", ja toinen siihen: "Minä taas olen sitä mieltä" ja niin edelleen. Onko se vanha Aatu ja Eeva, jotka haluavat taistella siitä, kumpi on oikeassa ?

Minäkin olen monista asioista jotain mieltä, mutta en uskalla sanoa, että olisin oikeassa. Voin olla väärässä. Uskoontulon alussa olin varma monistakin asioista, mutta ajan kuluessa olen huomannut, että tietoni on vajavaista ja olen voinut ajatella jostain nurinkurisesti.

Minulla on hyvä ystävä, jonka kanssa välillä puimme joitain asioita Raamatusta. Joskus olemme eri mieltä jostain, mutta me keskustelemme ja kuuntelemme toista. Monta kertaa meitä on kiehtonut kertomus Ruthista ja olemme jakaneet ajatuksiamme toisillemme. Meillä ei ole riitaa, koska kunnioitamme toisiamme.

• Anonyymi00069 kirjoitti:

Olihan katolisilla ja luterilaisilla 30 vuotta kestänyt sota. Omaa uskoa puolustettiin.

• Anonyymi00040

Päivi Räsäselläkin on oikeus sananvapauteen ja omaan mielipiteeseensä oli se kristillinen tai jotain muuta. Tuo "Noitavaino" vois jo loppua ettei tätä maata enempää nolata.

• Anonyymi00041

Onko jossain luettavissa Räsäseltä lausunto, jossa hän kertoo mielipiteensä Unkarin tai USA.n sananvapauden tilasta?

• Anonyymi00042

Suomen perustuslaissa todetaan, että jokaisella on uskonnon ja omantunnon vapaus.
      Uskonnon ja omantunnonvapauteen sisältyy oikeus tunnustaa ja harjoittaa uskontoa.

Kun kansanedustaja Päivi Rasanen on käyttänyt tuota oikeuttaan, häntä alettiin syyttää vihapuheesta homoja kohtaan ensimmäisen kerran noin seitsemisen vuotta sitten, ja lsen jälkeen lisää syytöksia tuli rytinällä .

Kun oikeusvaltio Suomi ei ole vieläkään saanut päätöstä aikaiseksi, niin häntä on roikotettu ”löysässä hirressä” jo seitsemisen vuotta, nähtävästi taarkoituksena murtaa hanen mielensä.

Kiitos hänen vahvuudestaan johtuu hänen uskostaan Herraamme ja Vapahtajaamme Jeesukseen Kristukseen.

Jostain syystä kansanedustaja Räsästä kritisoidaan nyt siitä, kun hän meni kuultavaksi USA aan väittäen hänen menemistään kulttuurisodan lietsonnaksi.

No enpä oe hassumpaa kuullut.

• Anonyymi00045

Ei rasismi nauti mistään vapaudesta, vaan on tuomittavaa toimintaa.

• Anonyymi00045 kirjoitti:

Minä ihmettelen sitä, miksi homojen täytyy julistaa homouttaan kaikissa lehdissä. Eihän heterotkaan vouhkaa, että ovat heteroja jokaisessa lehdessä. Mutta homot kaikkialla huutelevat kurkku suorana, että he ovat homoja. Olisivat ihan rauhassa homoja, mitä sitä pitää kaikkialla toitottaa.

Onko Jumala rasisti, koska Hän sanassaan tuomitsee homouden harjoittamisen ?

Nykyään tuntuu siltä, että meidän heteroiden pitäisi pyytää anteeksi, mitä menneet sukupolvet ovat tehneet heille. Pitäisikö meidän antaa heille valtavasti arvostusta, että he ovat jotain aivan erinomaisen ihmeellisiä täällä ja me muut olemme mutaa heidän jalkojensa alla. Tältä se usein minusta tuntuu.

• Monkki kirjoitti:

Minä ihmettelen sitä, miksi homojen täytyy julistaa homouttaan kaikissa lehdissä. Eihän heterotkaan vouhkaa, että ovat heteroja jokaisessa lehdessä. Mutta homot kaikkialla huutelevat kurkku suorana, että he ovat homoja. Olisivat ihan rauhassa homoja, mitä sitä pitää kaikkialla toitottaa.

Onko Jumala rasisti, koska Hän sanassaan tuomitsee homouden harjoittamisen ?

Nykyään tuntuu siltä, että meidän heteroiden pitäisi pyytää anteeksi, mitä menneet sukupolvet ovat tehneet heille. Pitäisikö meidän antaa heille valtavasti arvostusta, että he ovat jotain aivan erinomaisen ihmeellisiä täällä ja me muut olemme mutaa heidän jalkojensa alla. Tältä se usein minusta tuntuu.

Sinä seuraat eri asioita kuin me kaksi. Emme kuule mitään huutoa homoudesta.

Ei siis ihme, että tunnet itsesi mudaksi.

• torre3 kirjoitti:

Sinä seuraat eri asioita kuin me kaksi. Emme kuule mitään huutoa homoudesta.

Ei siis ihme, että tunnet itsesi mudaksi.

Minä luen lehtiä. Olen saanut niistä sellaisen käsityksen. Pride kulkuekin sen todistaa. Olen aina vihannut ylpeyttä, koska äitini oli ylpeä.

Minä näen kaikki ihmiset vain ihmisinä. Mutta minulla on jotain antipatiaa kaikkia miehiä kohtaan. Se on oikeastaan ihme, koska minä rakastin isääni. Hän oli minulle hyvä, kun taas äiti oli hirveän ankara. Mutta tulen paremmin toimeen naisten kanssa. Tai oikeastaan minä pelkään miehiä ja en halua olla heidän kanssaan missään tekemisissä.

Äitini oli ankara ja väkivaltainen. Hän rakasti vain eläimiä, minä myös rakastan eläimiä enemmän kuin ihmisiä. Ehkä sen takia tunnen itseni mudaksi, en ollut edes äitini rakkauden arvoinen, olin sellainen, jota äitini ei pystynyt rakastamaan.

• Monkki kirjoitti:

Minä luen lehtiä. Olen saanut niistä sellaisen käsityksen. Pride kulkuekin sen todistaa. Olen aina vihannut ylpeyttä, koska äitini oli ylpeä.

Minä näen kaikki ihmiset vain ihmisinä. Mutta minulla on jotain antipatiaa kaikkia miehiä kohtaan. Se on oikeastaan ihme, koska minä rakastin isääni. Hän oli minulle hyvä, kun taas äiti oli hirveän ankara. Mutta tulen paremmin toimeen naisten kanssa. Tai oikeastaan minä pelkään miehiä ja en halua olla heidän kanssaan missään tekemisissä.

Äitini oli ankara ja väkivaltainen. Hän rakasti vain eläimiä, minä myös rakastan eläimiä enemmän kuin ihmisiä. Ehkä sen takia tunnen itseni mudaksi, en ollut edes äitini rakkauden arvoinen, olin sellainen, jota äitini ei pystynyt rakastamaan.

Olen nähnyt filmejä Pridestä, mutta mitään huutoa homoudesta en ole kuullut.

Ikävä kokemus sinulla lapsuudesta. Kaikkea hyvää jatkossa.

• Anonyymi00045 kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että pedofiili tekee pahaa lähimmäisilleen. Olenko rasisti, kun en hyväksy pedofiilin tekoja ? Ajattelen enemmän niitä uhreja kuin tekijää. Ajattelen enemmän uhrien haavoja, joita he kantavat vuosikaudet sisällään. Ajattelen enemmän uhrien valotonta elämää, kun he tuskan kanssa kamppailevat jaksaakseen elää taas yhden päivän.

Olenko rasisti, koska en pysty hyväksymään pedofiilin tekoja ?

• torre3 kirjoitti:

Olen nähnyt filmejä Pridestä, mutta mitään huutoa homoudesta en ole kuullut.

Ikävä kokemus sinulla lapsuudesta. Kaikkea hyvää jatkossa.

Minun olisi pitänyt laittaa "huuto" näin, koska varmaan monikaan ei sitä ole kuullut niin, mutta minä, kun olen tällainen herkkis, kuulen tavallisen puheenkin usein huutona.

• Anonyymi00043

Milloin Halla-aho tekee vastaavan matkan?

• Anonyymi00046

Hänellä olisi enemmän hampaankolossa sananvapautta vastaan.

• Anonyymi00047

Ääriuskovaiset amerikkalaispoliitikot vain käyttivät hyväkseen tätä dementoitunutta vanhusparkaa. Reppana ei enää edes muistanut että KD on hallituksessa.

• Anonyymi00061

Miten käytetty?

• Anonyymi00064
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Miten käytetty?

Ei mitenkään,

• Anonyymi00050

USAssa ollaan enemmän kuin kiinnostuneita kuinka totalitaarinen valtio Suomi on koska oletusarvo USAssa on se, että Eurooppa on kohta tuhoutuvat valtiorakenne ja USAssa ollaan kiinnostuneita kannattaako tällaisia enää puolustaa?

• Anonyymi00051

Edustajainhuoneen oikeusvaliokunta on kiinnostunut sananvapauden tilasta Euroopassa mutta ei sananvapaudesta Venäjällä?

• Anonyymi00052

Päivi on rohkea. Hän uskaltaa olla sanojensa takana. Raamattua saa lukea, se on Jumalan sanaa.

• Raatussahan se teksti oli, mikä sai syyttäjän näkemään punaista ja hän vimmastui siitä, olisi vetänyt Jumalan oikeuteen mieluummin.

• Raamattu on kokonaan ihmisten sanaa. Raamattu on laillinen kirja.

• torre3 kirjoitti:

Raamattu on kokonaan ihmisten sanaa. Raamattu on laillinen kirja.

Ihminen on kirjoittanut, mutta Jumala on antanut ne sanat. Miten Daniel olisi voinut kirjoittaa ennustuksia, jotka toteutuivat paljon myöhemmin ? Miten Johannes olisi voinut kirjoittaa Ilmestyskirjan vain omasta päästään ?

• Monkki kirjoitti:

Ihminen on kirjoittanut, mutta Jumala on antanut ne sanat. Miten Daniel olisi voinut kirjoittaa ennustuksia, jotka toteutuivat paljon myöhemmin ? Miten Johannes olisi voinut kirjoittaa Ilmestyskirjan vain omasta päästään ?

Raamatussa ei sanota, että Jumala on antanut sanat.

Senhän näkee muutenkin, paitsi et sinä.

Raamatussa kaikki on kirjoittajien omasta päästä .

Miten Danielin ennustukset ovat toteutuneet?

• Anonyymi00085
        torre3 kirjoitti:

Raamatussa ei sanota, että Jumala on antanut sanat.

Senhän näkee muutenkin, paitsi et sinä.

Raamatussa kaikki on kirjoittajien omasta päästä .

Miten Danielin ennustukset ovat toteutuneet?

Kyllä sanotaan.

Hyvin.

• Anonyymi00094

Käytännössä kyllä, sillä hän vain kopio Jumalan mielipidettä luterilaisen kirkon johdolle.

• Anonyymi00085 kirjoitti:

Kyllä sanotaan.

Hyvin.

Mitä sanotaan hyvin? Raamatussa.

Se kun alusta loppuun ihmisten kirjoituksia.

• Anonyymi00057

Jos Kekkosen aikaan sanoit vahingossa sanan ryssä, niin olit jo tehnyt munauksen mitä ei helpolla annettu anteeksi. Silloin piti nuoleskella oikein kunnolla ja keksittiin sille oikein hyvä termi, suomettuminen. Olimme niin paljon venäläisiin kallellaan että emme itse edes huomanneet sitä, se oli sisäsyntyistä sensuuria ja maan tapa että idässä oli aurinko ja lännessä kammottavaa.

• Anonyymi00059

"... emme itse edes huomanneet sitä, se oli sisäsyntyistä sensuuria ja maan tapa että idässä oli aurinko ja lännessä kammottavaa."

Se, että idässä on nyt oikeasti kammottava roistovaltio ei ikävä kyllä tarkoite, että lännesssä olisi aurinko ja autuus.

• ”Anonyymi00058” 2026-02-05 19:34:11 kysyy: ”Raamatun lukemisestako hän sai syytteen? Miksi valehtelet?”

Jostain syystä asiaa vääristellään näin.

• Anonyymi00063

Syyttäjä tosiaan vääristelee, suorastaan valehtelee.

• Anonyymi00063 kirjoitti:

Syyttäjä tosiaan vääristelee, suorastaan valehtelee.

Ei syyttäjä vääristele, vaan perusteet ei ihan riitä.

• Anonyymi00065
        Mummomuori2 kirjoitti:

Höpöhöpö! Syyttäjän väittämät Räsäsen teoista on todettu valheiksi, niin ei ole tapahtunut.

• Anonyymi00066

”Raamatun lukemisestako hän sai syytteen? Miksi valehtelet?”

Räsänen sai syytteen Raamatun jakeen esiintuomisesta, vaikka kirkon papit siteeraa yksittäisiä Raamatun jakeita kirkoissa joka sunnuntai tuhansin kappalein.

• Anonyymi00066 kirjoitti:

”Raamatun lukemisestako hän sai syytteen? Miksi valehtelet?”

Räsänen sai syytteen Raamatun jakeen esiintuomisesta, vaikka kirkon papit siteeraa yksittäisiä Raamatun jakeita kirkoissa joka sunnuntai tuhansin kappalein.

Päivi lisäsi siihen omiaan. Tuskin sitä oikeudessa huomattiin. Käytännössä Päivi valehteli Raamatusta. Onko rikos?

• Siis onko rikos valehdella Raamatusta? Aikoinaan Meller valehteli siitä samoin sanoin.

• Anonyymi00072
        torre3 kirjoitti:

Siis onko rikos valehdella Raamatusta? Aikoinaan Meller valehteli siitä samoin sanoin.

Laitahan vähän todisteta väitteillesi!

• torre3 kirjoitti:

Päivi lisäsi siihen omiaan. Tuskin sitä oikeudessa huomattiin. Käytännössä Päivi valehteli Raamatusta. Onko rikos?

Mitä hän valehteli ?

• Monkki kirjoitti:

Mitä hän valehteli ?

Meller ja Päivi valehtelelivat samoin sanoin. Lisäämällä Raamatuun osan, jossa oli neljä sanaa.

Tietenkin se oli teille niin tavallista, että että edes huomanneet. Säälittävää.

• Anonyymi00076
        torre3 kirjoitti:

Meller ja Päivi valehtelelivat samoin sanoin. Lisäämällä Raamatuun osan, jossa oli neljä sanaa.

Tietenkin se oli teille niin tavallista, että että edes huomanneet. Säälittävää.

Ja sitten niitä todisteita!

• Anonyymi00076 kirjoitti:

Ja sitten niitä todisteita!

Meller Patmos-radiossa ja Päivi kun "siteerasi"Raamattua.

Todella huonosti olet seurannut heitä. Minä sentään tarkasti, sillä tunnen Raamatun.

• Anonyymi00078
        torre3 kirjoitti:

Meller Patmos-radiossa ja Päivi kun "siteerasi"Raamattua.

Todella huonosti olet seurannut heitä. Minä sentään tarkasti, sillä tunnen Raamatun.

Todista! Älä suolla lisää soopaa!
        Etkö edes ymmärrä mitä väitteen todistaminen tarkoittaa?!

• Anonyymi00080
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Uskovat täällä huuhtaa ja tuomitsee. Kaikki uskovat siperiaan

• Anonyymi00084
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Uskovat täällä huuhtaa ja tuomitsee. Kaikki uskovat siperiaan

Mitä tekevät?

• torre3 kirjoitti:

Siis onko rikos valehdella Raamatusta? Aikoinaan Meller valehteli siitä samoin sanoin.

Millä sanoin Meller valehteli ? En muista kuulleeni.

Jos minä sanon, että maapallo on pannukakku, silloin minä valehtelen, koska minulla on tieto, että maapallo ei ole pannukakku.

Jos minä uskon, että Jeesus tulee hakemaan seurakuntansa ennen Antikristusta ja minä sanon sen, niin silloin en valehtele, koska uskon niin. Sitä en tiedä, olenko oikeassa sanoessani niin, sen näyttää aika.

• Monkki kirjoitti:

Millä sanoin Meller valehteli ? En muista kuulleeni.

Jos minä sanon, että maapallo on pannukakku, silloin minä valehtelen, koska minulla on tieto, että maapallo ei ole pannukakku.

Jos minä uskon, että Jeesus tulee hakemaan seurakuntansa ennen Antikristusta ja minä sanon sen, niin silloin en valehtele, koska uskon niin. Sitä en tiedä, olenko oikeassa sanoessani niin, sen näyttää aika.

Usko ei tarkoita olla oikeassa.

Minä lopetin aikoinaan Patmoksen radion kuuntelun kun Meller valehteli Raamatusta. Se jäi mieleen ikuisesti. Ja hiljattain Päivi sanoi samat sanat. Minä muistan hyvin.

• Anonyymi00078 kirjoitti:

Patmos radio ja Päivin puheet oikeudessa.

• Anonyymi00091
        torre3 kirjoitti:

Usko ei tarkoita olla oikeassa.

Minä lopetin aikoinaan Patmoksen radion kuuntelun kun Meller valehteli Raamatusta. Se jäi mieleen ikuisesti. Ja hiljattain Päivi sanoi samat sanat. Minä muistan hyvin.

Et taaskaan kykene todistamaan vaan alat länkyttää kun jäit kiinni valheista.

• Anonyymi00091 kirjoitti:

Et taaskaan kykene todistamaan vaan alat länkyttää kun jäit kiinni valheista.

Jäit kiinni siitä, että ei ole seurannut Päivin juttuja. Päädyit tuttuun tapaan syyttämään minua valheista.

• Anonyymi00100
        torre3 kirjoitti:

Jäit kiinni siitä, että ei ole seurannut Päivin juttuja. Päädyit tuttuun tapaan syyttämään minua valheista.

Todisteet pöytään!

• Anonyymi00078 kirjoitti:

Minä luen saksalaista raamattua ja se välillä eroaa suomalaisesta raamatusta. Saksan sanat ovat merkityksellisempiä kuin suomalaiset sanat. Nyt opiskelen hepreaa, että voisin lukea heprealaista raamattua. Olen jotain lukenut ja siinäkin on eroavaisuuksia suomalaiseen raamattuun.

Minä en ole kuullut tuota siteerausta Patmos -radiossa, joten en tiedä, mitkä ne sanat ovat. Minä en osaa ulkoa raamattua ja nyt ei minun kannata edes alkaa opetella, koska minulla on alkava muistisairaus. Nyt minä vain yritän opetella heprean sanoja, että voisin lukea heprealaista raamattua.

• Anonyymi00106
        Mummomuori2 kirjoitti:

Tuomarit totesivat ettei väitettyjä lausumia löytynyt yksiselitteisesti, objektiivisesti katsoen Räsäsen teksteistä ja puheesta, eli kyllä ne olivat vääristelyjä. Laitettiin Räsäsen kontolle asioita joita hän ei sanonut, eikä niin edes ajattele.

• Anonyymi00106 kirjoitti:

Tuomarit totesivat ettei väitettyjä lausumia löytynyt yksiselitteisesti, objektiivisesti katsoen Räsäsen teksteistä ja puheesta, eli kyllä ne olivat vääristelyjä. Laitettiin Räsäsen kontolle asioita joita hän ei sanonut, eikä niin edes ajattele.

"Laitettiin Räsäsen kontolle asioita joita hän ei sanonut, eikä niin edes ajattele."

Eli lainattiin hänen mielipidekirjoituksia sekä sanomisia eräässä radio ohjelmassa.

• Anonyymi00070

Räsänen luultavasti joutuu vaihtamaan puoluetta KD:n heikon kannatuksen vuoksi, itsepähän tilasi.

• Anonyymi00071

Höpöhöpö!

• Anonyymi00107

Teikäläiset olette ennustelleet ja odotelleet vaaleista toiseen turhaan Räsäsen ”varmaa tippumista”

• Anonyymi00074

Hän nyt saa sano sanottavansa ja se hyvä. Mutta ei hänkään mikään absoluuttinen Jumalan sanasansaattaja ole. Hänellä on oma kapeakatseinen Jumal käsitys. Se hänelle ja hänen seuraajilleen sallitaan. Ei ole meiltä muilta pois.🤷‍♀️

• Ei tietenkään Jumala ole antanut ohjeita puhua kuten Päivi Räsänen.

• Anonyymi00075

Mitä hän on puhunut väärin? 🤦‍♂️

• Anonyymi00075 kirjoitti:

Mitä hän on puhunut väärin? 🤦‍♂️

Homoseksuaalisista. Ihan väärin ihan tarkoituksella.

• Anonyymi00077
        torre3 kirjoitti:

Homoseksuaalisista. Ihan väärin ihan tarkoituksella.

Ihan oikein on puhunut.

• Anonyymi00077 kirjoitti:

Ihan oikein on puhunut.

Olen tuntenut homoja ja lesboja vuosikymmeninä, eikä Päivin puheet ole muuta kuin tahallista harjausta.

• Anonyymi00090
        torre3 kirjoitti:

Olen tuntenut homoja ja lesboja vuosikymmeninä, eikä Päivin puheet ole muuta kuin tahallista harjausta.

Niin on Päivikin.

• Anonyymi00090 kirjoitti:

Niin on Päivikin.

Siitä huolimatta Päivi keksii homoseksuaalisista kaikkea pahaa.

• Anonyymi00099
        torre3 kirjoitti:

Siitä huolimatta Päivi keksii homoseksuaalisista kaikkea pahaa.

Ei keksinyt! Valehtelet kuin perkele!

• Millainen on sinun Jumal käsitys ? Voimmeko kukaan tietää, millainen toisen Jumal käsitys on ? Minun käsitykseni Jumalasta on tullut raamatusta, mutta arvelisitko sinä, että se on kapeakatseinen, avarakatseinen vai keskikatseinen. Mutta, kuka voi sanoa, että hänen Jumal käsityksensä on aivan täydellinen. Ainakaan minä en uskalla sanoa, että minulla olisi sellainen. Voi tulla yllätyksiä sitten, kun olemme perillä.

• Anonyymi00109
        Monkki kirjoitti:

Millainen on sinun Jumal käsitys ? Voimmeko kukaan tietää, millainen toisen Jumal käsitys on ? Minun käsitykseni Jumalasta on tullut raamatusta, mutta arvelisitko sinä, että se on kapeakatseinen, avarakatseinen vai keskikatseinen. Mutta, kuka voi sanoa, että hänen Jumal käsityksensä on aivan täydellinen. Ainakaan minä en uskalla sanoa, että minulla olisi sellainen. Voi tulla yllätyksiä sitten, kun olemme perillä.

Hyvin kirjoitat

• Anonyymi00086

Niin kauan kuin tappelette, eriarvoistatte / vihaatte. Olette luojaanne /Jumalaanne vastaan. 🤷‍♀️

• Anonyymi00087

Sitähän sinä koko ajan täällä kylvät. 🤦‍♂️

• Anonyymi00088
        Anonyymi00087 kirjoitti:

Sitähän sinä koko ajan täällä kylvät. 🤦‍♂️

Ai näinkö? Jos sanon että olet äärimmäisen arvokas kipinä itsestäsi Alkulähteestä täällä oikeassaolemisinesi oppimassa oivaltamaan niin kiitos. Olet rakas. Et vihollinen. Mitäkö kylvän?🤷‍♀️

• Anonyymi00089
        Anonyymi00088 kirjoitti:

Ai näinkö? Jos sanon että olet äärimmäisen arvokas kipinä itsestäsi Alkulähteestä täällä oikeassaolemisinesi oppimassa oivaltamaan niin kiitos. Olet rakas. Et vihollinen. Mitäkö kylvän?🤷‍♀️

Olet todella falski. 🤦‍♂️

• Anonyymi00092
        Anonyymi00089 kirjoitti:

Olet todella falski. 🤦‍♂️

Olenko? Mielipiteesi on sinun ja arvostan sitä mielipiteenäsi. Kykenetkö sinä arvostamaan eriävää mielipidettäni? Jos et,niin olet itse se falski. Eikö?🤷‍♀️

• Anonyymi00096
        Anonyymi00092 kirjoitti:

Olenko? Mielipiteesi on sinun ja arvostan sitä mielipiteenäsi. Kykenetkö sinä arvostamaan eriävää mielipidettäni? Jos et,niin olet itse se falski. Eikö?🤷‍♀️

Kyllä olet. 🤦‍♂️

• Anonyymi00102
        Anonyymi00096 kirjoitti:

Kyllä olet. 🤦‍♂️

Enpä ole. Ainoastaan pelotan sinua koska en taivu aivopestäväksesi en kä samaistu pelkäämiseesi. Olen vapaa kun taas sinä olet pelkojesi vanki🤷‍♀️

• Onkos siellä hyvät ruuvvat siellä rukkous aamijaisilla?🤔☕️🧇🥪🥓🍳🍺🍷🧀🥔🥔🫖☕️🍔🍟🥤🇺🇸

• Anonyymi00093

Eihän kongressin "tutkinnassa" ollut kys homoista ja saako homoja haukkua, vaan siitä, että Musk ja Zuckenberg yms digi-milardöörien ei tarvitsisi käyttää vähiä rahojaan siihen, että rajoittaisivat heidän omistamilla alustoilla törkysisällön levittämistä EU-sääntöjen mukaan.

Päivin mielestä ilmeisesti tekoälyllä alastonkuviksi muokatut lapisia esittävät valokuvat ovat ihana asia, jota Jeesus rakastaa?

• Anonyymi00095

Omaa saastaista mielikuvitustasi yrität laittaa Päivin syyksi,

• Kiitollinen voi julista raamatun totuutta usa hallinollekin, tehkööt myös parannuksen, että pelastuisivat kerran.

• Yhdysvaltain hallinto on diktatuuri, eikä muusta piittaa. Menee Putinin linjan mukaisesti.

• Anonyymi00103

Eihän Trumpin tarvitse parannusta tehdä kun sai Israelin kuriin kun vain sanoi että jos ette usko, niin on helvetti irti. Iski oikeasti Raamatulla päähän niin että tuntui ja loppui kansanmurha siihen paikkaan.

• Anonyymi00108
      • No, mitähän se "asiantuntija" sanoo?

• Anonyymi00110
        Mummomuori2 kirjoitti:

No, mitähän se "asiantuntija" sanoo?

Kuuntele itse!

• Anonyymi00110 kirjoitti:

Kuuntele itse!

Eli onko niin, ettet oikein ole itsekään ymmärtänyt, mitä tuossa joku kertoo ja sen vuoksi etä osaa laittaa keskeisiä asioita saati jotain tiivistelmää.

• Anonyymi00111
        Mummomuori2 kirjoitti:

Eli onko niin, ettet oikein ole itsekään ymmärtänyt, mitä tuossa joku kertoo ja sen vuoksi etä osaa laittaa keskeisiä asioita saati jotain tiivistelmää.

Älä selitä omaa laiskuuttasi.

• Anonyymi00111 kirjoitti:

Älä selitä omaa laiskuuttasi.

Ei se mitään laiskuutta ole. Jos laitetaan pelkkä linkki, ilman mitään selitystä tai omaa kommenttia sen sisällöstä, niin mistä kuulija voi tietää, missä kohtaa ja mitä asiaa on tarkoitus kunnella.

En yleensä näitä kuuntele silloin, kun käyn keskusteluja. Ne vievät todella paljon aikaa. Ehkä joskus toiste voin joitakin kuunnella.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      371
      12375
    2. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      263
      5427
    3. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      215
      3947
    4. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      200
      2655
    5. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      15
      1992
    6. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      19
      1834
    7. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      167
      900
    8. Martina Aitolehti

Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      862
    9. No kolahtaako kukaan

Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak
      Ikävä
      74
      782
    10. Rippituoli

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa
      Ikävä
      59
      746
    Aihe