Muistatko kun hyvää albumia pystyi toistamaan alusta loppuun asti loputtomasti ja musiikki oli kaikki kaikessa, siihen päälle pilluringit, tytöt ja 80-luvun alun tukkahevi ja muu mättö. Sittemmin on mukava kuunnella vanhoja ja on hyvää uuttakin mutta se on satunnaista kuuntelua eikä oikein pääse siihen nuoruuden fiilinkiin. Minä olen nyt veivannut himassa ja autossa yhtä albumia kuin teini alusta loppuun ja vittulainen se on hyvä. Tulee nostalginen tunne ja paljon nuoruuden ajan muistoja tulvii mieleen samalla musiikki on silti uutta. Megadethilta tuli juuri uusi albumi (Megadeth niminen), olen enemmän ollut Motörhead leirissä eikä Megadeth silleen ikinä se isoin suosikki mutta hitto tämä uusin albumi, tässä on jotain joka koskettaa jaa saa niitä nuoruuden fiiliksiä pintaan. Laittakaa ukot kuunteluun, paranee vain joka kuuntelukerralta! Tätä tarvitsin tähän hetkeen kun alkaa ikääntyminen vituttaa.
+50 vuotias, haluatko hyvän nostalgisen olon heti nyt
Anonyymi-ap
0
75
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2372648- 1011124
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221078Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153992Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58985Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717897- 63831
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto237780- 35740
- 116718