En halunnut itselleni tällaista kohtelua. Miksi et vastaa? Miksi halusit leikkiä mun tunteilla kymmeniä vuosia? Jätit mut yksinäisyyteen etkä selvittänyt asioita. Jos olisin merkannut sulle edes vähäsen mutta ei. En kestä tätä tuskaa. Tämä tuska tulee uniin. Mua sattuu mutta ei se haittaa sua yhtään. Haluan kuolla.
Miksi teit mulle niinkuin teit
11
346
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olen etsinyt sinua. Missä olet? Haluan tavata sinut ja katsoa että olisiko meillä yhteisiä ajatuksia-hetkiä-tulevia tapahtumia. Kaikkea. Elämässä esteenä on vain ihmiset itse.
- Anonyymi00002
Ei ole häneltä oikealta tämä vastaus. Mulle ei kelpaa kun oikean henkilön vastaus.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei ole häneltä oikealta tämä vastaus. Mulle ei kelpaa kun oikean henkilön vastaus.
Ok, minulla myös kaivattu ja en tiedä miten saan yhteyttä häneen. Ensin varovasti kauempaa siksi jos hän onkin nykyään onnellinen niin en halua sekaantua sellaiseen. Minulle riittää jos hän on onnellinen. Mutta jos hän on onneton niin haluaisin halata häntä hellästi ja kertoa että olen aina tykännyt hänestä. Kertoa suoraan että haluaisin tutustua paremmin häneen. Viettää aikaa ja nauttia elämästä hänen kanssaan.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ok, minulla myös kaivattu ja en tiedä miten saan yhteyttä häneen. Ensin varovasti kauempaa siksi jos hän onkin nykyään onnellinen niin en halua sekaantua sellaiseen. Minulle riittää jos hän on onnellinen. Mutta jos hän on onneton niin haluaisin halata häntä hellästi ja kertoa että olen aina tykännyt hänestä. Kertoa suoraan että haluaisin tutustua paremmin häneen. Viettää aikaa ja nauttia elämästä hänen kanssaan.
Jos olet j mies unohda.
- Anonyymi00005
Olen itkenyt taas tänään koko päivän. Miksi satutat mua kokoajan.? Olen ihan rikki. Etkö ymmärrä.
- Anonyymi00006
Ehkä toinenkin on rikkinäinen, ei luota muihin ja on poissa oleva ihminen muille? Sellaisen on vaikea olla hyödyksi toiselle? Epäileväinen kaikkea hyvältä tuntuvaa kohtaan? Aina voi olla myös se myönteinenkin tulo kulma asioihin?
Jos rikkinäinen ihminen kokisi olevansa toiselle merkityksellinen ja tärkeä, voisi se olla seikka, joka voi ehjätä parhaimmillaan kaksi rikkinäistä ihmistä? Kun tunne on samaistuttava? Toivo paremmasta voi syntyä silloin kuin tyhjästä?- Anonyymi00007
Minä en ainakaan halua olla missään tekemisissä koskaan häirikön kanssa!
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minä en ainakaan halua olla missään tekemisissä koskaan häirikön kanssa!
Häirikkö on häirikkö, josta olen samaa mieltä. On asioita, joita ei vain voi hyväksyä toisessa. Teoilla on merkitystä, eikä ne unohdu, jos ne ovat olleet uhkaa ja pelkoa tai ikäviä kokemia, aina sitä vertaa itseensä, ajattelen aina niin, että teot joita en itse voisi tehdä toiselle, menee yli.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Häirikkö on häirikkö, josta olen samaa mieltä. On asioita, joita ei vain voi hyväksyä toisessa. Teoilla on merkitystä, eikä ne unohdu, jos ne ovat olleet uhkaa ja pelkoa tai ikäviä kokemia, aina sitä vertaa itseensä, ajattelen aina niin, että teot joita en itse voisi tehdä toiselle, menee yli.
Silti moitit aloittajaa. Olet tunneköyhä. Sivusta.
- Anonyymi00008
Nyt tuntuu pahalta, mutta älö tee itsellesi mitään. Mene vaikka päivystykseen jos saisit apua ja jotain rauhoittavaa. Ne on ohi meneviä tunteita. Kaikki tuntuu erilaiselta vielä kunhan saat etäisyyttä ja tunteet rauhoittuu. Asioilla on tapana järjestyä kunhan ei panikoi.
- Anonyymi00009
Itsehän sanoit ja selväksi teit ettei tunteita ole.
Mn
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437