Miksi teit mulle niinkuin teit

Anonyymi-ap

En halunnut itselleni tällaista kohtelua. Miksi et vastaa? Miksi halusit leikkiä mun tunteilla kymmeniä vuosia? Jätit mut yksinäisyyteen etkä selvittänyt asioita. Jos olisin merkannut sulle edes vähäsen mutta ei. En kestä tätä tuskaa. Tämä tuska tulee uniin. Mua sattuu mutta ei se haittaa sua yhtään. Haluan kuolla.

11

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Olen etsinyt sinua. Missä olet? Haluan tavata sinut ja katsoa että olisiko meillä yhteisiä ajatuksia-hetkiä-tulevia tapahtumia. Kaikkea. Elämässä esteenä on vain ihmiset itse.

      • Anonyymi00002

        Ei ole häneltä oikealta tämä vastaus. Mulle ei kelpaa kun oikean henkilön vastaus.


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Ei ole häneltä oikealta tämä vastaus. Mulle ei kelpaa kun oikean henkilön vastaus.

        Ok, minulla myös kaivattu ja en tiedä miten saan yhteyttä häneen. Ensin varovasti kauempaa siksi jos hän onkin nykyään onnellinen niin en halua sekaantua sellaiseen. Minulle riittää jos hän on onnellinen. Mutta jos hän on onneton niin haluaisin halata häntä hellästi ja kertoa että olen aina tykännyt hänestä. Kertoa suoraan että haluaisin tutustua paremmin häneen. Viettää aikaa ja nauttia elämästä hänen kanssaan.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Ok, minulla myös kaivattu ja en tiedä miten saan yhteyttä häneen. Ensin varovasti kauempaa siksi jos hän onkin nykyään onnellinen niin en halua sekaantua sellaiseen. Minulle riittää jos hän on onnellinen. Mutta jos hän on onneton niin haluaisin halata häntä hellästi ja kertoa että olen aina tykännyt hänestä. Kertoa suoraan että haluaisin tutustua paremmin häneen. Viettää aikaa ja nauttia elämästä hänen kanssaan.

        Jos olet j mies unohda.


    • Anonyymi00005

      Olen itkenyt taas tänään koko päivän. Miksi satutat mua kokoajan.? Olen ihan rikki. Etkö ymmärrä.

    • Anonyymi00006

      Ehkä toinenkin on rikkinäinen, ei luota muihin ja on poissa oleva ihminen muille? Sellaisen on vaikea olla hyödyksi toiselle? Epäileväinen kaikkea hyvältä tuntuvaa kohtaan? Aina voi olla myös se myönteinenkin tulo kulma asioihin?

      Jos rikkinäinen ihminen kokisi olevansa toiselle merkityksellinen ja tärkeä, voisi se olla seikka, joka voi ehjätä parhaimmillaan kaksi rikkinäistä ihmistä? Kun tunne on samaistuttava? Toivo paremmasta voi syntyä silloin kuin tyhjästä?

      • Anonyymi00007

        Minä en ainakaan halua olla missään tekemisissä koskaan häirikön kanssa!


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Minä en ainakaan halua olla missään tekemisissä koskaan häirikön kanssa!

        Häirikkö on häirikkö, josta olen samaa mieltä. On asioita, joita ei vain voi hyväksyä toisessa. Teoilla on merkitystä, eikä ne unohdu, jos ne ovat olleet uhkaa ja pelkoa tai ikäviä kokemia, aina sitä vertaa itseensä, ajattelen aina niin, että teot joita en itse voisi tehdä toiselle, menee yli.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Häirikkö on häirikkö, josta olen samaa mieltä. On asioita, joita ei vain voi hyväksyä toisessa. Teoilla on merkitystä, eikä ne unohdu, jos ne ovat olleet uhkaa ja pelkoa tai ikäviä kokemia, aina sitä vertaa itseensä, ajattelen aina niin, että teot joita en itse voisi tehdä toiselle, menee yli.

        Silti moitit aloittajaa. Olet tunneköyhä. Sivusta.


    • Anonyymi00008

      Nyt tuntuu pahalta, mutta älö tee itsellesi mitään. Mene vaikka päivystykseen jos saisit apua ja jotain rauhoittavaa. Ne on ohi meneviä tunteita. Kaikki tuntuu erilaiselta vielä kunhan saat etäisyyttä ja tunteet rauhoittuu. Asioilla on tapana järjestyä kunhan ei panikoi.

    • Anonyymi00009

      Itsehän sanoit ja selväksi teit ettei tunteita ole.

      Mn

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe