Jossain Turun sanomissa oli juttu, jossa joku asiantuntija sanoi, että virusturvaa ei enää tarvita tietokineissa ja on täysin turha.
No onko asian laita nyt sitten oikeasti näin? Minulla menee näet F-Securen lisenssi maaliskuussa vanhaksi, joten onko sen päivitys nyt sitten tarpeetonta?
Tarvitaanko virusturvaa vielä?
11
268
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos on turha niin jätä virusturva pois . Minä uskon että on entistä tärkeämpi .
Tarvii. Mä menin windows kymppi koneella pariks minuutiks nettiin. Ja oli siinä virusohjelman perustaso. Niin heti sen jälkeen on tullu roskapostia tuutin täydeltä ja puhelinmyyjät soittelee jatkuvasti.
- Anonyymi00003
Ei mulle ole käynyt noin, vaikka win10 koneella netissä olen.
Puhelinmyyjät välillä soittelee, mut en ole edes vastanut puhelinmyyjien soitteluun.
Silloin, kun olen vastanut, niin olen sanonut EI kiitos, kun myyjä on alkanut myyntimaratonin.
Metsälehden kauppias kauppasi metsälehteä, johon sanoin, ettei lehtitilausta saa vähenyksiin, kun ei ole metsänmyyntituloja.
Sitä myyjä innostui ja alko tuputtamaan toista tarjousta, johon sanoin EI kiitos, eikä myyjä edes kuunnellut, vaan kortti ääntään, niin punaista luuria vaan korvaan, sinne jäi pälpättämään tyhjälle luurille.
- Anonyymi00002
Mahtoiko olla asiantuntija iltalehdestä lainassa, se kun tuntuu tietävän kaiken mahdollisen :D
Tarve riippu suuresti siitä missä surfailija seikkailee, en jättäisi virustorjuntaa pois - Anonyymi00004
Kyllä muista kondoomit
- Anonyymi00005
Tuossa on kirjoitus virhe. Ei siis kirjoteta kondoomit van kondomit!
- Anonyymi00006
Virvaa pitäis olla turun tietokoneissa. Virvatulet on huonoi.
- Anonyymi00007
Eikös koko ajan ole hoettu, että kaikkien pitää päivittää win11 vanhaan tietokoneeseen tai hankkia uusi win11 tietokone, muuten tietoturva on vaarassa, eikä win10 tietokonetta saa käyttää, koska se altistaa haittaohjelmille ja viruksille.
Sehän jo kertoo sen, että win11 on myös virustorjunta ohjelma, eikä erillistä virustorjuntaa tarvita.
Eivät vanhat toimivat tietokoneet mitään romuja ole. Moni on heittänyt win10 tietokoneensa roskiin vain sen takia, että sitä ei voi käyttää, kun siinä ei ole win11.
Miksi se roskiin pitää heittää, siihenhän voi asentaa Linux käyttöjärjestelmän, eikä edes tarvi pelätä, että jos asennus epäonnistuu, jos on kerran tietokoneen roskiin heittämässä, niin silloin voi tietokoneella tehdä mitä vaan, jos se kuitenkin menee roskiin.
Mniä käytän win10 tietokonetta, jossa on virustorjunta ohjelma, kaapissa on win7 tietokone ja on myös win8 tietokone ja XP läppäri.
XP läppäri on niin hidas, ettei sitä ole pitkiin aikoihin käytetty, mut siihen voisi asentaa linux, jos jaksaa, Jos Turussa asuvalla ei ole virusturvaa tietokoneessa tai älypuhelimessa, niin on varmaa, että Matti ja Teppo soittelevat jatkuvasti. Ennen vanhaan olis varmaan tullu tekstiviestiä Ilkka Kanervalta. =D
- Anonyymi00008
Hah hah!
Kyllä virusturva on hyvä olla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san876090- 1432555
Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri1362356Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo252248Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en412199Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a671645Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81401- 391355
Kunnanvaltuusto koolle heti
Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys291309Sähköautoa vaikea hankkia koska latauspisteet puuttuu
Suurimmassa osassa taloyhtiöitä joiden talot rakennettu 2018 tai aiemmin ei latauspisteet ole sellaisia että sähköautoa631299