Jossain Turun sanomissa oli juttu, jossa joku asiantuntija sanoi, että virusturvaa ei enää tarvita tietokineissa ja on täysin turha.
No onko asian laita nyt sitten oikeasti näin? Minulla menee näet F-Securen lisenssi maaliskuussa vanhaksi, joten onko sen päivitys nyt sitten tarpeetonta?
Tarvitaanko virusturvaa vielä?
8
186
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos on turha niin jätä virusturva pois . Minä uskon että on entistä tärkeämpi .
Tarvii. Mä menin windows kymppi koneella pariks minuutiks nettiin. Ja oli siinä virusohjelman perustaso. Niin heti sen jälkeen on tullu roskapostia tuutin täydeltä ja puhelinmyyjät soittelee jatkuvasti.
- Anonyymi00003
Ei mulle ole käynyt noin, vaikka win10 koneella netissä olen.
Puhelinmyyjät välillä soittelee, mut en ole edes vastanut puhelinmyyjien soitteluun.
Silloin, kun olen vastanut, niin olen sanonut EI kiitos, kun myyjä on alkanut myyntimaratonin.
Metsälehden kauppias kauppasi metsälehteä, johon sanoin, ettei lehtitilausta saa vähenyksiin, kun ei ole metsänmyyntituloja.
Sitä myyjä innostui ja alko tuputtamaan toista tarjousta, johon sanoin EI kiitos, eikä myyjä edes kuunnellut, vaan kortti ääntään, niin punaista luuria vaan korvaan, sinne jäi pälpättämään tyhjälle luurille.
- Anonyymi00002
Mahtoiko olla asiantuntija iltalehdestä lainassa, se kun tuntuu tietävän kaiken mahdollisen :D
Tarve riippu suuresti siitä missä surfailija seikkailee, en jättäisi virustorjuntaa pois - Anonyymi00004UUSI
Kyllä muista kondoomit
- Anonyymi00005UUSI
Tuossa on kirjoitus virhe. Ei siis kirjoteta kondoomit van kondomit!
- Anonyymi00006UUSI
Virvaa pitäis olla turun tietokoneissa. Virvatulet on huonoi.
- Anonyymi00007UUSI
Eikös koko ajan ole hoettu, että kaikkien pitää päivittää win11 vanhaan tietokoneeseen tai hankkia uusi win11 tietokone, muuten tietoturva on vaarassa, eikä win10 tietokonetta saa käyttää, koska se altistaa haittaohjelmille ja viruksille.
Sehän jo kertoo sen, että win11 on myös virustorjunta ohjelma, eikä erillistä virustorjuntaa tarvita.
Eivät vanhat toimivat tietokoneet mitään romuja ole. Moni on heittänyt win10 tietokoneensa roskiin vain sen takia, että sitä ei voi käyttää, kun siinä ei ole win11.
Miksi se roskiin pitää heittää, siihenhän voi asentaa Linux käyttöjärjestelmän, eikä edes tarvi pelätä, että jos asennus epäonnistuu, jos on kerran tietokoneen roskiin heittämässä, niin silloin voi tietokoneella tehdä mitä vaan, jos se kuitenkin menee roskiin.
Mniä käytän win10 tietokonetta, jossa on virustorjunta ohjelma, kaapissa on win7 tietokone ja on myös win8 tietokone ja XP läppäri.
XP läppäri on niin hidas, ettei sitä ole pitkiin aikoihin käytetty, mut siihen voisi asentaa linux, jos jaksaa,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1002442- 2252006
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1761782- 391417
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1031359- 1221138
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo278869Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli6477890kW kulutus
Joku kirjoitti sellaisesta tehomaksuaiheen yhteydessä. Tuollainen kulutushan vaatisi pääsulakkeiden kooksi jo vaikka mit181723Vanhemmassa miehessä
on sellaista elämän mukana tullutta viehättävää charmia. Hän paranee iän myötä niinkuin hyvä viini tai juusto! Tuli tuo53718