Kun alkaa kohta 40 vuotta itsellä lähestyä, niin tuli kaverin kanssa puheeksi erikoisia seksikokemuksia. Olen kotoisin suht pieneltä paikkakunnalta ja nykyisin stadilainen.
Muistan, kun nuorempana olin kotikonnuillani käymässä ja mentiin paikalliseen kuppilaan juhlimaan vanhojen tuttujen kanssa. Ilta meni sutjakkaasti, ja eräs puolituttuni oli myös baarissa. Hänellä oli kuskina raskaana oleva avopuolisonsa. Heillä oli ollut pitkään pientä kriisiä parisuhteessa, eikä tilannetta parantanut tämän tuttavan tuleva isän kuolema (syöpä).
No, tämä tuttava paineli kavereidensa kanssa jo toisaalle, kun hänen avopuolisonsa tuli juttelemaan ja alkoi kertoa parisuhteensa ongelmista. Siinä kännissä puhuessani kuinka tärkeää kommunikointi on ja perus liibalaabaa suhteiden kriiseistä, hän selkeästi innostui. Hän heitti minut yöpaikkaani vielä yöllä.
Noin viikko tästä eteenpäin nainen alkoi pommittaa viesteillä Facebookissa, mikä tuntui minusta oudolta. En oikeastaan koskaan tuntenut häntä kovin hyvin – hänen avopuolisonsa tunsin jotenkuten yläasteelta asti.
Tässä pitää ymmärtää, että itse en henkilökohtaisesti rupea parisuhteeseen mustasukkaisuuden takia ja koska semmoista kumppania ei ole löytynyt, joka haluaisi vapaassa suhteessa olla.
Noin 1,5 kuukauden päästä menin uudestaan käymään kotikonnuillani ja kerroin hänelle Facebookissa, kun hän kyseli kuulumisia. Hän tuli taas paikalliseen rupattelemaan niitä näitä ja pyysi, että lähtisin hänen kanssaan ajelemaan. Kännissä tietysti suostuin.
Hetken ajeltuamme hän kysyi, mennäänkö minun majapaikkaani, koska hän halusi käydä vessassa. Sinne päästyämme hän suorastaan hyökkäsi kimppuuni ja alkoi suutelemaan. Hetken päästä kun olin jo ryhtymässä panemaan, hän sanoi, että ei ilman kumia pilluun. Kortsuja ei ollut, joten hän sanoi: “Pane perseeseen.”
Kännissä ja kiimassa tottelin ja vetelin tätä hiukan muhkeaa ja raskaana olevaa nuorekasta naista perseeseen majapaikkani sängyllä. Heitin mällit perseeseen kaksi kertaa, ja hän poistui.
Sen jälkeen en enää kuullut hänestä Facebookissa mitään. Ainoa tieto heistä on, että ovat nykyään naimisissa, heillä on oma talo ja miehellä suht menestynyt yritys. Kolme lastakin on tullut.
Mietin vaan kaverin kanssa, että voi kun mies vain tietäisi, mitä nykyinen vaimo teki esikoista odotellessaan…
Erikoisia muistelmia
Anonyymi-ap
0
396
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2643231Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.771295- 661203
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48933- 63931
- 48824
- 41772
- 47772
- 39708