Hei!
Tulin vaan kertomaan sellaisen jutun, että olen melko varma siitä, että nimeäni ei löydy Jeffrey Epsteinin tutkinta-aineistoista tai sähköposteista. Olisin hyvin yllättynyt, jos näin kuitenkin olisi ja sanoisin kyseessä olevan lavastus!
Minun nimeäni ei löydy Jeffrey Epsteinin tutkinta-aineistoista
25
365
Vastaukset
- Anonyymi00001
Heippa, hyvä kun kerroit. Sehän on mukava asia.
- Anonyymi00002
😂
- Anonyymi00010
Girl you’ll be a woman soon
- Anonyymi00021
Anonyymi00010 kirjoitti:
Girl you’ll be a woman soon
Or at least more sane
- Anonyymi00003
Mitäs arvelette että moniko eduskunnan jäsenistöstä on sekaantunut Epsteiniin? 10 %? 30 %? 50 %? 80? 99,9999 %?
- Anonyymi00005
Mieti, minkälainen katastrofi se olisi, jos Stubbin nimi tulisi vastaan
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ymmärtääkseni joku liitäntä oli.
- Anonyymi00017
Anonyymi00005 kirjoitti:
Olisiko kuitenkin vielä suurempi yllätys mikäli sen nimeä EI mainittaisi siellä? Eyes wide shut irl. Yksi asia on tässä maailmassa varmaa. Maailma on sairas paikka, ja vielä sairaampi kuin mitä ihminen pystyy edes käsittämään. Samanlainen mind f*ck kuin avaruuden todellisen koon käsittäminen.
Olitko snorklaamassa?
https://youtu.be/9x3YZ5pnF8k?si=ARylfMpYwObuhZZP&t=15
PS. Pakko keksiä jotain saatesanoja, jottei botti poista :D.- Anonyymi00004
Hienoa!
Susta tuli just mun luottojäbä.
(hihitystä) Olisi mielenkiintoista tietää, kuka se suomalainen nainen on, jonka passi/ passin tiedot löytyi Epsteinin papereista?
Ei munkaan nimeä, eikä myöskään kartanlukijani Uncle B. Royalin.
Mähän tässä olin 20-vuotiaana vuonna 2012 se, kenelle 13-vuotias lastenkotityttö tarjosi irtokarkkeja jokirannan penkeillä ja kävi päälle, hänen isä myi mulle Volvon ihan alehintaan, äitivainaa ajoi Mitsu Evon Laitilasta kotiin ja itse sen Volvon rähjän jne. 😂
Eiköhän sieltä fileistä löydy Astonin iso pomo Lawrence Stroll, Alpine-tiimin pitkäaikainen kusettajapomo Flavio Briatore, Indycarista toinen sellainen eli Roger Penske, Trump moneen kertaan, enkä ihan kauheasti yllättyisi jos myöskin alakouluiässä ydinkeskustan talon isännöitsijä. Mähän opetin hänelle paljon sen aikaisia tietokonejuttuja, ja olen vasta jälkikäteen tajunnut että miksi hän toisinaan kähmi mua mutta aina kuitenkin vaatteet päällä. Se tyyppi nyt oli ihan naurunaihe ympäri Vahtoa ja Lietoa, että objektiivisesti ajatellen komea ja hyvätuloinen mies saaristomökkeineen ja ässämersuineen, mutta ikinä ei naisjutut onnistuneet. No ei kai väkisin, ja kyllähän hän musta huolehti esim. joskus 25 vuotta sitten kun äitivainaa oli sairaalassa keuhkokuumeen takia.
Mikä on tarinan opetus? Raha ei automaattisesti tee onnelliseksi, jos suurin vastus on oma päänuppi.- Anonyymi00018
Ja sen takia syöt kissanruokaa?
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ja sen takia syöt kissanruokaa?
Kuka niin on sanonut? 😂
Olen joissain ketjuissa maininnut naapurin muijan ja hänen kissan, ja sen että olen toisinaan pitänyt mokoman tärpän ja omistajansa ravittuna. Pienituloinen mä olen itsekin, mutta El Plan kuitenkin meni nelisen vuotta sitten läpi. Hänen tapauksessa on jotain ongelmia työnhaun kanssa, ei ole hakenut sairaspäivärahaa tai eläkeprosessia, rahapelien satunnaiset voitot lasketaan tuloiksi jne. niin toimeentulotuki tippui todella mataliin satasiin kuukausitasolla.
Ja kun kyseessä on leikkaamaton tyttökissa, niin se on välillä aika levoton eikä katso aikaa tai paikkaa kun pissahätä iskee. Mä sitä olen toisinaan rauhoitellut, ja ihan halpa Coop-ruoka sille kelpaa vaikka kuinka paljon vttuilisin kunhan sen tekee lempeällä äänensävyllä.
Mullahan oli maalla eka kissa 2006-2013 ja seuraava 2017-2024. Koiria mä olen aina hiukan pelännyt, ja muutenkin ne on ihan täysiä lapasia. Kissoilla on paljon rautaisempi itseluottamus, mutta kunhan niiden kanssa syntyy luottamus niin ne on kivoja kamuja.
- Anonyymi00007
Olet ollut tekemisissä vain kasvotusten, väärällä nimellä ja vältellyt kameroita?
Lavastus, ehdottomasti!
xLiner - Anonyymi00008
Älä ole varma. Jos he niin päättävät niin sustakin tehdään roisto.
- Anonyymi00009
No miksei aloittajaäijä joku Markku Suomesta voisi löytyä listoilta. Jep jep joo mimbot ja pimpot
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
No miksei aloittajaäijä joku Markku Suomesta voisi löytyä listoilta. Jep jep joo mimbot ja pimpot
Oishan se ihan coolia, jos joku markku virtanen järvenpäästä pomppais esille asiakirjoista
- Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
Oishan se ihan coolia, jos joku markku virtanen järvenpäästä pomppais esille asiakirjoista
Niinpä tietenkin aloittajaäijä olisi juu. Jätän tämän vain pimpoille ja mimboille tähän🙄
- Anonyymi00012
Maria totee ihan cimona?
- Anonyymi00014
Aloittaja..jos olet trumpin kannattaja.Takaan.että nimesi löytyy exteinin listalta!
Vasemmistolainen. Kaiken p..skaksi muuttaa! - Anonyymi00015
Siellä "salaisissa kansioissa" on vain jännämies-ytmien yhteystiedot, sekä myös jännänaisten kuten Mette-Maritin. Ehheii-iiih niistä kolmestamiljoonasta sivusta löydy ruikkupoikeien eli ätmeitten nimiä. Elon Musk yritti kovasti vaan hän onkin ätmi eikä siksi päässyt elostelijoiden saarelle "bumtsi-bumia" toteuttamaan.
- Anonyymi00016
Onneksi olkoon!
Ei varmaan joku tavallinen suomalainen ees oo koskaan päässy Epsteinin piireihin. Eikä kyllä varmaan suurin osa suomalaisista julkkiksistakaan (esim. näyttelijät, laulajat).
- Anonyymi00022
Olemme kovin pettyneitä siihen ettei meitä ole millään tavalla huomioitu käydyissä tutkinnoissa muihin väheksyttävämpiarvoisiin kuninkaallisiin keskittyneen huomion vuoksi.
Verenperimämme ei ole missään tapauksessa nykygenetiikan silmissä vähempiarvoisessa asemassa huolimatta sukumme lievästä alimittaisuudesta pituuden suhteen. Vaadimme keisarina asemaa joka meille kuuluu etuoikeutettuna huomion keskipisteenä.
N. Bonaparte
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san876090- 1432555
Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri1362356Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo252248Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en412199Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a671645Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81401- 391355
Kunnanvaltuusto koolle heti
Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys291309Sähköautoa vaikea hankkia koska latauspisteet puuttuu
Suurimmassa osassa taloyhtiöitä joiden talot rakennettu 2018 tai aiemmin ei latauspisteet ole sellaisia että sähköautoa631299