Mistähän johtuu että aina kun joudun "Panacod-kuurille" - n. 2-3 krt vuodessa (selkävamma), saan siitä aina helvetillisen kutinan? Raavin ihoni verille yölläkin - erityisesti kutina on kasvoissa ja käsissä sekä jalkapohjissa.
Mulla on kyllä paha aavistus että
a. olen allerginen koko lääkkeelle
b. maksa oireilee..
Onko vast. kokemuksia?
Panacodista kutina
6
7460
Vastaukset
- f....
Kodeiinista muodostuu elimistössä morfiinia, joka vapauttaa histamiinia. Histamiini puolestaan aiheuttaa ihon kutinaa. Olisi varmaan aiheellista ottaa yhteyttä lääkäriin ja keskustella josko kipua voisi hoitaa jollain muulla valmisteella.
- raaps raaps
Oho, olipa yllättävä tieto! Vähänpä tiedän lääkkeestä jota lääkärit aika surutta määrää.
Kiitos, otan neuvosta vaarin. - f...
raaps raaps kirjoitti:
Oho, olipa yllättävä tieto! Vähänpä tiedän lääkkeestä jota lääkärit aika surutta määrää.
Kiitos, otan neuvosta vaarin.Tietenkään en voi olla aivan varma, että kutina johtuu tästä asiasta. Kuitenkin morfiinilla ja kodeiinilla on histamiinia vapauttava vaikutus. Lääkäriin varmaan kannattaa ottaa yhteyttä, jotta saadaan selville kutinan todellinen syy ja parempi lääkitys jos vaiva todella johtuu kodeiinista. Kutina on varmasti sietämätöntä!
- sanitus
f... kirjoitti:
Tietenkään en voi olla aivan varma, että kutina johtuu tästä asiasta. Kuitenkin morfiinilla ja kodeiinilla on histamiinia vapauttava vaikutus. Lääkäriin varmaan kannattaa ottaa yhteyttä, jotta saadaan selville kutinan todellinen syy ja parempi lääkitys jos vaiva todella johtuu kodeiinista. Kutina on varmasti sietämätöntä!
...kodeiinia on tullut väärinkäytettyä, kun joskus olin narkkari. Eli siinä on varmasti morfiinia. Heroiinista tulee samalla tavalla kutinaa. Kodeiinia on myös joissain yskänlääkkeissä, joita teinit juo pullon kerrallaan..yök.
- Aar...
Minua kutittaa joka päivä joka paikkaan.Raavin ja raavin, eikä auta.Auttakaa hyvät ihmiset.Suihkukaan ei auta.
Sanokaa joku parannuskeino.
Sähköpostini on: [email protected]
Puhelinnumeroni: En voi valitettavasti kertoa-
Nimeni: Etunimeni Aaro.Sukunimeäni en voi kertoa.
Kirjoittakaa sähköpostiini.- ll
käytätkö kenties tuota Panacodia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162873Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006