Minä en äänestä ainakaan Demareita. Vihreitä. Rkp"eetä. Ehkä en Keskustaa enkä Liikenyttiä
Aiotteko äänestää seuraavissa vaaleissa
56
229
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ketäpä nyt kiinnostaisi sinun äänestyskäyttäytyminen . Dorka kun olet, tyhmyytesi vain loistaa
- Anonyymi00009
Sun kalsarit on ajalta dorka?
- Anonyymi00010
Ootko koulupudokas, vai miten on sivistys ja käytöstavat noin alikehittyneet?
- Anonyymi00023
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ootko koulupudokas, vai miten on sivistys ja käytöstavat noin alikehittyneet?
putosin venäjällä koulun ikkunasta.. 3 kerros.
- Anonyymi00032
Noinko äitis sua kohdellu?
Säälin. - Anonyymi00042
Hiljaa. Itse olet dorka. Perussuomalaiset on paras puolue.
- Anonyymi00002
Äänestä Kokoomusta niin mikään ei muutu .Tutut ja totutut toimet saa jakoa.. tuttu turvallinen elämä jakoa.. Leikataan köyhiltä ajetaan sosiaaliturva alas ja puretaan työehto sopimukset.
- Anonyymi00019
Tervetuloa KATSOMOON,,,,noita pellejä seuraa ihan viihteenäkin.
- Anonyymi00021
Taidankin äänestää kokoomusta. Kiitos vinkistä.
- Anonyymi00027
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ole hyvä .Osta muuten kirves ,sillä on kiva lyödä itteensä ottaan.
- Anonyymi00034
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ei ole huono idea.
- Anonyymi00003
En demareita:
"Sanna Marinin (sd.) hallituksen (2019–2023) aikana polttoaineen hinta nousi merkittävästi, mikä johtui osittain globaalista markkinatilanteesta, mutta myös hallituksen asettamasta korkeasta jakeluvelvoitteesta. Viherpunahallituksen suunnitelmissa oli nostaa jakeluvelvoitetta, mikä olisi voinut nostaa bensiinin hintaa jopa 50–65 senttiä litralta vuoteen 2030 mennessä. Hintapaineiden vuoksi hallitus kuitenkin laski väliaikaisesti jakeluvelvoitetta. " - Anonyymi00004
SDP:tä, kyllä.
- Anonyymi00012
Minä en niitä äänestä, syrjivät kaltaisiani Suomalaisia heteroita " sympatiataulussaan".
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minä en niitä äänestä, syrjivät kaltaisiani Suomalaisia heteroita " sympatiataulussaan".
En äänestä, jäi lause kesken: 2026-02-02 22:26:21
minulla on kissoja
ja ukkini veli - taisteli saksalaisia vastan Lapin sodassa, kaatui siellä
Miksi, kissoja kiduttavaa -saksalaisia fantasioivaa Demaria, pitäisi edes äänestää?
sitä, kyllä.en tajua - Anonyymi00022
Anonyymi00016 kirjoitti:
En äänestä, jäi lause kesken: 2026-02-02 22:26:21
minulla on kissoja
ja ukkini veli - taisteli saksalaisia vastan Lapin sodassa, kaatui siellä
Miksi, kissoja kiduttavaa -saksalaisia fantasioivaa Demaria, pitäisi edes äänestää?
sitä, kyllä.en tajuaOk, jokaisella on perustelunsa. Ymmärrän mitä tarkoitat ja tunnet. Silloin on kai parasta seurata omaa tunnettansa, ja toimia sen mukaan.
On muuten hienoa, että täällä on keskustelutaitoisia ihmisiä, jotka osaavat kunnioittaa muita. Näin ei aina ole. - Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minä olen suomalainen valkoinen lihaa syövä autoileva heteromies, eikä SDP syrji minua millään tavalla. Toisilla on omituisia kuvitelmia siitä että heitä muka syrjittäisiin, vaikka mitään sellaista ei käytännössä ole olemassa.
- Anonyymi00005
Persut.
- Anonyymi00011
Tuota olen miettinyt kanssa. Ovat hoitaneet asiat hyvin , ja ovat oman kansan etujen puolella.
- Anonyymi00035
Ääni niille täältä👍🏻
- Anonyymi00006
Harmi kun ei ole riittävän jyrkän oikealla olevaa puoluetta, harmi.
- Anonyymi00007
eikö Perusfasistit kelpaa???
- Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
Äänestäkää sitten demarifasistia!!!
Antti Lindtman mukana porukassa, jossa tehdään natsitervehdyksiä – näin Lindtman selittää
Sdp:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Lindtman (sd) painottaa, ettei hän ole itse tehnyt koskaan minkäänlaisia natsiviittauksia. ”Vaikka kuvat ovat nuoruusvuosilta, järin ylpeä niistä”, Lindtman kommentoi IS:lle.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Anonyymi00014
Anonyymi00007 kirjoitti:
Katsoin niiden puoluesivut. Mielenkiintoisetolivat, täytyy käydä paremmalla ajalla uudelleen.
Etsin kyllä ehkä vielläkin oikeistolaisempaa puoluekantaa. - Anonyymi00017
Anonyymi00007 kirjoitti:
Suomeeen pitäisi saada terveen järjen pätevä oikeistopuolue....nuo PEEÄS- pierunarrit ovat irvikuva.
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Katsoin niiden puoluesivut. Mielenkiintoisetolivat, täytyy käydä paremmalla ajalla uudelleen.
Etsin kyllä ehkä vielläkin oikeistolaisempaa puoluekantaa.Olen ryysyporvari eli arvaa mikä?
- Anonyymi00026
Anonyymi00014 kirjoitti:
Etsin kyllä ehkä vielläkin oikeistolaisempaa puoluekantaa.Tuo on hyvä tieto. Pitää käydä myös.
- Anonyymi00028
Anonyymi00018 kirjoitti:
Olen ryysyporvari eli arvaa mikä?
En ala arvailemaan,en ole hyvä niissä😅
Ryysyistä tulee mieleen kirpputori, ja tietysti Ryysyranta ja ihana Irwin "Hyvä Mies"🥰 - Anonyymi00036
Juu,laidassa pitös ol
- Anonyymi00008
ENNNN
- Anonyymi00015
Autoilevana on mietittävä ettei äänestä itseään vastaan😅
https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=1203233454949626&id=100057889487731- Anonyymi00030
Totta, tuo kannattaa huomioida. Meilläkin pari autoa.
- Anonyymi00020
Kokoomusta, ehdottomasti. Mahtava PM puolue!
Istunnoissa, ja haastatteluissa selkeä rauhallinen ulosanti. Eivät hermostu, vaikka oppositio kysyy kymmeniä kertoja samoja kysymyksiä. Ajanhukkaahan se on, mutta jaksavat asiallisesti, rauhallisesti, ja selkeästi vastata ymmärtämättömille.
Juuri heidän kaltaisensa, on Parasta johtoainesta Suomeen. Arvostan!- Anonyymi00033
Mää istuin ain koulus hiljaa ku en ymmärtäny kysymystä. Se on viisainta ja muitaa nyökkäillä vaan nii kaik on tyytyväisii.
- Anonyymi00024
Äänestän sitä, joka ei halua elättejä Suomeen!
- Anonyymi00025
En tytin vuoksi äänestäisi sdp tä. En pidä koulukiusaajista, enkä aikuiskiusaajista senkään vertaa.
Anteeksipyyntö, pahoittelu, niitä ei ole tulissa. Eivätkä ne muuttaisi mitään, jos ne tekisi vain hunajatolppansa vuoksi. - Anonyymi00029
Orpon kommentit tais olla 2022 vuodelta siinä haukkui hallituksen koska sähkönhinta kävi korkealla että asiaan pitää heti puuttua No nyt kun itse on Hallituksessa mitään ei ole tehty sähkönhinta käy yhä fääreissä
- Anonyymi00031
Äänestän, tietysti. Olen aina äänestänyt, pidän sitä velvollisuutena.
Viellä en ole ihan varma puolueesta, ja sehän onkin vaalisalaisuus.
Ajatuksissa on näillänäkymin hallituspuolue. - Anonyymi00037
Minä äänestän Perussuomalaisia, muistin juuri, että pitää viedä loppuun tuo SAK:n toiminnan estäminen. Duunareiden tulee tietää paikkansa.
- Anonyymi00038
Ihan turhaa on joku Vaalialaisuus miksi se on vai eikö kehtaa sanoa ketä äänesti tai juu kun ne kumminkin mokaa niin sitten hävettäisi kuten Marinin äänestäjiä
- Anonyymi00039
Liike Nyt on mun ehdokas, Hjallis on niin söpö,
- Anonyymi00040
Ja välillä kuin Pösö
Katsastusaamuna - Anonyymi00041
Ei siitä saa sevlvää ja paha lukihäiriö muutenkaan ei ole puolueessa nostetta
- Anonyymi00043
Persuja äänestän.
- Anonyymi00044
Vapauden Liitto on ainoa vaihtoehto, jos haluaa kuulla totuuden, kaikkia se ei tosin miellytä.
- Anonyymi00052UUSI
Vajauden liitto on venäjämielinen putinistipuolue. Eikä putinismi tietenkään miellytä ketään täysjärkistä ihmistä.
- Anonyymi00045UUSI
Vasemmistopuolue unohtui
- Anonyymi00046UUSI
Kepu alkaa tuntua ihan tolkun porukalta, ellei sieltäkin löydy uusia luurankoja ennen vaaleja
- Anonyymi00051UUSI
Kaikkonen muuttunut vastenmieliseksi ja koko puolue vain ratsastaa muiden ideoilla jos edes niillä ei näillä ole mitään annettavaa
- Anonyymi00048UUSI
En äänestä nykyhallitusta.
Antaisin arvosanan 4. Hylätty. - Anonyymi00049UUSI
En äänestä varkaita
- Anonyymi00050UUSI
En äänestä ainakaan tollopersuja!
Enkä Orpopurran puolueita!
Ehkä vihreitä, heillä on koulutettuja edustajia! - Anonyymi00053UUSI
Satavarma ääni demareille inhimillisen politiikan puolesta.
- Anonyymi00055UUSI
Joo. Persuja
- Anonyymi00056UUSI
Ei kertakaikkiaan ole muuta puoluetta joka nostaisi kaikkein vakavimman asian eli haitallisen maahanmuuton esille.
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Ei kertakaikkiaan ole muuta puoluetta joka nostaisi kaikkein vakavimman asian eli haitallisen maahanmuuton esille.
Se ottaa kymmenen miljardia euroa joka ikinen vuosi rahaa. Se aiheuttaa entistä suuremman turvattomuuden.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2393650- 573373
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I892827Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk482646Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve1122377Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro352042Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1012001Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva421865Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1041797Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli711139