Laihtumiseen ei tarvitse ollenkaan mitään diettejä ja kuureja.
Sitä laihtuu aivan itsestään kun kaksi asiaa on kunnossa eli
1ruokavalio ja 2 liikunta.👈
Oikein tehdyssä laihdutuksessa paino ei laske alussa yhtään kuukauteen ja sitten myöhemmin vain vähän muutamia satoja grammoja.😳
Vain rasvaprosentti pienentyy
Ihmisille annetaan se käsitys että laihduttamiseen pitäisi olla joku dietti tai kuuri,se ei pidä ollenkaan paikkansa 😳
Telkkarissa on kaikenlaisia laihdutusohjelmia ja kaupataan maksullisia laihdutusohjelmia.
Laihdutukseen ei tarvi diettejä ja laihdutuskuureja
22
248
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nyt on niin että jokaisella ihmisellä on omanlaisensa aineenvaihdunta. Sitten on sairauksia jotka lihottaa tai laihduttaa . Siis ei ole mitenkään niin että aina ei ruokavalio ja liikunta ole se universaalinen ohje.
Ja silloin kun lihoo niin tottakai dietistit antavat ravinto ohjeita riippuen ihmisen ongelmasta - Anonyymi00002
2-3 kilon kuukausilaihdutuskin on liikaa laihduttu,eli laihduttu aivan väärällä tavalla,mitä minäkin olen ennen paljonkin harrastanut.Sitä on pitänyt turvallisena,mutta ei se sitä ole.
Siinäkin on yksi huijaus.Saadaan vain lehtiä myytyä.
Näitä huijauksia on vaikka kuinka paljon.
https://youtu.be/ae5jPImGIOk?si=N8Gkdc3jUP7q450O- Anonyymi00003
Tässä toinen huijaus.Totuus noista pyöristä on se että vanhanaikaiset teräsrunkoiset pyörät jossa on myös teräs vanteet kestää satoja vuosia.
Nykyajan pyörät on lelupyöriä johon pitää ostaa joko ajan kalliita osia.
Oma pyöräni on maksanut vain 15 euroa ja pyöräilen todella paljon.
https://youtu.be/Om3UUSMsWAo?si=14Kp_cWVmcrv1ivv
- Anonyymi00004
Voi pyhä yksinkertaisuus!
Olet uskovainen. Uskot, että jumala on luonut aivot ja ne ainoat aivot sinun päähäsi! - Anonyymi00005
Valheita on koko maailma täynnä,sekin hokema että aamupala on tärkein ateria johtuu vain amerikkalaisesta muromainoksesta.Siis pelkkä markkinointijuttu.
Itse en ole KOSKAAN syönyt mitään aamupalaa.
Aamulla juon AINA vain pelkät kakkukahvit- Anonyymi00007
Kokeilin leipä päällyksineen, maito ja kahvi aamupalaa ja vaihtoehtona kaurapuuroa, mutta luovuin niistä siksi, että ennen puolta päivää minulla oli hillitön nälkä.
Olen vuosikymmenet kuitannut sen sokerittomalla kahvilla ja pienellä lasillisella maitoa.
Nyt viimeiset 22 vuotta olen lähtenyt aamuisin kuutena päivänä viikossa hidastamaan lihaskuntoni hiipumista, niin lähden salille nauttimalla kahdeksan tienoissa kahvin ja halkaistun vesirinkelin puolikkaan johon olen edellisnä iltana imeyttänyt juoksevaa hunajaa. Yhdeksältä salille. Ajatus. Vehnärinkeli hunajan kera antaa nopeita hiilareita tarvittavaksi energian aluksi jähyämiselle ja sen myötä elimistö mukautuu turvautumaa vararavinteihin. Mukana on noin 2,5dl itse sekoitettua protskujuomaa ilman hiilarilisäystä. Treenin jälkeen jonkin hedelmän puolikas. Banaani on kätevä. Raejuustopainottainen salaatti klo10:n tienoilla ja lounas klo 13.30 - 14 välillä.
En väitä sopivan kaikille koska, viime kädessä, kyse on kovin henkilökohtaisesta asiasta. - Anonyymi00008
kahvi on hyvä laihdutus aine , aamulla pelkkää kahvia ja muutenkin auttaa vaikka ennen liikuntaa
- Anonyymi00009
vähintään gramma proteiiniä painokiloa kohden ja jotain pienihiilihydraattista ja liikuntaa
- Anonyymi00010
Tiesitkö sitä että se ON RASVATON painokilo EIKÄ se paino mitä painat.JOS sinulla on läskipainoa vaikka 20-100 kiloa on täysi mahdottomuus laihtua jos syö niin paljon proteenia.KOSKA kaikki proteenit on erittäin isokalorista ruokaa.
Laihduttajan ruoka on pääasiassa kasvikset eikä proteenit. - Anonyymi00015
Olen laskenut oman tarpeeni inbodyn koostumusanalyysin ilmoittaman RASVATTOMAN painoni perusteella.
- Anonyymi00011
Pistän tästä asiasta tänne kuukauden kuluttua ennen ja jälkeen kuvat.En minä tänne mitään satuja kerro.
Tulokseni on jo nyt erittäin hyvät vaikka ole ollenkaan laihduttanut.😏 - Anonyymi00012
Tuossa yksi esimerkki miten ei SAA tehdä.
Ensimmäinen kuukausi pitää siis olla 0 kiloa ja vasta sitten
Yksi kilo 😳
https://www.instagram.com/reel/DT-ho4jmLG1/?igsh=MTJyMHI5cmRndGp2ZQ==- Anonyymi00014
Se pitää olla siis loiva lasku eikä niin että heti 100 lasissa.
Siinä saa vain hormoonitoiminnan sekaisin.
Nämä maksulliset tienaa sillä että tulee HETI tuloksia.
Se on kuitenkin kaukana terveellisestä laihduttamisesta. - Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Se pitää olla siis loiva lasku eikä niin että heti 100 lasissa.
Siinä saa vain hormoonitoiminnan sekaisin.
Nämä maksulliset tienaa sillä että tulee HETI tuloksia.
Se on kuitenkin kaukana terveellisestä laihduttamisesta.Edelleen on sama tilanne.Olen laihtunut,mutta paino ei ole laskenut yhtään ,mutta pihtimitta on taas pienentynyt 2 milliä,eli olen laihtunut.
Olen syönyt paljon ja hyvää ruokaa.Enkä ole siis laihduttanut ollenkaan..😳
Tiedän uudet tulokset VASTA tämän kuukauden lopussa.Laitan tänne todisteeksi ennen ja jälkeen kuvat.
Se pitää täysin paikkansa että laihtuu itsestään kun on hyvä ruokavalio ja harrastaa liikuntaa.Ne muutokset tulee vain hitaasti.Etu tuosta on se ettei tarvitse yhtään kärsiä mistään,nälästä yms.🙂 - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Edelleen on sama tilanne.Olen laihtunut,mutta paino ei ole laskenut yhtään ,mutta pihtimitta on taas pienentynyt 2 milliä,eli olen laihtunut.
Olen syönyt paljon ja hyvää ruokaa.Enkä ole siis laihduttanut ollenkaan..😳
Tiedän uudet tulokset VASTA tämän kuukauden lopussa.Laitan tänne todisteeksi ennen ja jälkeen kuvat.
Se pitää täysin paikkansa että laihtuu itsestään kun on hyvä ruokavalio ja harrastaa liikuntaa.Ne muutokset tulee vain hitaasti.Etu tuosta on se ettei tarvitse yhtään kärsiä mistään,nälästä yms.🙂Tämä perustuu siis liikuntaan.Paino ei laske,mutta lihakset kiinteytyy ja rasva palaa.😧
Liikunnan ansiosta SAA syödä 1000 kaloria enemmän päivässä.Liikunta 2 tuntia+ mahdollisimman paljon arkiaktiivisuutta. - Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tämä perustuu siis liikuntaan.Paino ei laske,mutta lihakset kiinteytyy ja rasva palaa.😧
Liikunnan ansiosta SAA syödä 1000 kaloria enemmän päivässä.Liikunta 2 tuntia mahdollisimman paljon arkiaktiivisuutta.Palaan asiaan vasta kuukauden kuluttua.Kirjoitelkoot tänne rillit vapaasti mitä haluaa 😂
- Anonyymi00013
Mutta mistä saa proteesit 1ksi gramma per kilo?Kun painan 150ata kiloa tarvitsen kilon possunfilettä.
- Anonyymi00016
Syömällä laihtuu, ja vain syömällä, oikeaa ruokaa riittävästi ja riittävän usein.4-5 ateriaa päivässä.
Proteiinia ja hyvää rasvaa pitää saada riittävä määrä joka aterialla. Silloin nälkä pysyy aisoissa, eikä kroppa vaadi kokoajan syömään jotain, napostelut jää pois ihan itsestään! Oikeasti!!
Proteiinimäärä on hyvin hankala itse laskea, ainakaan minä en osannut, ja suhteuttaminen annoksiin ei vain onnistunut. Painokilo (vain lihaspaino lasketaan) on kaikilla lähes vakio, läskiä ei lasketa mukaan, vain lihas tarvitsee proteiinia!
Niinpä tilasin ravintoterapeutin laatiman rasvanpoltto ohjelman, maksoin 50 e ja se on ollut paras päätös ikinä!
Olen opetellut syömään paljon enemmän kuin ennen ja prot/ pehmeää rasvaa ja paino on tippunut 9 kiloa 4:ssä kuukaudessa. Liikuntaa on hyvin vähän, hyvin harvoin sauvakävelyä. Joa liikkuu enempi, täytyy lisätä ravintoa taulukon mukaan.
En koe edes "laihduttaneeni", nälkää ei ole ollut, päinvastoin, ruokarytmistä on pidettävä kiinni, vaikka ei olisi nälkä. Energiaa täytyy saada ennenkuin herkkunaposteluhimo iskee. Riittävä OIKEA ravinto takaa swn ettei kroppa vaadi lisänaposteluja.
Tämä toimii.
- Anonyymi00019
Liikunnasta hilseily?! Täysin yksilöllinen asia!
Tiedettävä oma TODELLINEN maksimisyke!
Liikunnan energiaa kuluttavuus? Liikunnan kesto? Millä syketasolla suhteessa omaan maksimiin? Miten usein viikottain? Miten kauan kerrallaan? Entä kalenteriajassa laskien?
Vaikutus kuntoon ja terveyteen?
Vaikutus ruokahaluun ja sen käsittely. Liikunnan muutos ravinnon koostumukseen?
Jos kuntoilee tavoitteellisesti pääasiana oma kunto ja terveys niin kaikki muu on sen seurausta! Jos on korkea rasva % niin sen muutos näkyy liikunnan seurauksena.
Lähestykää asiaa oikeasta päästä!- Anonyymi00020
Tiivistäen. Ensin kuntoilu ja liikunta. Edellystys järkevä ruokailu. Selvittäkää mitä kroppa tarvitsee! Seurauksena painon hidas laskeminen ja terveyden koheneminen. Kenellä enemmän varaa, kenellä heikkenemisen hidastuminen.
- Anonyymi00023
Tämä passaa reilusti ylipainoisillekkin aivan samalla tavalla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse924706Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133892Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2023758Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791318- 1301202
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1591173- 531075
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924