Ei saada velkoja maksettua huhua liekkö totta? Millaisista summista puhutaan velkana ? Ei luulisi olevan kuin tonneja ? jotain avointa keskustelua asiasta? Asiahan ei ole salainen vaan julkinen ja ehkä asia selviää saa vauhtai kun on tietoa ei huhuja. Vai onko perätön juttu? Sinänsä tämmöisessä ei ole mitään kummaa vaan ihan normi juttua eri puolella suomea.
Velkainen kyläseura tottako
21
990
Vastaukset
- Anonyymi00003
Ei ole velkaa kuin 90 000 ja nyt sitä kerätään kyläläisiltä. Pitäiskö etukäteen selvitellä maksu politiikka ennenkuin turhuuksia aletaan rakentaa. Ja joka paikassa tuodaan itseä esille miten ollaan talkootyöllä tehty töitä ja kuin pikkulapset rahoitetaan mieli kun ei saakaan typerille ideoille maksu miehiä.
- Anonyymi00016
Ei ole tehty mitään turhaa! Oletko ihan idiootti!
- Anonyymi00004
No ei ole paljon rikkailla Vimpeliläisillä.
4,5 Vimpeliläisen keskiverto omakotitalon verran!
Nyt olis vaan kiva tietää mitä tämä kyläseura oikein tekee?- Anonyymi00005
Kunta maksaa
- Anonyymi00020
Missä tynnörissä elät? Seuraa aikaa ja vedä laput silmiltäsi ja vaikut korvistasi, niin saat tietoa. Mikäli aivokapsiteettisi pystyy ottamaan sitä vastaan.
- Anonyymi00006
Kivasti syyllistetään kaikkia facen ryhmässä olevia. Ja korostetaan kuinka on kaikkien käytössä. En ole kyseisessä kylätalossa käynyt, enkä tämän syyllistämisen perusteella tulekaan käymään. Ja miksi kyläyhdistyksen osoite on Oulussa?
- Anonyymi00007
Kuinka monta kylätaloa tarvitaan pieneen kylään? Kirkonkylällä on Toimela, seurakuntatalo, Jäykäntupa. Sääskessä on koulu, nuorisoseurantalo ja työväentalo. Rantakylällä on koulu samoin kuin Lakaniemessä.
- Anonyymi00008
90 000 velkarahalla tultiin kakkoseksi...
- Anonyymi00009
Pankaa te persaukiset kommentoijat turpanne tukkoon. Se olisi teidän paras teko. Osallistukaa tai olkaa hiljaa. Ainakin tuota viimeistä teiltä toivon, ainoastaan siihen voitte kyetä.
- Anonyymi00013
Olet kyllä surkea tapaus, tyypillinen Vimpeliläinen jolla elämä pyörii oman napansa ympärillä.
- Anonyymi00010
Ledinauhoja velaksi?
- Anonyymi00017
Ne on maksettu joakauan sitten otappa selvää ennenkuin kirjoittelet valheita.
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Se oli kysymys.
- Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
Viimeisin uutinen on ettei niitä oltu saatu maksettua niin elä nyt suutu.
- Anonyymi00011
Sen siitä saa kun yritetään todistella kaikille että tämä on maailman napa.
- Anonyymi00012
Kunta maksaa velat.
- Anonyymi00015
Tulkaa talkoisiin
- Anonyymi00018
Pikku summa loppujenlopuksi tuo on muutama sata jo voi tuon maksaa jos tosipaikka tulee.
- Anonyymi00019
Normaalia Vimpeliläistä toimintaa, mistää ei tule mitään ja leukat vain lonksuu tuulessa.
- Anonyymi00021
Nämä kyläseurat ovat monesti lähes vastaavia kuin uskonnolliset yhteisöt saarnamiehineen ja kolehti kiertää jatkuvasti kuten olette kommenteista huomanneet,
tyhmimmiltä kupataan rahat muutamille henkilöille jotka esittävät hyväntekijää.
Näistä yhteisöistä kannattaa pysyä mahdollisimman kaukana ja heidän uskostaan.
Harvoin sieltä kylältä sitä taivaspaikkaa tulee vaan teidät unohdetaan kun olette laitanut pussin nyörit kiinni talkoiden nimissä ja pahimmassa tapauksessa olette velkaa. - Anonyymi00024
Mistä kyläseurasta o ky-ky-kysymys, häh?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802908Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka492298Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051664Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 561189
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181