käytän aina sukkanauhaliivejä tai -korsettia. Nyt haluaisin 60-luvun tyylisen puolikorsetin sukkanauhoilla, liivinluilla ja hakasilla. Se pitäisi kivasti vyötärölinjan kurissa. Mistähän saa ? Löytisikö aitoja alkuperäisiä vielä ?
60-luvun sukkanauhakorsetti
5
2137
Vastaukset
- Liivia Lingerie
nimisestä firmasta http://liivia.messiah.ath.cx/
- Pussic
Itsekkin käytän.
On kiihottava olotila. - Vintagekorsetti
Aitoja alkuperäisiä on vielä ihan hyvin liikenteessä. Kirpputoreja kierrellen olen löytänyt, mutta pikaisella googletuksella niitä löytyy myös netistä myynnistä. Hain hakusanalla "vintage sukkanauhaliivit" Huuto.netissäkin näytti olevan muutamat. Ja jos ulkomailta uskaltaa lähteä tilailemaan niin Etsy ja eBay ainakin hyviä paikkoja. Hakusanoilla "vintage girdle" ja "vintage garter belt". Paljon potaskaa on myös myynnissä, mutta pitää vain valita ne hyvät päältä. =)
Tuolta minä olen tilannut.
Ja toimitukset nopeita!
http://fi.calzessa.com/list/lantioliivit- Utelia
Upeaa,että tuollaisia naisia vielä löytyy...😘
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305617
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112601- 1862199
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631693Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan721486Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321394Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.721263- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2191157