käytän aina sukkanauhaliivejä tai -korsettia. Nyt haluaisin 60-luvun tyylisen puolikorsetin sukkanauhoilla, liivinluilla ja hakasilla. Se pitäisi kivasti vyötärölinjan kurissa. Mistähän saa ? Löytisikö aitoja alkuperäisiä vielä ?
60-luvun sukkanauhakorsetti
5
2354
Vastaukset
- Liivia Lingerie
nimisestä firmasta http://liivia.messiah.ath.cx/
- Pussic
Itsekkin käytän.
On kiihottava olotila. - Vintagekorsetti
Aitoja alkuperäisiä on vielä ihan hyvin liikenteessä. Kirpputoreja kierrellen olen löytänyt, mutta pikaisella googletuksella niitä löytyy myös netistä myynnistä. Hain hakusanalla "vintage sukkanauhaliivit" Huuto.netissäkin näytti olevan muutamat. Ja jos ulkomailta uskaltaa lähteä tilailemaan niin Etsy ja eBay ainakin hyviä paikkoja. Hakusanoilla "vintage girdle" ja "vintage garter belt". Paljon potaskaa on myös myynnissä, mutta pitää vain valita ne hyvät päältä. =)
Tuolta minä olen tilannut.
Ja toimitukset nopeita!
http://fi.calzessa.com/list/lantioliivit- Utelia
Upeaa,että tuollaisia naisia vielä löytyy...😘
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617520Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651659Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311163
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52745