Ensi vaiheessa tullaan ostamaan (Kela-tuilla) 500 pakolaista ikuisisksi vapaaherroiksi. Pakolaiset tottakai tuovat sukunsa Kelan korvausten piiriin ja työnteosta elatuksensa eteen ei puhu kukaan.
Muuta maahanmuuttoa 2026 erinäisillä tekaistuilla perusteilla tulee olemaan n 50.000 yksilöä. Kela laajentaa toimintaansa.
Suomi haalii lisää pakolaisia - velaksi!
7
120
Vastaukset
- Anonyymi00001
Suomi on velkaantunutkin turvapaikanhakijoilla ja kiintiöpakoloisilla. Ralli vaan jatkuu, vaikka ollaan korvia myöten veloissa. Ja vielä hyvin vaikeista, sopetumattomista, porukoista:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/7f33e292-129e-43a3-8911-15bf42d7cadf
PS ilmeisesti Rkp vaatimuksesta.- Anonyymi00005
Naurettava korukause uutisessa:
"Lisäksi valinnassa huomioidaan yleiseen järjestykseen ja turvallisuuteen sekä kansalliseen turvallisuuteen liittyvät kysymykset."
LOL
- Anonyymi00002
Securitaksen entisen turvallisuuspäällikön järjestämä turha suojelu maksoi syyttäjien mukaan noin 2,5–3 miljoonaa euroa. Nämä perusteettomat kustannukset aiheutuivat kunniaväkivallan uhkaamaksi väitetyn irakilaisperheen pitkäaikaisesta vartioinnista, jota sosiaalitoimi maksoi. Syyttäjä päätti kuitenkin olla nostamatta syytettä törkeästä petoksesta.
Avainasiat:
Kustannukset: Noin 2,5–3 miljoonaa euroa https://www.hs.fi/suomi/art-2000011566129.html - Anonyymi00003
Tarkoitus onkin näännyttää länsimaat taloudelliseen ahdinkoon, ja tulla riippuvaisiksi sheikkien suosiosta. Omat kansalaisensa on vain surkeita pelinappuloita siinä pelissä.
- Anonyymi00004
Siltä vaikuttaa yhä enemmän:
Vuoden 2026 pakolaiskiintiö on 500 henkeä. Hallitus päätti torstaina, että kiintiön kohdennus on sama kuin vuosina 2024 ja 2025.
Uutisesta lainattua:
"Suomi aikoo vastaanottaa 150 afganistanilaista pakolaista Iranista, 120 kongolaista pakolaista Ruandasta, 100 syyrialaista pakolaista Turkista ja 50 venezuelalaista pakolaista Perusta. Lisäksi Suomi vastaanottaa 30 pakolaista, jotka on evakuoitu Libyasta Ruandaan sekä 50 hätätapausta ilman kansalaisuus- tai aluerajausta."
"Taustalla oli perussuomalaisten pyrkimys vähentää kiintiöpakolaisten ottamista muslimimaista ja ottaa heitä sen sijaan kristillisistä maista."
- Anonyymi00006
uli uli persu uli
- Anonyymi00007
Kas...tekohammasvassari ulisee.
Onko kielesi pesty jo trollin ahterilimoista puhtaaksi? Melkoinen pikkupökäle olet itsekin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3103069Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka632370- 1262072
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3502051Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671409
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661357
- 701303
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811268