Montako värinpoistoa mustiin hiuksiin, ja millon kannattaa laittaa vaalennus? Mikä on paras kaupan vaalennusväri?
Paras blondiväri
4
784
Vastaukset
- Hmm...
Kaupan paras vaalennusaine on poly blonde supervaaleat raidat. Ne mitkä vaalentaa 4-6 astetta. Ja en tiedä kuinka monta värinpoistoa tarttee. Ja en osaa sanoa sitäkään koska tarttee laitaa vaalennus. Neuvoisin että eräästä nettikaupasta saa vaalennusjauheen,hapetteen ja värjäys sudin yhteishintaan 13,9e. Ja samalla kun ostaa värjäyskipan niin voit mitata siihen kippaan hapetteen ja jauheen. Hapete,jauhe,suti ja kippa maksaa yhteensä 16,9e ja siihen 7e postikulut päälle. Jos maksaa ennakkoon ni postikulut on 5e ja paketti tuodan ovelle saakka.
- ...
Siis mitä eroa sillä värinpoistolla ja vaalennuksella muka on. Samaa kamaa molemmat. Se vaalennuspulveri mikä tos toises viestissä mainittiin niin jos sen ostaa niin ei varmaan kannata enää mitään kaupan vaalennuksia ostaa. Mut sen vaalennusprojekstin jälkeen siihen kannattaa laittaa joku sävy päälle ettei jää ihan keltaseks. Kaikista paras olis jos menisit kampaajalle koska se osaa valita tarpeeks vahvat/miedot aineet että hiukset rasittuis mahdollisimman vähän.
- essi
... kirjoitti:
Siis mitä eroa sillä värinpoistolla ja vaalennuksella muka on. Samaa kamaa molemmat. Se vaalennuspulveri mikä tos toises viestissä mainittiin niin jos sen ostaa niin ei varmaan kannata enää mitään kaupan vaalennuksia ostaa. Mut sen vaalennusprojekstin jälkeen siihen kannattaa laittaa joku sävy päälle ettei jää ihan keltaseks. Kaikista paras olis jos menisit kampaajalle koska se osaa valita tarpeeks vahvat/miedot aineet että hiukset rasittuis mahdollisimman vähän.
Värinpoistolla poistetaan jo värjätyistä hiuksista väri, vaalennus tehdään luonnolisen värisiin/värinpoistolla käsiteltyihin hiuksiin.
En nyt vain tiedä, kuinka järkevää tuo värinpoisto hässäkkä on itse tehdä. ovatko hiuksesi lyhyet vai pitkät?
Joka tapauksessa, itse kun aikoinaan värjäsin tummanrukseat hiukseni blondeiksi, kampaajalla. Tehtiin 4(jotakin hellävraista) värinpoistoa sekä 1 vaalennus. Ja hiukset kyllä kärsivät tosi paljon, hintaa tuli silloin noin 500-600mk.
Mutta kun nyt laskee, että tarvitset varmaankin väh. 2 värinpoistoa, 10e kappale sekä sen jälkeen vaalennuksen 10e. Ja mikäli hiuksesi ovat pitkät, niin aineita tuplasti. Sekä tämän jälkeen kunnon kampaamo tuotteet, ettei hiukset tipu päästä Hintaa kyllä tulee.. - JiZ
essi kirjoitti:
Värinpoistolla poistetaan jo värjätyistä hiuksista väri, vaalennus tehdään luonnolisen värisiin/värinpoistolla käsiteltyihin hiuksiin.
En nyt vain tiedä, kuinka järkevää tuo värinpoisto hässäkkä on itse tehdä. ovatko hiuksesi lyhyet vai pitkät?
Joka tapauksessa, itse kun aikoinaan värjäsin tummanrukseat hiukseni blondeiksi, kampaajalla. Tehtiin 4(jotakin hellävraista) värinpoistoa sekä 1 vaalennus. Ja hiukset kyllä kärsivät tosi paljon, hintaa tuli silloin noin 500-600mk.
Mutta kun nyt laskee, että tarvitset varmaankin väh. 2 värinpoistoa, 10e kappale sekä sen jälkeen vaalennuksen 10e. Ja mikäli hiuksesi ovat pitkät, niin aineita tuplasti. Sekä tämän jälkeen kunnon kampaamo tuotteet, ettei hiukset tipu päästä Hintaa kyllä tulee..pieni selvennys virheelliseen mainintaan... Värinpoistolla/vaalennuksella voi vaalentaa sekä värjättyä että luonnon väristä hiusta! Tämä tehdään vaalennus aineella.
Sitten on erikseen vaaleammaksi värjäys joka tehdään ihan kestovärillä ja se vaalentaa vain luonnollisen väristä hiusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2025894
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263674- 822557
- 372079
- 331882
- 431837
- 1061754
- 211646
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!381431