Moi! Kävin tuossa tovi sitten työhaastattelussa ja se meni mielestäni tosi hyvin!
Äsken kuitenkin haastattelija soitti ja kysyi ihan suoraan että unohdin kysyä että miten herkkä olet jäämään sairaslomalle, kun nyt heidän korviinsa on kantautunut tietoa, että minulla on ollut edellisissä työpaikoissa paljon sairaspoissaoloja. Että ei oo pakko vastata, mutta kysyn kuitenkin...
Ensinnäkin meni vähän shokkiin, kun odotin tältä puheluita suoraa työhön palkkaamista. Sitten änkytin jotakin sairauksista no, mistä olin jo kyllä haastattelussakin jo maininnut. Ja totesin että eihän kukaan toivo että sairastuu, mutta valitettavasti joskus näin käy.
Puhelu loppui, ja edelleenkin olin ihan ymmälläni tästä kysymyksestä, kuka mahdollisesti oli kertonut sairaspoissaoloistani, entinen työnantaja vai entinen kollega?
Minä en ole lisännyt hakemukseeni ketään suosittelijaa.
Nyt oon täällä edelleenkin ihan shokissa, ja mietin että mitä olisin voinut tähän vastata.
Onko teillä ollut tällaisia kokemuksia?
Työhaastattelu ja sairaudet
Anonyymi-ap
0
136
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että337703- 51661
- 109648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574