Onko miesten kesken olemassa kirjoittamatonta sääntöä "kaverin entiseen ei kosketa"?
...ja miten hyvä sen kaverin pitää olla ennenkuin tuo "sääntö" pätee?
Minut jätettiin...eromme jälkeen exäni tuttu ihastui minuun ja minä häneen!
Ex ja tämä nykyinen ihastukseni pitävät yhteyttä vain muutaman kerran vuoteen, eli eivät kai ole mitään bestiksiä? (vai?)
Tuhoaako mokoma "sääntö" minun unelmani?
kaverin ex?
13
1671
Vastaukset
- esimerkki yhtään...
Tutustuttuani naapureihimme sain kuulla, että heille oli käynyt juuri noin: ex-poikaystävän miespuolinen kaveri oli ihastunut myöhemmin tyttöön ja tämä häneen.
Nyt he ovat olleet aviossa jo 16 vuotta ja heidän tyttärensä on 15v. Kumpikin vakuuttaa elävänsä vain ja ainostaan tätä suhdetta ja perhettä varten ja mitkään salarakkaat eivät innosta kumpaakaan.
Ko. pari alkoi suhteensa miehen ollessa 23v ja naisen ollessa 19v.
Olen surullinen kun en itse ole saanut kokea samaa yhteenkuuluvaisuuden tunnetta :(- Naapurin vaimo
Voit ihan avoimesti rakastua naapurisi mieheen. Kyllä hänen vaimonsa ymmärtää, koska hänellä on omakohtaista kokemusta.
- kysymällä minulta?
Naapurin vaimo kirjoitti:
Voit ihan avoimesti rakastua naapurisi mieheen. Kyllä hänen vaimonsa ymmärtää, koska hänellä on omakohtaista kokemusta.
Olisit lukenut tarkemmin minkäikäisiä he ovat olleet tutustuessaan... Hölmö! Ja kuka sanoi heidän olleen silloin jo naapureita?
Opettele sisälukua, ääliö. - sipe
Aivan IHANA tarina!
Kunpa toteutuisi omalla kohdallakin...
- on parempi vastaamaan
tää kuulostaa vähän teinikysymykseltä... *miten hyvä kaveri*, yleensä äijät kysyy kaveriltaan, mikäli on hyvä kaveri, että haittaako. turha lähteä ainakaan pitkään suhteeseen mikäli tärkeät ihmiset ei sitä hyväksy. Joku muu voi olla eri mieltä.
- .....
Kyllä se kundi varmaan kertoo, jos tulee ongelmia. Kimppuun vaan.
- sipe
Niin minustakin tuntuu?!
Vastuu on tällä minun ihastuksellani...luotan siihen, että hän päättää asian oman moraalinsa mukaisesti.
Kimppuun käyn! :)
- kyseessä
on hyvä kaveri niin ei missään nimessä. Jos kyseessä on joku vanha tuttu niin miks ei. Ja vastaus kysymykseen, useimilla miehillä on jonkinlainen kirjoittamaton sääntö siitä asiasta. Se on tavallaan sitä että kunnioittaa kaveria.
- sipe
Mitä mieltä olet?
Onko yhtään lieventävä asia se, että ex jätti minut...(olin hänen mielestään liian hyvä ihminen!...mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan?)
Silloinhan hänen ei pitäisi olla minusta tai kaveristaan(?) millään lailla mustasukkainen?
Eikä asian pitäisi olla näin ollen mitenkään epäkunnioitettavaa häntä kohtaan? - riks
sipe kirjoitti:
Mitä mieltä olet?
Onko yhtään lieventävä asia se, että ex jätti minut...(olin hänen mielestään liian hyvä ihminen!...mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan?)
Silloinhan hänen ei pitäisi olla minusta tai kaveristaan(?) millään lailla mustasukkainen?
Eikä asian pitäisi olla näin ollen mitenkään epäkunnioitettavaa häntä kohtaan?...mutta voi kuitenkin olla. Mulla pikkasen samanlainen tilanne ollut joskus. exäni jätti minut, mutta myöhemmin kaverustuin yhden hänen parhaista kavereistaan kanssa.
Eipä tuo exä sitä ole vieläkään pystynyt sulattamaan ja tässä sentään on vain kyse kaveruudesta eikä ihastumisesta (jota tosin exä ei myöskään ymmärrä vaan kuvittelee pienessä päässään kaikkea muuta...).
Toivottavasti sinun exäsi on fiksumpi ;)
- miu
Samaa asiaa tässä olen pitkään pohtinut. Mun kohdalla vaan tuntuu tuo sääntö pätevän, kun mitään ei ole yrityksistäni huolimatta tapahtunut.
Mulla ja exällä meni tosi pitkään huonosti, ennen kuin vihdoin erottiin. Ja exällä on uusi muija ollu melkein erosta asti, itse olen ollut sinkkuna.
Paska homma, kun ei voi valita kehen ihastuu, tuntuu, että ihastuu aina johonkin kehen ei pitäisi. - bucco
Riippuu siitä, mitä naisesta on kavereiden kesken puhuttu. Jos nainen on saanut hyvät pointsit, niin kyllä kaveritkin ovat kiinnostuneita koestamaan. Usein tällaiset "siirrot" perustuvat sopimukseen. Jos taas nainen on tunnetusti huono (esim. pihi tai lahna, tms), niin silloin sääntönä on, ettei naiseen kosketa.
- perusteella
Mulle kävi niin että kun mies jätti niin sen kaverit oli heti kimpussa. Eli ei ainakaan tässä tapauksessa ollut mitään "sääntöä" eikä lojaalisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223