Jos naiset eivät laske vaatimustasoaan

Anonyymi-ap

Jos naiset eivät suostu laskemaan vaatimustasoaan, he voivat jäädä yksin, ihan ilman miestä. He ehkä asuvat loppuelämänsä itsekseen.

Mitä se käytännössä merkitsee?
Tässä muutamia asioita mitä yksin ja ilman miestä asuminen naiselle tarkoittaa:

Sitä että he asuvat siistissä, rauhallisessa kodissa jonka ovat itse sisustaneet oman mielensä mukaan. Sitä ettei heidän tarvitse siivota toisten sotkuja. Jos tulee sotkua, se on omaa ja itse tehtyä sotkua ja siitä kyllä selviää.
Sitä että he päättävät itse mitä ostavat kaupasta, katsovat telkkarista, mitä ruokaa syövät ja mihin aikaan, milloin pitävät makuuhuoneessa valoja päällä, mihin aikaan menevät nukkumaan ja mihin aikaan heräävät,
Sitä että he nukkuvat yönsä rauhassa ilman vieressä kuorsaava ja kääntyilevää miestä joka pitää valveilla. Sitä että heidän ei tarvitse poimia lattialta haisevia sukkia ja likaisia paitoja ja viedä nenäänsä pidellen likavaatteisiin.
Sitä että he saavat käyttää rahansa ja koko palkkansa ihan itse. Siitä ei lohkaista isoa siivua esim. miehen moottoripyöräharrastukseen.
Sitä että he voivat viettää viikonloput, vuosilomat, .joulut ja synttärit ja missä ja miten haluavat.
Sitä ettei heidän tarvitse lähteä anoppilaan pitkästyminen.
Sitä että heidän ei tarvitse kysyä lupia eikä selitellä jos lähtevät tyttöjen iltaan tai muuten vain viihteelle.
Sitä ettei kukaan kyttää mihin aikaan he palaavat kotiin.

Eikö kuulostakin kauhealta? Miettikää hyvät naiset kannattaako olla niin nirso!

9

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olen jo pitkään ihmetellyt tätä miesten strategiaa, jossa pelottelevat naisia valitsemaan huonoja miehiä sillä, että muuten nainen jää yksin ja lapsettomaksi. Miehet eivät selvästi ymmärrä, että nainen on mieluummin yksin ja lapseton kuin valitsee huonon miehen. Asia ei pelota naisia.

Ja huonolla miehellä tarkoitan tässä sellaista joka vaatii naiselta paljon, mutta ei anna mitään vastineeksi, kuten:
      - Nainen tekee kaikki omat ja miehen kotityöt ja lastenhoidon sekä hoitaa omansa ja miehen ikääntyvien sukulaisten asiat; mies ei tee mitään.
      - Nainen ylläpitää sosiaalisia suhteita sukulaisiin, myös miehen sukulaisiin. Mies ei tee mitään.
      - Samalla nainen käy töissä ja tienaa rahaa
      - Naisen pitää täyttää miehen asettamat ulkonäkökriteerit ja pitää ne ikuisesti. Ei saa vanheta eikä kroppa saa rupsahtaa raskauden takia. Mieheltä ei saa vaatia mitään ulkonäkökriteereitä tai edes perushygienian ylläpitoa.
      - Yllä olevien johdosta nainen ei ehdi harrastaa mitään mieleisiään harrastuksia, ei edes liikuntaa, mutta pitäisi silti säilyttää laiha ja hyvännäköinen kroppa (hänen pitäisi ilmeisesti nähdä nälkää pysyäkseen laihana).
      - Naisen pitäisi täyttää miehen asettamat kriteerit luonteen, käytöksen ja arvojen suhteen, mutta nainen ei saa vaatia mieheltä samaa. Samoin pukeutuminen, hiukset ja meikki.
      - Naisen tulisi antaa seksiä aina kun mies haluaa ja tyydyttää miehen tarpeet ja fantasiat, mutta mies ei suostu tyydyttämään naista. Jne jne.

Naisten on parempi olla yksin kuin alentaa vaatimustasoaan ja hankkiutua yllä kuvatun kaltaiseen suhteeseen.

Jos miehet haluvat parisuhteen ja lapsia, heidän tulisi laskea omia standardejaan eli luopua vaatimasta orjamaista ja itsekeskeistä parisuhdetta, vaan tomimaan vastavuoroisesti.

• Anonyymi00002

Toinen vaihtoehto on se, että naisista tulee eron jälkeen yhäreitä. Tämä on monien naisten tulevaisuus kun ovat raskautuneet jännämiehelle.

Miesten tulevaisuus sen sijaan on kuolla lapsettomina.

• Anonyymi00003

""Olen jo pitkään ihmetellyt tätä miesten strategiaa, jossa pelottelevat naisia valitsemaan huonoja miehiä sillä, että muuten nainen jää yksin ja lapsettomaksi.""

Voi hemmetti! Kukaa muu ei suorita valintaa kuin nainen ITSE. Älä syytä miehiä. Naiset suorittavat valinnan ja kantavat vastuun.

• Anonyymi00004

""Naisen pitää täyttää miehen asettamat ulkonäkökriteerit.""

Ei pidä. Tavismiehille kelpaisi tavisnaiset. Rikkaat miehet himoitsevat ja hamuavat nuoria ja kauniita naisia, mutta tässäkin varmaan sivuutat minkä takia nuoret ja kauniit naiset pariutuvat ilomielin paatuneen, vanhan ja rikkaan rahamiehen kanssa. Näissä pariutumisissa se on molemmille win-win kun vanha rahamies saa nuoren ja kauniin naisen kun taas nuori ja kaunis nainen saa miehen joka kustantaa elämän.

• Anonyymi00005

Kaikkea sitä kuulee. Miehet on jo vastuussa naisten omista valinnoista🤦‍♂️

• Anonyymi00006

Sori, mutta suurin osa miehistä, koita minulle yritetään lykätä, ovat järkyttävän epäpuoleensavetäviä. Naisista en ole edes kiinnostunut.

• Anonyymi00008

Tottakai ovat, koska sinuun kohdistuu paljon kysyntää, mutta et onnistu nappaamaan kaikkein kuumimpia miehiä, koska he haluavat pelkkää pildeä.

• Anonyymi00007

Kuulostaa todella kauhealta.. Minä en tykkää asua yksin ja asunkin poikani kanssa. Hän ei ole puhuja tyyppiä, mutta minulle on tärkeää että samassa asunnossa asuu minulle läheinen ihminen. Olen vanhempaa ikäluokkaa ja olen asunut elämäni aikana vain muutaman vuoden ajan yksin.

• Anonyymi00009

Jaa, että miehet pelottelevat naisia valitsemaan huonoja miehiä.

Jos ne naisten valitsemat miehet kerta ovat mitä mainioimpia miehiä maan päällä, niin minkä takia parisuhteet ei kestä?🤔

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      4
      3673
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3589
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      128
      3320
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3302
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      20
      2176
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1758
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      31
      1506
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32