Väkisinkin kriisin iskee!

Tavallinen nainen 45 vee

Olen uusi täällä, sori jos sählään, mutta päätinpä kaiken uhallakin kantaa korteni kekoon. Ihmettelyn aiheita on monta. A)En ole ennen kärsinyt vanhenemisesta. Olen luullut, että avokumppanini hyväksyy minut tällaisena kuin olen. (suht hyvin säilynyt nelikymppinen) Otinpa puheeksi, mitä mieltä hän on kauniista, kiinteistä kaksikymppisistä tai strippareista. Ovat kuulema kauniita ja seksikkäitä katseltavia. Tulee mieleen, eikö nelikymppinen nainen, joka on synnyttänyt pari lasta maailmaan, voi olla seksikäs ja haluttava? Jos sulla on tissit ja takamusta, naisellista pehmeyttä, mutta vartalosi ja pärstäsi kielivät kuitenkin siitä, että olet jo keski-iässä, niin onko sama pistää jätesäkki päälleen ja antaa olla. Totta kai, nainen joka iässä, haluaa olla jollakin tapaa siedettävän näköinen. Se antaa jo itsevarmuuttakin. Mutta ilmeisesti maailma on vain nuorten pimujen!

Jos mies on kaljamahainen, niin onko hänellä tosiaan otsaa olettaa saavansa itselleen nuoren naisen?

Siis pelastakaa mun päivä tai ripotelkaa sitte vaan suolaa haavoihin. Mä oon sentään vasta 45!

19

1549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirsimaria

katsojan silmässä. Kyllä 50-60-kymmpisetkin ovat vielä kauniita tosin eivät kaikki. Mutta jos pitää huolta itsestään eli liikku ja syö terveellisest kroppa pysyy kunnossa. Itse olen 44-ja olen itseeni tyytyväinen. Kylla nuoret naiset ovat kauniita ja heitä saa ihailla ei se ole meiltä pois. mutta jos avomiehsi vertaa heitä sinuun ei kuulosta kovin kypsältä. Voithan itse ihailla nuoria kauniita miehiä. mitä ajattelisi miehesi jos menisit katsomaan miesstripparia

• Jesse--

No ensinnäkin haluan ilmoittaa että olen 24-vuotias nuorimies että ota tämä vastaus sen mukaan.

Ensinnäkin kuvittelisin että keneltä tahansa mieheltä kysyttäessa hän vastaisi että parikymppiset naiset ovat seksikkäitä. Jos muuta väittää niin valehtelee :) Mä luulen että teillä tuli joku väärinkäsitys. Kysyit suoraan ja miehesi vastasi. Sehän nyt olisi ihan minkä vaan ikäiselle miehelle outoa jos ei kauniin naisen ulkonäkö kiinnostaisi. Tämän jutun sanelee jo biologiakin. Mun käsittääkseni sä sitten jotenkin onnistuit käsittämään asian niin ettet itse olisi viehättävä tai että mies oikeasti haluasi olla nuorempien naisten kanssa. Luulen varmasti ettei miehesi tätä tarkoittanut.

Itse ainakin pidin 19v naisen kroppaa täydellisinenä silloin kun olin 15-, 18-, 22-, ja 24-vuotias. Ja olen varma että vielä 60-vuotiaanakin ole samaa mieltä :) Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää. Se, että ollaan samanikäisten ihmisten kanssa parisuhteessa on kulttuurin mukana tuoma juttu eikä "luonnollista" biologiaa. Tyttöystäväni on sairaanhoitajana vanhainkodissa ja hänen mukaan 70 miehet käyvät enemmän rintoihin ja perseeseen kiinni kuin paikallisen junttidiskon miehet.

Luulen kyllä että kun olen 50v ja elän samaikäisen vaimon kanssa niin vaikka nuoret naiset hyvältä näyttäisivätkin niin en sitä katselemistä pidemmälle veisi enkä varsinkaan vaimolle kertoisi (vaikka nuorempi olenkin niin tämän olen jo oppinut...)

Jep, jep. Hyvää kesää.

• mies 35..

kyllä varmaan keskiikäisen naisenkin mielestä parikymppisiä atleettisia miehiä on mukava katsella.

kun itse olen kaupunkilla liikkeellä niin kyllä nuorten naisten kiinteitä takapuolia on mukavampi katsella kuin keskiikäisten. pitäkää naiset itsestänne huolta ja kilonne kurissa niin ei mitään hätää.

• Väärä luulo

ei pidä paikkaansa. Vietin eilen ystävättärini kanssa mahtavan päivän. Kävimme kahvilla kesäterassilla, rannalla uimassa ja ottamassa aurinkoa, luonnon keskellä terassilla syömässä. Molemmilla oli kesäiset minimekot päällä sattumalta. Ystävätär on kahden lapsen äiti ja varattu, minä taas lapseton sinkkunainen. Keräsimme tasapuolisesti miesten hymyileviä ja kiinnostuneita katseita. Eli kyse ei ole iästä vaan siitä kuinka kypsästi osaat suhtautua siihen ja mitä vietität ulospäin. Jos näytät iän olevan vaan numeroita ja olet iloinen, positiivinen ja huolehdit ulkonäöstäsi, niin ei tarvitse alkaa kilpailemaan nuorten naisten kanssa:)

• Tapsako

että miehetkin vanhenevat, siihenkin liittyy hormonaalisia muutoksia mm. tunne-elämän puolella. Itselläni se ei suinkaan tarkoita sitä, että alkaisin vilkuilemaan nuorempaa versiota vaan mulle kyllä riittää katselemista omassa vaimossani (joka on saman ikäinen kuin itsekkin olen). Se kertoo varmaankin heikosta itsetunnosta jos "paikkaa" omaa ikääntymistään iskettelemällä nuorempia naisia.
      Kokemus ja elämän tuoma viisaus on ainoa oikea asia joka saa minut ns. syttymään. Sekin että täytyy vilkuilla nuorempia on mielestäni tyhmää, koska moni varmaankin haluaa olla suurinpiirtein oman ikäluokkansa kanssa tekemisissä, eikä siinä todellakaan tarvita mitään "rinta ulos, vatsa sisään" keski-ikäisiä pappoja ympärille vonkaamaan.
      Itsensä hyväksyminen juuri sellaisena kuin elämä on vuosien saatossa muovannut on kaiken A ja O. Kaikki muut elämän lieve-ilmiöt seuraavat automaattisesti sitten perässä, terveellä tavalla. :)

• jpntar

lailla ajattelen..Elämänkokemus ja-viisaus ovat ne valtit, joilla minut saa "lankaan"..:) Joskus tuli katseltua noitten asfalttiprinssien..:) perään, mutta kyllä se aika on ohi. Kai sitä on rauhoittunut..:))))))))

• ei kai
        jpntar kirjoitti:

lailla ajattelen..Elämänkokemus ja-viisaus ovat ne valtit, joilla minut saa "lankaan"..:) Joskus tuli katseltua noitten asfalttiprinssien..:) perään, mutta kyllä se aika on ohi. Kai sitä on rauhoittunut..:))))))))

sille mitään voi että ihmiset vanhenee sekä mieleltään että ruumiiltaan eri aikaan.

nuorissa naisissa on aina se mauste että net ovat hedelmällisiä ja rupsahtamattomia.

aikuisemmissa naisissa se että net osaavat antaa eivätkä paukahda heti paksuksi.

vaan jos joku sais geenimanipuloitua rupsahtamattoman ja hedelmättömän naisen????

No saahan sitä miettiä ;)
        =DW=

• jpntar
        ei kai kirjoitti:

sille mitään voi että ihmiset vanhenee sekä mieleltään että ruumiiltaan eri aikaan.

nuorissa naisissa on aina se mauste että net ovat hedelmällisiä ja rupsahtamattomia.

aikuisemmissa naisissa se että net osaavat antaa eivätkä paukahda heti paksuksi.

vaan jos joku sais geenimanipuloitua rupsahtamattoman ja hedelmättömän naisen????

No saahan sitä miettiä ;)
        =DW=

ettei se rupsahtaminen pidä kaikkien kohdalla paikkaansa..sitä voi kuule pitää huolta kunnostaan ja itsestä, vaikka ikää tulisikin..:) Että se siitä rupsahtamattoman ja hedelmättömän naisen geenimanipuloinnista..:))))) "Rupsahtamattomia" kesäiltoja sinulle..

• jpntar
        jpntar kirjoitti:

ettei se rupsahtaminen pidä kaikkien kohdalla paikkaansa..sitä voi kuule pitää huolta kunnostaan ja itsestä, vaikka ikää tulisikin..:) Että se siitä rupsahtamattoman ja hedelmättömän naisen geenimanipuloinnista..:))))) "Rupsahtamattomia" kesäiltoja sinulle..

Cucco...vacuumia viritellään...:((( Ei ollut ..viisasta tulla tänne ..kiukuspäissään..

• Miinaliisa

Eihän näitä juttuja kenenkään kannata liian vakavasti ottaa. Siinähän jo piilisi vaara, että ei neljän seinän sisältä uskaltaudu enää mihinkään :D
      Onhan meitä ihmisiä moneksi, mutta kyllä mielestäni aika harva täällä tosissaan on.
      Jopa minäkin, vanha tantta. Saan tutuiltani sp: viestejä, joissa on toinen toistaan komeampia nuoria miehiä :) Ei silti tule ajatustakaan, että niitä oikeasti haluaisin.

• Animus

Olen täysin hetero mutta jos vastaan kävelee kaunis nuori nainen voin katsoa häntä ihailevasti. Samoin jos vastaan osuu kaunis taulu, upea patsas tai vaikka komea ikivanha lehmus. Kaikkea kaunista voi ihailla, miksei siis keski-ikäinen mies voisi ihailla nuorta ja notkeaa neitoa? Eihän se tarkoita että olisi heti suoralta kädeltä vaihtoa kaavailemassa!

Tiesitkö, että yleensä nuoreen naiseen vaihtava mies luopuu nelikymppisestä vaimostaan, koska ei enää pysty tyydyttämään häntä seksuaalisesti? Nuoret ovat tunnetusti tyytyväisiä vähempään kaikenmaailman estoineen ja vielä huipuksi näyttelevät orkkuja ;))

Maailma on aikuisten naisten! Kaikki muu on saivartelua.

P.S. Lue Susanna Kubelkan kirja: Vihdoinkin yli 40

• tuffe

mieltä tuosta kauneudesta, kaikki kaunis on ilo silmälle, olipa se sitten nainen, mies tai mikä tahansa.

Sulla on hauskat jutut, ja jos en kikata ainakin nyökkäilen niille. Kivaa lukea :)))

• tuffe

Jos mies sanoo ettei tykkää katsella nuorempia naisia, täytyisi varmaan taluttaa se optikolle. Todennäköisesti siinä kävi just niin kuin Jesse kirjoitti, mies vastasi vähän liiankin rehellisesti itse kysymykseen.

Joskus kun esittää kysymyksen voisi samalla kysyä itseltään että kestääkö vastauksen.

• keskiyonkehraaja

Naisia parhaassa iässä:)))
      Ihan oikeesti.
      Ja Saahan sitä kauniita vartaloita katsella itse kukin...
      - kunhan ei koske...
      Terveisin n.45v

• Tavallinen nainen 45 vee

Kiitos kanssakulkijat! Siis no hätä! Vielä ei tarvii pukeutua jätesäkkiin. Silti voi muistaa sen kultaisen säännön, että tultuaan tiettyyn ikään kannattaa ehkä tajuta enemmänkin peittää kuin paljastaa:) Voi meitä ihmispoloja. Kun ajattelee juttua oikein syvällisesti, niin eikös vain ihan tärkeintä ole se, että jalat toimii, kädet toimii, järki juoksee, vaikkakin pätkii ;)

• moni tuntui sekoittavan katsomisen ja koskemisen keskenään.

Kyllä, myös 40-50 nainen voi olla haluttava ja hyvännäköinen.

• Kyllä tosiaan 40-50-vuotias nainen on vielä upea. Kyllä tämänkin ikäinen kääntää miesten päät :).

Tokihan nuoret naiset ovat kauniita katsella. Eihän siinä mitään, kukapa heitä ei ihaillen katselisikaan :).

• kokenu nainen on kova sana

joku viisas on sanonut että tärkein sukupuoli elin on korvien eikä jalkojen välissä.
      Ja kokemuksesta voin sanoa yli 40:sen naisen kanssa seksistäkin saa irti enemmän kuin ihan nuorten neitojen kanssa.ihan siitä syystä ettei tarvitse selitellä.
      Eikä me miehetkään nuoremmiksi tulla mutta päteä pitää tavalla tai toisella.

• suna45

olen 45nen ja jo luulin että yksin saan olla kun 2 vuotta omasta halusta sinkkunua, mutta kuinks jussina kävi ,ihän tästä samasta lähiöstä miehen löysin tai oikeastaan hän minut, minä olen naiseksi aika pitkäkin kun 172 ja pientä pehmeyttäkin löytyy, mutta ei liikaa vaan sopivasti ja tämä mies on aivan hulluna minuun ja minä häneen,
      emme kaikki ole täydellisiä ei pidäkkään olla ja kyllä se varmaan niin menee että 40-50 miehet luulevat saavansa parikymmisen neidon, taitaapi haaveeksi jäädä ,kyllä nuoret uroot ne ennen poimii. että älä ole murheellinen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      232
      5807
    2. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      39
      4658
    3. KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!

Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa
      Hybridi- ja sähköautot
      10
      4266
    4. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      12
      3011
    5. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      118
      2964
    6. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      73
      2443
    7. Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu
      Maailman menoa
      121
      2396
    8. Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella

Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/
      Ikävä
      189
      1648
    9. Oletko ollut

Oletko omasta mielestäsi ollut sokea asioille?
      Ikävä
      46
      1629
    10. Linta ja Pete vievät UMK:n tänä vuonna

Aika nopeasti näki kuulematta tarjonnasta ketkä homman hoitaa. Mutta etukäteen jo kiitos muille osallistujille. https:
      Euroviisut
      23
      1286
    Aihe