tilanteeseen auttaa se, että pistää tuosta päälle "viimeisimmät keskustelut, niin trolli ei pääse siirtämään kaikkea seuraaville sivuille.
MAINOSTROLLI ON ÄRSYTTÄVÄ, MUTTA
19
182
Vastaukset
nosto
nosto
- Anonyymi00001
Oho, katsos vaan. Enpä ole huomannut tuollaista aikaisemmin.
xLiner- Anonyymi00002
Anteeksi mahdollinen hirveä loukkaus, mutta en ole pitänyt sinua tähän asti hidasälyisenä 😁
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Anteeksi mahdollinen hirveä loukkaus, mutta en ole pitänyt sinua tähän asti hidasälyisenä 😁
Älä sinäkään loukkaanu hitaudestasi 😁
xLiner - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Älä sinäkään loukkaanu hitaudestasi 😁
xLinerEn, mutta olen pahoillani puolestasi 🤭
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
En, mutta olen pahoillani puolestasi 🤭
Minäkin olen sinun puolestasi pahoillani, samis 🤗
xLiner - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minäkin olen sinun puolestasi pahoillani, samis 🤗
xLinerSydäntäni särkee kuulla jonkun olevan pahoillaan puolestani, surujen summan kertominen kahdella tosin lievittää tuskaani 🤗
nosto
ja näköjään se on uusimmat, eikä viimeisimmät.
Juu tiedän, mun piti vastataki sulle, mutta piti mennä saunaan. Kun lauantaihan on saunapäivä.
nosto
- Anonyymi00007
Ei kannata täällä treenata. 💪🏻 Ei se mitään auta. 😉
🦄
Palsta on taas täysin sekaisin. Tuolta "Uusimmat keskustelut" löysin tämän sinun aloituksesi. Normaali etusivu on täynnä vanhojen ketjujen nostoja.
Tuntuu, että tämä häirintä villiintyy aina viikonloppuisin. Harmillista, koska näin viikonloppuisin minulla on aikaa keskittyä intensiiviseen palstailuun.
Joko stressi helpottaa?
PS. Ei meinaa viestit lähteä.Palsta on ehkä korjaantumassa, sillä nyt niillä on ihmiseksi tunnistus päällä.
Stressi on muuttanut muotoaan, sillä kun aiemmin piti miettiä sitä mitä pitää tehdä, niin nyt mietin sitä mitä olisi pitänyt tehdä toisin.
Eli siis yksi operaatio olisi kannattanut olla hiukan eri tavalla toteutettu ja siitä on nyt jonkin verran tappiota. Kirjanpitäjä ja se ensimmäinen juristi eivät miettineet ihan kaikilta suunnilta, enkä itsekään tullut huomanneeksi mahdolisuutta, varsinkin kun se jälkimmäinen juristi päätti, että tehdäänkin toisin kuin olin aluksi kuvitellut (ja sille oli pitävät perusteet, eikä muutoin voikaan toimia).
Ja nyt pitäisi vielä jatkaa paperisotaa, eli siirtää vakuutuksia ja sekalaisia muita sopimuksia minulle ja veljelleni.
Lisäksi menee ilmeisesti vuoden verran ennen kuin koneisto on saanut päätettyä verot ja juristi oletti, että koska tässä on ollut paljon mietittäviä asioita, niin verottaja haluaa niistä selvityksiä. Ja koska päätös on oletettavasti vain yhdestä virkailijasta kiinni, niin on vain tuurissa millainen päivä hänellä sattuu olemaan kun paperit ovat hänen pöydällään.
Eli sekin aiheuttaa stressiä, mutta jos kaikki menee hyvin, niin verot ovat hiukan pienemmät kuin oletin.
Kummityttö tulee äidilleen kylään (joka on ollut sairaana), eli taidan tehdä mustikkapiirakan taas jälleen kerran.buddy-love kirjoitti:
Palsta on ehkä korjaantumassa, sillä nyt niillä on ihmiseksi tunnistus päällä.
Stressi on muuttanut muotoaan, sillä kun aiemmin piti miettiä sitä mitä pitää tehdä, niin nyt mietin sitä mitä olisi pitänyt tehdä toisin.
Eli siis yksi operaatio olisi kannattanut olla hiukan eri tavalla toteutettu ja siitä on nyt jonkin verran tappiota. Kirjanpitäjä ja se ensimmäinen juristi eivät miettineet ihan kaikilta suunnilta, enkä itsekään tullut huomanneeksi mahdolisuutta, varsinkin kun se jälkimmäinen juristi päätti, että tehdäänkin toisin kuin olin aluksi kuvitellut (ja sille oli pitävät perusteet, eikä muutoin voikaan toimia).
Ja nyt pitäisi vielä jatkaa paperisotaa, eli siirtää vakuutuksia ja sekalaisia muita sopimuksia minulle ja veljelleni.
Lisäksi menee ilmeisesti vuoden verran ennen kuin koneisto on saanut päätettyä verot ja juristi oletti, että koska tässä on ollut paljon mietittäviä asioita, niin verottaja haluaa niistä selvityksiä. Ja koska päätös on oletettavasti vain yhdestä virkailijasta kiinni, niin on vain tuurissa millainen päivä hänellä sattuu olemaan kun paperit ovat hänen pöydällään.
Eli sekin aiheuttaa stressiä, mutta jos kaikki menee hyvin, niin verot ovat hiukan pienemmät kuin oletin.
Kummityttö tulee äidilleen kylään (joka on ollut sairaana), eli taidan tehdä mustikkapiirakan taas jälleen kerran.Asioiden kiemuroita ei voi ennalta arvata. Vasta sitten huomaa virheitä ja vaihtoehtoja, kun on jo tehnyt ison urakan ja hoksaa, että olisi voinut tehdä monta asiaa toisin.
Ei aina tule ajatelleeksi kaikkia mahdollisuuksia. Tämä harmittava asia tulee monelle, tunnolliselle tekijälle, eteen.
Teillä menee vielä pitkään , ennen kuin tulee valmista.
Olisiko järkevää keskittää nuo kaikki vakuutusasiat yhteen vakuutuslaitokseen? Se selkeyttäisi ja helpottaisi asioimista. Tuossa prosessissa voisitte käyttää avuksi vakuutusvirkailijan palveluja.
Toivon, että kaikki menee hyvin. Tsemppiä paperisotaan ja asioiden päivitykseen.
Mukavaa mustikkapiirakan paistoa sinne.tosi.typy kirjoitti:
Asioiden kiemuroita ei voi ennalta arvata. Vasta sitten huomaa virheitä ja vaihtoehtoja, kun on jo tehnyt ison urakan ja hoksaa, että olisi voinut tehdä monta asiaa toisin.
Ei aina tule ajatelleeksi kaikkia mahdollisuuksia. Tämä harmittava asia tulee monelle, tunnolliselle tekijälle, eteen.
Teillä menee vielä pitkään , ennen kuin tulee valmista.
Olisiko järkevää keskittää nuo kaikki vakuutusasiat yhteen vakuutuslaitokseen? Se selkeyttäisi ja helpottaisi asioimista. Tuossa prosessissa voisitte käyttää avuksi vakuutusvirkailijan palveluja.
Toivon, että kaikki menee hyvin. Tsemppiä paperisotaan ja asioiden päivitykseen.
Mukavaa mustikkapiirakan paistoa sinne.Kyllä tässä jo paremmalla puolella ollaan, mutta päätösten odottaminen on rasittavaa.
Onneksi vain kahdessa yhtiössä on vakuutuksia, mutta niitä on yhteensä aika monta ja oletan, ettei se ihan parilla soitolla tule siirrettyä.
Pääsen kuitenkin nyt tekemään niitä juttuja, jotka ovat olleet jo aivan liian pitkään jäähyllä.buddy-love kirjoitti:
Kyllä tässä jo paremmalla puolella ollaan, mutta päätösten odottaminen on rasittavaa.
Onneksi vain kahdessa yhtiössä on vakuutuksia, mutta niitä on yhteensä aika monta ja oletan, ettei se ihan parilla soitolla tule siirrettyä.
Pääsen kuitenkin nyt tekemään niitä juttuja, jotka ovat olleet jo aivan liian pitkään jäähyllä.Varmasti on raskasta ja hermoja kuluttavaa odottaa päätöksiä. Byrokratiastressi on uuvuttavaa.
Kun yksi asia helpottaa, niin toisella puolella jo odottavat tekemättömät työt. Näinhän se menee.
Suosittelen nauttimaan pienen palan suklaata. Se helpottaa oloa ja saa asiat näyttämään valoisilta. :)
öitä!tosi.typy kirjoitti:
Varmasti on raskasta ja hermoja kuluttavaa odottaa päätöksiä. Byrokratiastressi on uuvuttavaa.
Kun yksi asia helpottaa, niin toisella puolella jo odottavat tekemättömät työt. Näinhän se menee.
Suosittelen nauttimaan pienen palan suklaata. Se helpottaa oloa ja saa asiat näyttämään valoisilta. :)
öitä!Söin jo pienen sacherleivoksen.
Öitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522
