Meni sairaalaan hakeen apua, sitten sairaala suljettiin ja pommiryhmä paikalle.
Ammus oli kuitenkin vaaraton ja ensimmäisen maailmansodan ajalta.
Kaikkea ne punavihreät miehetkin tekee.
Mies työnsi tykinammuksen takapuoleensa Ranskassa
9
136
Vastaukset
- Anonyymi00002
Luin tuon. Kaikkea ne vassarit saavatkin päähänsä.
- Anonyymi00007
Olis menny Msalmin sifraalaan, ku siellä palavelukin pelaa hianosti. Oon ollu ite sielä.
- Anonyymi00003
Tässä linkki.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009282768.html - Anonyymi00004
Uskomattomia idiootteja sitä onkin olemassa. Mutta sillä on äänioikeus.
- Anonyymi00005
Taisi olla kunniakas ensimmäisen maailmansodan veteraani. Tilanne paljastui vasta nyt.
- Anonyymi00006
uusi villitys homoporukoissa ?
- Anonyymi00008
Aalto-yliopistosa opetetaan kesäkurpitsalla.
- Anonyymi00009
Varsin kova dildo. Itse silikonipatruunasta, hinta n. 5 €, valamani on tunnokas ja kimmoisa (ei vitsi).
- Anonyymi00010
Lauleli: ees taas ees taas, tiellä taistojen. Ryssänmaata kauan riivanneeseen ongelmaan: Ei surise, eikä mahdu perseeseen, niin ukrainalaiset droonit rientäneet auttamaan veljeskansaa ahdingossa; nyt surisee ja mahtuu vaikka kamazilla kääntymään...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1231694Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581242
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771191