Miksi eläkeläset äänestävät aina demareita?

Anonyymi-ap

Jotka ovat laittaneet eläkkeet korkeammalle verolle kuin muut tulomuodot?

29

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002
      UUSI

Me eläkeläiset olemme solidaarista väkeä, osallistumme mielellämme yhteiskunnan ylläpitämiseen omalla panoksellamme.

• Anonyymi00003
      UUSI

Eläkeläiset eivät ole porvareita, siksi eivät äänestää Persuja.

• Anonyymi00004
      UUSI

Josko nuo odottavat ay-Antin lupaamaa eläke-satasta,,, puhtaana käteen?

• Anonyymi00005
        UUSI

Pääministeri Sanna Marinin mukaan koronakriisin aikana hallituksella ei ole varoja toteuttaa pienimpien eläkkeiden korotusta satasella. IS ei ole tavoittanut vappusatasen isää, Antti Rinnettä kommentoimaan asiaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000006542386.html

Melkonen pullukka ollut tuo Marinaattori nuorempana. Katsoin ensin että Saarikko.

• Anonyymi00014
        UUSI

Se ylimaksettiin aikoinaan.

• Anonyymi00006
      UUSI

Meitä on moneksi. Kaikenlaisia niinkuin muissakin ihmisryhmissä.
      Suomessa keskimääräinen kokonaiseläke vuonna 2024 oli 2 100 euroa kuukaudessa, ja sen odotetaan nousevan hieman vuonna 2025 työeläkeindeksin korotusten myötä. Miesten keskieläke on merkittävästi korkeampi (n. 2 349 €) kuin naisten (n. 1 893 €). Pienituloisia eläkeläisiä on kuitenkin paljon, sillä kolmasosalla eläke jää alle 1 500 euron kuukaudessa.

Ei ole olemassa yhtä ryhmää jolla kollektiivinen ajatusmaailma.
      Ei miehissä, ei naisissa,ei nuorissa, ei maalaisissa, ei kaupunkilaisissa, ei opiskeljiossa, ei eläkeläisissä. En usko että minkään puolueenkaan kannattajat ajattelevat kaikista asioista yhdenlaisesti.

• Anonyymi00007
      UUSI

Jos palkansaajat heittää heti kättelyssä 25% eläkemaksuihin ja tuonjälkeen viellä verot niin kyllähän eläkeläiset vähällä pääsee.

• Anonyymi00011
        UUSI

Kallista on eläkeläisten elättäminen. Siksi eläke on rajattava 1000 euroon, joka maksetaan kaikille samansuuruisena.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kallista on eläkeläisten elättäminen. Siksi eläke on rajattava 1000 euroon, joka maksetaan kaikille samansuuruisena.

Takuueläke on 991 euroa ja se on verovapaa. Ei myöskään Yle-,eikä kirkollisveroa.

• Anonyymi00008
      UUSI

Ei pidä paikkaansa.Ei pidä yleistää.

• Anonyymi00009
        UUSI

Yleistäminen on Yleisradion tehtävä.

• Anonyymi00010
      UUSI

Sosiaalipummit eli eläkeläiset ja muut työttömät äänestävät demareita.

• Anonyymi00013
        UUSI

Eläkeläiset eivät ole työttömiä sosiaalipummeja, vaan pitkä työuransa ahkerasti tehneinä eläkkeensä ansainneet.

Minäkin olin noin 45 vuotta yhtäjaksoisesti saman työnantajan palveluksessa. Sinä voit öyhöttää eläkkeistä sen jälkeen kun olet itse tehnyt saman, eli sitten kun sinulla on vähintään 40 vuotta työuraa tehtynä.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Eläkeläiset eivät ole työttömiä sosiaalipummeja, vaan pitkä työuransa ahkerasti tehneinä eläkkeensä ansainneet.

Minäkin olin noin 45 vuotta yhtäjaksoisesti saman työnantajan palveluksessa. Sinä voit öyhöttää eläkkeistä sen jälkeen kun olet itse tehnyt saman, eli sitten kun sinulla on vähintään 40 vuotta työuraa tehtynä.

Paskat. Vain työpanosta vastaan saatu palkka on ansaittua.

Kaikki ilmaisraha, jonka joku muu joutuu maksamaan on pummilla elämistä.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Paskat. Vain työpanosta vastaan saatu palkka on ansaittua.

Kaikki ilmaisraha, jonka joku muu joutuu maksamaan on pummilla elämistä.

Minä maksoin palkastani 45 vuotta eläkemaksuja, joten itse minä sen eläkkeeni olen maksanut ja siten siihen oikeutettu. Työpanostani vastaan nimenomaan.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Miksi sinulle pitäisi muiden maksaa oleskelusta, kun olet joskus ollut työssä? Järjetön ajatus. Työnantaja on elättänyt sinua ja maksanut eläkemaksusi, verosi ja ruokasi. Nyt olisi sinun vuoro elättää itsesi.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Minä maksoin palkastani 45 vuotta eläkemaksuja, joten itse minä sen eläkkeeni olen maksanut ja siten siihen oikeutettu. Työpanostani vastaan nimenomaan.

Maksetaan nykyisistä työeläkemaksuista osittain.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Et sinä ole maksanut yhtään mitään. Olet pelkkä muiden rahoilla loisiva pummi.

Rahaa vastaan on aina annettava vastapalveluksena työpanos.

• Anonyymi00012
      UUSI

Koska eläkeläisille ovat tärkeitä arvoja sellaiset kuin inhimillisyys, tasa-arvo ja oikeudenmukaisuus, joita ei oikeistopoliitikoilta löydy.

• Anonyymi00016
        UUSI

Keksitkö tuon ihan itse.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Keksitkö tuon ihan itse.

Sen näkee todella helposti kun vain seuraa hallituksen tekoja ja oikeistolaisten puheita eli öyhötyksiä. Raivoisa viha köyhiä, työttömiä, eläkeläisiä, sairaita, vammaisia ja muita yhteiskunnan heikko-osaisia kohtaan, joita nimittelevät loisiksi ja pummeiksi.

• UUSI

Jeesus näytti heille demarin.🌹😇

• Anonyymi00023
      UUSI

Ei ikinä demareita.

• Anonyymi00024
      UUSI

Älä yleistä. En todellakaan.

• Anonyymi00025
      UUSI

Demarit lupailee vappusatasia ja suurempia eläkkeitä vaikka niillä ei edes ole sellaiseen mahdollisuutta, eläkkeet tienataan työuran aikana, ei niitä mikään hallitus voi korottaa jo eläkkeellä oleville, indeksikorotukset niihin on lakisääteisiä jne. Tähän samaan vipuun eläkeläiset lankeaa kerta toisensa jälkeen.

• Anonyymi00026
      UUSI

Siksi että eläkeläiset ovat fiksua porukkaa

• Anonyymi00028
        UUSI

hyväuskosia hölmöjä ne on

• Anonyymi00027
      UUSI

Kehtaa edes arvailla noita.

• Anonyymi00029
      UUSI

Koska ovat tyhmiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 54
      713
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      41
      684
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      644
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      44
      640
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38