Vapaustaistelijamme Päivi Räsänen

Anonyymi-ap

Ei tarvitse olla Ernesto "Che" Guevara ollakseen vapaustaistelija.

Ihan tavallinen ihminenkin voi olla. Syrjitty, poljettu, potkittu.

Hieno juttu, että Päivi kertoo maailmalla sen mitä on todellisuus.

12

86

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

"Vihaa lähimmäistäsi kuin Päivi Räsänen:"

• Anonyymi00002

Vihaa vääryyttä ja epäbiologian lähettiläitä.

• Anonyymi00010
        UUSI

Ei se ole vihaa.

• Anonyymi00003
      UUSI

Homofobinen vihapuhe ei ole mitään vapaustaistelua vaan sortamista.

Vielä pahempaa on että sitten jos siitä meinaa tulla seuraamuksia niin sitten ulistaan Putinille ja Trumpille.

• Anonyymi00004
        UUSI

Hyväuskoinen hölmö Räsänen, kohta tulee varmaan Kremliin kutsu jossa voi puhua miten häntä sorretaan.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Hyväuskoinen hölmö Räsänen, kohta tulee varmaan Kremliin kutsu jossa voi puhua miten häntä sorretaan.

Suomessahan ei saa sanoa että meillä sorretaan kansaa piiloutumalla vihapuhelakien taakse.

"– Jos huonoa mainetta tuo se, että Raamatun lauseesta lähteneestä tviitistä joutuu seitsemän vuoden oikeusprosessiin, silloin se ei ole minun vikani, vaan vika on prosessissa ja sen käynnistäjässä, Räsänen puolustautuu MTV:llä."

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Suomessahan ei saa sanoa että meillä sorretaan kansaa piiloutumalla vihapuhelakien taakse.

"– Jos huonoa mainetta tuo se, että Raamatun lauseesta lähteneestä tviitistä joutuu seitsemän vuoden oikeusprosessiin, silloin se ei ole minun vikani, vaan vika on prosessissa ja sen käynnistäjässä, Räsänen puolustautuu MTV:llä."

Voisin Raamatusta ja Koraanista muutamia lauseita sanoa jotka ovat laittomia ainakin Suomessa.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Voisin Raamatusta ja Koraanista muutamia lauseita sanoa jotka ovat laittomia ainakin Suomessa.

Komppaan. Jokainen voi kotonaan olla hetero mutta julkisesti sovitteleva ja muita ymmärtävä. Niinkuin me suomalaiset ollaan. Lainkuuliaisia. Sanoo sitten Raamattu tai Koraani mitä!

Kristilliset ovat tuottaneet suurimman pettymyksen hylätessään lähimäisen rakkauden. Ei kaikki tosin. Päivin tapaiset.

• UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Todennäköisesti Päkä suunnitteli itse koko homman uusimalla allekirjoituksensa vanhoihin juttuihinsa, jotka olivat aikoinaan laillisia mutta nyt rajoilla. Tapettiin sulautuvana hän voisi hyvin pudota seuraavissa vaaleissa, joten esillä on oltava hinnalla millä hyvänsä. Ja nyt sitten on. Yksikään Päivin äänestämistä edes yhdellä aivosolullaan harkitseva ei varmasti voi unohtaa häntä.

Projektin tavoite on tietenkin sakkotuomio KKO:ssa ja ehdottomasti ennen ensi vuoden vaaleja. Vapautus vielä oikeusneuvoksiltakin olisi paha lässähdys sinnikkäälle sorretuksi tarjoutumiselle.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

Todennäköisesti Päkä suunnitteli itse koko homman uusimalla allekirjoituksensa vanhoihin juttuihinsa, jotka olivat aikoinaan laillisia mutta nyt rajoilla. Tapettiin sulautuvana hän voisi hyvin pudota seuraavissa vaaleissa, joten esillä on oltava hinnalla millä hyvänsä. Ja nyt sitten on. Yksikään Päivin äänestämistä edes yhdellä aivosolullaan harkitseva ei varmasti voi unohtaa häntä.

Projektin tavoite on tietenkin sakkotuomio KKO:ssa ja ehdottomasti ennen ensi vuoden vaaleja. Vapautus vielä oikeusneuvoksiltakin olisi paha lässähdys sinnikkäälle sorretuksi tarjoutumiselle.

Joo täytyy olla äärioikeiston salaliitto tässä takana. Räsänen tosin vapautettu jo käräjä- ja hovioikeudessa. Salaliitto kuitenkin haki vielä valitusluvan Korkeinpaan oikeuteen.

• Anonyymi00008
      UUSI

Räsänen on kyllä aika seksyliini. Kyllähän minä...💦💦💦❤️

• Anonyymi00009
      UUSI

Päivi levittää samaa sairasta homovihaa kuin muslimitkin.
      Sellaisessa ei ole mitään hienoa, se on vain sairasta vihaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2428
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2322
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      15
      1810
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1622
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      52
      1582
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      915
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      111
      837
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      787
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      758
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      713
    Aihe