Puhumattomuus

Anonyymi-ap

Miksei puoliso jaa asioitaan eikä juuri puhu kuin pinnqllisista asioista? Ei kerro suunnitelmistaan eikä haaveistaan eikä kysy minun ajatuksistqni tai mielipiteistäni?
Toki oon kysynyt puolisoltani asiasta ja vastaa ettei hölötä koko ajan.
Oon alkanut tuntemaan itseni ei rakastetuksi. Kuin oisin hänelle huonekalu tms. En oo mustasukkaista sorttia mutta viime aikoina käynyt mielessä jopa toinen nainen.
Yhdessä oltu vuosia.
Onko ajatuksia mikä mahtaa olla syy?

13

387

Äänestä

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kun suunnitelmat on päästä elävänä hautaan asti ja unelmat saada seuraava sähkölasku maksettua, niin jälki on tätä.

• Anonyymi00002

Ymmärrän.Puolisolla on kuitenkin harrastuksia monenlaisia eli on henkireikiä. Osaa myös reissailla yksinkin. Musta ei tunnu hyvältä olla aina se joka halaa ja joka tulee lähelle. Myös asioiden jatkuva ulos lypsäminen on ahdistavaa. En haluaisi roikkua ja olla riesana. Välillä on järkyttävän paha olla . Puoliso suuttuu ihan kunnolla jos otan asian puheeksi. Kait se pitäisi osata vaan päästää irti.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ymmärrän.Puolisolla on kuitenkin harrastuksia monenlaisia eli on henkireikiä. Osaa myös reissailla yksinkin. Musta ei tunnu hyvältä olla aina se joka halaa ja joka tulee lähelle. Myös asioiden jatkuva ulos lypsäminen on ahdistavaa. En haluaisi roikkua ja olla riesana. Välillä on järkyttävän paha olla . Puoliso suuttuu ihan kunnolla jos otan asian puheeksi. Kait se pitäisi osata vaan päästää irti.

Onko tämä kaikki tapahtunut yhtäkkiä vai onko hän aina ollut tuollainen? Yritä muistella alkuaikoja ja vähän taaksepäin. Vai onko asia vain sellainen johon vasta nyt havahdut jostain syystä?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Onko tämä kaikki tapahtunut yhtäkkiä vai onko hän aina ollut tuollainen? Yritä muistella alkuaikoja ja vähän taaksepäin. Vai onko asia vain sellainen johon vasta nyt havahdut jostain syystä?

Aina ollut tai aluksi oli sentään kiltti.

• Anonyymi00003

Introvertti. Eivät tykkää puhua tai kertoa oikein mitään. Muut heidän mielestään hölöttäjiä.

Karttaisin viimeiseen asti.

• Anonyymi00007

Oon itrkki enemmän introvertti mutta omalle puoliaolle kerron suunnitelmistani ja ajatuksistanikin.

• Anonyymi00005

Et taida sisältyä hänen suunnitelmiinsa miksi puhua asioista ihmiselle joka ei sisälly omiin suunnitelmiin (kuinka moni on jonkun kanssa vain jotta ei tarvitse olla yksin) kysymyksenä millaisen elämästä tekee itselleen niin että on ihmisen kanssa jonka kanssa ei välttis haluaisi edes olla

• Anonyymi00008

Paljon mahollista ettei välttämättä edes halua olla mun kanssa.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Paljon mahollista ettei välttämättä edes halua olla mun kanssa.

Sekään ei taas ole välttis ongelma joka johtuu susta kuinka hyvin hän tuntee sinut tai kuinka hyvin sinä tunnet hänet

• Anonyymi00009

No voi että.

• Anonyymi00011

Lienee hieman liioiteltua!
      Ei tuollaista olekaan!
      Jos on, niin herää kysymys millä peruteilla yhteiselämään on menty?

• Anonyymi00012

Toi kuullostaa niin tutulta! Mulla melko sama tilanne, luulen että mies on vaan niin itsekeskeinen että kiinnostaa vaan omat asiat . Mut kurjaa… oon miettinyt jo vuosia mitähän tekis…

• Anonyymi00013

No en tuossa juuri muuta näe, kuin että hyväksyt loppuelämäsi tuollaisena tai sitten lähdet etsimään parempaa elämää. Hyväksyminen ehkä tarkoittaa, että etsit tarkoituksen omaan elämääsi jostain muualta kuin miehestäsi, eliharrastuksista, ystävyyssuhteista jne.

En usko, että mies ainakaan puheliaammaksi muuttuu iän myötä tai muuta luonnettaan sinun vaatimuksesta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      196
      1767
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      265
      1206
    3. Mulla ei ole Suomessa enää mitään

4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.
      Turku
      180
      887
    4. Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun

Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom
      Maailman menoa
      65
      866
    5. Ethän mies vielä

luovu meistä? Haluaisin jo sun syliin.
      Ikävä
      61
      778
    6. Provider miehistä..

Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah
      Ikävä
      231
      768
    7. Kuinka nainen jaksat ja voit

Toivottavasti hyvin.
      Ikävä
      43
      751
    8. Sinulle nainen

En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen
      Ikävä
      64
      738
    9. Sut.

Tuhotaan. :)
      Tunteet
      93
      722
    10. Haaveilen edelleen

Sinusta aika ajoin
      Ikävä
      48
      719
    11. Tiedätkö sitä

Että sinun äänesi on ihanan pehmeä
      Ikävä
      42
      656
    12. Mä oon kallistumassa

Rikosilmoitukseen!
      Suhteet
      142
      646
    13. Yt:t kunnassa päättyi

Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul
      Lappajärvi
      74
      641
    14. Hei rakkaani.

Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi
      Ikävä
      50
      623
    15. Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun

Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on
      Ikävä
      69
      606
    16. Martsusta tuli leuhka

Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal
      Kotimaiset julkkisjuorut
      195
      597
    17. 31
      568
    18. Tulisitpa käymään joskus vielä

Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd
      Ikävä
      24
      566
    19. Kiulu myynnissä!

Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma
      Ähtäri
      26
      528
    20. Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi

Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.
      Ikävä
      30
      527
    Aihe