Te keskusten lopettaminen

Anonyymi-ap

Oliskohan aika lopettaa nuo suojatyöpaikat. Minulla on kaveri te virkailijana ja koko vuoden aikana ei löytänyt kenellellään töitä. Ainoastaan kursseja ja 9€ päivä leikkejä. Miettikää paljo säästäisimme verorahoja kun lopettaisiin turhat palvelut. Lisäksi hän kertoi että avoimia työpaikkoja on 2-3x enempi haussa kun mitä paikkoja oikeasti on tarjolla.. Johtuu näistä sadoista vuokrafirmoista.

8

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Te ely ym keskuksissa on hyvinpalattua väkeä tyhjäntoimituksissa tai haitanteossa ihmisille ja yrityksille.

• Anonyymi00004
        UUSI

Fiksut ihmiset hakeutuvat hyvä palkkaisiin töihin

Te palstaruikuttajat ette kuulu siihen ryhmään

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Fiksut ihmiset hakeutuvat hyvä palkkaisiin töihin

Te palstaruikuttajat ette kuulu siihen ryhmään

Etkä sinäkään kuulu. Jos olisit hyväpalkkaisessa duunissa, et sinä täällä päivystäisi ilkkumassa työttömille.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Etkä sinäkään kuulu. Jos olisit hyväpalkkaisessa duunissa, et sinä täällä päivystäisi ilkkumassa työttömille.

Satun olemaan psykologi...

• Anonyymi00002
      UUSI

Nehän lopetettiin jo yli vuosi sitten ja kunnat hoitaa nykyään..eli kunnan työllisyyspalvelut, itse saavat päättää nimen...

• Anonyymi00003
      UUSI

Eikö vielläkään 2026 ymmärretä sitä asiaa, että itse on sitä työtä haettava?????

Ohjaajat antavat vain vaihjeitä ja työnkokemuksen mahdollisuuden miten kehität itseäsi kokeilemalla edes jotain työtä kun et osaa itse sitä tehdä!

90% työttömistä valittaa kun jokin toinen ei heille sitä työtä ojenna on omituinen asenne ja valituksen kohde? Milloin se omatoiminen asenne alkaa omaan ainoaan elämään?

Mielestäni kyseisien valittajien kohdalla ei mikään kelpaa ja elävät valituskuplassaan onnessaan?

• Anonyymi00005
        UUSI

Kirjoituksestasi paistaa täydellinen ymmärtämättömyys nykytilanteeeseen. Et tunnu tajuavan että vaikka hakisit kuinka paljon omatoimisesti, työpaikat eivät riitä kaikille. Yhtä paikkaa kohden on satoja hakemuksia. Osa vuokratyöpaikoista on täyttä feikkiä. Työnantajat valitsevat halvimman mahdollisen eli ulkomaalaisen työntekijän. On aivan sama autetaanko sinua vai ei, työt ei riitä kaikille.

• Anonyymi00007
      UUSI

Vai että ihan kaveri :D :D Kas kun veljenkaimankummi :D Eikö se sinullekaan ole löytänyt töitä vaikka olet sen kaveri. Perin kummallista ,kun täällä kuitenkin jatkuvasti väitetään että suhteillahan isin (tai kaverin ) firmasta ne työpaikat löytyy :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1619
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1424
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1347
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1238
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      54
      1233
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      965
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      827
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      761
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      735
    Aihe