Järkkärinä oot niin aina kimpussa, stadissa puristellaan persettä ihan siekailematta. Saatetaan tarttua munasta. Ehdotellaan härskejä festareilla muissa paikoissa ja kaikkea, rafloissa pikkupaikkakunnillakin "vie mut, raudota, pannaan" jne. kaikkea ehdotellaan, kaikenikäisiä, ja nättejäkin vielä.
Oot vapaa-ajalla, kukaan ei uskalla sanoa mitään. Kukaan ei lähesty, kellään ei ole asiaa. Ää mitävittua, 25 vuotta tämmöstä. 50 ikää ja nuorimmat ehdottelijat 18-19v. "mitä sä teet tän jälkeen...". Vanhimmat 65 vuotiaita muoria, tuliskos poju tutkii paikkoja.
Järkkärimiestä isketään
Anonyymi-ap
1
248
Vastaukset
- Anonyymi00002
Etkö ole kuullu miten se järjestys menee jos ei baarimikolta saa seuraavana yritetään pokelta jos ei sekään anna ni si taksikuskilta kysymyksenä käykö baarissa muuta kuin epätoivoisia jakorasioita (jos kerran eletään yleistyksillä yhden ihmisen perusteella) osuuko näin pilkka omaan nilkkaan mulla ei pysty siitä kysyyn kun nuoruuden kavereiltani ja työkavereiltani helsingistä millainen olen kännissä ne on ainoat jotka luultavammin muistaa muut ei ole välttämättä huomannu edes mitään eroa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381289
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35820Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14580
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27576Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24511
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472