miksi te miehet

lopetatte valloitettuanne

sen kaiken ihanan (en ole sikana lihonut,olen edelleenkin oma itseni muutaman vuoden jälkeen) siis se valtava energia, minkä laitatte siihen naisen valloitukseen, mihin se katoaa (siis kertokaa, miksei voisi jatkaa vaikkakin toki pienemmällä volyymillä vuodet eteenpäin, oliko se niin rankkaa ?)hellät sanat, pienet lahjukset (kukat silloin tällöin jne)

13

2123

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuules..

että se just miesten mielestä hauskaa onkin..se valloittaminen..u know..kun toista väsyttää ja piirittää,ja sit saa mitä haluaa..Mut siihenhän se sitten se hauskuus loppuukin

• ainakin

pistän paljon energiaa naiseen sen jälkeen, esim kukkia, ravintolailtoja, kaikkee kivaa yhdessä ja niin poispäin. Olen aina saanu kuulla että olen loistava mies mutta silti olen sinkku tällä hetkellä =). Eli mun osalta se energia ei katoa mihinkään, päinvastoin se vaan voimistuu!

• sinne samaan kaivoon se valuu kuin naisillakin.

• mihin ihmeessä

eikö pientä ja isompaakin hellyyttä ja rakkautta vois jatkaa hamaan vanhuuteen saakka...

• juttua tämäkin
        mihin ihmeessä kirjoitti:

eikö pientä ja isompaakin hellyyttä ja rakkautta vois jatkaa hamaan vanhuuteen saakka...

yleensä jäädä siihen ansaan, jonka uros virittää kosiskeluillaan, jos arki on sitten sitä ihan muuta

• Asiasta huvittunut

Jos sovelletaan tähän markkinoinnista tuttua AIDA-kaavaa (eli Attention => Interest => Desire => Action), niin monella miehellä alkaa rahat loppumaan ennen kuin päästään tuohon toimintavaiheeseen. Niin valitettavaa kuin se onkin.

Jos naiset olisitte vähän helpompia, niin miespolot ei olisi hirveässä velkakierteessä siinä vaiheessa, kun sanotte 'kyllä'. Nojoo, ei se energia mihinkään katoa, se vaan käytetään eri tavalla. Esim. säilötään mahaan tai rassataan kaikennäköisiä vempeleitä, mitkä pitää hirveää meteliä. Semmosta se elämä on - ja arki.

• osuit naulan kantaan

kaikenlaisiin vempaimiin

• Se ei enää anna samaa tyydytystä kuin ennen. Kun näki sen ilmeen ekan kerran kun seisoin ovella kukkakimpun kanssa. Sit meni vähän aikaa niin se sama ovella seisominen kukkakimpun kaa otetaan vastaan "jo oli aikakin kommentilla" Tarkoitan vaan että se kiitos minkä saamme tekosista ei tunnu sen vaivan arvoiselta.

• vitali

En kyllä ihmettele ollenkaan, miksi miehet kyllästyvät sinuun..

• yyyyyy

Mun kohdallani homma toimii oikeastaan päinvastoin, eli kukkia ja muita lahjuksia naisella on lupa odottaa vasta sen jälkeen kuin haarat ovat jo herralle auenneet. Ennen toimin toisin, mutta huomasin, että ei se lahjonta mitenkään nopeuta seksin saantia, itse asiassa jopa päinvastoin.

Kahvikupin voin ehkä treffikaverille juuri ja juuri tarjota, mutta esimerkiksi alkoholijuomia en tarjoile.

Kaikesta tästä voisi kuvitella, että olen kylmä ja epäromanttinen mies. Ei pidä paikkaansa. Jos oikeasti tosi kovin tykkään jostain ihmisestä, osaan sen myös osoittaa.

• pääasia?

no sellaiset voi jättää omaan arvoonsa, jos mies lähinnä harrastaa valloittamista sen itsensä vuoksi, eihän hän silloin "oikeasti" ole kiinnostunut naisesta pitemmän päälle. Kysymyshän on siitä, että mihin se romantiikan ja muun vaaliminen hiipuu kun ollaan oltu vuosia yhdessä...

• tekstiä

Mitä nopeammin naisen totuttaa arkeen, sitä parempi vaimo tulee. Ei vaiskaan, itse en lahjo naista, josta pidän, ennen enkä oikeastaan jälkeenkään. Se loukkaa mielestäni ihastukseni arvoa, ikäänkuin olettaisi että tottakai, kunhan hinnasta sovitaan. Ja kyllä, olen yksin. Ja kyllä, taidan jäädäkin.

• Hyvä kysymys

Niin se vaan katoaa, eihän pitkän matkan pikasprintterikään pysyvästi jää rataa kiertämään. Suurta energiaa ei ole loputtomasti vaikka tällekin tietysti löytyy vastaanväittäjä.

Tyhjä maha vetää enemmän kuin täysi. Eihän sitä enää valloituksen jälkeen näytä nainenkaan huomaavan, että kundi olikin ihan tavallinen kaveri eikä mikään jenginsä pirtsakka ja komea kingi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      68
      4296
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      67
      4137
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3552
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3123
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2792
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2562
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2334
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      25
      1461
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1282
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      75
      1059
    Aihe