Tulin vain lyhyesti poikkeamaan :)
Lillis_🧚♀️
Löytyykö täältä enää vanhoja palstalaisia?
16
334
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nope.
Täällä ollaan ikuisesti 25-vuotiaita. 😄
Mutta tervehdys vain sinullekin.
🦄- Anonyymi00004
Muistan sinut Lillis kirjoituksistasi, moni mies taisi kuolaa perääsi, silloin kun olit aktiivina täällä? Tällainen mielikuva jäi miehenä. Minä olin vain tällaisena ei rekkautuneena kirjoittelijana. Olen voinut miehenä joihin sun aloituksiisi vastaillakin? Enempi ollut aina tällainen sivusta kommentoija 😉
- Anonyymi00002
Kuulemma huonosti, jasukin on tauolla. Ei täällä ole muita kuin meitä pula-ajan korvikkeita :)
- Anonyymi00011
Jasu2025 kirjoitti:
Välillä hyvä keskittyä irl elämään ja unohtaa netti. 🙂
No juu, oikeastihan tämä on täyttä roskaa ja ajantäytettä. Alkaa tuntemaan itsensä taas kerran pskaa jauhavaksi papukaijaksi 😂...vissiin kanssa tauon paikka
- Anonyymi00003
Kyllä meitä pitkän kaaren palstailijoita löytyy. Mm. pujis, jasu, timppa, minä...
Siis sellaisia oikeasti vanhoja jotka ovat aloittaneet 2000-luvun alussa. - Anonyymi00005
Toki haluamme kuulla lisää sinusta :)
Vanhuksia täällä alkaa kaikki olla. Yli nelikymppisiä siis.
- Anonyymi00006
Poikkesko persjalkanen tupeetukkaki, vai ehtikö jarruttaa ensin?
- Anonyymi00008
Kuka tahaansa voisi väittää olevansa Lillis. Väsynyttä yritystä.
- Anonyymi00013
Jasu2025 kirjoitti:
Niinpä. Sama tuli mieleen. Mutta ei viitsi kysellä mitään millä varmistaa oletus vääräksi.
Sama... eiköhän aika näytä onko tää feikki..
- Anonyymi00009
Ihme vinkumista. Ooooì niistä aikoja.
- Anonyymi00010
Itse olen palstaillut vuodesta 2014 ainakin nimimerkeillä Miesmann ja BEM
- Anonyymi00012
Ei löydy, mene pois.
Ja en muista ketään Lillistä, liekö jotain nuorison edustaja?
Nyt lähden etsimään sitä tikkua, jolla kansanviisauden mukaan tökätään kaikkia vanhoja muistelevia silmään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1433958Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3593064Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142008Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101705Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41139Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69975- 71974
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23851- 71839
- 44794