Tulin vain lyhyesti poikkeamaan :)
Lillis_🧚♀️
Löytyykö täältä enää vanhoja palstalaisia?
14
205
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Nope.
Täällä ollaan ikuisesti 25-vuotiaita. 😄
Mutta tervehdys vain sinullekin.
🦄- Anonyymi00004UUSI
Muistan sinut Lillis kirjoituksistasi, moni mies taisi kuolaa perääsi, silloin kun olit aktiivina täällä? Tällainen mielikuva jäi miehenä. Minä olin vain tällaisena ei rekkautuneena kirjoittelijana. Olen voinut miehenä joihin sun aloituksiisi vastaillakin? Enempi ollut aina tällainen sivusta kommentoija 😉
- Anonyymi00002UUSI
Kuulemma huonosti, jasukin on tauolla. Ei täällä ole muita kuin meitä pula-ajan korvikkeita :)
- Anonyymi00011UUSI
Jasu2025 kirjoitti:
Välillä hyvä keskittyä irl elämään ja unohtaa netti. 🙂
No juu, oikeastihan tämä on täyttä roskaa ja ajantäytettä. Alkaa tuntemaan itsensä taas kerran pskaa jauhavaksi papukaijaksi 😂...vissiin kanssa tauon paikka
- Anonyymi00003UUSI
Kyllä meitä pitkän kaaren palstailijoita löytyy. Mm. pujis, jasu, timppa, minä...
Siis sellaisia oikeasti vanhoja jotka ovat aloittaneet 2000-luvun alussa. - Anonyymi00005UUSI
Toki haluamme kuulla lisää sinusta :)
Vanhuksia täällä alkaa kaikki olla. Yli nelikymppisiä siis.
- Anonyymi00006UUSI
Poikkesko persjalkanen tupeetukkaki, vai ehtikö jarruttaa ensin?
- Anonyymi00008UUSI
Kuka tahaansa voisi väittää olevansa Lillis. Väsynyttä yritystä.
Niinpä. Sama tuli mieleen. Mutta ei viitsi kysellä mitään millä varmistaa oletus vääräksi.
- Anonyymi00009UUSI
Ihme vinkumista. Ooooì niistä aikoja.
- Anonyymi00010UUSI
Itse olen palstaillut vuodesta 2014 ainakin nimimerkeillä Miesmann ja BEM
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa3499339Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat865809Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur3575392SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden893782Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä33202Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien662763Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal692728Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,52533Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr72468- 1132436