Kun täällä kysytään aina vaan naisilta

Anonyymi-ap

Niin nyt kysytään miehiltä.

Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa enemmän kuin sinä? On pidempi kuin sinä? Matemaattisesti lahjakkaampi kuin sinä? Osaa korjata nissanin vaikka sinä et osaa? On saanut suuremman kalan / kaatanut isomman hirven kuin sinä? Selviää viikon telttareissulla luonnossa vaikka sinä et selviä?

135

8579

9Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miehenä vastaan, et jos luonteet natsaa niin miksei? Hyvät keskustelut ja toisen hyväksyminen hyvine ja huonoine puolineen molemmin puolin on enemmän merkityksellinen kuin apn väittämät aloituksessa.

• Anonyymi00034

Riippuu paljonko tienaa?

• Anonyymi00092
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Riippuu paljonko tienaa?

Käytös vaikuttaa enemmän minusta, jos olet mieleltäsi köyhä, silloin on vaikea hamuta rikkaampaa mieltäkään? Kaikki hyvä lähtee itsestä ja voi mahdollistaa asioita, mut jos asenne on jo valmiiksi negatiivinen se ei anna kovin hyvää lähtökohtaa yhdessä oloon?

• Anonyymi00003

Voisin. En ole sitä tyyppiä jonka on pakko olla parempi jossain asiassa. Ei käy luonnon päälle seurata sivusta kun joku toinen osaa ja pystyy.

• Anonyymi00005

Kyllä uskon että pallini kestäisivät kaiken tuon tipahtamatta :)

Joskus muorin kanssa toimiessa sitä oikein toivois että toiseltakin löytyisi vähän enemmän käytännön elämän lahjakkuuksia :))
      [Älkää kertoko muorille, että kirjoitin tuon]

-keinovaginamies-

• Anonyymi00006

Miksi ajattelet, että miehelle olisi ongelma, jos kumppani olisi kaikkea tuota, mutta ei naiselle?

Aletheias

• Anonyymi00007

No ainakin minun mieheni on voinut ottaa 😀.

Kaikki muu osuu, paitsi hän on matemaattisesti hieman lahjakkampi ja sen Nissanin korjaamisesta minäkään en tiedä kovin paljoa (mieheni taas ei tajua autoista yhtään mitään).

• Anonyymi00008

Joskus olen haaveillut, että olisipa vaimolla tutkintoja ja tyylikäs työpaikka. Kuvittelin hänet jakkupuvussa, arvokkaiden ihmisten seurassa.

Mutta vaimoni on tavis, harmaa hiirulainen. Osaa kuitenkin kokata ja se on riittänyt minulle oikein hyvin.

• Anonyymi00014

Riippuuko ihmisen arvo tuollaisesta? Mielestäni ei. Kuulostaa hyvälle, että vaimosi osaa kokata. Hyvä vaimo, arvokas vaimo.

• Anonyymi00009

Tyssäis jo tosa että mies on lyhyempi ei sovi useimpien naisten pirtaan lyhyt mies ei kuulemma pysty suojelemaan naistaan riittävän hyvin

• Anonyymi00060

Joo, tuo on kyllä nykyajasta hieman irtaantunut ajatus, että "lyhyt mies ei pysty suojelemaan naistaan riittävän hyvin". Kun todellisuudessa maailma on mennyt (tai aina ollut) niin hullu paikka, että sellaista miestä ei ole joka pystyisi suojelemaan edes itseään.

Mitä itse aloittajan kysymykseen tulee niin itseäni ei haittaisi vaikka kumppani, nainen tienaisi enemmän tai olisi pidempi. Myös autojen rassailu yhdessä voisi olla kivaa. Tosin sukupuoliin liitetyt stereotypiat pitävät toisinaan paikkaansa.

• Anonyymi00102

Miltähän pitäisi suojella.....???🤣🤣🤣

• Anonyymi00010

Kyllä.
      Jos nostat enemmän kuin minä -> hyvä, jaksat kantaa viljasäkkejä ja heinäpaaleja tilalla.
      Jos olet pidempi -> hyvä, saat heinäpaalit korkeammalle ja tavarat ylähyllyltä.
      Matemaattisesti lahjakkaampi -> hyvä, voit laskea kvanttilaskut puolestani.
      Osaat korjata Nissanin -> Anna mennä, mua vois pätkääkään kiinnostaa.
      Olet saanut suuremman kalan -> Aha, mitäs tehdään siitä?
      Kaatanut isomman hirven -> Jesh, ei tartte nautasikaa syödä.. taas.
      Selviää viikon telttareissulla pidempään -> Ei kenenkään tartte 6 kuukautta selvitä, mutta ihan ok.

• Anonyymi00011

No en kyllä ottaisi. Miksei sitten saman tien alkaisi homoksi ja ottaisi suoraan aidon miehen, eikä naista mikä yrittää kovasti olla mies?

• Anonyymi00020

Mielenkiintoinen tapa myöntää, ettei usko sukupuolia olevan olemassa. Valkkaat vain miehen, joka ei ole mitään aloituksessa mainittua, niin et ole homo.

• Anonyymi00061

Tjaa-a. Itseltäni ei moinen luonnistu. Minussa ei vain ole sellaista katkaisijaa jolla seksuaalisen suuntautumisen saisi muutettua.

• Anonyymi00080
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Tjaa-a. Itseltäni ei moinen luonnistu. Minussa ei vain ole sellaista katkaisijaa jolla seksuaalisen suuntautumisen saisi muutettua.

Kaikilla on se katkaisija. Löytyy peräsuolen etureunasta.

• Anonyymi00107
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Mielenkiintoinen tapa myöntää, ettei usko sukupuolia olevan olemassa. Valkkaat vain miehen, joka ei ole mitään aloituksessa mainittua, niin et ole homo.

Transu logiikkaa?

• Anonyymi00114

Ei ole olemassa mitään aluetta mikä on pyhitetty vain miehille kasvata aivot

• Anonyymi00117
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Kaikilla on se katkaisija. Löytyy peräsuolen etureunasta.

Ahaa,siellähän se vaihtokytkin olikin.

• Anonyymi00120
        Anonyymi00107 kirjoitti:

Transu logiikkaa?

No en minä tiedä oletko sinä trasu. Sinun omaa logiikkasihan tuon on, jos siis kirjoitit tuon "No en kyllä ottaisi. Miksei sitten saman tien alkaisi homoksi ja ottaisi suoraan aidon miehen, eikä naista mikä yrittää kovasti olla mies?"

• Anonyymi00013

Hah! Vastaus noihin on aina "tottakai, ilman muuta, tosi upeeta, hienoa, olen ylpeä sinusta..!"

Ja arvatkaa vaan miten se miehinen itsetunto oikeasti kestää? Ei se kestä. Hetken päästä iskee itse piru.

xLiner

• Millä tavalla?

Olet joskus kuittaillut minulle, että olet vahvempi kuin minä mikä varmaan myös on totta. Mutta sekö sitten on joillekin miehille ongelma?

• Anonyymi00022

Mä en ole koskaan ollut kovin hyvä nuolemaan takapuolia, valehtelemaan, enkä makeilemaan; senpä takia nykymaailma ei ole minua varten. Aloitukseen vastasin jo alempana, mutta vielä kerran: Tuskinpa aloituksen naisen kanssa löytyisi yhteistä säveltä.

• Anonyymi00023

Onko paljonkin kokemusta?

-keinovaginamies-

• Anonyymi00037

Ja mites muuten lesbojen / bi-seksuaalien kesken? Eikös sinulla ole tämänkin osaston kokemusta?

Tuolla kun Aletheias kyselee, että eikö nämä sitten aiheuta naisille ongelmia, niin miten on? Kestääkö naisten itsetunto paremmin tuollaista?

-keinovaginamies-

• Anonyymi00068
        scrg kirjoitti:

Millä tavalla?

Olet joskus kuittaillut minulle, että olet vahvempi kuin minä mikä varmaan myös on totta. Mutta sekö sitten on joillekin miehille ongelma?

Miehet kuvittelevat olevansa naisia vahvempia, vaikkeivät itse treenaa. Olisi aika monta juttua aiheesta kerrottavaksi, mutten viitsi täällä. Tunkevat väkisin salille mukaan "näyttämään". Ja siinä käy tosi nolosti.

Sanotaan nyt tämä kun olen siitä joskus täällä maininnut. Että ulkonäkö on kyllä kovasti miellyttänyt, mutta ei olla ymmärretty että se kroppa ihan oikeasti on myös vahva treenin myötä.

En treenaa enää samalla tavalla kuin ennen ja voimatasot ovat laskeneet. Ikää ja läskiä tullut. Mutta silti olen vielä aika vahva, vaikken lähellekään sitä mitä olen joskus ollut. Ykkösiä en enää tee, mutta hyvänä päivänä lyhyttä sarjaa menee esim. maastavetoa 2 x oma paino. Mieluummin teen nykyään varmaa nousevaa pitkää sarjaa.

xLiner

• Anonyymi00069
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Onko paljonkin kokemusta?

-keinovaginamies-

On. Ei kaikista noista aloituksessa mainituista. Mutta muista jutuista.

Kirjoitin tähän pitkän listan, mutta tajusin sitten pyyhkiä sen pois... Se on edelleen ihan päivittäistä.

xLiner

• Anonyymi00070
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Ja mites muuten lesbojen / bi-seksuaalien kesken? Eikös sinulla ole tämänkin osaston kokemusta?

Tuolla kun Aletheias kyselee, että eikö nämä sitten aiheuta naisille ongelmia, niin miten on? Kestääkö naisten itsetunto paremmin tuollaista?

-keinovaginamies-

Ei ole tuon osaston seurustelukokemusta.

Voisin kyllä vanhoilla päivilläni harkita jonkun murahtelevan mummon omimista kämppäkaveriksi, mutta nykyhetken suunnitelmiin se ei kuulu.

xLiner

• Anonyymi00071
        Anonyymi00069 kirjoitti:

On. Ei kaikista noista aloituksessa mainituista. Mutta muista jutuista.

Kirjoitin tähän pitkän listan, mutta tajusin sitten pyyhkiä sen pois... Se on edelleen ihan päivittäistä.

xLiner

Enkä tosiaankaan ole mitenkään erityisen pätevä monessakaan jutussa. Silti löytyy muakin osaamattomampia ja tyhmempiä ihan liian kanssa. Tää yllättää mut aina.

Minä ihailen osaavia ihmisiä.

xLiner

• Anonyymi00072
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Enkä tosiaankaan ole mitenkään erityisen pätevä monessakaan jutussa. Silti löytyy muakin osaamattomampia ja tyhmempiä ihan liian kanssa. Tää yllättää mut aina.

Minä ihailen osaavia ihmisiä.

xLiner

Tuntuu että monen miehen äiti on kehunut heitä mitä ihmeellisimmistä asioista. Sellaisista mitkä kuuluisi ihan perustehtäviin. Ja sitten odotetaan että minä tekisin saman.

"Oi kuinka hieno kakka Pasilta tulikaan!"... Ja tästä se jatkuu samalla kaavalla hamaan loppuun. Minä kehun vain kissojen kakkareissut! ☝️

Minä en itse ole yhtään kehunkipeä.

xLiner

• Anonyymi00068 kirjoitti:

Miehet kuvittelevat olevansa naisia vahvempia, vaikkeivät itse treenaa. Olisi aika monta juttua aiheesta kerrottavaksi, mutten viitsi täällä. Tunkevat väkisin salille mukaan "näyttämään". Ja siinä käy tosi nolosti.

Sanotaan nyt tämä kun olen siitä joskus täällä maininnut. Että ulkonäkö on kyllä kovasti miellyttänyt, mutta ei olla ymmärretty että se kroppa ihan oikeasti on myös vahva treenin myötä.

En treenaa enää samalla tavalla kuin ennen ja voimatasot ovat laskeneet. Ikää ja läskiä tullut. Mutta silti olen vielä aika vahva, vaikken lähellekään sitä mitä olen joskus ollut. Ykkösiä en enää tee, mutta hyvänä päivänä lyhyttä sarjaa menee esim. maastavetoa 2 x oma paino. Mieluummin teen nykyään varmaa nousevaa pitkää sarjaa.

xLiner

Mun maksimi maastaveto on 1 x omapaino. En ole kokeillut enempää enkä mitään ykkösiä tee muutenkaan paitsi leuanvedossa leveällä otteella kun en jaksa enempää. Maastavedossa pullonkaulaksi tulisi ensimmäisenä otteen pitävyys. Mulla on heikot kädet.

En huomaa että voimatasoni olisi alentunut, mutta räjähtävin nopeus on tainnut kadota. Kokeilin vähän aikaa sitten mätkiä ylä- ja alakoukkuja säkkiin ja ne oli aika läpsyjä. Ja samoin jossain pallopelissä lähdöt ja suunnanmuutokset on verkkaisempia. Myöskään kestävyys ei ole yhtä hyvä kuin parhaimmillaan, mutta siihen nyt varmaan vaikuttaa eniten treenin määrä ja laatu.

Mitä tuohon miesten käytökseen tulee, niin varmaan jotkut toimivat noin ja jotkut sitten ei. Ja se on sitten ihan naisten asia ja valinta miten tuohon suhtautuu.

• Anonyymi00076
        Anonyymi00037 kirjoitti:

-keinovaginamies-

Ei ole muista kuin heterosuhteista kokemusta, mutta arvioisin, että naisten itsetunto kestää huomattavasti paremmin kumppanin "paremmuutta", olipa kumppani sitten mitä sukupuolta tahansa.

Aloituksessa on lueteltu perinteisesti miehiseksi miellettyjä asioita ja heikon itsetunnon omaava mies saattaa herkästi kokea huonommuutta, jollei "pärjää" noissa naiselle. Tämähän on tietysti vain ihmisten itsensä luomaa turhaa muotittamista sille, mikä on miehen ja mikä on naisen rooli.

En tajua miksi kumppanin kanssa pitäisi kilpailla siitä, kumpi on parempi missäkin? Tämä minua aina mietityttää TV:n aloituksissa. Parisuhteessa molemmilla on vahvuutensa ja heikkoutensa. Tärkeintä on, miten toimitaan yhteen eikä se kenen pankkitilille kilahtaa enemmän euroja tai kumpi penkkaa enemmän.

Vaikka siis minähän kyllä kilpailen, jos haastetaan, mutta aina leikkimielisesti 😄

Aletheias

• Anonyymi00078
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Tuntuu että monen miehen äiti on kehunut heitä mitä ihmeellisimmistä asioista. Sellaisista mitkä kuuluisi ihan perustehtäviin. Ja sitten odotetaan että minä tekisin saman.

"Oi kuinka hieno kakka Pasilta tulikaan!"... Ja tästä se jatkuu samalla kaavalla hamaan loppuun. Minä kehun vain kissojen kakkareissut! ☝️

xLiner

Kissoja kuuluu kehua, tälle ehdottomasti kannatus 😅

Minulla on melkoinen kissakuume, niinbtartun kaikkiin kissakommentteihin täällä 😄 Näin viime yönä untakin kissoista. Joku kisu oli unessa tuonut hiiren sisälle ja mietin tuskissani, miten saan hiiren pois. Tuollainen kyllä tapahtui joskus oikeastikin, kun kissani onnistui aidatulta takapihalta tuomaan elävän hiiren sisään. Hetken aikaa kodissani oli melkoinen kaaos kun me kaikki jahtasimme toisiamme, mutta sain lopulta hiiren kiinni ja vein sen ulos. Kissani ei ollut tyytyväinen toimiini. Mietin tuolloin, että kehuako vai torua kissaa. En muista millaisen keskustelun aiheesta lopulta kissan kanssa kävin, mutta uusia hiiriä ei enää näkynyt.

Aletheias

• Anonyymi00079
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Ei ole tuon osaston seurustelukokemusta.

Voisin kyllä vanhoilla päivilläni harkita jonkun murahtelevan mummon omimista kämppäkaveriksi, mutta nykyhetken suunnitelmiin se ei kuulu.

xLiner

Ok. Kiitti vastauksista.
        Muistelin vaan että sinulla olisi ihan käytännön kokemustakin naisten kanssa seurustelemisesta, mutta ne oli varmaan sitten vaan jotain ihastumisjuttuja/haaveita :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi00081
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Ei ole muista kuin heterosuhteista kokemusta, mutta arvioisin, että naisten itsetunto kestää huomattavasti paremmin kumppanin "paremmuutta", olipa kumppani sitten mitä sukupuolta tahansa.

Aloituksessa on lueteltu perinteisesti miehiseksi miellettyjä asioita ja heikon itsetunnon omaava mies saattaa herkästi kokea huonommuutta, jollei "pärjää" noissa naiselle. Tämähän on tietysti vain ihmisten itsensä luomaa turhaa muotittamista sille, mikä on miehen ja mikä on naisen rooli.

En tajua miksi kumppanin kanssa pitäisi kilpailla siitä, kumpi on parempi missäkin? Tämä minua aina mietityttää TV:n aloituksissa. Parisuhteessa molemmilla on vahvuutensa ja heikkoutensa. Tärkeintä on, miten toimitaan yhteen eikä se kenen pankkitilille kilahtaa enemmän euroja tai kumpi penkkaa enemmän.

Vaikka siis minähän kyllä kilpailen, jos haastetaan, mutta aina leikkimielisesti 😄

Aletheias

Tuo voi olla totta, johtuen perinteisistä roolimalleista. Varmasti vaikuttavat monen takaraivossa vielä.
        En ole itsekään miehen kanssa ollut suhteessa, mutta sellainen yleisvaikutelma on, että naiset hyväksyvät todellisuuden helpommin. Miehet ovat ns. huonompia "häviäjiä". Veikkaan, että kyllä se jostain hormoneista tuokin lähtee, että yleistäen miehet ovat kilpailuhenkisempiä. (Ei tietenkään pidä aina yksilötasolla paikkaansa) Mutta se, että itsetunto horjuu miehillä noissa yleensä enemmän, niin kyllä kait se täytyy johtua jostain sosiaalisista rakenteista/malleista ?? Tai sitten se on vaan jotain psyykkistä, joka on lähtenyt aivorakenteessa pieleen jo kohdussa ??? :))

ps. Tein tämän avauksen piruuksissani, vaikka kyllä tiesin jo etukäteen kuinka esim. sen TVn kaltaiset tyypit reagoivat :))) Oli varmaan taas tylsää.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00082
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Tuo voi olla totta, johtuen perinteisistä roolimalleista. Varmasti vaikuttavat monen takaraivossa vielä.
        En ole itsekään miehen kanssa ollut suhteessa, mutta sellainen yleisvaikutelma on, että naiset hyväksyvät todellisuuden helpommin. Miehet ovat ns. huonompia "häviäjiä". Veikkaan, että kyllä se jostain hormoneista tuokin lähtee, että yleistäen miehet ovat kilpailuhenkisempiä. (Ei tietenkään pidä aina yksilötasolla paikkaansa) Mutta se, että itsetunto horjuu miehillä noissa yleensä enemmän, niin kyllä kait se täytyy johtua jostain sosiaalisista rakenteista/malleista ?? Tai sitten se on vaan jotain psyykkistä, joka on lähtenyt aivorakenteessa pieleen jo kohdussa ??? :))

ps. Tein tämän avauksen piruuksissani, vaikka kyllä tiesin jo etukäteen kuinka esim. sen TVn kaltaiset tyypit reagoivat :))) Oli varmaan taas tylsää.

-keinovaginamies-

Ihan varmasti raksuttaa jossain takaraivossa perinteiset mallit enkä voi itsekään sanoa olevani täysin irti niistä, vaikka ajattelenkin, että jokaisella on oikeus olla sellainen kuin on sukupuolesta riippumatta ja jokainen pariskunta määrittää itse, minkälaiset roolit kenelläkin ko suhteessa on. Silti tunnistan tiettyjä sävyeroja, miten minä naisena käyttäydyn omissa suhteissani vs miten mies käyttäytyy.

Näen valtavasti teinipoikia erilaisissa ympäristöissä, sillä minulla on tuttavapiiriin siunaantunut todella paljon poikalapsia. Opittua tai synnynnäistä (tai yhdistelmä näistä) mutta kilpailuhenkisyys näkyy pojissa aika vahvasti pienestä pitäen. Yksilötasolla eroja on tietysti valtavasti, mutta sellainen kisailu vaikuttaa olevan pojille hyvin tyypillistä. Toki minä näen nuoria miehiä paljon nimenomaan urheilun kautta, jossa kilpailu on luontaisesti läsnä, joten minulla saattaa olla asiasta liian yksipuolinen näkemys. Mutta biologisesti uros on yleensä se osapuoli, joka pörhistelee, tappelee huomiosta, kilpailee jne joten on tuossa mielessä ihan loogista, että myös ihmisen käyttäytymistä ohjaa biologia ainakin tiettyyn pisteeseen saakka.

Tylsyyttä kannattaa karkottaa monellaisilla keinoilla, vaikka sitten hieman provoamalla 🤔

Aletheias

• Anonyymi00081 kirjoitti:

-keinovaginamies-

"Veikkaan, että kyllä se jostain hormoneista tuokin lähtee, että yleistäen miehet ovat kilpailuhenkisempiä. "

Sanoisin että genetiikka. Jos uros ei tuota hormoneja jotka aiheuttavat kilpailuhenkisyyttä, niin se on sukunsa viimeinen. Mutta se joka on evoluution kannalta luuseri tietenkin voi yksilön kannalta elää paljon hauskemman ja mielekkäämmän elämän kun ei tarvitse kilpailla mistään turhuuksista, kuten naiset.

• Anonyymi00083
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Minulla on melkoinen kissakuume, niinbtartun kaikkiin kissakommentteihin täällä 😄 Näin viime yönä untakin kissoista. Joku kisu oli unessa tuonut hiiren sisälle ja mietin tuskissani, miten saan hiiren pois. Tuollainen kyllä tapahtui joskus oikeastikin, kun kissani onnistui aidatulta takapihalta tuomaan elävän hiiren sisään. Hetken aikaa kodissani oli melkoinen kaaos kun me kaikki jahtasimme toisiamme, mutta sain lopulta hiiren kiinni ja vein sen ulos. Kissani ei ollut tyytyväinen toimiini. Mietin tuolloin, että kehuako vai torua kissaa. En muista millaisen keskustelun aiheesta lopulta kissan kanssa kävin, mutta uusia hiiriä ei enää näkynyt.

Aletheias

Nytkö jo? Enkös juuri kertonut että vasta maaliskuussa otetaan varauksia vastaan😸

• Anonyymi00086
        Anonyymi00072 kirjoitti:

xLiner

Ex vaimo oli ja on edelleenkin kiitoksenkipeä, siihen syynä oli hänen kohdallaan huono äitisuhde ja kolhittu itsetunto. Sillä tiedolla ei "kiitos" niin suurelta tuntunut antaa vaikka sitä välillä lähestulkoon vaadittiin kiusaksi asti.

Sillä ei myöskään ollut merkitystä tuliko kiitos sydämestä asti vai oliko mekaaninen tradition mukainen tusinakiitos, pääasia että se annettiin.
        Sen unohtaminen olikin sitten hormonimyrskyn aikoihin aika kriittinen juttu :D

Itselle riittää kiitokseksi tieto siitä että homma tehty ja tavoite saavutettu...job done, fine.

Jaa että miksi tämmöisiä höpöttelen tähän väliin?, no ehkä vihjailen pienen jouston parantavan maailmaa joskus aika paljonkin...hyvää tulevaa ystävänpäivää :)

• Anonyymi00088
        Anonyymi00083 kirjoitti:

Nytkö jo? Enkös juuri kertonut että vasta maaliskuussa otetaan varauksia vastaan😸

No, minun kuumeeni on ympärivuotinen. En pysty rajoittamaan sitä vain maaliskuuhun.

Ehkä voisit harkita toimituskauden pidentämistä?

Aletheias

• Anonyymi00089
        scrg kirjoitti:

"Veikkaan, että kyllä se jostain hormoneista tuokin lähtee, että yleistäen miehet ovat kilpailuhenkisempiä. "

Sanoisin että genetiikka. Jos uros ei tuota hormoneja jotka aiheuttavat kilpailuhenkisyyttä, niin se on sukunsa viimeinen. Mutta se joka on evoluution kannalta luuseri tietenkin voi yksilön kannalta elää paljon hauskemman ja mielekkäämmän elämän kun ei tarvitse kilpailla mistään turhuuksista, kuten naiset.

Olisko noin syvällä että geeneissä?

Mutta eikös sulla ole sama tilanne että sukunsa viimeinen?

Olemmeko siis molemmat päihittäneet geeniemme määräysvallan, vai oliko niissä alun pitäen joku perustavanlaatuinen vika? Itsemurhageenejä?? :))

-keinovaginamies-

• Anonyymi00090
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Aletheias

Kisusia kuuluukin palvoa. Ne ovat sellaisia pieniä suuria jumalia..❤️

Näen unta edesmenneistä kissoistani. Niistä on aina kova huoli... Unissa on jokin maanlaajuinen kriisitilanne ja koitan pitää muruset tallessa ja turvassa.

Onhan niistä kova vastuu. Unet muistuttavat siitä. Ja epävarmasta maailman tilanteesta. Ehkä nyt on hyvä, ettei mulla ole kissoja.

Kannattaa ottaa kaksi kissaa kerralla. Niistä on seuraa toisilleen kun palvelijat ovat töissä.

xLiner

• Anonyymi00089 kirjoitti:

Olisko noin syvällä että geeneissä?

Mutta eikös sulla ole sama tilanne että sukunsa viimeinen?

Olemmeko siis molemmat päihittäneet geeniemme määräysvallan, vai oliko niissä alun pitäen joku perustavanlaatuinen vika? Itsemurhageenejä?? :))

-keinovaginamies-

Noh, miesten ja naisten hormonitoiminta on erilaista. Ja geenit ovat pääosin täysin samoja tai oikeammin samalla tavalla vaihtelevia. Joten hormonit ovat vain geenien työkalu. Geenit käyvät kilpailua keskenään ja parhaiten menestyneet geenit tekevät ihmisuroksista enemmän kilpailullisia kuin naisista.

Voidaan ajatuskokeena aatella sellaiset vaihtoehtoiset geenit, jotka toimisivat niin, että naiset olisivat kilpailullisempia ja miehet vastaavasti sovinnollisempia. Mutta jos sellaisia on ollut, ne ovat hävinneet kilpailun ja luultavasti hyvästä syystä eikä sattumalta.

Olen siinä mielessä sukuni viimeinen, että mitään 50% minun perimääni olevia seuraavassa sukupolvessa ei ole. Mutta kyllähän niitä samoja geenejä muillakin on, ja vähän kauempana menneisyydessä tai tulevaisuudessa ei mitään sukua oikein olekaan. Sillä ei lopulta ole mitään merkitystä onko oma geenilottorivini itsemurhatapaus tai muuten vaan kelvoton yritys, mutta ei nyt ainakaan voittoarpa. Survival of the fittest.

• Anonyymi00093
        Anonyymi00088 kirjoitti:

No, minun kuumeeni on ympärivuotinen. En pysty rajoittamaan sitä vain maaliskuuhun.

Ehkä voisit harkita toimituskauden pidentämistä?

Aletheias

Jaa että pidentää vielä, maaliskuu on semmoista pikavisiittiaikaa lähinnä...käy kunnon päälle ja siitä on toivuttava siinä pari kuukautta taasen.

Kesäkissan vakanssi on kyllä periaatteessa vapaana, vasta yksi alustava varaus...että sieltä puolen löytynee tilaa vielä 😸.
        Ehtoihin kuuluu kyllä sitten pidempiaikainen ylläpito ja muutenkin yltäkylläinen kohtelu vastuullisella asenteella. Kesäkissojahan ei saa jättää heitteille miten sattuu...

• Anonyymi00096
        Anonyymi00090 kirjoitti:

Näen unta edesmenneistä kissoistani. Niistä on aina kova huoli... Unissa on jokin maanlaajuinen kriisitilanne ja koitan pitää muruset tallessa ja turvassa.

Onhan niistä kova vastuu. Unet muistuttavat siitä. Ja epävarmasta maailman tilanteesta. Ehkä nyt on hyvä, ettei mulla ole kissoja.

Kannattaa ottaa kaksi kissaa kerralla. Niistä on seuraa toisilleen kun palvelijat ovat töissä.

xLiner

Kissat ovat todellakin jumalia. Ei niitä voi olla palvomatta 🥰

Minullakin oli kaksi kissaa, jotka nyt ovat useamman vuoden olleet kisujen taivaassa. Edelleen heidän läsnäolonsa tuntuu, niin kauan he olivat tässä, vastassa ovella, kehräämässä sylissä, tekemässä kaikenlaisia kolttosia..

Ehdottomasti otan kaksi kissaa, niin heillä onnseuraa toisistaan. Olen tarkka siitä, että pystyn huolehtimaan kissoista kunnolla ja minulla kyllä olisi aikaa huolehtia kissoista, kun teen valtaosin etätyötä, mutta sitten taas hoitoa voi olla vaikeampi järjestää reissujen ajaksi. Onhan minulla täällä ystäviä, mutta moni niin kiireinen oman elämänsä kanssa, etten välttämättä halua laskea sen varaan.

Mutta ehkä joku päivä minulla täöllä vielä kehrää pari kissaa 😻

Aletheias

• Anonyymi00097
        Anonyymi00093 kirjoitti:

Jaa että pidentää vielä, maaliskuu on semmoista pikavisiittiaikaa lähinnä...käy kunnon päälle ja siitä on toivuttava siinä pari kuukautta taasen.

Kesäkissan vakanssi on kyllä periaatteessa vapaana, vasta yksi alustava varaus...että sieltä puolen löytynee tilaa vielä 😸.
        Ehtoihin kuuluu kyllä sitten pidempiaikainen ylläpito ja muutenkin yltäkylläinen kohtelu vastuullisella asenteella. Kesäkissojahan ei saa jättää heitteille miten sattuu...

Täytynee tarkistella vielä noita sopimusehtoja, mutta sen pystyn lupaamaan, että kesäkissaa en heitteille jätä. Olen siinä mielessä vastuullinen, että täysi ylläpito kyllä hoituu kesälläkin 😄

Aletheias

• Anonyymi00104
        Anonyymi00068 kirjoitti:

xLiner

Salilla ei mitään todellisia voimia testata vaan semmoisia tarkasti rajattuja koneiden ohjaamia liikkeitä. Miehet vaan on kokofyysisesti sitten aidosti parempia. Mitä teet esim. jos karhu hyökkää ja mies ei ole puolustamassa? Kohtaatko mieluummin metsässä karhun vai miehen, siinäpä se.

• Anonyymi00106
        Anonyymi00104 kirjoitti:

Salilla ei mitään todellisia voimia testata vaan semmoisia tarkasti rajattuja koneiden ohjaamia liikkeitä. Miehet vaan on kokofyysisesti sitten aidosti parempia. Mitä teet esim. jos karhu hyökkää ja mies ei ole puolustamassa? Kohtaatko mieluummin metsässä karhun vai miehen, siinäpä se.

En käytä hilavitkuttimia. Jumppaan vapailla painoilla.

Eipä sille karhulle mieskään mitään tekisi. Tosin karhu ei käy päälle. Mies voi käydäkin.

xLiner

• Anonyymi00118
        Anonyymi00106 kirjoitti:

En käytä hilavitkuttimia. Jumppaan vapailla painoilla.

Eipä sille karhulle mieskään mitään tekisi. Tosin karhu ei käy päälle. Mies voi käydäkin.

xLiner

"Eipä sille karhulle mieskään mitään tekisi."

Niinpä. Aika monta miestä on karhu tappanut tai pahasti haavoittanut. Ei mies pysty karhulta suojelemaan.

• Anonyymi00121
        Anonyymi00090 kirjoitti:

xLiner

Mutta kun kaikki nartut luonnossakin sättivät,vihoittelevat ja naukuvat kateellisina aina toisilleen.

• En vieläkään ole kokeillur penkkipunnerrusta, mutta vaikka kokeilisin niin uskoisin että voisin. Toisaalta en tunne mitään erityistä viehtymystä roteviin naisiin eikä myöskään päin vastoin. Vähän sama pituuden kanssa. En varmaan ole koskaan osoittanut mitään kiinnostusta itseäni pidempiin naisiin, eivätkä sellaiset minuun.

Saa tienata enemmän. En tienaa erityisen paljon. Kynnyskysymys voisi pikemmin olla että jos nainen sitten myös kuluttaisi kaiken minkä tienaa tienaa, niin voisi tulla ongelmia.

En ole kaatanut hiiden hirveä enkä muutakaan. Suurin kala ei ole kummoinen. Joten kaikin mokomin.

Autojakaan en korjaile kuin jeesusteipillä, mutta noin periaatteellisestikaan ei ole mitään estettä vaikka teknistä osaamista olisi enemmän jostain alueesta josta minäkin vähän enemmän ymmärrän.

Tuo matemaattinen lahjakkuus olisi kiehtova. En tiedä. Koska kyllä mä niitä hirvenkaatajanaisiakin löydän jostain helpommin.

• Anonyymi00019

"Tuo matemaattinen lahjakkuus olisi kiehtova. En tiedä. Koska kyllä mä niitä hirvenkaatajanaisiakin löydän jostain helpommin."

Hah, tämä nauratti. 😄 Olen ymmärtänyt, että olet aika matemaattinen.

🦄

• Anonyymi00019 kirjoitti:

"Tuo matemaattinen lahjakkuus olisi kiehtova. En tiedä. Koska kyllä mä niitä hirvenkaatajanaisiakin löydän jostain helpommin."

🦄

No kun tuo nyt aloituksessa oli mainittu. Mutta tämä on asia, josta edes todellavaikeeta ei osaa olla kateellinen. Jokainen osaa matematiikka oikein hyvin omiin tarpeisiinsa.

Geneettistä tämäkin on varsin suuresti. Biomarkkereilla mittarini heilahtaa ihan äärilaitaan kun ennustetaan esim. sellaista kattokäsitettä kuin "executive function"/"toiminnohjaus",

Kolme ydinkomponenttia:
        - Inhibitiokontrolli (Itsekuri ja keskittyminen): Kyky vastustaa impulsseja ja häiriötekijöitä.
        - Työmuisti (Working Memory): Kyky pitää tietoa mielessä ja muokata sitä aktiivisesti.
        - Kognitiivinen joustavuus (Cognitive Flexibility): Kyky vaihtaa näkökulmaa tai toimintatapaa, kun säännöt muuttuvat.

• Anonyymi00041
        scrg kirjoitti:

No kun tuo nyt aloituksessa oli mainittu. Mutta tämä on asia, josta edes todellavaikeeta ei osaa olla kateellinen. Jokainen osaa matematiikka oikein hyvin omiin tarpeisiinsa.

Geneettistä tämäkin on varsin suuresti. Biomarkkereilla mittarini heilahtaa ihan äärilaitaan kun ennustetaan esim. sellaista kattokäsitettä kuin "executive function"/"toiminnohjaus",

Kolme ydinkomponenttia:
        - Inhibitiokontrolli (Itsekuri ja keskittyminen): Kyky vastustaa impulsseja ja häiriötekijöitä.
        - Työmuisti (Working Memory): Kyky pitää tietoa mielessä ja muokata sitä aktiivisesti.
        - Kognitiivinen joustavuus (Cognitive Flexibility): Kyky vaihtaa näkökulmaa tai toimintatapaa, kun säännöt muuttuvat.

"Mutta tämä on asia, josta edes todellavaikeeta ei osaa olla kateellinen."

Eihän todella vaikeeta ole kateellinen mistään oleellisesta, järkevästä tai vähimmässäkään määrin kateuden arvoisesta. Hänen kateutensa kohdistuu vain kaikenlaiseen pilipalihöttöön.

• Anonyymi00065
        scrg kirjoitti:

Kolme ydinkomponenttia:

Heilahtaako toiminnanohjauksen mittarisi siis sinne äärilaitaan, jossa arvo on matala?

Minun matemaattinen lahjakkuuteni on sellaista, että olen hyvä niin kauan, kunnes numeroita otetaan mukaan. Olen huono tekemään laskutoimituksia päässäni, vaikka ehkä sitä voisi harjoittelulla parantaa.... Eivätkä numeroarvot edes kiinnosta minua niin paljon kuin kaavat.

Mutta niin kauan matematiikkani workkii, kun kyse on jonkin reaalimaailman ongelman hahmottamisesta ja sen mallintamisesta matemaattiseen muotoon, kaavojen valitsemisesta ja yhtälöiden muodostamisesta. Mutta yhtään minua ei sitten kiinnostaisi laskea niihin mitään numeroarvoja.

🦄

• Anonyymi00065 kirjoitti:

Heilahtaako toiminnanohjauksen mittarisi siis sinne äärilaitaan, jossa arvo on matala?

Minun matemaattinen lahjakkuuteni on sellaista, että olen hyvä niin kauan, kunnes numeroita otetaan mukaan. Olen huono tekemään laskutoimituksia päässäni, vaikka ehkä sitä voisi harjoittelulla parantaa.... Eivätkä numeroarvot edes kiinnosta minua niin paljon kuin kaavat.

Mutta niin kauan matematiikkani workkii, kun kyse on jonkin reaalimaailman ongelman hahmottamisesta ja sen mallintamisesta matemaattiseen muotoon, kaavojen valitsemisesta ja yhtälöiden muodostamisesta. Mutta yhtään minua ei sitten kiinnostaisi laskea niihin mitään numeroarvoja.

🦄

En tietenkään tiedä miten jonkun muun aivot toimivat, mutta itse tarvitsen sitä numeerista puolta. Koska vaikka mallintamiseen ei tarvita numeroita, niin numeroilla testataan onko malli oikein. Jos ei ole, niin pitää palata malliin ja korjata tai ajatella uudestaan eri näkökulmasta tai tarkistaa mitä on jäänyt huomioimatta. Ja tuollaiseen auttaa ihan vaan se että päässä on nopea nelilaskin.

Ei kun geenit ennustavat äärimmäisen korkeaa toiminnanohjausta. Missään psykologisessa testissä en ole ollut. Katsoin viisi ekaa aiheeseen yhdistettyä geeniä ja kolmessa niistä minulla on se "wild type" ja näiden vaihtoehto ennustaisi Adhd- tai autismiriskiä ja kahdessa monotsygootti "wild type":sta poikkeava alleeli, joka toimii vähän kuin virityssarjana. Yksittäisessä geenissä ei ole monia vaihtoehtoja, mutta pelkästään tuo viiden kombinaatio on vain 0,3% ihmisistä. Tämä edellyttää että ne 5 ovat toisistaan riippumattomia, mutta kyllähän ne käytännössä ovat koska sijaitsevat eri kromosomeissa.

• Anonyymi00075
        scrg kirjoitti:

En tietenkään tiedä miten jonkun muun aivot toimivat, mutta itse tarvitsen sitä numeerista puolta. Koska vaikka mallintamiseen ei tarvita numeroita, niin numeroilla testataan onko malli oikein. Jos ei ole, niin pitää palata malliin ja korjata tai ajatella uudestaan eri näkökulmasta tai tarkistaa mitä on jäänyt huomioimatta. Ja tuollaiseen auttaa ihan vaan se että päässä on nopea nelilaskin.

Ei kun geenit ennustavat äärimmäisen korkeaa toiminnanohjausta. Missään psykologisessa testissä en ole ollut. Katsoin viisi ekaa aiheeseen yhdistettyä geeniä ja kolmessa niistä minulla on se "wild type" ja näiden vaihtoehto ennustaisi Adhd- tai autismiriskiä ja kahdessa monotsygootti "wild type":sta poikkeava alleeli, joka toimii vähän kuin virityssarjana. Yksittäisessä geenissä ei ole monia vaihtoehtoja, mutta pelkästään tuo viiden kombinaatio on vain 0,3% ihmisistä. Tämä edellyttää että ne 5 ovat toisistaan riippumattomia, mutta kyllähän ne käytännössä ovat koska sijaitsevat eri kromosomeissa.

"En tietenkään tiedä miten jonkun muun aivot toimivat, mutta itse tarvitsen sitä numeerista puolta. Koska vaikka mallintamiseen ei tarvita numeroita, niin numeroilla testataan onko malli oikein. Jos ei ole, niin pitää palata malliin ja korjata tai ajatella uudestaan eri näkökulmasta tai tarkistaa mitä on jäänyt huomioimatta. Ja tuollaiseen auttaa ihan vaan se että päässä on nopea nelilaskin."

Tämä on aivan totta ja juurikin näin. 😄 Ja laskeminen onnistuu myös tietokoneella, jos aivoissa ei ole nopeaa laskinta. Mallin täytyy edustaa todellisuutta tarkoituksenmukaisella tarkkuudella ja kustannustehokkaalla tavalla. Newtonilainen fysiikka on hyvä esimerkki: se ei edusta todellisuutta tarkimmalla mahdollisella tavalla mutta toimii niissä mittakaavoissa, joita voi havaita silmillä. Siis ihan kelpo malli tietyissä yhteyksissä.

🦄

• Anonyymi00123
        Anonyymi00019 kirjoitti:

🦄

Ei sitä tartte olla kovinkaan matemaattinen,kunhan osaa laskea edes 270 ettei pääse luonto yllättämään.

• Anonyymi00075 kirjoitti:

"En tietenkään tiedä miten jonkun muun aivot toimivat, mutta itse tarvitsen sitä numeerista puolta. Koska vaikka mallintamiseen ei tarvita numeroita, niin numeroilla testataan onko malli oikein. Jos ei ole, niin pitää palata malliin ja korjata tai ajatella uudestaan eri näkökulmasta tai tarkistaa mitä on jäänyt huomioimatta. Ja tuollaiseen auttaa ihan vaan se että päässä on nopea nelilaskin."

Tämä on aivan totta ja juurikin näin. 😄 Ja laskeminen onnistuu myös tietokoneella, jos aivoissa ei ole nopeaa laskinta. Mallin täytyy edustaa todellisuutta tarkoituksenmukaisella tarkkuudella ja kustannustehokkaalla tavalla. Newtonilainen fysiikka on hyvä esimerkki: se ei edusta todellisuutta tarkimmalla mahdollisella tavalla mutta toimii niissä mittakaavoissa, joita voi havaita silmillä. Siis ihan kelpo malli tietyissä yhteyksissä.

🦄

Tietokone laskee tietenkin nopeasti ja sen käyttö on luvallista. Mutta en tiedä miten paljon normi toimisto"työläinen" sellaista tekee ja miten. Jos on jokin idea, niin on hyvin helppoa syöttää taulukkolaskentaan lähtöarvoja soluihin ja toisiin kaavat ja kopioida näitä tsiljoonalle riville. Ja plotata tulokset graafiksi tms. Tekoäly on nyt ensimmäistä kertaa työkaveri, jonka kanssa tällaisista asioista voin keskustella.

• Anonyymi00015

Ei haittaisi no semmone olis sit minun tyttöni tai naiseni

• Anonyymi00018

En pidä lihaksikkaista naisista.

• Anonyymi00050

Eli olet itse vinkuheinä?

• Anonyymi00055

Entä möreä ääni ja jykevä leuka, jotka tosi lihaksikkailla naisilla tulevat kaupan päälle?

• Anonyymi00056
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Teet nopeita arvioita ja vääriä. Itse olen nostanut puntteja, mutta en pidä näkemästäni, jos nainen on kuin "karju". Pilaavathan ihmiset ulkonäkönsäkin tatuoinneilla. Ovat kuin liikkuvia alikulkutunneleita. Makunsa kullakin, millon missäkin asiassa.

• Anonyymi00124
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Hmm. Viikonloppusin on noita vinkuintiaania kaikki lähiön baarikin täynnä.

• Periaatteessa kyllä, en kyllä mitenkään tavoittele tällaista ihmenaista, vähempikin kelpaa. Muut asiat ratkaisevat kuin suorituskyky...tai raha.

• Anonyymi00021

Tuskinpa, oltaisiin liian erilaisia. Ei metsästys, eikä kalastuskaan niin kiinnosta.
      Sitäpaitsi kyllä minä viikon metsässä kestän ja Nissaniakin osaan korjata.

• Anonyymi00024

Ei haittaisi yhtään, päinvastoin. Mulle jäisi enemmän aikaa juoda kaljaa.
      Röyh 🍺🍻

• Anonyymi00115

Aika erilaiset elämäntyylit.Tuskin tulee kestävää suhdetta.Realismia mukaan

• Anonyymi00025

Jos se haarukka aukee ja voileipää tulee niin sittenhän se on ihan hyvä

• Anonyymi00026

katso naisten super-g alkaa kohta kaatuhan monia.

• Malorie Blanc ainakin meni niin leveäksi, ettei voi voittaa.

• scrg kirjoitti:

Malorie Blanc ainakin meni niin leveäksi, ettei voi voittaa.

Federica Brignone mahdollisesti voittoon.

• Kokonaisuudessaan 26 kilpailijaa laski maaliin saakka hyväksytysti. 17 jäi matkan varrelle. Kaatuneita ja haavoittuneita ainakin sama osuus kuin missä tahansa kunnon sodassa. Kadonneita ei tainnut kuitenkaan olla yhtään. Ei ollut mikään juniorikisa. Paras alle kolmekymppinen sijoittui viidenneksi.

• Anonyymi00027

Miksi ottaisit sellaisen miehen?

• Anonyymi00039

Sinäkin olet siis sitä mieltä, että biologisia sukupuolia ei ole olemassa.

• Anonyymi00028

Naiseni on juuri tollanen 🤫😁👍

• Anonyymi00029

Muuten kelpaa kaikki nuo, paitsi jos tupakoi, käyttää alkoholia tai muita päihteitä

• Anonyymi00030

Nosta penkistä 150 kg, eli perseensä?
      No en.

• Anonyymi00031

Kukaan luonnollinen (ei gearia) nainen ei ole minua vahvempi missään eikä kuulukkaan. Jos olisi, niin tekisin itseni eteen asioita ennen parisuhdetta.

• Anonyymi00032

Joo, mutta olen atm. varattuna aivan ihanalle naiselle, joka on monissa asioissa paljon parempi kuin minä, eikä se haittaa ollenkaan, päinvastoin ☺️❤️

• Anonyymi00033

Mieluusti!
      Pitkät naiset on viehättäviä. Tosin harvemmassa on 190+ pituisia naisia.
      Penkistä nostaa varmasti moni nainen enempi kuin minä, vaikka varsin roteva olenkin. Ei tuo voimailu ole ikinä oikein kiinnostanut.
      Olisi hyvä jos tienaisi enemmän, silloin jäisi omista tuloistakin enemmän muuhun ei niin välttämättömään.
      Jos olisi matemaattisesti lahjakkaampi niin ehkä meidän lapsistakin tulisi vielä fiksumpia. Minä kun en ole mikään paras luonnontieteissä.
      Olisi mukava kun rasvaisia nissania niin ei aina jäisi itselle, ja toisaalta kahdestaan mukavampi rassata.
      Suuremmat kalat ja hirvet pelkkää plussaa, kumpikin hyvää.
      Telttareissullakin selviäminen plussaa, kertoo että on tuntumaa ja taitoa myös käytännön elämään.

• Anonyymi00036

Vahva nainen on monasti selviämistä tyyppiä. Korjaan kyllä autoja sekä vaellan. Kuntosalilla käyn.

• Anonyymi00038

Eikö kumpikaan teistä ymmärrä et avioliittonne on ohi?

• Anonyymi00040

Eikä sitä avioliittoa täällä palstalla hoideta! Mt-ongelmaiset täällä vaan harhoineen.

• Anonyymi00042

Voisin

• Anonyymi00043

Vau sellaisen naisen kun sai puolisoksi olisin ikionnellinen

• Anonyymi00045

Edesmennyt puolisoni oli kaikkea tuota paitsi ehkä penkkipunnerruksessa ja nissanin korjauksessa. Korkopiikkareita sai kaupasta, jotta pärjäsi.

Hirven kokoiseen maaliin en itse edes osuisi. Hän kaatoi muutaman. Eräretkellä toimin teltan kantajana.

Mies 65

• Anonyymi00047

Kyllä voisin. Minulla ei ole penis-. eikä muunkaan sortin estoja.
      Kysymys kai pitäisi kuulua "haluaako hän" ottaa kumppanikseen näissä asioissa ei niin etevän miehen.

• Anonyymi00048

Eikö kaikilla sitten olekkaan tuollaista akkaa? Olen luullut, että noinhan sen pitää ollakkin.

• Anonyymi00049

Ainakin suurin osa on ok, jos etsisin tosissaan kumppania. Tuntuisi kyllä oudolta jos nainen on pitempi tai rotevampi...

• Anonyymi00051

Voisin, mutta epäilen, ettei sellainen nainen halua minua, joka ei ole samalla tasolla. Tämä on siinä mielessä vähän hassu kysymys, että oletuksena on, että mies vain ottaa naisen tai hylkää tämän. Tämä ei vastaa todellisuutta vähäisimmäsäkään määrin siinä mielessä.

Mutta jos hypoteettisesti tällainen nainen olisi itsestäni kiinnostunut, niin jos hän on muuten sellainen ihminen, kuin mitä naisessa arvostan, eli löytyy empatiaa ja pystyy keskustelemaan hyvinkin korkealentoisista asioista, olisi uskollinen, ja sängyssä hommat toimisi, niin, kyllä voisin ottaa.

• Anonyymi00052

Jake ja Tinaa on paras pari,

• Anonyymi00054

..ja jos naisella kasvaa parta.

• Anonyymi00125

Puhuttaanko nyt homopareista vaiko hormoonihäiriöstä?

• Anonyymi00057

Kyllä, kohta 34 vuotta naimisissa.

Silloin kauan sitten kyse oli enemmän tekniikasta, kun sain tältä kumppanilta vähän vinkkiä, niin tasoihin pääsin.

• Anonyymi00058
    • Anonyymi00059

"VAIMONI ON HARMAA HIIRULAINEN...JA RIITTÄNYT MINULLE HYVIN"....Herätkää hyvät naiset jo RUUSUSEN UNESTANNE-PER....KELE!!!Suurimmalle osalle ns.miehistä,nainen on KOTITALOUSKONE...luit aivan oikein!Vaihdetaan uusi tilalle,aina tarpeen vaatiessa.Tunnistitko itsesi?

• Anonyymi00062

Ottasin jos sellanen löytyy👍💪

• Anonyymi00126

Etsivä löytää ja etsivä pettyy ja tie jatkuu....

• Anonyymi00063

Ei haittaisi. Usein tuo pituusero tuntuu haittaavan naisia itseään. Samoin isommat tulot tai muu paremmuus, suhteessa mieheen.

En vain itse sitä käsitä, miksi?

Usein ehkä sellaiset menestyvät naiset kokee, että miehelle voisi olla noloa olla kakkonen? Epäluonnillista tms? 🤷‍♂️

Minulle taas on ilmiselvää, että mitä tahaansa osaan/pystynkään, niin aina joku nainen/mies osaa aina paremmin. Itse olen tyytyväinen omaan kyvykkyyteeni/mittoihini/mihin tahaansa. Muut saa pärjätä paremmin...ei ole minulta pois. Olipa nainen tahi mies.

• Anonyymi00064

Se on ihan sama, kunhan rakastaa toista.

• Anonyymi00066

Helposti. Maailmassa on isompiakin murheita kuin nuo

• Anonyymi00067

No en missään nimessä kun sitähän tuntisi itsensä täysin surkeaksi mitättömyydeksi tuollaisen naisen rinnalla.

Vaikka tiedän kyllä olevani surkea mitättömyys ilman että kukaan siitä mua tulee erikseen muistuttamaan.

KilttiMies89

• Anonyymi00073

Mielestäni ajatus on lähtökohtaisesti jo pielessä, jos yleensä tulee mieleen ajatella puolisoa noilla kriteereillä. Itse ainakin etsin ja löysin naisen, joka nykyisin tienaa enemmän kuin minä mutta teknisissä asioissa olen häntä edellä. Kumpikaan noista ei vaikuttanut siihen että lähti melkein taju, kun hänet tapasin.

• Anonyymi00074

Kyllä, jos muutenkin on hyvä tyyppi.

• Anonyymi00127

Ja huollon kotiin kutsutkin toimii.

• Anonyymi00077

no en jos sillä on kokoajan mielessä että missä asioissa hän on "parempi" kuin toinen

• Anonyymi00084

Mä en tiedä paljonko nostan penkistä, eikä voisi vähempää kiinnostaa. Nuorena meni aina yli oman painon.
      Jos tuollainen nainen juoksisi perässä ja olisi ulkoisesti viehättävä, ja muutenkin synkkaisi, niin mikä ettei. Olisihan se todella imartelevaa.

• Anonyymi00085

Todellakin voisin 😁
      Ei semmoista naista vaan ole osunut kohdalle. Hitto, et oisin sellaisesta naisesta oikeesti ylpeä 😍🔥

• Anonyymi00087

Oma pituus 185 ja sali/urheilutausta, joten näyttävä isompi daami ois ylpeys

• Anonyymi00091

Mutta kun sellaista NAISTA ei ole edes tehty vielä .

• Anonyymi00094

Voisin tottakai, mutta jos nainen tekee nuo kaikki, niin tuskin on juuri muulle aikaa.

• Anonyymi00098

Voisin toki. Selviisin kyllä viikon luonnossa itsekin:)

• Anonyymi00099

Nostan 100 kg penkistä. Pitää olla melkoinen nainen joka nostaa saman. Minulle sama se jos nainen osaa korjata autoja tai on lahjakkaampi jossain asioitta en ole kateellinen mitenkään.

• Anonyymi00132

100Kg on lasten painoja. Menisit sinäkin kynäniska tehtaaseen työmieheksi.

>simiti<

• Anonyymi00100

Ajattelemisen arvoinen kysymys.

Mies on näin ajatellessaan yhtä raukka ja yhtä viisas, kun kuka tahansa nainen vuosituhansien ajan. Tuenko miestä kaapin takana ja koenko miten hän mässäilee kaikella hyvällä ja itse väsyn tai tulen jätetyksi syrjään.

• Anonyymi00101

Minua ei haittaisi yhtään, jos naiseni olisi minua pitempi tai vahvempi. Suhteen kannalta on paljon tärkeämpiä asioita kuin nuo.

• "Tienaa enemmän ....... On pidempi...." Sellainen epäilys on että tämä saattaisi olla alkuvaiheessa itselleni ongelma. Itse kun olen saanut pakkeja pituuteni sekä sijoittumiseni työelämässä (raha/status) vuoksi niin kyllä alkuvaiheessa kävisi mielessä että kyseessä on piilokamera tai vedonlyönti jos itseäni pidempi tai paremmin tienaava nainen osoittaisi kiinnostusta.

Mitä penkkitulokseen tulee niin minua parempi penkkitulos on vain plussaa. Nyt puhutaan puoli vuosisataa eläneistä ihmisistä joten kyseessä lienee pidempi voimailutausta. Samaan hengenvetoon voisi olettaa että myös muut elintavat ovat kunnossa joten edessä oliis ihan toimintakykyinen yhteinen tulevaisuus. Toki sairaude ja loukkaantumiset voivat tilannetta muuttaa mutta ennusmerkit ovat hyvät.

Matemaattinen lahjakkuus ei haittaa ja kieliopillinen ja kerronnallinen lahjakkuus mielellään minua sujuvampii.
      Nissanin korjaustaito on positiivinen juttu sillä sen perusteella voisi olettaa että työkalut pysyy käsissä kun tehdään yhdessä esim remonttia.
      Viikon selviän helposti itsekin luonnosa ja mitä metsästykseen tai kalastukseen tulee niin toivotan hänen lähtiessä kireitä siimoja tai hyviä osumia.

• Anonyymi00129

Mutta kun ei monenkaan nyrkkipajassa ole kaikkia auton korjaamiseen tarvittavia välineitäkään.

• Anonyymi00105

Kyllä minulla olisi paljonkin käyttöä noin lahjakkaalle amatsoonille, vielä jos osaa pitää päänsä kiinni ja vastaa vain silloin, kun jotain kysytään, niin se olisi plussaa. Voisin kunnostaa jopa vanhasta tallista sille yöpaikankin.
      Toki ennen käyttöönottoa olisi vielä tarkemmin selvitettävä syönti ja juomistottumukset,
      ettei vain kävisi niin, että syö enemmän mitä tienais

• Anonyymi00108

voisin ottaa, mutta en sellaista joka painaa enemmän kuin minä ts. painoindeksi on ylipainoisen puolella. Ihmisen täytyy pitää itsestään huolta ja jos ikää on yli 30v niin painonhallinta, tunteidenhallinta ja mielen kehitys on niitä jotka tuntuu puuttuvan 90% niin naisilta kuin miehiltäkin

• Anonyymi00109

Painoindeksi kertoo vain painoindeksin. Ei esimerkiksi terveydentilaa, elämäntapoja, liikkumista. Eikä etenkään sitä miltä ihminen näyttää. Jos esimerkisi 180 cm pitkä painaa 56 hän on alipainoinen, mutta etenkin vanhempana voi näyttää kovin heikolta ja jopa sairaalta.

- Sheena

• Anonyymi00110

Jos nainen on sen luontainen että "oon kaikessa sinua parempi" niin ei jatkoon.

• Anonyymi00111

Itse naisena en ottaisi tuollaista miestä vaikka hyvin tienaankin ja porakone pysyy kädessä.

• Anonyymi00112

Minusta on kivaa, jos mies nostaa kassit ostarin penkiltä, jos mä heittäydyn jaksamattomaksi.
      Vilma

• Anonyymi00113

Kyllä se on vilma sillä tavalla että mies kuin mies kantaa kassinsa itse

• Anonyymi00116

En tiedä paljonko nousee penkistä, en ole niin juntti.

• Anonyymi00119

Ei ole kokemusta muuta kuin enemmän tienaavasta naisesta. Ei haitannut pätkääkään. Tuskin nuo muutkaan haittaisivat.
      Tosin yli 188cm naisia on melkoisen harvassa.
      Tuosta kalasta tuli mieleen. Kerran olin tyttäreni kanssa ongella. Hän sai yhden ahvenen ja olin valmis päästämään se takaisin mereen.

Tyttäreni sanoi ihan surkealla äänellä, että sitten hänellä ei ole yhtään kalaa. Pakko se oli ottaa mukaan ja paistaa pannulla. Kyllä lapsukainen oli ylpeä ja iloinen.

>simiti<

• Anonyymi00128

Taitaa olla aika harvassa valinnan mahdollisuudet.

• Anonyymi00130

Tietenkin! Mikäs siinä olisi aura farmaillessa.. <3

• Anonyymi00131

No voe tokkiisa semmonen emäntä mulle passaa.

• Anonyymi00133

Onko tämä nainen vokevasemmistoa jolla on penis tai on ollut?

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      23
      18977
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      69
      5925
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      25
      5522
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      46
      5397
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      39
      5262
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      92
      5164
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      4653
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      43
      4327
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      57
      3646
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      49
      3305
    Aihe