Vaimo on ja useampi lapsi. Parisuhde toimii muuten hyvin, mutta..
Seksi loppui lähes ilmoituksella useampi vuosi sitten. Ei auttanut yritykset, huomiot eikä hehkutukset. Tulos tuon jälkeen 2 läheltä piti tilannetta.
Miettinyt tässä että odottaa tuon pari vuotta että nuorin lapsi on 18v ja sitten ero. Vai onko tässä mitään järkeä.
Itse alkaa olla siinä pisteessä että jos joku sanoo kuppilassa päivää niin olen valmis.
Hyvä vaimo, ei seksiä enää
15
715
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja tuohon lisäys. Pitäs vissiin käydä siellä kuppilassa.
- Anonyymi00002
Anna mennä vaan. Itsekästä toimintaa häneltä
- Anonyymi00009
Ei minusta, ehkä vain palo puuttuu sille? Elämässä on paljon tärkeämpiäkin asioita kuin seksi.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei minusta, ehkä vain palo puuttuu sille? Elämässä on paljon tärkeämpiäkin asioita kuin seksi.
No kuka mitäkin pitää tärkeänä elämässään
- Anonyymi00003
Miksi se seksi loppui oletteko edes puhuneet aiheesta? Pariterapia tai yms. Toki jos ei rakkautta ole niin onhan niitä sinkkuja paljon nykyään. Se ei tosin automaattisesti tarkoita et seksiä tulee ovista ja ikkunoista.
- Anonyymi00004
Miksi menitte naimisiin miksi teitte lapsen/lapsia montako vuotta luulit että vehkeesi vielä toimii tai toimiiko edes enään toki kukin tyylillään on se kaunista luettavaa mikä se elämässä tärkeintä onkaan lopulta
- Anonyymi00005
En keksi naisena muuta syytä moiselle ilmoitukselle kuin että pettää sinua jonkun kanssa jo muutenkin...olet mokannut niin pahasti, että nainen lakkasi rakastamasta, joten ei halua seksiäkään.
En itse jäisi moiseen suhteeseen. Psykologista kidutusta vetelee naruista- Anonyymi00014
Juuri näin.Ei ole kuin nuo kaksi vaihtoehtoa.Vaimo ei itse halua erota, koska ei halua olla se pahis. En ymmärrä miksi hän vielä on avioliitossa.Ehkä siksi että mies maksaa elämisen?
- Anonyymi00006
Ei tässä enään seksin takia yhdessä ,jälkikasvu ja huoli toisistamme jo 47 vuotta.-
Vanha Skönö - Anonyymi00007
Omalla vaimolla loppui myös seksihalut, mutta onnekseni hän haluaa pitää minut tyytyväisenä ja suostuu antamaan seksiä, jotta saan tyydytettyä itseni. Hän on jopa niin kiltti, että antaa anaaliseksiä, vaikkei itse ole koskaan siitä tykännyt.
- Anonyymi00008
Päivää☕
- Anonyymi00010
Tuokin on ylivoimaisesti parempi vaihtoehto kuin ehdottoman fyysisen esteen ilmenenminen oheisvaikutuksineen 56:n yhteisen vuoden jälkeen.
- Anonyymi00011
Jaa moni syinen ongelma ensimmäisenä ajatus lähtee aina siitä että toinen pettää mutta kuinka kohtelette toinen toisianne arjessa huomioiden vai välinpitämättömästi
- Anonyymi00013
Mikäli seksi loppuu. vaihtoon koko immeinen.
- Anonyymi00016
Minä olen hoitanut rahasta erään aviomiehen tarpeet vuodesta 2018. Nyt viimein hän hommannut oman kodin ja avioero vireillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1982747Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1582465Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061152- 64941
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait246860Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a21853Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies93820Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka290811Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22738Onneksi tapasin sut
Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku93719