Vaimo on ja useampi lapsi. Parisuhde toimii muuten hyvin, mutta..
Seksi loppui lähes ilmoituksella useampi vuosi sitten. Ei auttanut yritykset, huomiot eikä hehkutukset. Tulos tuon jälkeen 2 läheltä piti tilannetta.
Miettinyt tässä että odottaa tuon pari vuotta että nuorin lapsi on 18v ja sitten ero. Vai onko tässä mitään järkeä.
Itse alkaa olla siinä pisteessä että jos joku sanoo kuppilassa päivää niin olen valmis.
Hyvä vaimo, ei seksiä enää
16
895
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja tuohon lisäys. Pitäs vissiin käydä siellä kuppilassa.
- Anonyymi00002
Anna mennä vaan. Itsekästä toimintaa häneltä
- Anonyymi00009
Ei minusta, ehkä vain palo puuttuu sille? Elämässä on paljon tärkeämpiäkin asioita kuin seksi.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei minusta, ehkä vain palo puuttuu sille? Elämässä on paljon tärkeämpiäkin asioita kuin seksi.
No kuka mitäkin pitää tärkeänä elämässään
- Anonyymi00003
Miksi se seksi loppui oletteko edes puhuneet aiheesta? Pariterapia tai yms. Toki jos ei rakkautta ole niin onhan niitä sinkkuja paljon nykyään. Se ei tosin automaattisesti tarkoita et seksiä tulee ovista ja ikkunoista.
- Anonyymi00004
Miksi menitte naimisiin miksi teitte lapsen/lapsia montako vuotta luulit että vehkeesi vielä toimii tai toimiiko edes enään toki kukin tyylillään on se kaunista luettavaa mikä se elämässä tärkeintä onkaan lopulta
- Anonyymi00005
En keksi naisena muuta syytä moiselle ilmoitukselle kuin että pettää sinua jonkun kanssa jo muutenkin...olet mokannut niin pahasti, että nainen lakkasi rakastamasta, joten ei halua seksiäkään.
En itse jäisi moiseen suhteeseen. Psykologista kidutusta vetelee naruista- Anonyymi00014
Juuri näin.Ei ole kuin nuo kaksi vaihtoehtoa.Vaimo ei itse halua erota, koska ei halua olla se pahis. En ymmärrä miksi hän vielä on avioliitossa.Ehkä siksi että mies maksaa elämisen?
- Anonyymi00006
Ei tässä enään seksin takia yhdessä ,jälkikasvu ja huoli toisistamme jo 47 vuotta.-
Vanha Skönö - Anonyymi00007
Omalla vaimolla loppui myös seksihalut, mutta onnekseni hän haluaa pitää minut tyytyväisenä ja suostuu antamaan seksiä, jotta saan tyydytettyä itseni. Hän on jopa niin kiltti, että antaa anaaliseksiä, vaikkei itse ole koskaan siitä tykännyt.
- Anonyymi00008
Päivää☕
- Anonyymi00010
Tuokin on ylivoimaisesti parempi vaihtoehto kuin ehdottoman fyysisen esteen ilmenenminen oheisvaikutuksineen 56:n yhteisen vuoden jälkeen.
- Anonyymi00011
Jaa moni syinen ongelma ensimmäisenä ajatus lähtee aina siitä että toinen pettää mutta kuinka kohtelette toinen toisianne arjessa huomioiden vai välinpitämättömästi
- Anonyymi00013
Mikäli seksi loppuu. vaihtoon koko immeinen.
- Anonyymi00016
Minä olen hoitanut rahasta erään aviomiehen tarpeet vuodesta 2018. Nyt viimein hän hommannut oman kodin ja avioero vireillä.
Ilmeisesti ette ole puhuneet syistä seksin loppumiseen, kun et syistä mitään mainitse.
Kannattaisi ehkä koittaa puhua, eikä vain kerran vaan yrität 20 kertaa.
Siltikin kannattaa miettiä kannattaa miettiä kannattaako 99% hyvää aikaa hylätä 1% huonon ajan takia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561242
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.951230Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171060- 18935
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45823Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114804- 15747
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 38629
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72623