Ystävänpäivälahjaideoita

Anonyymi-ap

Olisko palstan naisilla heittää hyviä vinkkejä.

Tai kumman ottaisit mieluummin:
- Satisfyer Pro 2 Modern Blossom klitoriskiihotin (Tämän voi googlata, en viitsi laittaa mainoslinkkiä)
- Päiväretki järvelle miehesi kanssa, Sisältää retkieväät ja makkaranpaistopalvelun. Ite kyllä joutuu hiihtään, että pulkassa ei pääse.

Vapaamuotoiset ideat ovat tervetulleita.

17

246

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Puukapustat, tulitikut ja laatumakkarat.

• Anonyymi00002

Onko kyseisellä miehellä kahdet sukset, sauvat ja monot?

En lähtisi mukaan, mutta kysyn sen vuoksi, etten itse omista hiihtovälineitä.

Sen sijaan minulla olisi 2 kpl pörrölangasta itse virkattuja peffan alustoja, joita voi käyttää mukavuuden lisäämiseen esim. ulkotapahtumissa istuessa. Niiden puolesta olisin parhaiten varustautunut pulkassa istumiseen. 🤔

🦄

• Anonyymi00005

Kyseisellä naisella löytyy kyllä omat hiihtovarusteet ja voinhan minä lainata vaikka lumikengät. Järvellä on kuitenkin niin vähän lunta, että voidaan retkeillä ihan kävellenkin. Pulkkaan vaan klapit, eväsreppu ja istuimet.

Ruusumallin satisfyer ei näköjään saa kannatusta.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kyseisellä naisella löytyy kyllä omat hiihtovarusteet ja voinhan minä lainata vaikka lumikengät. Järvellä on kuitenkin niin vähän lunta, että voidaan retkeillä ihan kävellenkin. Pulkkaan vaan klapit, eväsreppu ja istuimet.

Ei ole mitään tarvetta moiselle kapistukselle!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

https://spankbang.com/9l4ft/video/asiann1254299

• Anonyymi00018
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ei ole mitään tarvetta moiselle kapistukselle!

Juu. On olemassa paikkoja, joihin imuri ei kuulu. 🙄

🦄

• Anonyymi00003

Kiihkeä rakastelu laavulla turistien katsellessa sopivan matkan päässä.

• Anonyymi00004

Jätän kummankin noista väliin. En tarvitse tuollaisia leluja ja ystävänpäivä tulee liian aikaisin tuollaisille retkille. Ei ole vielä tarpeeksi keväistä.

• Anonyymi00006

On se päiväretki laavulle varmaan mukava, kun viikonlopulle on pakkasta tulossa rapiat -20 astetta...

• Olkaa aidosti läsnä. Sen parempaa lahjaa ei ole. Paitsi nälkää näkevälle ruoka ja juoma.

• Anonyymi00008

Tekstiviestin: Hyvää ystävänpäivää! Siinäpä kylliksi.

• Anonyymi00011

Tshernobylissä käytettiin "biorobotteja" 🤖. Mäkin voin tarjoutua biorobotiksi satisfyerin tilalle. Olin aktiivinen viimeks viime lauantaina eli kyllä tässä menohaluja riittää 😗. Nää limaiset jutusteluni katsotaan naisten suunnalta sormien läpi sillä pärstäkertoimeni kompensoi häiriintyvyyttäni. En mä näitä sosiaalisia sääntöjä ja lainalaisuuksia oo laatinut. Näin asiat vaan suhteutuu tässä, peräti Klamydian mainitsemassa "Pienois-H*lvetissä" 😈. Jotakin hyvää sentään Pohjanmaalta. -💊-.

• Anonyymi00015

Oi voi, harmi kun ei tunneta.

• Ei kumpikaan. On olemassa parempiakin lahjaideoita:
      - Koruja, kylpytuotteita, kosmetiikkaa, kotitossut, alusasuja, oloasu, suklaarasia, ylellinen ja pehmeä kylpypyyhe, ravintolailta/ leffailta, kaunis kukkakimppu ja romanttinen, käsinkirjoitettu kortti. 😘

Itse pitäisin em. vaihtoehdoista, sekä miehen romanttisesta kortista, jossa olisi kaunis ja henkilökohtainen viesti. ❤️🌸

• Anonyymi00014

montako villasukkaa saat miljoonalla eurolla?

joku ihmeellinen perinne mennä noilla hiihtäjillä aina maaliin tullessa menee nukkumaan.

yrittänyt miettiä että mikä olisi joku hauska vanha seikkailupeli juttukin ehdottaa tytöille, ei vaan ole vielä mielessä.

• Anonyymi00016

Varmaan aika monta villasukkaa sais.
        Mulle riittäis kaksi villasukkaa alkuun.

• Anonyymi00017

En tarttis mitään muita lahjuksia, se olis paras ja ainut "lahja" mitä toivon että saisin seuraa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe