Tulee ikävä sinua

Anonyymi-ap

En tiedä oliko koskaan mitään mahdollisuutta, vai pilasinko viimeisetkin muruset, syöttämällä jälkiruokaa toiselle. Silloin ilmeesi kertoi minulle jotain turhautumisesta. Se oli turhan spontaania toimintaa minulta, ja johti ihan vääriin juttuihin. Rehellisesti et sinä ollut minulle koskaan aito mahdollisuus. Eihän sillä ole väliä onko ikävä, meillähän on elämämme. Olet silti mielessäni huippu tyyppi, vaikka silmäsi eivät enää loista minulle.

25

930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Minä rakastan t mies nyt ja aina ❤️

      • Anonyymi00002

        Aika vahva ilmaisu. 😘


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Aika vahva ilmaisu. 😘

        No olen sen hänelle kertonut ❤️😌


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        No olen sen hänelle kertonut ❤️😌

        No kivat sulle ja T miehelle.


    • Anonyymi00003

      Anna olla, täsmätyöläisiä tulee ja menee.

      • Anonyymi00004

        Hyviä työkavereita voi tulla ikävä.


    • Anonyymi00007

      Työpaikkaromansseissa kannattaa käyttää harkintaa enemmistöllä ne oppimani mukaan epäonnistuu pienellä paikkakunnalla iso haitta vaikeampi vaihtaa työpaikkaa kummankaan etenkään kun ei pienillä paikkakunnilla ole paljoa töitä missään päin suomea ja jopa helsingissä on enemmän työttömiä kuin töissä käyviä

      • Anonyymi00008

        Aina ei ole huonot ajat, ja tunteet ei katso paikkaa


    • Anonyymi00010

      Oliko aloitus miehelle?

      • Anonyymi00011

        Asennoidut vaan että oli, niin saat unohdusprosessin käyntiin. Eri


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Asennoidut vaan että oli, niin saat unohdusprosessin käyntiin. Eri

        Et voinut suoraan vastata?


      • Anonyymi00013

        Kyllä oli.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Et voinut suoraan vastata?

        Aloitus on miehelle, en tiedä miksi täällä joku sivusta vänkää.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Et voinut suoraan vastata?

        Silläkö sinä sitten spittaat näitä palstaäijän jälkeenjääneitä konttoriromantiikka- tai erotiikka- aloituksia? T


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Aloitus on miehelle, en tiedä miksi täällä joku sivusta vänkää.

        Osaatko sinä palstaäijä selostaa näille elämänkoululaisille auki, että mikä megalomaaninen instituutio/halli mahtaa olla kysees kun sana ei kuulu rakennuksessa, eikä vissiin sähköinen viestintäkään yms pelaa? Lapsellista uskoa näihin


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Osaatko sinä palstaäijä selostaa näille elämänkoululaisille auki, että mikä megalomaaninen instituutio/halli mahtaa olla kysees kun sana ei kuulu rakennuksessa, eikä vissiin sähköinen viestintäkään yms pelaa? Lapsellista uskoa näihin

        Eli vielä kerran- johonkin olisi sen lapsenuskon sun luun suhteen hyvä vetää raja


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Eli vielä kerran- johonkin olisi sen lapsenuskon sun luun suhteen hyvä vetää raja

        Eli vielä kerran mene sinne pesääsi takaisin mörökölli, ei se T sinua halua.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Osaatko sinä palstaäijä selostaa näille elämänkoululaisille auki, että mikä megalomaaninen instituutio/halli mahtaa olla kysees kun sana ei kuulu rakennuksessa, eikä vissiin sähköinen viestintäkään yms pelaa? Lapsellista uskoa näihin

        Olipa kerran köllimölli jolla oli pakkomielle teehen. Koskaa ei sitä päässyt juomaan ja kaikki joilla oli pientäkin yhteen liittymää näihin pussinesteisiin saivat, useita tyhmiä kommentteja luettavakseen. Luulot ovat valtavat ja tieto ei pääse läpi. Hauskaa päivää kaikille sivustaseuraajille.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Et voinut suoraan vastata?

        Sinun täytyy varmaan opetella suhteuttamaan näitä palstasedän kiintoisia myös työpaikoille (vrt otsikko työpaikkaromanssit) sijoittuvia kertomuksia vaikka siihen, että kumman SUKUPUOLEN🥱 on kulttuurisesti sopivampaa syöttää vaikka lappapuuroa toiselle koko muun väen katsellessa ympärillä. Haloo kaveri


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Olipa kerran köllimölli jolla oli pakkomielle teehen. Koskaa ei sitä päässyt juomaan ja kaikki joilla oli pientäkin yhteen liittymää näihin pussinesteisiin saivat, useita tyhmiä kommentteja luettavakseen. Luulot ovat valtavat ja tieto ei pääse läpi. Hauskaa päivää kaikille sivustaseuraajille.

        Great, i could have plague instead


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Osaatko sinä palstaäijä selostaa näille elämänkoululaisille auki, että mikä megalomaaninen instituutio/halli mahtaa olla kysees kun sana ei kuulu rakennuksessa, eikä vissiin sähköinen viestintäkään yms pelaa? Lapsellista uskoa näihin

        Palaneessa kirkossas ei kuulu sanaa? Poltit sitte raamatunki ämyreineen? -sivu


    • Anonyymi00020

      Työpaikka romansseissa on myös kyse töiden sujumisesta kimpassa, jos toimii työmaalla nii toimii myös suhde ja suhteessa kimpassa tekemninen.
      Mikä on yksi tärkein seikka sen jälkeen ettei kummankaan tartte esittää mitään on vain kaksi samoilla taajuuksilla olevaa ihmistä.
      Työmaallakin asia toimii siihen asti ettei kukaan kadetu. Kun kumpikin painaa sata lasissa duunia.

      • Anonyymi00023

        Kadetu ?


    • Anonyymi00025

      Olisi ollut kunnon kolmiodraamaa työmaalla mutta harmillista kun en kerennyt katsomaan sitä, taustalla vaikutti narsisti ja tämän nallekkerho.
      Kun palikat on vielä olemassa niin iskemään vaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe