En tiedä oliko koskaan mitään mahdollisuutta, vai pilasinko viimeisetkin muruset, syöttämällä jälkiruokaa toiselle. Silloin ilmeesi kertoi minulle jotain turhautumisesta. Se oli turhan spontaania toimintaa minulta, ja johti ihan vääriin juttuihin. Rehellisesti et sinä ollut minulle koskaan aito mahdollisuus. Eihän sillä ole väliä onko ikävä, meillähän on elämämme. Olet silti mielessäni huippu tyyppi, vaikka silmäsi eivät enää loista minulle.
Tulee ikävä sinua
25
930
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minä rakastan t mies nyt ja aina ❤️
- Anonyymi00002
Aika vahva ilmaisu. 😘
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Aika vahva ilmaisu. 😘
No olen sen hänelle kertonut ❤️😌
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
No olen sen hänelle kertonut ❤️😌
No kivat sulle ja T miehelle.
- Anonyymi00003
Anna olla, täsmätyöläisiä tulee ja menee.
- Anonyymi00004
Hyviä työkavereita voi tulla ikävä.
- Anonyymi00007
Työpaikkaromansseissa kannattaa käyttää harkintaa enemmistöllä ne oppimani mukaan epäonnistuu pienellä paikkakunnalla iso haitta vaikeampi vaihtaa työpaikkaa kummankaan etenkään kun ei pienillä paikkakunnilla ole paljoa töitä missään päin suomea ja jopa helsingissä on enemmän työttömiä kuin töissä käyviä
- Anonyymi00008
Aina ei ole huonot ajat, ja tunteet ei katso paikkaa
- Anonyymi00010
Oliko aloitus miehelle?
- Anonyymi00011
Asennoidut vaan että oli, niin saat unohdusprosessin käyntiin. Eri
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Asennoidut vaan että oli, niin saat unohdusprosessin käyntiin. Eri
Et voinut suoraan vastata?
- Anonyymi00013
Kyllä oli.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Et voinut suoraan vastata?
Aloitus on miehelle, en tiedä miksi täällä joku sivusta vänkää.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Et voinut suoraan vastata?
Silläkö sinä sitten spittaat näitä palstaäijän jälkeenjääneitä konttoriromantiikka- tai erotiikka- aloituksia? T
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Aloitus on miehelle, en tiedä miksi täällä joku sivusta vänkää.
Osaatko sinä palstaäijä selostaa näille elämänkoululaisille auki, että mikä megalomaaninen instituutio/halli mahtaa olla kysees kun sana ei kuulu rakennuksessa, eikä vissiin sähköinen viestintäkään yms pelaa? Lapsellista uskoa näihin
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Osaatko sinä palstaäijä selostaa näille elämänkoululaisille auki, että mikä megalomaaninen instituutio/halli mahtaa olla kysees kun sana ei kuulu rakennuksessa, eikä vissiin sähköinen viestintäkään yms pelaa? Lapsellista uskoa näihin
Eli vielä kerran- johonkin olisi sen lapsenuskon sun luun suhteen hyvä vetää raja
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Eli vielä kerran- johonkin olisi sen lapsenuskon sun luun suhteen hyvä vetää raja
Eli vielä kerran mene sinne pesääsi takaisin mörökölli, ei se T sinua halua.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Osaatko sinä palstaäijä selostaa näille elämänkoululaisille auki, että mikä megalomaaninen instituutio/halli mahtaa olla kysees kun sana ei kuulu rakennuksessa, eikä vissiin sähköinen viestintäkään yms pelaa? Lapsellista uskoa näihin
Olipa kerran köllimölli jolla oli pakkomielle teehen. Koskaa ei sitä päässyt juomaan ja kaikki joilla oli pientäkin yhteen liittymää näihin pussinesteisiin saivat, useita tyhmiä kommentteja luettavakseen. Luulot ovat valtavat ja tieto ei pääse läpi. Hauskaa päivää kaikille sivustaseuraajille.
- Anonyymi00021
Anonyymi00012 kirjoitti:
Et voinut suoraan vastata?
Sinun täytyy varmaan opetella suhteuttamaan näitä palstasedän kiintoisia myös työpaikoille (vrt otsikko työpaikkaromanssit) sijoittuvia kertomuksia vaikka siihen, että kumman SUKUPUOLEN🥱 on kulttuurisesti sopivampaa syöttää vaikka lappapuuroa toiselle koko muun väen katsellessa ympärillä. Haloo kaveri
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Olipa kerran köllimölli jolla oli pakkomielle teehen. Koskaa ei sitä päässyt juomaan ja kaikki joilla oli pientäkin yhteen liittymää näihin pussinesteisiin saivat, useita tyhmiä kommentteja luettavakseen. Luulot ovat valtavat ja tieto ei pääse läpi. Hauskaa päivää kaikille sivustaseuraajille.
Great, i could have plague instead
- Anonyymi00026
Anonyymi00016 kirjoitti:
Osaatko sinä palstaäijä selostaa näille elämänkoululaisille auki, että mikä megalomaaninen instituutio/halli mahtaa olla kysees kun sana ei kuulu rakennuksessa, eikä vissiin sähköinen viestintäkään yms pelaa? Lapsellista uskoa näihin
Palaneessa kirkossas ei kuulu sanaa? Poltit sitte raamatunki ämyreineen? -sivu
- Anonyymi00020
Työpaikka romansseissa on myös kyse töiden sujumisesta kimpassa, jos toimii työmaalla nii toimii myös suhde ja suhteessa kimpassa tekemninen.
Mikä on yksi tärkein seikka sen jälkeen ettei kummankaan tartte esittää mitään on vain kaksi samoilla taajuuksilla olevaa ihmistä.
Työmaallakin asia toimii siihen asti ettei kukaan kadetu. Kun kumpikin painaa sata lasissa duunia.- Anonyymi00023
Kadetu ?
- Anonyymi00025
Olisi ollut kunnon kolmiodraamaa työmaalla mutta harmillista kun en kerennyt katsomaan sitä, taustalla vaikutti narsisti ja tämän nallekkerho.
Kun palikat on vielä olemassa niin iskemään vaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674