Kiinnostaisi kuulla kokemuksia tästä firmasta työnantajana/työpaikkana?
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Hyvää henkeä! Eikun vain töihin.
- Anonyymi00002
Yksi surkeimmista ilmapiireistä kaikista paikoista joissa olen ollut, oikee karen club. Epäkohtien esiintuojat saa kengänkuvan takamukseen.
- Anonyymi00003
Itse olin lyhyen aikaa täällä töissä, enkä viihtynyt. Koin työilmapiirin huonoksi. Tuntui, että ”eräät” hallitsi koko osastoa ja muut seurasi nöyränä perässä. Ihmetystä herätti myös mm. se, että työterveyspalveluista joutuu maksamaan omavastuun (koskee myös sairauslomatodistusta). Hygieniasäännöissä kiellettiin mm. sormukset, kellot, rannekorut ja silti näitä näkyi olevan työntekijöillä. Nämä kokemukset siltä ajalta kun itse työskentelin pesulan puolella, liekö sama meno edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411967Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101355- 1051108
- 103930
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88914- 66781
- 33672
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku14568Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.76544- 78511