Jälleen todistin, kun katsoin tuota Espanjan Benidorm Fest laulukilpailuja, kuinka nykyaikana naisiltakin vaaditaan enemmän. Jos vartaloa haluaa esitellä, salitreenin pitää näkyä.
Todellavaikeeta
Kuinka moni kadehtii "vanhoja hyviä aikoja" kun naiset saivat olla laihoja?
15
158
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tiedoksi vaan, että pääsin yhdessä aikaisemmassa keskustelussa tässä asiassa yhteisymmärrykseen, että en ole ainoa, joka kadehtii, kun aikaisemmin ei vaadittu naisilta yhtä paljon kuin nykyään vaan sai olla laiha.
Todellavaikeeta- Anonyymi00002
Toivottavasti et ainakaan minua tarkoita, sillä EN ole aiheesta samaa mieltä kanssasi. Sanoin sinulle eräässä toisessa keskustelussa, että JOS nyt jostakin pitäisi kateellinennolla, niin sitten vaikka tuosta. Vaan siis EN todellakaan ole kateellinen siitä, että silloin piti olla minun silmääni ruma ja kärsiä nälkää. Muistan kun muksuna isosiskoni kokeili äitimme vaatteita päälleen ja siskoni, joka oli todella hoikka ja bmi:llä alipainoinen 12-vuotias, ei saanut niitä päälleen. Mutsi on ollut ihan JÄRKYTTÄVÄN pieni. Siinä ei todellakaan ole kadehdittavaa, vaan surkuteltavaa. Normaalikokoisena naisena äitini olisi vieläpä ollut varsinainen kaunotar.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Toivottavasti et ainakaan minua tarkoita, sillä EN ole aiheesta samaa mieltä kanssasi. Sanoin sinulle eräässä toisessa keskustelussa, että JOS nyt jostakin pitäisi kateellinennolla, niin sitten vaikka tuosta. Vaan siis EN todellakaan ole kateellinen siitä, että silloin piti olla minun silmääni ruma ja kärsiä nälkää. Muistan kun muksuna isosiskoni kokeili äitimme vaatteita päälleen ja siskoni, joka oli todella hoikka ja bmi:llä alipainoinen 12-vuotias, ei saanut niitä päälleen. Mutsi on ollut ihan JÄRKYTTÄVÄN pieni. Siinä ei todellakaan ole kadehdittavaa, vaan surkuteltavaa. Normaalikokoisena naisena äitini olisi vieläpä ollut varsinainen kaunotar.
Ai niin ja nyt vanhempana tuosta on se aito ongelma, että kun hänellä ei ole koskaan ollutkaan lihaksia ja ikä vielä entisestään heikentää tilannetta.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ai niin ja nyt vanhempana tuosta on se aito ongelma, että kun hänellä ei ole koskaan ollutkaan lihaksia ja ikä vielä entisestään heikentää tilannetta.
Mä ymmärrän kyllä ääripäät. Ennen kuitenkin lisäännyttiin paremmin, joten ei tarvinnut näyttää kehorakentajalta eikä fitnessmallilta.
Langan laihuus ei ole minuakaan koskaan miellyttänyt, mutta tarkoittaako tämä sitä, että pitää kiireellä mennä "terveyden takia" toiseen ääripäähän?
Sinä siis osaat espanjaa. Onko tässä myös kulttuurisia tekijöitä, koska olen huomannut, että monissa maissa, joissa puhutaan espanjaa, ei välttämättä arvosteta ainakaan langan laihaa naista ainakaan julkkiksissa ei varsinkaan Brasiliassa. No siellä puhutaan toki portugalia.
Todellavaikeeta - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mä ymmärrän kyllä ääripäät. Ennen kuitenkin lisäännyttiin paremmin, joten ei tarvinnut näyttää kehorakentajalta eikä fitnessmallilta.
Langan laihuus ei ole minuakaan koskaan miellyttänyt, mutta tarkoittaako tämä sitä, että pitää kiireellä mennä "terveyden takia" toiseen ääripäähän?
Sinä siis osaat espanjaa. Onko tässä myös kulttuurisia tekijöitä, koska olen huomannut, että monissa maissa, joissa puhutaan espanjaa, ei välttämättä arvosteta ainakaan langan laihaa naista ainakaan julkkiksissa ei varsinkaan Brasiliassa. No siellä puhutaan toki portugalia.
TodellavaikeetaJos ei näe syytä ja seurausta kehittyneen ehkäisyn ja laskeneen syntyvyyden välillä, niin pitää kyllä melko tarkoituksellisesti vääntää todellisuutta. Ei yksikään normaali ihminen ajattele ei toivottujen raskauksien vähenemisen olevan huono asia.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
TodellavaikeetaLihaksikkuus, josta sinä yleensä valitat, ei ole langanlaihuuden vastakohta, saati sitten ääripää. Ihminen voi olla hyvin lihaksikas ja silti samalla hyvin rasvaton.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jos ei näe syytä ja seurausta kehittyneen ehkäisyn ja laskeneen syntyvyyden välillä, niin pitää kyllä melko tarkoituksellisesti vääntää todellisuutta. Ei yksikään normaali ihminen ajattele ei toivottujen raskauksien vähenemisen olevan huono asia.
Fakta on se, että Suomessa lapsettomuus saattaa olla maailman korkeinta, vaikka Suomi on enemmän tai vähemmän "kaikilla" mittareilla maailman "esimerkillisimpiä" maita.
Faktaa on tämä, että naiset pärjäävät ainakin länsimaissa miehiä paremmin koulutuksessa. Näyttikö tilanne vielä 50-luvulla samalta? tämän lisäksi naisilta "vaaditaan" yhä kovempia tuloksia salitreeneissä. Tuleeko "kovat" tulokset suurimmalle osalle naisista "makaamalla"?
Tosiaan tuossa Benidorm Festissä näki tänäkin vuonna sanotaanko nyt että "enemmän kuin tarpeeksi" treenattuja naisia. Aivan, koska naisten salitreenaaminen on lisääntynyt varsinkin 2010 vuoden jälkeen.
Kyllä varsin hyvin tiedän, kuinka paljo työtä vaatii opiskelu, työ ja sen lisäksi vielä yrittää saada salitreeneissä mahdollisimman "kovat" tulokset. Ei tähän noin vain ryhdytä.
Todellavaikeeta - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Lihaksikkuus, josta sinä yleensä valitat, ei ole langanlaihuuden vastakohta, saati sitten ääripää. Ihminen voi olla hyvin lihaksikas ja silti samalla hyvin rasvaton.
No joo, pitäisikö sitten sanoa ennemmin "tikku". En ole koskaan viehättynyt naisista, joilla on esimerkiksi "tikkujalat". Ei ne "tikkukädetkään" kauniilta näytä. Toki raja tulee myös "ylilihaksikkaissakin" käsissä. Ei mielestäni naisella tarvitse olla ainakaan "ylierottuvia" lihaksia. Sitten on toki myös tämä suorituskyky: toki on hankalaa "hävitä" naiselle.
Todellavaikeeta - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
No joo, pitäisikö sitten sanoa ennemmin "tikku". En ole koskaan viehättynyt naisista, joilla on esimerkiksi "tikkujalat". Ei ne "tikkukädetkään" kauniilta näytä. Toki raja tulee myös "ylilihaksikkaissakin" käsissä. Ei mielestäni naisella tarvitse olla ainakaan "ylierottuvia" lihaksia. Sitten on toki myös tämä suorituskyky: toki on hankalaa "hävitä" naiselle.
TodellavaikeetaSullekin tosiaan tämä esiintyjä, jonka ehdin jo tähän keskusteluun tuolla myöhemmin ottaa.
https://youtu.be/a6m7pG3epxk?t=1707
Tuossa toinen video, jossa esittelee myös tiukkaa vatsaa.
https://www.youtube.com/watch?v=Wpv-VqeWyvA
Ei tuo nyt mun mielestä ainakaan "tikulta" näytä, vaikka tiukka vatsa on.
Todellavaikeeta
- Anonyymi00007UUSI
Se laihana pysyminen on kyllä ollut paljon isompi riesa, kun ei ole saanut liikuntaakaan harrastaa.
- Anonyymi00015UUSI
No mikä on sitten "sopiva määrä"?
Todellavaikeeta
- Anonyymi00008UUSI
Laihuus on heikkouden/sairauden merkki🤮
- Anonyymi00009UUSI
Sitäkin se voi olla..
- Anonyymi00010UUSI
Kun tarpeeksi kauas ajassa menee niin maaltapaon myötä pyristeltiin eroon riuskan emännän hahmosta. Mutta kyllähän jo 80-luvulla oli sporttisuusihanne.
- Anonyymi00013UUSI
Niin se mitä olen aiheesta keskustellut, näyttäisi siltä, että palstalla "naiset" eivät näe mitään ongelmaa siinä, että naiset ovat vahvempia kuin koskaan, eikä nähdä ongelmaa esimerkiksi laulukilpailuissa, jos ne ovat samalla "fitnesskisat".
Niin tosiaan, kun katsoin noita semifinaaleja tuosta Bemidorm Festistä, sieltä voidaan nähdä, että ainakin, jos kroppaa esitellään, siinä myös näkyy ainakin riittävässä määrin treeni.
Mä ehdin joitakin naisesiintyjiä jo ottaa aikaisemmissa keskusteluissa, mutta tuossa toisessa semifinaalissa tuli mieleen tämä.
https://youtu.be/a6m7pG3epxk?t=1707
Tuosta löysin lisää haastatteluja.
https://www.youtube.com/watch?v=Wpv-VqeWyvA
Wikipedian mukaan täyttää tänä vuonna jo 50. Tuossakin esittelee tiukkaa vatsaa. Eipä tämäkään ainakaan helpotu, mitä enemmän ikää tulee.
Todellavaikeeta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p576463Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su3455508Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1685156Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1414942Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil204190Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite412856Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema202686Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!
Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud32468Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill282407- 792106