Sinkkunainen oliskos hienoo

Anonyymi-ap

Jos sinulla olis mies niin mies tekee teille itse tehtyä hernekeittoa ja sinä tekisit mansikkatäytekakun teille eli yhdessä hääräätte keittiössä eli ystävät yhdessä kokkailee ystävänpäivänä

18

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En nyt varsinaisesti ottaen ole sinkkunainen, mutta koen vahvaa tarvetta kommentoida, kun niin hieno aloitus välikseltä.

Olen elämässäni tehnyt kerran hernekeiton alusta loppuun kuivaherneistä ja possusta, että jos nainen joskus näkisi tuollaisen vaivan vuokseni, niin olisin kyllä myyty. Helposti leipaisisin kakun jälkkäriksi tuosta hyvästä.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00002

Et ehkä sinkkunainen mutta nainen kummiskin se on hienoa että tykkäät hääriä miehen kanssa jännitetään nyt mitä sinkkunaiset vastailee

• Anonyymi00003

Ovatko noi tekeleet laktoosittomia ja gluteenittomia?

• Anonyymi00005

Muuten ehkä ois kiva mut tässä kunnossa en kyl minnekään kauppaan pääse. Nyt olis kyllä niin tarpeen se ystävä täällä kun kipeenä.

• Anonyymi00007

Oletko juovuksissa kuin käki mutta ei nyt kauppaan mennä vaan keittiöön tekee ruokaa ja sinä leipomis hommiin mut ei juovuksissa kuin apina miksi

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Oletko juovuksissa kuin käki mutta ei nyt kauppaan mennä vaan keittiöön tekee ruokaa ja sinä leipomis hommiin mut ei juovuksissa kuin apina miksi

Enkö mä just sanonut tossa että olen kipee?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Enkö mä just sanonut tossa että olen kipee?

Kappas vaan niin sanoitkin kun uudestaan luin mikäs sinua vaivaa kurjaa olla kipeänä

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kappas vaan niin sanoitkin kun uudestaan luin mikäs sinua vaivaa kurjaa olla kipeänä

Ei kai sen väliä ole mikä on..... :(

• Anonyymi00006

Onko ne herneet laitettu eilen likoamaan?

• Anonyymi00008

Miksi ei ne sen nopeammin tule vaik olis likonu tai laittaako suoraan eli sama aika

• Anonyymi00009

Ei olisi kokkailu yhtään mieleen kahdestaan. Eikä varsinaisesti muutenkaan, kuten ehkä olet jo huomannut 😂

- Sheena

• Anonyymi00012

Juu ei olisi. Minä en leivo. Voin keittää sen hernekeiton. Mies leipokoon kakkunsa itse, jos sellasta haluaa.

• Keiton voi tehdä purkista ja kakut/ leivokset haetaan kaupasta. Mielelläni katan pöydän kauniisti ja juhlan kunniaksi avaan pullollisen poreilevaa vissyä. 😁🌸🫧

• Anonyymi00014

Voihan purkistakin tehdä hernesoppaa mutta teillä tehdään tänään se itse ja itse tehty on parempaa hernekeittoo ja tänään ei mitään kakkuja kaupasta ostella vaan mies haluu sinun tekemääsi täytekakkua eli tänään teette itse

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Voihan purkistakin tehdä hernesoppaa mutta teillä tehdään tänään se itse ja itse tehty on parempaa hernekeittoo ja tänään ei mitään kakkuja kaupasta ostella vaan mies haluu sinun tekemääsi täytekakkua eli tänään teette itse

Tänään täällä laitetaan lohta ja muita lisukkeita. Hernari saa odottaa toiseen päivään.

• Anonyymi00015
        tosi.typy kirjoitti:

Tänään täällä laitetaan lohta ja muita lisukkeita. Hernari saa odottaa toiseen päivään.

Tänään on hernekeitto ja täytekakku päivä huomenna lohta ja perunaa tai muusia

• Anonyymi00016

Olisi tietysti. Yhdessä hääräily ruuan parissa on mukavaa.

• Anonyymi00017

Sen jälkeen voitte hääräillä muutakin yhdessä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      17
      5766
    2. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      83
      5395
    3. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      125
      3414
    4. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      90
      3367
    5. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      120
      1157
    6. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      57
      1107
    7. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      130
      1032
    8. Hei kuule nainen

Seuraavan kerran kun nähdään, puhu minulle jooko! Näin toivoo mies
      Ikävä
      37
      825
    9. Mitä puuhailet nyt ystävänpäivänä

nainen, kun et ole mun kanssa?
      Ikävä
      44