Jos sinulla olis mies niin mies tekee teille itse tehtyä hernekeittoa ja sinä tekisit mansikkatäytekakun teille eli yhdessä hääräätte keittiössä eli ystävät yhdessä kokkailee ystävänpäivänä
Sinkkunainen oliskos hienoo
18
152
Vastaukset
- Anonyymi00001
En nyt varsinaisesti ottaen ole sinkkunainen, mutta koen vahvaa tarvetta kommentoida, kun niin hieno aloitus välikseltä.
Olen elämässäni tehnyt kerran hernekeiton alusta loppuun kuivaherneistä ja possusta, että jos nainen joskus näkisi tuollaisen vaivan vuokseni, niin olisin kyllä myyty. Helposti leipaisisin kakun jälkkäriksi tuosta hyvästä.
-keinovaginamies-- Anonyymi00002
Et ehkä sinkkunainen mutta nainen kummiskin se on hienoa että tykkäät hääriä miehen kanssa jännitetään nyt mitä sinkkunaiset vastailee
- Anonyymi00003
Ovatko noi tekeleet laktoosittomia ja gluteenittomia?
- Anonyymi00005
Muuten ehkä ois kiva mut tässä kunnossa en kyl minnekään kauppaan pääse. Nyt olis kyllä niin tarpeen se ystävä täällä kun kipeenä.
- Anonyymi00007
Oletko juovuksissa kuin käki mutta ei nyt kauppaan mennä vaan keittiöön tekee ruokaa ja sinä leipomis hommiin mut ei juovuksissa kuin apina miksi
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oletko juovuksissa kuin käki mutta ei nyt kauppaan mennä vaan keittiöön tekee ruokaa ja sinä leipomis hommiin mut ei juovuksissa kuin apina miksi
Enkö mä just sanonut tossa että olen kipee?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Enkö mä just sanonut tossa että olen kipee?
Kappas vaan niin sanoitkin kun uudestaan luin mikäs sinua vaivaa kurjaa olla kipeänä
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kappas vaan niin sanoitkin kun uudestaan luin mikäs sinua vaivaa kurjaa olla kipeänä
Ei kai sen väliä ole mikä on..... :(
- Anonyymi00006
Onko ne herneet laitettu eilen likoamaan?
- Anonyymi00008
Miksi ei ne sen nopeammin tule vaik olis likonu tai laittaako suoraan eli sama aika
- Anonyymi00009
Ei olisi kokkailu yhtään mieleen kahdestaan. Eikä varsinaisesti muutenkaan, kuten ehkä olet jo huomannut 😂
- Sheena - Anonyymi00012
Juu ei olisi. Minä en leivo. Voin keittää sen hernekeiton. Mies leipokoon kakkunsa itse, jos sellasta haluaa.
Keiton voi tehdä purkista ja kakut/ leivokset haetaan kaupasta. Mielelläni katan pöydän kauniisti ja juhlan kunniaksi avaan pullollisen poreilevaa vissyä. 😁🌸🫧
- Anonyymi00014
Voihan purkistakin tehdä hernesoppaa mutta teillä tehdään tänään se itse ja itse tehty on parempaa hernekeittoo ja tänään ei mitään kakkuja kaupasta ostella vaan mies haluu sinun tekemääsi täytekakkua eli tänään teette itse
Anonyymi00014 kirjoitti:
Voihan purkistakin tehdä hernesoppaa mutta teillä tehdään tänään se itse ja itse tehty on parempaa hernekeittoo ja tänään ei mitään kakkuja kaupasta ostella vaan mies haluu sinun tekemääsi täytekakkua eli tänään teette itse
Tänään täällä laitetaan lohta ja muita lisukkeita. Hernari saa odottaa toiseen päivään.
- Anonyymi00015
tosi.typy kirjoitti:
Tänään täällä laitetaan lohta ja muita lisukkeita. Hernari saa odottaa toiseen päivään.
Tänään on hernekeitto ja täytekakku päivä huomenna lohta ja perunaa tai muusia
- Anonyymi00016
Olisi tietysti. Yhdessä hääräily ruuan parissa on mukavaa.
- Anonyymi00017
Sen jälkeen voitte hääräillä muutakin yhdessä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-175766Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite835395- 1253414
Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin903367- 1201157
- 571107
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1301032- 37825
- 44818
- 23769