Vai valitsetko kaikki eli mies hankkii teille kummallekkin omat 1 rc autot 2 rc veneet tai 3 rc lentokoneen tai helikopterin tai droonin ja voitte yhdessä kisailla ja harjoitella keskenänne eli mies hankki teille yhteisen harrastuksen
Nainen minkä näistä valitset
23
200
Vastaukset
- Anonyymi00001
Autot ois kai paras vaihtoehto.
Noi toiset saattaa vähän niiku vahingossa karata.- Anonyymi00003
Totta veneissä se huono puoli tekisi mieli ostaa kaikki kolme mut ei ole kisa ja harjoituskaveria
- Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Totta veneissä se huono puoli tekisi mieli ostaa kaikki kolme mut ei ole kisa ja harjoituskaveria
Olis kiva juttu kyllä tollanen.
- Anonyymi00002
En ole kiinnostunut mistään noista. Mies saa toki hankkia itselleen. Ei se minua haittaa.
- Anonyymi00004
Oletko kokeillutkaan ja kerran kokeilet niin tykkäätkin ja miehestä olis tosi kivaa saada sinusta rc kaverin
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oletko kokeillutkaan ja kerran kokeilet niin tykkäätkin ja miehestä olis tosi kivaa saada sinusta rc kaverin
Mikään noista ei kiinnosta, kuten jo totesinkin.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kokeile edes
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kokeile edes
Sinä voit itse kokeilla vaikka balettitanssia tai kuviokelluntaa, mutta minulla ei ole tarve harrasteille, joista en ole kiinnostunut.
- Anonyymi00013
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minä ajelen mielummin oikealla autolla tai veneellä ja droonilla voisin kuvailla maisemavideoita. Mitkään rc-kisailut eivät voisi vähempää kiinnostaa.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Minä ajelen mielummin oikealla autolla tai veneellä ja droonilla voisin kuvailla maisemavideoita. Mitkään rc-kisailut eivät voisi vähempää kiinnostaa.
Juuri ylhäällä sanoit ettei droonit kiinnosta ja nyt kiinnostaakin
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Juuri ylhäällä sanoit ettei droonit kiinnosta ja nyt kiinnostaakin
En sanonut. Sanoin, ettei mikään aloituksessa tarjotuista vaihtoehdoista kiinnosta. En ole lainkaan kiinnostunut mistään kisailemisesta millään mainituista välineistä. Silloin kun kuvaan jotakin, niin se nyt ei varsinaisesti ole mikään kahden tai useamman yhteisharraste. Siinä pitää antaa rauhaa ja pysyä poissa tieltä.
- Anonyymi00006
Mies tarvitsee enemmän toisia miehiä kavereiksi, ehkä ei naista lainkaan. Ei kannata odottaa, että nainen rc harrastelusta innostuisi ja täyttäisi miehen kaikki vapaa-ajan harrastustoiveet. Miehen kannattaa harrastaa pelejä kavereidensa kanssa.
Autot olisi paras ja käytännöllisin vaihtoehto. Eikä nyt tarvitse edes hankkia niitä, kun on jo toimivat pelit alla. Ehkä siirretään hankinnat tulevaisuuteen?
- Anonyymi00011
Onko sinulla rc auto tai autoja varmasti kiva harrastus
Anonyymi00011 kirjoitti:
Onko sinulla rc auto tai autoja varmasti kiva harrastus
Ei ole, vaan ihan tavallinen menopeli. Ajattelin, että tässä keskustellaan ihan tavallisista autoista, ei mistään rc peleistä.
Taisin lukea aloituksen hieman huonosto. Sorry!
- Anonyymi00008
Ääh. Mitä rahan ja ajan tuhlausta!
xLiner- Anonyymi00014
Onko se ajan tuhlausta jos miehesi haluaa olla kanssasi eli viettää yhdessä aikaa
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Onko se ajan tuhlausta jos miehesi haluaa olla kanssasi eli viettää yhdessä aikaa
On.
xLiner
- Anonyymi00012
Mä ajan sitä naista kun sä leikit leluilla.
- Anonyymi00015
Oliks toi uhkaus jollekkin naiselle vai mitä gubbe?
Rc auto. Noilla muilla en osaa ajaa, en ole edes kokeillut.
- Anonyymi00018
No ei osaa mieskään mutta aloitatte uuden harrastuksen tai ainakin kokeilette
- Anonyymi00019
Mä kun luulin että noi on niitä radio?ohjattavia leluja.
xLiner
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain35312226Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-18911248Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2806573Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2555357Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2063867- 1763643
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin642733Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1782477Nyt on kova paikka "suvaitsevaisille" naisille", kun naisille tuli oma taksi
ja syy siihen on kehitysmaalaiset taksisuharit, joista on koitunut paljon "ongelmia" naismatkustajille. Nimittäin "suva522230Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov151922