Miksi naisilla on tyhmä mies joka ei osta kukkia ystävänpäivänä?

Anonyymi-ap

Kun minunlaisia kilttejä miehiä olisi vapaana. Ostaisin kyllä kukkia ja veisin ravintolaan ystävänpäivänä.

57

410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Se ei olekkaan ystävä.. tai on sitäkin, mutta ensisijaisesti rakastettu 🙄

• Anonyymi00002

Ostakoot itse rehunsa

• Anonyymi00048
        UUSI

Sulla onkin pakka kunnossa, ei kaikilla ole samoja mahdollisuuksia. On asioita minkä takia ei kannata ottaa pikavippejä?

• Noinhan mäkin aattelin, mutta sitten kuitenkin unohtasin.

Mitä ystävänpäivään tulee. Niin se on paitsi ystävän päivä myös valenttin päivä eli myös rakastetun päivä yhtälailla.

• Anonyymi00004

No ... ystävänpäivä on keskellä talvea ja ainoat kukat, joita voisin haluta, ovat pihaan istutettavia perennoja. En siis olisi yhtään iloinen leikkokukista. Tai no voisin toki jonkun viherkasvinkin huolia, mutta niitä on jo niin paljon, että jonkin ihan uuden löytäminen ei ole ihan helppoa. Enkä halua ravintolaankaan. Eli mies, joka tuo kukkapuskan ja vie ravintolaan, ei ole mies minun makuuni.

• Anonyymi00023

Mihin viestit katoaa?

• Samaa aattelin. Mullekin vastattiin: ällös välitä...

Loppuosaa en sitten saanukkaan tietää???

• Anonyymi00032
        JeroP kirjoitti:

Samaa aattelin. Mullekin vastattiin: ällös välitä...

Loppuosaa en sitten saanukkaan tietää???

Se oli mun viesti. Kirjoitan sen nyt sittenkin uudelleen etanolipohjaisen virkistysjuoman tuomalla energialla. Eli ällös välitä.

Kerran tulin iltavuorosta ja silloinen vaimoni oli tehnyt iltapalaa ja keittänyt teetä minulle. Siinä maireana hymyili, kun söin iltapalaa.
        Hetken päästä tuhahti ja ilme muuttui.

Kovasti ihmettelin mitä tein nyt väärin ja kysyinkin mitäs nyt? En ollut huomannut ollenkaan, kun hän oli käynyt kampaajalla ja jopa hiukset oli värjätty.

Ei mies tuollaisia pikku asioita huomaa. Pyysin kuitenkin anteeksi ja kehuin hänen uutta kuontaloaan.

>simiti<

• Anonyymi00024

Mä en kyllä haluais noin, tai tarttis.
      Olis paljon kivempaa ja parempaa
      jos vaik mies olis täällä ja tilattas pitsaa vaik.
      Sais olla ihan kahdestaan rauhassa.

• Anonyymi00026

Mitä jos mies ei halua pitsaa vaan grillikioskista hamburilaisen ja pari grillimakkaraa tai sit hesestä hamburilaisaterian tai kotona teette itse ranskalaisia ja makkaralla

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Mitä jos mies ei halua pitsaa vaan grillikioskista hamburilaisen ja pari grillimakkaraa tai sit hesestä hamburilaisaterian tai kotona teette itse ranskalaisia ja makkaralla

Ja kukka rahoilla ennemmin teille irtokarkkeja

• Anonyymi00033
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Tosimies hakee hampurilaiset grillin roskista. Ei mene rahaa turhuuksiin ja voi ostaa enemmän kaljaa!

>simiti<

• Anonyymi00040
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Kaikki muu kelpaa oikein hyvin,
        mut en hesen hampparia halua.
        Grilliltä ehkä mieluiten ottaisin lihiksen
        kaikilla härpäkkeillä. Tai pari sellasta :)
        Ranut ja uunimakkara ois ehkä parasta nyt,
        siis sen tärkeän ja rakkaan miehen jälkeen. <3

• Anonyymi00041
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ja kukka rahoilla ennemmin teille irtokarkkeja

Kyllä kiitos!!!!!

Koitahan jo tuoda mulle niit irttareita,
        ja paljon, kun mainitsit ne.

Kui säälittävää,
        nyt mä sit itken täällä.

No laitan kuumeen, järjettömän olon ja kivun syyksi. Sekä väsymyksen.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Tosimies hakee hampurilaiset grillin roskista. Ei mene rahaa turhuuksiin ja voi ostaa enemmän kaljaa!

>simiti<

Eiiikä, höpöhöpö nyt tollasten puheitten kans.
        Tai sinne sun nojatuolien luokse tulee kohta sokeritoukka lauma, keltasilla ajoneuvoilla heittelee puolukoilla sua. 🙃

• Anonyymi00043
        Anonyymi00033 kirjoitti:

>simiti<

Niin ja kaataa tai juo sun kaljas.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Kaikki muu kelpaa oikein hyvin,
        mut en hesen hampparia halua.
        Grilliltä ehkä mieluiten ottaisin lihiksen
        kaikilla härpäkkeillä. Tai pari sellasta :)
        Ranut ja uunimakkara ois ehkä parasta nyt,
        siis sen tärkeän ja rakkaan miehen jälkeen. <3

Kysymys kuuluu kumpi haetaanko miehelle hamburilainen ja pari grillimakkaraa ja sinulle pari lihistä vai laitetaanko uuniin ranskalaiset ja hese unohdetaan

• Anonyymi00047
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Kyllä kiitos!!!!!

Koitahan jo tuoda mulle niit irttareita,
        ja paljon, kun mainitsit ne.

Kui säälittävää,
        nyt mä sit itken täällä.

No laitan kuumeen, järjettömän olon ja kivun syyksi. Sekä väsymyksen.

Joo kyl niitä kunnolla täytyy ostaa kun kaksi ahmijaa ja älä itke ja koita parantua ja otat särky ja kuumepillereitä ja koita mennä nukkumaan ja toivotaan että huomenna olis parempi olo

• Anonyymi00061
        UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Kysymys kuuluu kumpi haetaanko miehelle hamburilainen ja pari grillimakkaraa ja sinulle pari lihistä vai laitetaanko uuniin ranskalaiset ja hese unohdetaan

Kumpaa mies tahtoisi ennemmin?
        Tärkeämpää mulle on se et saisin olla vaan,
        ja käpertyä miehen kainaloon.

• Anonyymi00062
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Joo kyl niitä kunnolla täytyy ostaa kun kaksi ahmijaa ja älä itke ja koita parantua ja otat särky ja kuumepillereitä ja koita mennä nukkumaan ja toivotaan että huomenna olis parempi olo

Kiitos tosta!

Otinhan mä useammankin pillerin,
        mut sain unta vasta joskus aamuyöllä/melkein aamulla. Nyt ei taida kuumetta enää olla,
        mut vieläkin kipuilen pahasti.
        Nyt kahvia, keksejä, musaa ja pika vilkaisu palstalle.

Ihanaa sunnuntaita sulle <3

Ps irttareita olis kiva olla nyt :)

• Anonyymi00025

On kiva sanoa, miehille, joilla ei ole tyylitajua, että osaan ostaa mieleisiä kukkia ihan itse.
      Vilma
      Pikku näpäytys kasvattaa.

• Anonyymi00028

Kuinka monta miestä tänään on ostanut sinulle kukkia ja tullut kylääsi luulis et yksi mies riittäis

• Anonyymi00031

Jos vie viinanaiselle kukkapuskan niin viinanainen tujauttaa sellaisen tuojansa a-aukkoon !

• Anonyymi00050
        UUSI

Vilma on taas pippurisella tuulella. 😁Olen itse juuri tuollainen tyylitajuton mies, mitä tulee kukkien ostamiseen. Monet naiset pitää kukista ja mieluusti niitä naiselle ostaisin.. mutta varsinkin alussa kun ei naista tunne, on vaikeaa ostaa sellaisia mistä nainen tykkää. Kukkia on niin monenlaisia.. mutta riski on välillä vaan pakko ottaa.

• Anonyymi00054
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Vilma on taas pippurisella tuulella. 😁Olen itse juuri tuollainen tyylitajuton mies, mitä tulee kukkien ostamiseen. Monet naiset pitää kukista ja mieluusti niitä naiselle ostaisin.. mutta varsinkin alussa kun ei naista tunne, on vaikeaa ostaa sellaisia mistä nainen tykkää. Kukkia on niin monenlaisia.. mutta riski on välillä vaan pakko ottaa.

Ei naiset oikeasti mistään kukista välitä. Se on vain ehdollistettu ja opittu tapa. Täyttä paskaa keskiajalta, kun se merkitsi edes hiukan.

Tuossa älykuuklen selitys: Keskiajan puutarhoissa, erityisesti luostareissa ja linnoissa, kasvatettiin kukkia hyötykäyttöön, kuten lääkintään, ruoan maustamiseen ja alttarikoristeluun.

Tai noh, voi joku tykätäkkin. Kerran otin iskältä sellaisen rönsyliljan rönsyn. Hirmu pikkuisesta kasvoi uljaaksi ja rönsyjä kasvattavaksi kasviksi.

>simiti<

>simiti<

• Anonyymi00066
        UUSI

Onpa ikävästi ja tylysti sanottu.

- Sheena

• Anonyymi00067
        UUSI
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Ei naiset oikeasti mistään kukista välitä. Se on vain ehdollistettu ja opittu tapa. Täyttä paskaa keskiajalta, kun se merkitsi edes hiukan.

Tuossa älykuuklen selitys: Keskiajan puutarhoissa, erityisesti luostareissa ja linnoissa, kasvatettiin kukkia hyötykäyttöön, kuten lääkintään, ruoan maustamiseen ja alttarikoristeluun.

Tai noh, voi joku tykätäkkin. Kerran otin iskältä sellaisen rönsyliljan rönsyn. Hirmu pikkuisesta kasvoi uljaaksi ja rönsyjä kasvattavaksi kasviksi.

>simiti<

>simiti<

Ai jaahas, vai keskiajalta 😂😂😂

- Sheena

• Anonyymi00070
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Saako antaa pikku vinkin tosta aiheesta että millaisia kukkia viedä naiselle?

Moni tekee ton itselleen helpoimmalla tavalla
        ja käy matkalla vaan jostain lähimarketista nappaamassa pikaisesti sen valmispuskan.

Ei kannata.
        Mitä ne kimput maksaakaan, pyöree 10€ tjtn.
        Hae se kukka kukkakaupasta.

Hyvää sunnuntaina sulle!
        Ja kaikille muillekin.

• Anonyymi00029

Voiko vaimo olla myös ystävä?

• Kai, mutta tässä unohdettiin se valentin myös.

• Anonyymi00044

Tietenkin voi olla!
        Joskus jopa paras ystävä!

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Tietenkin voi olla!
        Joskus jopa paras ystävä!

Eikö vaimo ole ainoa tosi ystävä ja kaveri

• Anonyymi00052
        UUSI
        JeroP kirjoitti:

Kai, mutta tässä unohdettiin se valentin myös.

Mutta minä en miehenä kenellekään Valentinille kukkia osta. Kyllä jämpti on nii! ☝️

• Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Vaimo on aina töissä.

• Anonyymi00059
        UUSI

Joo jonkun toisen vaimo.

• Anonyymi00063
        UUSI
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Ei välttämättä.
        Molemmilla saattaa ja saakin olla joku muukin erittäin tärkeä ystävä.
        Mut se on tärkeintä että se mies ja vaimo on toisilleen myös tosiystävät eikä vaan rakastavaiset. <3

• Anonyymi00030
    • Anonyymi00034

Ja mitäkö odotat niistä vastineeksi naiselta ihan kiva yritys mu harvoin tuotakaan "miehet" ainakaan tekee hyvää hyvyyttään

• Anonyymi00035

Olishan se kiva kukkia saada..

• Olen ostanut kerran kukkia (ruusuja ne oli) ja jouduin kauheaan kuulusteluun että miksi ostin ja olenko tehnyt jotain ...
      Joten antaa mieluummin kukkien olla.

• Anonyymi00036

Entä miten sait idean ostaa kukkia?

• Anonyymi00036 kirjoitti:

Entä miten sait idean ostaa kukkia?

No se oli tapaamisen vuosipäivä ja ajattelin että se olisi kiva tapa osoittaa että muistin että oli semmoinen vuosipäivä. Ja tuo vähän pelasti tilannetta.

• Anonyymi00038
        scrg kirjoitti:

No se oli tapaamisen vuosipäivä ja ajattelin että se olisi kiva tapa osoittaa että muistin että oli semmoinen vuosipäivä. Ja tuo vähän pelasti tilannetta.

Olihan se tosi mukavasti ajateltu... Siis oikeasti. Harmi jos toinen ei muistanut ja ilahtunut siitä, että muistit.

• Anonyymi00038 kirjoitti:

Olihan se tosi mukavasti ajateltu... Siis oikeasti. Harmi jos toinen ei muistanut ja ilahtunut siitä, että muistit.

Toinen kyllä muisti mutta nyt vaan on ihminen. joka ei pidä yllätyksistä. Mikä nyt pitkälti selittää miksi minä olin siinä tilanteessa koska olen erittäin harmaa, tylsä ja yllätyksetön. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita kaipaavilla ihmisullä on erilaisia kumppaneita.

• Anonyymi00057
        UUSI
        scrg kirjoitti:

Toinen kyllä muisti mutta nyt vaan on ihminen. joka ei pidä yllätyksistä. Mikä nyt pitkälti selittää miksi minä olin siinä tilanteessa koska olen erittäin harmaa, tylsä ja yllätyksetön. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita kaipaavilla ihmisullä on erilaisia kumppaneita.

Voi ei. sain hyvät aamunaurut!

• Anonyymi00037

Herrasmies revittelee 180 cm vyötärömitallaan.

• Anonyymi00039

AV YV hyvin kelpaa! Kyllä kiitos! Ps.kunhat et ole juoppo, kamalan ylipainoinen, moringin sukulainen tai suohirviö

• Anonyymi00045

Nainen johon olet sitoutunut ei edusta ystävää, vaan paljon muuta.

Huvitti tytär joka aamulla herätessään huusi hyvää ystävänpäivää..mjoo, kai minä jotain enemmänkin olen...ehkä.

Päivä meni taas touhutessa, illalla käytiin äiti töistä kotiin. Ja, en ostanut kukkia. Tai ostin jotain, geishasuklaapatukan jonka hän löytää pöydältä nopeaksi palautusenergiakseen. Mutta että ystävä..en näe häntä ystävänä.

AV

• Anonyymi00049
      UUSI

Hienoa! Pidä tuosta kiinni. Olen itsekin ihmetellyt miehenä kun olen aina ostanut kukkia naisille. Ja ovat olleet ihmeissään, että kukaan ei ole ikinä tehnyt niin. En ole ymmärtänyt asiaa, kyllähän tämän on kaikki oppinut jo lapsuuden elokuvista, että naiset pitävät kukista. Tai olisi ainakin pitänyt oppia, jos olisi hereillä.

Sinä olet oikealla tiellä, usko itseesi. Sinun tapasi on oikea. Jos et ole vaan törmännyt naiseen joka näkee sydämesi, vika ei ole sinussa. Älä missään nimessä muuta itseäsi <3

• Anonyymi00053
      UUSI

Olen kuullut tosielämän tarikan ennenkin kukkia ostavasta miehestä läheiseltä.Tämä henkilö osti kukkia aina sen jälkeen kun oli hakannut naisystäväänsä. Uskon myös vakaasti, että kun ja jos suomalainen mies ostaa kukkia tai lahjoja, ostaa huonon omantunnon takia, koska on pettänyt

• Anonyymi00056
      UUSI

Tuo kukien ostelu on jumttia ja ehdollistettua paskaa. Umpijuntti luulee sen ostamisen olevan hienoa ja toinen umpijuntti luulee sen saamisen olevan hienoa.

Kumpaakaan ei kiinnosta vittujakaan, mutta kun on jo lapsesta asti ehdollistettu siihen, ihan kuin uskonlahkoissakin aivopestään heti syntymästä lähtien uskomaan johonkin näkymättömään ja todistamattomaan kummajaiseen tuolla jossakin.

Tuleeko lahkoloinen nyt kiljumaan kun kerroin totuuden harhalaisista?

>simiti<

• Anonyymi00058
      UUSI

Typeriä, keksittyjä päiviä, vain bisneksen tekemiseksi. Ja näitähän vuoden mittaan riittää. Jos kerran vuodessa muistaa jotain, niin eiköhän se ole pelkkää teatteria.

• Anonyymi00060
      UUSI

Minulla on kiltti mies, eikä lainkaan tyhmä. Ei tuo kukkapuskia, eikä vie ravintolaan, koska tietää, etteivät ne ole minun juttujani. Oleellista kai on se, mitä kukkien saaja kukista tykkää, ei se, että niitä muka kuuluisi ostaa.

• Anonyymi00064
        UUSI

Toi mitä sanoit on hiton tärkeä juttu,
        mikä jokaisen olis hyvä tiedostaa.

Eli mitä se kukkien saaja niistä kukista tykkää.
        Kaikki ei tykkää edes niistä ruusuista.

Sekä toi ettei niitä mitenkään kuulu ostella.
        Ei se kukka puska ole mitenkään tärkeä.
        Oikestaan aika turhuutta.

Joskus sanoin jollekin että mä en haluais kukkapuskaa, mut jos on pakko joku sellanen tuoda mulle niin sit mieluummin joku ruukkukukkia, vaikka kaktus.

Ei tollasia kertakäyttöisiä hetken iloja tarvii.

• Anonyymi00068
        UUSI
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Toi mitä sanoit on hiton tärkeä juttu,
        mikä jokaisen olis hyvä tiedostaa.

Eli mitä se kukkien saaja niistä kukista tykkää.
        Kaikki ei tykkää edes niistä ruusuista.

Sekä toi ettei niitä mitenkään kuulu ostella.
        Ei se kukka puska ole mitenkään tärkeä.
        Oikestaan aika turhuutta.

Joskus sanoin jollekin että mä en haluais kukkapuskaa, mut jos on pakko joku sellanen tuoda mulle niin sit mieluummin joku ruukkukukkia, vaikka kaktus.

Ei tollasia kertakäyttöisiä hetken iloja tarvii.

Happamia, sanoi kettu.

• Anonyymi00069
        UUSI
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Happamia, sanoi kettu.

Mikä susta nyt oli hapanta?

• Anonyymi00065
      UUSI

Kukkia en tarvii pöydälleni kuihtumaan, enkä ravintolareissua. Miehen itse kokkaama hyvä ateria maistuisi kyllä. Ystävänpäivän voi kuitenkin jättää väliin, kun eihän se ole oikeastaan yhtään mitään. Pusu ja ystävänpäivätoivotukset vaikka molemmin puolin. Hyvän aterian voi kokata sitten syntymäpäivänäni. Kukkia ei kannata ostaa sillonkaan, mutta joku henkilökohtasempi pieni lahja kelpaisi.

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      121
      8506
    2. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      430
      7757
    3. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      9
      5345
    4. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      82
      4989
    5. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      29
      4789
    6. Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa

Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?
      Ikävä
      232
      3277
    7. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      125
      3034
    8. Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?

Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os
      Tv-sarjat
      35
      2916
    9. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      77
      2894
    10. Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?

Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps
      Tv-sarjat
      24
      2526
    Aihe