Soveltuuko tämä 5 litran kannuissa myytävä 4T pienkonebensa autolle?
Olisi sopiva varabensakanisteriksi autoon, sillä nämä varsinaiset bensakanisterit eivät ole milloinkaan niin tiiviitä etteikö bensa haisisi autossa.
Tuollaisen tehdassuljetun pienkonebensa kanisterin luulisi olevan täysin hajuton.
Pienkonebensiiniä autoon
8
294
Vastaukset
- Anonyymi00001
Bensa kuin bensa, eiköhän silläkin lähimmälle huoltoasemalle ajele.
- Anonyymi00002
Kyllä 4T pienkonebensiini soveltu autoihin. Lisäksi säilyy käyttökelpoisena jopa vuosia pidempään kuin tavallinen autoille polttoaineasemilla myytävä bensa. Palaa puhtaammin ja muodostaa vähemmän ilmansaasteita kuin 98E5 bensa.
- Anonyymi00003
Mihin tarvitset varakanisteria. Onko bensamittari rikki?
- Anonyymi00004
En tietenkään itselleni tarvitse, mutta jos joltain kanssa-autoilijalta olisi bensa tien päällä loppunut.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
En tietenkään itselleni tarvitse, mutta jos joltain kanssa-autoilijalta olisi bensa tien päällä loppunut.
Onko sulla Ensio Itkosen suikka päässä kun olet ratissa, vai haluatko leikkiä pelastavaa teiden ritaria? Eiköhän se tiepalvelu tai hinurit noita kattavammin kuin sinä?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Onko sulla Ensio Itkosen suikka päässä kun olet ratissa, vai haluatko leikkiä pelastavaa teiden ritaria? Eiköhän se tiepalvelu tai hinurit noita kattavammin kuin sinä?
Hinaamallako sinun autosi aina viedään huoltoasemalle kun bensa loppuu? kannattaisi suosiolla pitää varakanisteria mukana.
- Anonyymi00005
Olen noin 2000000km ajanut autolla. Koskaan ei ole bensa päässyt loppumaan enkä ole tarvinnut varakanisteria.
- Anonyymi00006
Minulta on polttoaine oman tyhmyyden vuoksi loppunut kerran ja toisen kerran
olen vienyt tiellä kanisterin kanssa kävelevän lähimmälle huoltoasemalle ja tuonut hänet takaisinkin!
Hinta?!
Sanoin, että 0, mutta pyysin häntä itse toimimaan kuten minä, asian tullessa eteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2442901Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell71633Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.41329- 1021189
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231161- 741074
Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581025Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531022Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717937- 135922