Pienkonebensiiniä autoon

Anonyymi-ap

Soveltuuko tämä 5 litran kannuissa myytävä 4T pienkonebensa autolle?
Olisi sopiva varabensakanisteriksi autoon, sillä nämä varsinaiset bensakanisterit eivät ole milloinkaan niin tiiviitä etteikö bensa haisisi autossa.
Tuollaisen tehdassuljetun pienkonebensa kanisterin luulisi olevan täysin hajuton.

8

324

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Bensa kuin bensa, eiköhän silläkin lähimmälle huoltoasemalle ajele.

• Anonyymi00002

Kyllä 4T pienkonebensiini soveltu autoihin. Lisäksi säilyy käyttökelpoisena jopa vuosia pidempään kuin tavallinen autoille polttoaineasemilla myytävä bensa. Palaa puhtaammin ja muodostaa vähemmän ilmansaasteita kuin 98E5 bensa.

• Anonyymi00003

Mihin tarvitset varakanisteria. Onko bensamittari rikki?

• Anonyymi00004

En tietenkään itselleni tarvitse, mutta jos joltain kanssa-autoilijalta olisi bensa tien päällä loppunut.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

En tietenkään itselleni tarvitse, mutta jos joltain kanssa-autoilijalta olisi bensa tien päällä loppunut.

Onko sulla Ensio Itkosen suikka päässä kun olet ratissa, vai haluatko leikkiä pelastavaa teiden ritaria? Eiköhän se tiepalvelu tai hinurit noita kattavammin kuin sinä?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Onko sulla Ensio Itkosen suikka päässä kun olet ratissa, vai haluatko leikkiä pelastavaa teiden ritaria? Eiköhän se tiepalvelu tai hinurit noita kattavammin kuin sinä?

Hinaamallako sinun autosi aina viedään huoltoasemalle kun bensa loppuu? kannattaisi suosiolla pitää varakanisteria mukana.

• Anonyymi00005

Olen noin 2000000km ajanut autolla. Koskaan ei ole bensa päässyt loppumaan enkä ole tarvinnut varakanisteria.

• Anonyymi00006

Minulta on polttoaine oman tyhmyyden vuoksi loppunut kerran ja toisen kerran
      olen vienyt tiellä kanisterin kanssa kävelevän lähimmälle huoltoasemalle ja tuonut hänet takaisinkin!
      Hinta?!
      Sanoin, että 0, mutta pyysin häntä itse toimimaan kuten minä, asian tullessa eteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      53
      887
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      63
      643
    3. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      55
      640
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      43
      562
    5. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      31
      532
    6. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      4
      502
    7. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      32
      498
    8. Hyvä ihminen

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
      Ikävä
      73
      446
    9. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      33
      425
    10. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      37