Olen ollut nyt kiinteyttävällä laihdutuskuurilla.Yksi myönteinen asia mitä muitten hyvien asioiden lisäksi on se että kusi huilaa hyvin ja rakko tyhjenee,kun kuuria on takana 2,5 kuukautta.
Minulla on eturauhasen liikakasvu ja siihen lääkkeet.
Se on yli 60 vuotiailla miehillä 80% ja sitä esiintyy monilla jo 40 vuoden iässä
Eturauhasen liikakasvu parantui kiinteytykuurilla
47
623
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuplalääkityksellähän ei ole mitään tekemistä tuon paranemisen kanssa?
Toinen lääke rentouttaa rauhasta ja toinen supistaa. - Anonyymi00002
Sittenhän on itsestään selvää, että lopetat lääkityksen mikäli et jo ole lopettanut!
- Anonyymi00018
En ottanut eilen ollenkaan lääkettä ja kusi huilasi oikein hyvin ja en herännyt yöllä kertaakaan kuselle.
Tuolla kiinteyttävällä ruokavaliolla parantui ensi korkea verenpaine ja jos tämäkin vielä parantuu on ihme.
Se voi vaivata niinkin paljon jos se pahentuu,että joutuu käymään yöllä monta kertaa kusella,eli ei ole mikään pikkujuttu jos sen saa parannettua.
Siitä on sanottu ja kirjoitettu että se on parantumaton. - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
En ottanut eilen ollenkaan lääkettä ja kusi huilasi oikein hyvin ja en herännyt yöllä kertaakaan kuselle.
Tuolla kiinteyttävällä ruokavaliolla parantui ensi korkea verenpaine ja jos tämäkin vielä parantuu on ihme.
Se voi vaivata niinkin paljon jos se pahentuu,että joutuu käymään yöllä monta kertaa kusella,eli ei ole mikään pikkujuttu jos sen saa parannettua.
Siitä on sanottu ja kirjoitettu että se on parantumaton.No ei siihen silloin mikään "kiinteytys" auta kun se on just parantumaton.
Minä mietin useimmiten että nämä jutut on pilailua mutta kun näin Tiktokissa mihin oli linkki täällä suoraan niin totesin että ounou... - Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Siitä on sanottu ja kirjoitettu että se on parantumaton.Vaikutus tuleekin jälkijunassa.
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Siitä on sanottu ja kirjoitettu että se on parantumaton.Unohdin etten ollut vessassa ja kusi huilasi sänkyyn.
- Anonyymi00027
Anonyymi00018 kirjoitti:
Siitä on sanottu ja kirjoitettu että se on parantumaton.Luuletko idari että lääkkeen teho yhtäkkiä lakkaa.
- Anonyymi00003
Se voi vaikuttaa jotenkin niin että kun rasvaa poistuu myös eturauhasesta,se laajentaa kanavia.
Kuitenkin ihmeellinen parantuminen.Saa nähdä miten jatkossa käy.- Anonyymi00004
Toinen parantava tekijä on se että kun eturauhasta käyttää,se alkaa toimimaan paremmin,eli kun seksikunto parantuu.Tavallisessa kitukuurissa se huonontuu,ja kun syö hyvin ,se parantuu.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Toinen parantava tekijä on se että kun eturauhasta käyttää,se alkaa toimimaan paremmin,eli kun seksikunto parantuu.Tavallisessa kitukuurissa se huonontuu,ja kun syö hyvin ,se parantuu.
Sinullahan on alipainoa, millä logiikalla vähä kehosi rasva on muka eturauhaseen kiinnittynyt?
Ehkäpä se on kuitenkin lääke joka auttaa eikä mikään "ihmeparantava" karkkikuuri/laihdutuskuuri. Mitä yleensä seksikunnolla tarkoitat?
Muutenkin olet keskittynyt terveydentilassa pelkkään eturauhasen, huomioimatta karkin ahminnan vaikutuksia muihin elimiin.
Pääasia että "seksikunto" on hyvä vaikka hampaat on mädät, maksa rasvoittunut ja nupissa viiraa? - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sinullahan on alipainoa, millä logiikalla vähä kehosi rasva on muka eturauhaseen kiinnittynyt?
Ehkäpä se on kuitenkin lääke joka auttaa eikä mikään "ihmeparantava" karkkikuuri/laihdutuskuuri. Mitä yleensä seksikunnolla tarkoitat?
Muutenkin olet keskittynyt terveydentilassa pelkkään eturauhasen, huomioimatta karkin ahminnan vaikutuksia muihin elimiin.
Pääasia että "seksikunto" on hyvä vaikka hampaat on mädät, maksa rasvoittunut ja nupissa viiraa?Kiinteytyminen vaikuttaa kokonaisvaltaisesti hyvinvointiin,pelkkä laihdutus on pelkästään huono asia
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kiinteytyminen vaikuttaa kokonaisvaltaisesti hyvinvointiin,pelkkä laihdutus on pelkästään huono asia
Ai niinkö tänään? Todellisuus taitaa olla kuitenkin niin ettei yli 60-vuotias kiinteydy kuin kirurgin veitsellä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minä käytän eturauhasta pyöräilyyn.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kiinteytyminen vaikuttaa kokonaisvaltaisesti hyvinvointiin,pelkkä laihdutus on pelkästään huono asia
Miten kiinteytyminen vaikuttaa esim hampaiden kuntoon? Entä kasvaako kaljuun hiukset? Alkaako nuortua niin että 4 kk päästä iästä on lähtenyt 30 v pois?
- Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyllä,totta puhut!Minäkin käytän HUOMATTAVAN paljon eturauhasta omenapiirakkaan ja mm polkupyörän kampiakselin vaihtoon.Se on hyvä käyttää voiteluöljynä rypsiöljyä kun sen voi käyttää monta kertaa uudestaan niin SÄÄSTYY rahaa.Ennole enään pitkään AIKAAN ostanut uutta.Olen käyttänytkin monta kertaa ja parin vuoden päästä sen voi käyttää vielä spakettikastikkeena kaalin ja ketspupin kanssa.Ei kannata lukea näistä asioista mistään netistä ne on vain huijausta.
- Anonyymi00015
Onko ne 3 viimeistä kiloa siis sun eturauhasessa? 😅
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kyllä,totta puhut!Minäkin käytän HUOMATTAVAN paljon eturauhasta omenapiirakkaan ja mm polkupyörän kampiakselin vaihtoon.Se on hyvä käyttää voiteluöljynä rypsiöljyä kun sen voi käyttää monta kertaa uudestaan niin SÄÄSTYY rahaa.Ennole enään pitkään AIKAAN ostanut uutta.Olen käyttänytkin monta kertaa ja parin vuoden päästä sen voi käyttää vielä spakettikastikkeena kaalin ja ketspupin kanssa.Ei kannata lukea näistä asioista mistään netistä ne on vain huijausta.
Opetelkaa pilkun ja välilyöntien käyttö, huomaa että juntit kirjoittelee.
- Anonyymi00026
Anonyymi00007 kirjoitti:
"pelkkä laihdutus on pelkästään huono asia"
Kyllä se ylipainoisella on ollut pelkästään myönteinen asia. - Anonyymi00028
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jaa että karkinsyönti parantaa eturauhasen. Tämä oli mullistava tieto. Nyt kaikki papparaiset ostamaan Lidlin hedelmätoffeeta niin kyllä kusi huilaa.
- Anonyymi00034
"Se voi vaikuttaa jotenkin niin että kun rasvaa poistuu myös eturauhasesta,se laajentaa kanavia."
Oletko kokeillut toimisiko homeiset viinirypäleet eturauhasen kanavien laajentamisessa? - Anonyymi00035
Anonyymi00006 kirjoitti:
Pääasia että "seksikunto" on hyvä vaikka hampaat on mädät, maksa rasvoittunut ja nupissa viiraa?"Ehkäpä se on kuitenkin lääke joka auttaa eikä mikään "ihmeparantava" karkkikuuri/laihdutuskuuri. Mitä yleensä seksikunnolla tarkoitat?"
Tässä on ehkä iäkkään miehen käsitys seksistä, eli että katkis nousee sen verran vielä että tumppuun veto nippa nappa onnistuu. - Anonyymi00038
Anonyymi00006 kirjoitti:
Pääasia että "seksikunto" on hyvä vaikka hampaat on mädät, maksa rasvoittunut ja nupissa viiraa?Ei mies taida tarvita seksikuntoa mihinkään jos hampaat on mädäntyneet ja nupissa viiraa. 😅 Ainakaan vapaaehtoiseen seksiin toisen osapuolen kans mahdollisuudet on nollassa. En tiedä ottaako edes prostituoidut maksusta hulluja ja mädänneitä asiakkaita. Jos siis käsittää seksillä sitä että saa tyhjentää kassinsa johonkin.
- Anonyymi00041
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tarkoittaako "seksikunto" sinun systeemissä sitä kun syö hyvin?
- Anonyymi00005
Olet kylläkin väittänyt että olet kuin kolmikymppinen. Onko siis vain eturauhasesi 65 vee?
- Anonyymi00036
Joidenkin on vaikea hyväksyä ikääntyminen. Mulla on asiakkaana pari 65 - 70 v miestä, jotka väittää olevansa kans just 30 -vuotiaita. Keho vaan vanhenee eikä se nuorempana feikkaaminen onnistu. Säälittävintä on kun vanhus yrittää iskeä kolmikymppisiä naisia.
- Anonyymi00009
Katsoin tekoälyllä miten eturauhasen liikakasvuun voi hoikka mies vaikuttaa "kiinteytymällä". Vastasi että ei voi vaikuttaa, koska eturauhasen liikakasvuun vaikuttaa ikääntyminen ja hormonit, ja edellä mainittujen seurauksena uusien rauhassolujen muodostus. Ne ei ole "läskiä" kuten uskot.
- Anonyymi00013
Paraniko stryräkin kiinteytyksellä?
- Anonyymi00016
Kerettiläinen eturauhanen.
17.06. 2024 InBodyn osan tuloste 80v ukosta.
Rasva 12,8%. Viitealue 10% -20%.
Vatsaontelon viskeraali 55,5. Tavoite 100 tai alle. Ikäiseni viitealue ulottuu noin 150 tasoon.
Lihasta 3,8 x rasva.
Näillä perusteilla yksi magneettikuvaus ja kaksi varjoainekuvausta antavat valheellisen kuvan väittäessään tammikuussa analysoitujen 7:n koepalan syöpälöydös perättömäksi. Saa nähdä mitä lekuri sanoo huomenna.
Käytön aktiivisuus. Kotona se loppui noin 11 kk sitten jonka jälkeen olen seurustellut kyllikin kanssa viikoittain muutaman kerran ja uhrannut 150€ / kerta kylälle.
Lihasvoimakuntoilua 6 krt/vko. Kelloa seuraamalla pidän pulssin vähntään aerobisella alueella.
Syöpä ei pullahda kahdessa vuodessa. - Anonyymi00021
"Olen ollut nyt kiinteyttävällä laihdutuskuurilla"
Laihdutuskuurit on huijausta. - Anonyymi00023
Minä olen tähän päivään luullut että tässä on nyt joku pelleilemässä.... mutta siis mitä....törmäsin tuttuun tyyppiin instassa ja tiktokissahan tämä odottaa että naiset ottaa yhteyttä. Oikein puhelinnumerokin on. En olis muuten yhdistänyt mutta kun siellä näkyi sekaisessa huushollissa ihan koko repertuaari mitä täällä esitelty: orbitrek, huavei, mononlämmittimet, smootsieta, pyöräilyvermeinä jotkut turvakengistä leikatut pohjat, muovista ja ämpäristä väsätty naamansuojus. Ja "kommedopipot". Eturauhasen esittely vielä sieltä puuttuu....Tää on siis todellinen eikä mikään sketsihahmo! 🤓 Minä olen HUOMATTAVAN yllättynyt!
- Anonyymi00024
Sehän osaa soittaa oikein kivasti, mukava kun on löytänyt musiikkiharrastuksen. Ja vilahti siellä helteillä maistuva vanilia jäätelökin. Mut toi ei oo kivaa kun tyrkyttää nuorille tytöille itseään heti kyselemässä että onko sinkku kun toinen jotain kommentoi ja joku 20 v kyseessä.
- Anonyymi00029
Anonyymi00024 kirjoitti:
Sehän osaa soittaa oikein kivasti, mukava kun on löytänyt musiikkiharrastuksen. Ja vilahti siellä helteillä maistuva vanilia jäätelökin. Mut toi ei oo kivaa kun tyrkyttää nuorille tytöille itseään heti kyselemässä että onko sinkku kun toinen jotain kommentoi ja joku 20 v kyseessä.
Olisin kuunnellut soitantoa enemmänkin mutta tili on poistettu, AIVAN yhtäkkiä. Miksiköhän?
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Olisin kuunnellut soitantoa enemmänkin mutta tili on poistettu, AIVAN yhtäkkiä. Miksiköhän?
No se on vähän arkaluontoinen asia kun haluaa pysyä tuntemattomana KOSKA netissä on paljon häiriköitä
En ole soittanut nyt kitaraa yli kymmeneen vuoteen ja laulamista en ollut koskaan edes kokeillut.Olin vanha ukko jo silloinkin kun sen aloitin.
Laihtumiseni ja paljon syönti perustuu paljon hyvään pukeutumiseen ja välineisiin mitä kaupasta ei saa ostaa valmiina.Oli keli mikä vain niin pysyn lämpimänä ja vaikka vettä tai räntää sataisi,pysyn kuivana,eikä naamaa palele.Teen itse kaikki mitä kaupasta ei saa. - Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
No se on vähän arkaluontoinen asia kun haluaa pysyä tuntemattomana KOSKA netissä on paljon häiriköitä
En ole soittanut nyt kitaraa yli kymmeneen vuoteen ja laulamista en ollut koskaan edes kokeillut.Olin vanha ukko jo silloinkin kun sen aloitin.
Laihtumiseni ja paljon syönti perustuu paljon hyvään pukeutumiseen ja välineisiin mitä kaupasta ei saa ostaa valmiina.Oli keli mikä vain niin pysyn lämpimänä ja vaikka vettä tai räntää sataisi,pysyn kuivana,eikä naamaa palele.Teen itse kaikki mitä kaupasta ei saa.Eihän se sun oikea nimi ole tämä nimim. mr.landser tms. Jolla sun youtube-videotkin oli. Oikeakin nimi siellä kyllä näköjään vilahti mutta en muista edes mikä se oli, ei nyt omia OIKEITA henkilötietojaan kannata tosiaan laittaa näkyviin kuin vain lähipiirille.
Jos ajattelet että pitää pysyä tuntemattomana niin en laittaisi täältä linkkejä suoraan someprofiileihin, sulla on siellä puhelinnumerokin ku pyytelit naisia ottamaan yhteyttä? Näkyy edelleenkin haulla.
Minä olen kans pitänyt sua ihan trollina ja oletkin oikeasti näitä juttuja tehnyt. Mutta en usko että sulla mikään käsivamma on kun niin sujuvasti muuraushommia teit. 🙂
Ota vaan kitara takaisin ja ala uudelleen soittamaan. Sinähän olit saanut kehujakin lauluäänestä. Saat muuta ajateltavaa kun jatkuvan nahanmittauksen. Ja siinä homma etenee, toisin kuin kehonsä rääkkmisessä.
Onhan se traagista kun luulee ettei voi tehdä asioita jos ei ole alipainoinen tai tietyn painoinen. Tämä maailma pysähtyis jos näin kaikki ajattelis.
Lisäksi sinä olet joskus sanonut että kun olet päässyt siihen 59 kilon painoon niin sen jälkeen saat taas syödä herkkuja mielin määrin eli lihoa. Eli olet noidankehässä etkä pääse ikinä tekemään mitään muuta laihdutuksen lisäksi koska lihotat sen minkä olet laihtunut, kun et voi muka tehdä mitään muuta. Oikeastiko et tajua tätä itse?
Moni ammattilaismuusikko sitä paitsi on ylipainoinen, ja silti soitto soi. Joku Sami Pitkämö on aivan hirveässä kunnossa ja silti kitara pomppii siinä mahan päällä. 😀 Hän ei ihmisenä ja muusikkona ole yhtään huonompi kilojen kanssa.
Tämä sulle ihan kaikella ystävyydellä. Sinun olemuksessa on valtava suru ja masennus, joka välittyy ekaksi. Sitäkö koitat hallita? Siihenkin saa apua muusta kuin laihdutuksesta. Toivon oikeasti että pääset irti tosta noidankehästä ja pakkomielteestä ja haet oikeaa apua. 👍 - Anonyymi00039
Anonyymi00031 kirjoitti:
Laihtumiseni ja paljon syönti perustuu paljon hyvään pukeutumiseen ja välineisiin mitä kaupasta ei saa ostaa valmiina.Oli keli mikä vain niin pysyn lämpimänä ja vaikka vettä tai räntää sataisi,pysyn kuivana,eikä naamaa palele.Teen itse kaikki mitä kaupasta ei saa."En ole soittanut nyt kitaraa yli kymmeneen vuoteen"
Mikä sai sinut lopettamaan? 🤔 Musiikkihan on tosi hyvä harrastus. - Anonyymi00046
Jaa naisenpuutteessako se tännekin kirjoittelee noita ahmimiskertomuksia ja kaloriluetteloitaan. Eihän kukaan nainen toki voi vastustaa kun mies kehuu että kusi huilaa.
- Anonyymi00025
Etsin netistä tietoa paraneeko eturauhasen liikakasvu kiinteyttämällä ennestään hoikkaa vanhusta. Tuli heti vastaus että eturauhanen ei laihduttamalla muutu vaan pienentämiseen tarvii leikkausta ja lääkehoitoa. Eikä vanhuksen nahka kiinteydy.
65-vuotiaan normaalipainoisen henkilön ei yleensä kannata laihduttaa, ja se voi olla jopa terveydelle haitallista. Tässä iässä painonpudotus johtaa helposti lihasmassan ja luuntiheyden menetykseen, mikä lisää haurastumisen, kaatumisten ja murtumien riskiä.
Tärkeimmät syyt:
Lihaskato (Sarkopenia): Ikääntyneellä laihduttaminen vie rasvan lisäksi helposti lihasmassaa.
Luuston heikkeneminen: Alhainen paino ja laihduttaminen lisäävät osteoporoosin ja murtumien riskiä.
Haurastuminen: Liian alhainen paino (BMI < 22–23) on iäkkäällä yhteydessä korkeampaan kuolleisuuteen kuin lievä ylipaino.
Puutostilat: Ruokavalion rajoittaminen voi johtaa vitamiinien ja kivennäisaineiden puutteeseen. "
Vaikka laihdutus olisikin jo silminnähden heikon ja lihaksettoman vanhuksen pakkomielle niin menee jo ufoiluksi kun kuvittelee että laihdutus on hoitomuoto kaikkeen.- Anonyymi00030
Kyllä se on tosiaan helpottunut puolella,mutta ei kuitenkaan parantunut,ja syön edelleen niitä lääkkeitä eturauhasen liikakasvuun.
Sitä en vielä tiedä miten se tulee vaikuttamaan kun olen täysin laihtunut. - Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
Kyllä se on tosiaan helpottunut puolella,mutta ei kuitenkaan parantunut,ja syön edelleen niitä lääkkeitä eturauhasen liikakasvuun.
Sitä en vielä tiedä miten se tulee vaikuttamaan kun olen täysin laihtunut.Mitä tarkoitat sellaisella tilalla "täysin laihtunut"???
Eli kun olet kuollut ja verenpaine on 0? - Anonyymi00040
Anonyymi00030 kirjoitti:
Sitä en vielä tiedä miten se tulee vaikuttamaan kun olen täysin laihtunut.Mitä tarkoitat täysin laihtumisella???
Ihannepainoako? Paino vaihtelee ihan luonnollisestikin viikoittain ja jopa päivittäin. Liika tarkka on turha olla, se vain stressaa. - Anonyymi00042
Anonyymi00040 kirjoitti:
Mitä tarkoitat täysin laihtumisella???
Ihannepainoako? Paino vaihtelee ihan luonnollisestikin viikoittain ja jopa päivittäin. Liika tarkka on turha olla, se vain stressaa.Jos Huilaava Kusimies laihduttaa tarpeeksi niin eturauhanen katoaa kokonaan ja nysä kuivuu.
- Anonyymi00037
"kuuria on takana 2,5 kuukautta"
Kuinka paljon olet laihtunut tuossa ajassa? - Anonyymi00043
Eturauhanen kutistuu ihan karkillakin,paljo paremmin kuin jäätelölöä jonka syö äkkiä.Jäätelöä minulla meni taas tänään vahingossa 4jä litraa kun piti syödä vain yksi. Söin jäätelön 3messa minuutissa.Karkit kannattaa syödä niin että syö ensin 3me hedelmätoffeeta siltään ja laskee sataan ja sitten yksi karkki suklaan kanssa ja syö kerralla hitaasti ja pyörittää suussa.Sen jälkeen voi nielaista.Tämä toistetaan karkkipussien kanssa joiden päällä lukee ELÄ OTA.Jos syö vain kerran päivässä niin kannattaa syödä vasta yöllä kun laittaa huavein pois päältä niin se ei tiedä mitään aamulla.Aamusta kerään karkkipaperit pois lattialta joten osaan laskea montako kaloria söin yöllä.Yleensö vahingossa.
- Anonyymi00044
Kyllä näiden sun eväiden kanssa eturauhanen repeilee:
"Anonyymi
2019-10-20 09:00:37
Tein ennen sen virheen että laitoin suoraan roskiin kaikki karkkipaperit ja jugurtti yms herkkupurkit.
Nyt pistän ne keittiöpöydän laitaan,ja lasken seuraavana aamuna tarkasti kalorit.
Tällä'kertaa lukema oli niinkin korkea että 5500 kal koska kävin yöllä syömässä kaikkien muitten syötyjjen herkkujen lisäksi vielä pitsan kolajuoman jossa oli yht 1700 kal"
Hyvä dieetti. 5500 kcal... - Anonyymi00045
No kerroppas että miten eturauhanen toimii nyt kun kiinteyttävä kuurisi on menossa.
- Anonyymi00048
Minuakin kiinnostaa. Ties vaikka terveydenhuollossa alettaisiin määrätä karkkia eturauhasongelmiin.
- Anonyymi00047
Söi mies sokerisia suita,
imesi iltansa iloksi,
karamellit kourahansa,
mansikkakakun mahan täytteeks.
Fasupalat poskipieliin,
suklaat sulivat suuhun,
lausui lausehen mokoman:
"Kohta kunto kohoavi,
miehuus nuortuu, voima voipi!"
Niin hän uskoi, hupsu parka,
sokerista saavan sauvan,
kermavaahdon voitehista
virkeyttä vyönaluseen.
Vaanpa toisin kävi kerta,
toisin toinen, kolmas vielä:
eturauhanen ärähti,
kiukkuiseksi kääntyi kaveri.
Yöllä ukko uniltansa
nousi, nousi, nousi taas,
joka toinen tunti toisti
vaellusta vessapolun.
Ei se kunto kohonnutkaan,
miehuus maasta maannut noussut —
nousi vain se nestetarve,
lirisi kuin kevätpuro.
Siitä oppi oivan ohjeen:
ei se sokerista synny
sankaruus eikä seksi-voima —
syntyy lähinnä sukkasilla
yöretkiä käytäville.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell482328Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1471903Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.581865- 321485
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1081484Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,551171Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.831105- 691096
Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103881Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54877