Mikä se on?

Anonyymi-ap

Se näyttää mieheltä, kävelee kuin mies, se puhuu kuin mies ja pukeutuu miesten vaatteisiin, mikä se on?

Se on vaan ihan tavallinen suomalainen nainen....

17

218

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Aa siis koet että miehet ovat muuttuneet akoiksi. Ymmärrän.

• Anonyymi00002

Ajoittain aivan totta.

• Anonyymi00003

Minun naisystäväni käyttää minun The Other Danish Guy boxereita, koska ne on kuulemma mukavammat kuin mitkään naisten alushousut. Niitten päällä on kyllä aika naisellinen vaatetus, mutta häne ei olekaan syntyperäinen suomalainen..

• Anonyymi00004

Ei tämmöisiä juttuja tänne. Ei saa tahallaan herättää kateutta muissa.

• Anonyymi00005

Aika varmasti löydät myös naisellisesti pukeutuvia naisia, jos avaat silmäsi. Näet vain sen mihin keskityt. Todellisuus toimii niin.

• Ihminen. Minä määrittelen eläinlajin mukaan en niinkään sukupuolen, automaattisesti etenkään. Voin ajatella, että onpa maskuliininen tai feminiininen tai neutri, mutten määrittele kuin omassa päässäni sukupuoliin. Kyllä se sitten selviää miten kukin ittensä määrittelee, jos tutuksi tulee ja ohimeneviä kohtaamisia on turhaa määritellä yhtikäs mitenkään. Olkoon vaikka pyryharakka miesten takissa.

• Epäoleellista tietoa on turha miettiä. Parempaakin mietittävää, kuten vittujen kevät bensanputsari on varmaan veden pilaama. Auto ei toimi. 😞
        No toyota huolto korjaa. Setä tai täti.

• Anonyymi00006
      • Anonyymi00008

• Anonyymi00010

• Anonyymi00011

• Anonyymi00009

Minä näytän talvisin aika usein michelin-ukolta. Minulla on tyypillisesti polven alle ulottuva musta toppatakki, vaaleanharmaa paksu kaulahuivi, vaaleanharmaa/vaaleanpunainen pipo ja vanttuut, mustat ulkoiluhousut ja lämpimät talvikengät. Minusta näkyy korkeintaan nenänpää ja ripset. En tiedä miltä näytän muiden silmissä, mutta minulle on aivan sama. Jos pakkasta on yli 20 astetta, minä en kulje missään hepenissä. Töihin mennessä käytän astetta kevyempää vaatetusta.

Äänestä minut pitäisi naiseksi tunnistaa, mutta sekin on minulle aivan sama miksikä joku minut mieltää.

Miksi sinua häiritsee se, miltä muut näyttävät tai kuulostavat?

Aletheias

• Anonyymi00012

näytät kyllä kesälläkin yhä siltä michelin-ukolta....

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

näytät kyllä kesälläkin yhä siltä michelin-ukolta....

Saattaa olla, michelin-ukollakin on kesäasunsa, mikä kohdallani on aika usein hame tai mekko.

Aletheias

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Saattaa olla, michelin-ukollakin on kesäasunsa, mikä kohdallani on aika usein hame tai mekko.

Aletheias

ja upeat roskistynnyrin muodot siellä alla....

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

ja upeat roskistynnyrin muodot siellä alla....

😅 Jep, kehoni on kuin roskatynnyri. Täyttää tärkeän tehtävänsä anteeksi pyytelemättä 😊

Aletheias

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      81
      2755
    2. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      181
      2690
    3. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      91
      1952
    4. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      111
      1542
    5. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
      Ikävä
      28
      1475
    6. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      191
      1230
    7. Rippituoli

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa
      Ikävä
      62
      935
    8. viikonloppu lähestyy

ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu
      Ikävä
      12
      930
    9. Ei rakennuslupaa

Eihän hyvinvointitalon työmaalla tehdä luvattomia ja keskeytettyjä töitä pimeyden turvin?
      Pyhäjärvi
      83
      861
    10. Harmi, etten koskaan saa tietää

Olinko vai olenko sun kaivattusi, Jii…
      Ikävä
      106
      813
    Aihe