Se näyttää mieheltä, kävelee kuin mies, se puhuu kuin mies ja pukeutuu miesten vaatteisiin, mikä se on?
Se on vaan ihan tavallinen suomalainen nainen....
Mikä se on?
17
218
Vastaukset
- Anonyymi00001
Aa siis koet että miehet ovat muuttuneet akoiksi. Ymmärrän.
- Anonyymi00002
Ajoittain aivan totta.
- Anonyymi00003
Minun naisystäväni käyttää minun The Other Danish Guy boxereita, koska ne on kuulemma mukavammat kuin mitkään naisten alushousut. Niitten päällä on kyllä aika naisellinen vaatetus, mutta häne ei olekaan syntyperäinen suomalainen..
- Anonyymi00004
Ei tämmöisiä juttuja tänne. Ei saa tahallaan herättää kateutta muissa.
- Anonyymi00005
Aika varmasti löydät myös naisellisesti pukeutuvia naisia, jos avaat silmäsi. Näet vain sen mihin keskityt. Todellisuus toimii niin.
Ihminen. Minä määrittelen eläinlajin mukaan en niinkään sukupuolen, automaattisesti etenkään. Voin ajatella, että onpa maskuliininen tai feminiininen tai neutri, mutten määrittele kuin omassa päässäni sukupuoliin. Kyllä se sitten selviää miten kukin ittensä määrittelee, jos tutuksi tulee ja ohimeneviä kohtaamisia on turhaa määritellä yhtikäs mitenkään. Olkoon vaikka pyryharakka miesten takissa.
Epäoleellista tietoa on turha miettiä. Parempaakin mietittävää, kuten vittujen kevät bensanputsari on varmaan veden pilaama. Auto ei toimi. 😞
No toyota huolto korjaa. Setä tai täti.
- Anonyymi00006
Hahahahaha! https://fi.pinterest.com/pin/26951297757804565/
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
"Pieteetti tilalle pariteetti pihalle."
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
"Pieteetti tilalle pariteetti pihalle."
Varmaan ilmakehää? https://skyandtelescope.org/astronomy-news/mars-mesmerizes-at-december-8th-opposition/
Get your ass to Mars, get your ass to Mars. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Varmaan ilmakehää? https://skyandtelescope.org/astronomy-news/mars-mesmerizes-at-december-8th-opposition/
Get your ass to Mars, get your ass to Mars."Melinda, Melinda sua kaipaan niin Melinda, Melinda oon yksin...."
- Anonyymi00009
Minä näytän talvisin aika usein michelin-ukolta. Minulla on tyypillisesti polven alle ulottuva musta toppatakki, vaaleanharmaa paksu kaulahuivi, vaaleanharmaa/vaaleanpunainen pipo ja vanttuut, mustat ulkoiluhousut ja lämpimät talvikengät. Minusta näkyy korkeintaan nenänpää ja ripset. En tiedä miltä näytän muiden silmissä, mutta minulle on aivan sama. Jos pakkasta on yli 20 astetta, minä en kulje missään hepenissä. Töihin mennessä käytän astetta kevyempää vaatetusta.
Äänestä minut pitäisi naiseksi tunnistaa, mutta sekin on minulle aivan sama miksikä joku minut mieltää.
Miksi sinua häiritsee se, miltä muut näyttävät tai kuulostavat?
Aletheias- Anonyymi00012
näytät kyllä kesälläkin yhä siltä michelin-ukolta....
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
näytät kyllä kesälläkin yhä siltä michelin-ukolta....
Saattaa olla, michelin-ukollakin on kesäasunsa, mikä kohdallani on aika usein hame tai mekko.
Aletheias - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Saattaa olla, michelin-ukollakin on kesäasunsa, mikä kohdallani on aika usein hame tai mekko.
Aletheiasja upeat roskistynnyrin muodot siellä alla....
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
ja upeat roskistynnyrin muodot siellä alla....
😅 Jep, kehoni on kuin roskatynnyri. Täyttää tärkeän tehtävänsä anteeksi pyytelemättä 😊
Aletheias
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent812755Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks1812690Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär911952En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1111542Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa281475Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina1911230Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa62935viikonloppu lähestyy
ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu12930Ei rakennuslupaa
Eihän hyvinvointitalon työmaalla tehdä luvattomia ja keskeytettyjä töitä pimeyden turvin?83861- 106813