Olen nyt käyttänyt Ozempicia 6kk. Alkuun putosi 7kg ja sitten ei mitään. Lähtöpaino 135kg.
Kauanko olette käyttäneet - onko liian aikaista lopettaa tähän?
Miten kauan olette käyttäneet Ozempicia?
5
314
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Olen käyttänyt Ozempicia noin kaksi vuotta. Ensimmäisen vuoden aikana paino putosi 20 kg, se on 25 % lähtöpainostani. Paino ei ole enää pudonnut vuoteen. Olen kokeillut pienentää annosta, mutta paino lähtee heti nousuun. On siis koko loppuikä käytettävä Ozempicia, ellen halua lihoa vaan pysyn suunnilleen tällaisena. Tämä on ihan hyvä. Tarvitsen Ozempicin myös D2 takia.
- Anonyymi00002
Jos käytät Ozempicia vain laihtuaksesi, voisit yrittää myös ruokavaliota.
Ozempic ei laihduta kaikkia yhtä hyvin. Keskustele käytön jatkamisesta lääkärin kanssa, joka määräsi sinulle Ozempicin!- Anonyymi00003
älkää käyttäkö laihdutuslääkkeitä koska niitä ette tarvitse,tarvitsetta vaan liikuntaa ja terveellisen ruokavalion!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
älkää käyttäkö laihdutuslääkkeitä koska niitä ette tarvitse,tarvitsetta vaan liikuntaa ja terveellisen ruokavalion!
Turpa kiinni! Et ymmärrä näitä asioita.
- Anonyymi00005
Miten on mennyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041243
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94868Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31784- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93626- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466