Olen nyt käyttänyt Ozempicia 6kk. Alkuun putosi 7kg ja sitten ei mitään. Lähtöpaino 135kg.
Kauanko olette käyttäneet - onko liian aikaista lopettaa tähän?
Miten kauan olette käyttäneet Ozempicia?
5
303
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Olen käyttänyt Ozempicia noin kaksi vuotta. Ensimmäisen vuoden aikana paino putosi 20 kg, se on 25 % lähtöpainostani. Paino ei ole enää pudonnut vuoteen. Olen kokeillut pienentää annosta, mutta paino lähtee heti nousuun. On siis koko loppuikä käytettävä Ozempicia, ellen halua lihoa vaan pysyn suunnilleen tällaisena. Tämä on ihan hyvä. Tarvitsen Ozempicin myös D2 takia.
- Anonyymi00002
Jos käytät Ozempicia vain laihtuaksesi, voisit yrittää myös ruokavaliota.
Ozempic ei laihduta kaikkia yhtä hyvin. Keskustele käytön jatkamisesta lääkärin kanssa, joka määräsi sinulle Ozempicin!- Anonyymi00003
älkää käyttäkö laihdutuslääkkeitä koska niitä ette tarvitse,tarvitsetta vaan liikuntaa ja terveellisen ruokavalion!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
älkää käyttäkö laihdutuslääkkeitä koska niitä ette tarvitse,tarvitsetta vaan liikuntaa ja terveellisen ruokavalion!
Turpa kiinni! Et ymmärrä näitä asioita.
- Anonyymi00005
Miten on mennyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2202228
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,521322Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861167- 81996
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56891- 72832
- 100812
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77747Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.359739- 40731