Terroristijärjestö Isisin kannattajiksi epäiltyjä vainotaan – voivat olla EU:n mukaan turvapaikan tarpeessa
Isisin kannattajiksi epäiltyjä vainotaan Syyriassa, ja siksi he voivat olla turvapaikan tarpeessa. Näin linjaa EU:n turvapaikkavirasto päivitetyissä ohjeissa jäsenmaille.
https://yle.fi/a/74-20209563
Vainotut isis terroristit oikeutettuja turvapaikkaa. EUssa
12
280
Vastaukset
- Anonyymi00001
Rubio oli EUsta täysin oikessa
- Anonyymi00002
Kun somppu suomalainen tietentahtoen lähtee murhaajia passaamaan, ja torttuaan heille tarjoilemaan niin ketä enää jaksaa kiinnostaa. Sitä saa mitä tilaa.
- Anonyymi00003
Missä on TERVE JÄRKI.??????????
- Anonyymi00005
niin jos jos lähisukulaiselta olisi pääleikattu niin varmasti vainoaisin 🤣
- Anonyymi00004
niin ted bundy olisi pitänyt antaa turvapaikka ja miksi ei arapimaat ottaneet turvaan jammu setää ?
- Anonyymi00006
jos EU maksaa kaiken niin voi niille suljettuja vankiloita järjestää jossa viettävät loppuelämänsä turvassa
- Anonyymi00007
"Isis was good", sanoi suomalainen Isis- Sanna toimittajille. Hänkin on palasi Suomeen. Olisi mielenkiintoista kuulla hänestä.
- Anonyymi00008
Ilman muuta isisterroristit ovat oikeutettuja turvapaikkaan eu:ssa!
- Anonyymi00009
Kuppajukka parkuu jo nyt unissaan...
- Anonyymi00012
Ympäri vuoden.
- Anonyymi00010
Miten meistä on tullut näin tyhmiä ?
- Anonyymi00013
Miksi liityit vassareihin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181