Pidän kotona nyt hiuksia kiinni eilisestä saakka näin:
https://ibb.co/Qvcpt8Hn
Päänahkaan sattuu tämä hiusten kanssa taistelu. Hiusten avaaminen ei kuitenkaan ole vaihtoehto koska minä haluan hallita tapahtumia päässäni.
Oisko kuitenkin jotain päänahka voidetta tms jolla voisi helpottaa päänahan tuskaa kun tukka on kiinni? 🤔
Mikä lääkkeeksi päänahka kipuun?
10
178
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihan itse aiheutettu ongelma. Avaa nääs tukkas ja no proplem ei päänahkakipuja
- Anonyymi00002
Miksi leikit mun ongelmilla? Hiusten avaaminen kun ei tule kyseeseen koska MINÄ päätän ja haluan päättää miltä tukka mun päässä näyttää!
- Anonyymi00003
Ootko aikaisemmin pitänyt hiuksia kiinni tuolleen? Se voi johtua siitäkin että sun päänahka ei ole tottunut tuonkaltaiseen venytykseen. Varmasti se helpottaa jonkin ajan kuluttua kun siihen tottuu.
- Anonyymi00004
Mun hiukset on toki kauniita en mä mistään permanentilla pilatuista hiuksista tai niiden hoidosta alkais vaahtoomaan
Mun kaunis tukka näkyy tässä kuvassa
https://ibb.co/7Npzgjfg - Anonyymi00005
En oo aiemmin pitänyt hiuksia kiinni. Nyt oon hämmästynyt ponnariin irtosi tukkaa kun käytin hiuksia auki kampasin ja laitoin takaisin kiinni mun tukka menee ehkä pilalle ja mua alkaa itkettää ☹️
https://ibb.co/9kRnp0p5 - Anonyymi00007
En oo aiemmin pitänyt tukkaa tälleen kiinni. Mitä venytykseen tulee niin mulla on omassa päässä oikeus tehdä hiuksilleni mitä haluan ❤️🙏
- Anonyymi00010
"Varmasti se helpottaa jonkin ajan kuluttua kun siihen tottuu."
Mitä mieltä sä oot kannattaisko mun kokeilla risiiniöljyä esim. Päänahkaan vai odotanko vaan et päänahka tottuu hiusten kiinni pidosta tulevaan rasitukseen? Jos siis meinaat että päänahkani vois tottua hiusteni aiheuttamaan venytykseen?
- Anonyymi00006
Auttaiskohan joku kosteusvoide tms vähän rauhoittamaan päänahkaa jos haluat pitää hiukset kuitenkin kiinni.
- Anonyymi00008
Sitähän mä aloituksessa kysyin. Hiusten avaaminen ei ole vaihtoehto koska mulle on annettu valta hallita mun hiuksia ja mä myös käytän sitä valtaa pitämällä mun hölmöt hiukset kiinni aina kotioloissa ❤️🙏
- Anonyymi00009
Tuolla luki että risiiniöljyä Päänahkaan jos haluaa rasittaa päänahkaa hiusten kiinni pitämisellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708