Pidän kotona nyt hiuksia kiinni eilisestä saakka näin:
https://ibb.co/Qvcpt8Hn
Päänahkaan sattuu tämä hiusten kanssa taistelu. Hiusten avaaminen ei kuitenkaan ole vaihtoehto koska minä haluan hallita tapahtumia päässäni.
Oisko kuitenkin jotain päänahka voidetta tms jolla voisi helpottaa päänahan tuskaa kun tukka on kiinni? 🤔
Mikä lääkkeeksi päänahka kipuun?
10
204
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihan itse aiheutettu ongelma. Avaa nääs tukkas ja no proplem ei päänahkakipuja
- Anonyymi00002
Miksi leikit mun ongelmilla? Hiusten avaaminen kun ei tule kyseeseen koska MINÄ päätän ja haluan päättää miltä tukka mun päässä näyttää!
- Anonyymi00003
Ootko aikaisemmin pitänyt hiuksia kiinni tuolleen? Se voi johtua siitäkin että sun päänahka ei ole tottunut tuonkaltaiseen venytykseen. Varmasti se helpottaa jonkin ajan kuluttua kun siihen tottuu.
- Anonyymi00004
Mun hiukset on toki kauniita en mä mistään permanentilla pilatuista hiuksista tai niiden hoidosta alkais vaahtoomaan
Mun kaunis tukka näkyy tässä kuvassa
https://ibb.co/7Npzgjfg - Anonyymi00005
En oo aiemmin pitänyt hiuksia kiinni. Nyt oon hämmästynyt ponnariin irtosi tukkaa kun käytin hiuksia auki kampasin ja laitoin takaisin kiinni mun tukka menee ehkä pilalle ja mua alkaa itkettää ☹️
https://ibb.co/9kRnp0p5 - Anonyymi00007
En oo aiemmin pitänyt tukkaa tälleen kiinni. Mitä venytykseen tulee niin mulla on omassa päässä oikeus tehdä hiuksilleni mitä haluan ❤️🙏
- Anonyymi00010
"Varmasti se helpottaa jonkin ajan kuluttua kun siihen tottuu."
Mitä mieltä sä oot kannattaisko mun kokeilla risiiniöljyä esim. Päänahkaan vai odotanko vaan et päänahka tottuu hiusten kiinni pidosta tulevaan rasitukseen? Jos siis meinaat että päänahkani vois tottua hiusteni aiheuttamaan venytykseen?
- Anonyymi00006
Auttaiskohan joku kosteusvoide tms vähän rauhoittamaan päänahkaa jos haluat pitää hiukset kuitenkin kiinni.
- Anonyymi00008
Sitähän mä aloituksessa kysyin. Hiusten avaaminen ei ole vaihtoehto koska mulle on annettu valta hallita mun hiuksia ja mä myös käytän sitä valtaa pitämällä mun hölmöt hiukset kiinni aina kotioloissa ❤️🙏
- Anonyymi00009
Tuolla luki että risiiniöljyä Päänahkaan jos haluaa rasittaa päänahkaa hiusten kiinni pitämisellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658