Onko 70cm hyvä? Kertokaa mielipiteitä.
Mikä on hyvä vyötärönympärys?
46
352
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sehän riippuu minkä pituinen olet. Jos olet tosi lyhyt esim lapsen mittanen niin 70 cm on paljon.
- Anonyymi00003
Minkä lasket "tosi lyhyeksi?"
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Minkä lasket "tosi lyhyeksi?"
alle 140 cm. Silloin voi aihetta miettiä ruokavaliota.
140 cm pitkälle henkilölle 70 cm vyötärönympärys tarkoittaa, että vyötärömitta on tasan puolet pituudesta (70/140 = 0,5). Terveyssuositusten mukaan vyötärönympäryksen tulisi olla alle puolet pituudesta (vyötärö-pituus-suhde alle 0,5). Tässä tapauksessa suhde on 0,5, mikä on terveellisen ja lievästi kohonneen riskin rajamaastossa. - Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
140 cm pitkälle henkilölle 70 cm vyötärönympärys tarkoittaa, että vyötärömitta on tasan puolet pituudesta (70/140 = 0,5). Terveyssuositusten mukaan vyötärönympäryksen tulisi olla alle puolet pituudesta (vyötärö-pituus-suhde alle 0,5). Tässä tapauksessa suhde on 0,5, mikä on terveellisen ja lievästi kohonneen riskin rajamaastossa.Olen melkein 160cm pitkä.
- Anonyymi00002
Vyötärö voi olla korkeintaan 30 cm ja eturauhanen 3 kiloa.
- Anonyymi00004
Halusin oikeita vastauksia en mitään v!tun trolleja! T:ap
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Saat juuri sellaisia vastauksia kuin kysymyksesi ansaitsee.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
140 cm pitkälle henkilölle 70 cm vyötärönympärys tarkoittaa, että vyötärömitta on tasan puolet pituudesta (70/140 = 0,5). Terveyssuositusten mukaan vyötärönympäryksen tulisi olla alle puolet pituudesta (vyötärö-pituus-suhde alle 0,5). Tässä tapauksessa suhde on 0,5, mikä on terveellisen ja lievästi kohonneen riskin rajamaastossa.
Jos olet alle 140 cm ja aikuinen niin olet todella lyhyt ,jos et ole lyhytkasvuinen - Anonyymi00016
Anonyymi00005 kirjoitti:
Saat juuri sellaisia vastauksia kuin kysymyksesi ansaitsee.
Tää oli ihan normaali kysymys? -Ap
- Anonyymi00006
Aikuiselle 160 cm naiselle 70 cm vyötärönympärys on aika reilusti, mutta täysin hyväksyttävä. Ei mitään hätää!
- Anonyymi00013
Mitenniin aika reilusti? Oon vähän alle 160cm pitkä ja mun maha on littana. Mikä sitten olisi hyvä? T: Ap
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mitenniin aika reilusti? Oon vähän alle 160cm pitkä ja mun maha on littana. Mikä sitten olisi hyvä? T: Ap
mikä sun ongelma on? sulla on litteä maha mutta vyötärön kohdalla sitte on joku kumpare?
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
mikä sun ongelma on? sulla on litteä maha mutta vyötärön kohdalla sitte on joku kumpare?
Kysyn ihan muuten vaan teidän mielipiteitä, en tienny et tulisin saamaan tänne vaan jotain vittuilijoita -Ap
- Anonyymi00037
Anonyymi00013 kirjoitti:
Hmm.Sellainen mikä kulloinkin itsestä hyvältä tuntuu.
- Anonyymi00009
Suunnilleen 9 metriä.
- Anonyymi00015
Juu kiva hei.
-Ap - Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Juu kiva hei.
-ApMinä painan nyt neljä kiloa.
- Anonyymi00023
Anonyymi00019 kirjoitti:
Minä painan nyt neljä kiloa.
No hyvät sulle. Oot laihutuksessa sit onnistunu 🙄 - Ap
- Anonyymi00010
Miehelle se on ihan ok ja lapsille, aikuisilla naisilla se riippuu mm. pituudesta, ammatista ja koulutuksesta sekä iästä.
- Anonyymi00014
Oon nainen T:ap
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Oon nainen T:ap
No sitten ei ole ok. Olet lihava.
- Anonyymi00024
Anonyymi00018 kirjoitti:
No sitten ei ole ok. Olet lihava.
Opettele käytöstapoja, ethän sä tiedä edes mun painoa. Se että mä oon nainen ei tee musta lihavaa, oot ite varmaan joku 300kg mies kun näitä kirjoittelet. 🙄🙄 T: Ap
- Anonyymi00011
Olen mies. Pituus 176cm. Paino 86kg. Vyötärö räätälin mittauksessa 78cm.
- Anonyymi00020
Minä ainakin lihon kauheasti talviaikaan kun on pakkanen ja tekee koko ajan mieli kaikkia herkkuja ja tulee kokattua kaikenlaisia herkkuja, alkaa läskit lämmittämään!
- Anonyymi00021
Sinä oletkin tosi lihava.
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ootko sama kuka mullekkin kirjotteli? T: AP
- Anonyymi00028
Anonyymi00021 kirjoitti:
Aloittaja on suunnaton tankki!
- Anonyymi00026
Hei aloittaja,
vyötärön ympäryksesi on hoikka ja todella terveellisellä tasolla. Ei kannata provosoitua vastauksista, jotka ovat olleet osin selkeästi tarkoituksellisen ilkeitä.
Mukavaa lopputalvea.- Anonyymi00027
Vai tomppeli tekisi tuollaisen aloituksen tosissaan. Mutta kyllä tomppelikin on henkilö. Aloittaja on melkoinen ponttoni tai tankki, jolla on testosteronin puutostauti.
- Anonyymi00030
Kiitos, että sain edes yhden oikean vastauksen! Ja en otakkaan näitä tosissaan. Taitaa nämä trollit vaan haluta huomiota.
Mukavaa lopputalvea sinnekkin! T: Ap - Anonyymi00032
Anonyymi00027 kirjoitti:
Vai tomppeli tekisi tuollaisen aloituksen tosissaan. Mutta kyllä tomppelikin on henkilö. Aloittaja on melkoinen ponttoni tai tankki, jolla on testosteronin puutostauti.
Testosteronin puutostauti? Mistä te keksitte noita juttuja?
T : Ap
- Anonyymi00029
Mielipidettä kysyttiin. Tuo mitta ei ole hyvä, vaan se altistaa sisäelinlihavuudelle, viskeraalirasvalle sekä pahalle ylipainolle?
Kannattaa laihduttaa.- Anonyymi00031
Mikä olisi hyvä mitta? Kerro.
T : Ap - Anonyymi00034
Anonyymi00031 kirjoitti:
Mikä olisi hyvä mitta? Kerro.
T : ApEt taida olla mikään penaalin terävin kynä.
Kysy asiaa koulusi rehtorilta. - Anonyymi00038
Hmm.Ketä varten?
- Anonyymi00041
hänellä on litteä vatsa. mistä hän laihduttaa
- Anonyymi00033
Onko kauas pitkä matka?
- Anonyymi00039
Riittävä.........
- Anonyymi00035
jos sulla on litteä vatsa ja vyötärön kohdalla on ns kumpu niin se ei ole normaalia.
- Anonyymi00036
Trolli voi pelleillä ensi kerralla paremmin. Yritä edes.
- Anonyymi00040
Hmm.Onneksi yrittänyttä ei vielä sakoteta.
- Anonyymi00042
Anonyymi00040 kirjoitti:
Hmm.Onneksi yrittänyttä ei vielä sakoteta.
Juu, mutta jäipähän kiinni.
- Anonyymi00043
Ei se ympärys kerro mitään kenestäkään, mutta oletan, että olet ampiaisvyötäröinen, mitä harva on, onnea siitä! Omalla äidillä oli aikoinaan kysytty luku 50cm, itselläni taas liian laihana ja lyhyempänä ei lukema koskaan ollut lähelläkään, eli pienimmillään oma vyötäröni on ollut 76cm, ja painoindeksi silloin vain 16. Nyt ihan normaalipainoisena 162cm pitkänä on se vyötärön ympärys n. 78-79cm, ja nyt painoindeksi jo miltei 19. Tasapaksu olen itse, joten varmaan en voi verrata itseäni muihin, muttei tuo kertomasi vyötärön ympärys kerro muille mitään, ellei samalla kerro vaikka pituuttaan, se kun vaikuttaa paljon kaikkiin mittoihin.
- Anonyymi00046
Äitisi valehteli.
50 cm oli mitta siltä ajalta kun hän oli lapsi.
- Anonyymi00044
Olet suorastaan Kauppinen, sillä suomalaisten naisten keskimääräinen vyötärönympärys on 88,2 senttiä. Miesten taas 97,5 senttiä.
- Anonyymi00045
Suomalaiset ovat 65 % kaltaisiasi lihavia, olet siis yksi lihava muiden joukossa. Ei mitään hätää, sopeudut loistavasti joukkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413898Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3523015Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131937Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101655Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23811- 44784
- 67779