Voin aivan rehellisesti sanoa omasta laihdutus kokemuksesta että nämä laihdutusvalmennukset on täyttä huijausta.
Näissä monet on laihtunut neljä kiloa kuukaudessa tai enemmän,oikea TERVEELLINEN tapa laihduttaa on korkeintaan 1 kilo kuukaudessa tai 0 kiloa 😳kuukaudessa.
Tässä yksi laihdutusvalmennus.Siinä on alapuolella asiakkaiden ennen ja jälkeen kuvat.
Nämä lihoo melkein kaikki takaisin entiseen painoonsa lyhyessä ajassa.
Syy on yksinkertaisesti se että laihdutus on tehty liian nopeasti 😧😳 Nopeista laihdutuksista ei ole muuta kuin haittaa.Ne tuhoaa terveyttä monella tavalla ja altistaa erilaisille syömähäiriöille.
Ayrton Kalek - Bodycom https://share.google/H8GQ75YX7KOA8fpFQ
Laihdutusvalmennukset on huijausta
42
299
Vastaukset
- Anonyymi00001
Huijarit elelee sitten herroiksi.Eihän tavallisilla ihmisillä ole tuohonkaan varaa,asua Espanjassa loistohotelleissa yms,. 😧
https://youtu.be/ObRd3wY8Q0A?si=vNs0jo0MiuUqIcJw- Anonyymi00002
Miten ihmiset yleensä ostaa noita ohjelmia bodareilta.
Nehän tekee niin että syövät ensin vähän yli oman kulutuksen jolla varmistetaan se että lihas kasvaa mahdollisimman paljon,sitten kova dietti suurella kalorivajeella,lopussa pois kaikki hiilihydraatit jotta saadaan pois kaikkiylimääräiset nesteet kehosta ja lihakset eroittumaan.Se kunto kestää vain muutaman tunnin.
Sitten kun näillä dieetillä on laihduttanut ja lihonut jonkin ajan kuluttua takaisin jostakin syystä mitä on lukemattoman paljon,esim avioero,taloudelliset vaikeudet,vammautumisen,eli ei pysty enään liikkumaan jos esim on selässä välilevyn pullistuma,olkapäästä paskana kiertäjänkalvot yms 😩,pitääkin hommata joku uusi ohjelma samalta tai joltakin toiselta.
Tässä syyllistetään ihmistä itseään vaikka vika on oikeasti noissa ohjelmissa.😂 - Anonyymi00005
Niitä on vaikka kuinka paljon näitä valmentajia jotka asuu espanjassa tai jossakin muussa lämpimässä maassa.
Nehän saa eri sivustoilta mainostulojakin kymmeniätuhansia euroja ja siihen päälle vielä valmennus tulot.Kaikki lihavien ihmisten kustannuksella.🤔
Marttiina Aitolehti ottaa hevosetkin mukaan kun menee käymään espanjassa,ei onnistuisi muuten tavalliselta köyhältä.
https://www.seiska.fi/kotimaa/martina-aitolehti-espanjaan-yllattava-matkaseura/2067946 - Anonyymi00014
Anonyymi00002 kirjoitti:
Nehän tekee niin että syövät ensin vähän yli oman kulutuksen jolla varmistetaan se että lihas kasvaa mahdollisimman paljon,sitten kova dietti suurella kalorivajeella,lopussa pois kaikki hiilihydraatit jotta saadaan pois kaikkiylimääräiset nesteet kehosta ja lihakset eroittumaan.Se kunto kestää vain muutaman tunnin.
Sitten kun näillä dieetillä on laihduttanut ja lihonut jonkin ajan kuluttua takaisin jostakin syystä mitä on lukemattoman paljon,esim avioero,taloudelliset vaikeudet,vammautumisen,eli ei pysty enään liikkumaan jos esim on selässä välilevyn pullistuma,olkapäästä paskana kiertäjänkalvot yms 😩,pitääkin hommata joku uusi ohjelma samalta tai joltakin toiselta.
Tässä syyllistetään ihmistä itseään vaikka vika on oikeasti noissa ohjelmissa.😂"Miten ihmiset yleensä ostaa noita ohjelmia bodareilta."
Heillä ei ole ehkä samanlaista styrää ja 3 kilon eturauhasta kuin sinulla ja ikääkin on 30 vuotta vähemmän kuin sulla. Eikä tarvetta pitää 10 kg karkkisäkkiä kellarissa. Mitä se sun vaivoihisi liittyy, jos joku hankkii itselleen toimivan ja hyväkuntoisen kropan. - Anonyymi00015
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niitä on vaikka kuinka paljon näitä valmentajia jotka asuu espanjassa tai jossakin muussa lämpimässä maassa.
Nehän saa eri sivustoilta mainostulojakin kymmeniätuhansia euroja ja siihen päälle vielä valmennus tulot.Kaikki lihavien ihmisten kustannuksella.🤔
Marttiina Aitolehti ottaa hevosetkin mukaan kun menee käymään espanjassa,ei onnistuisi muuten tavalliselta köyhältä.
https://www.seiska.fi/kotimaa/martina-aitolehti-espanjaan-yllattava-matkaseura/2067946Siis sinua nyppii se kun joku menestyy yritystoiminnallaan? 🤔 Eihän se sulta ole pois.
- Anonyymi00021
Miksei joku saisi elää herroiksi jos on menestynyt? Tuo on kateutta.
- Anonyymi00025
Anonyymi00015 kirjoitti:
Siis sinua nyppii se kun joku menestyy yritystoiminnallaan? 🤔 Eihän se sulta ole pois.
Tämän aloituksen pointti oli siis se että noin nopeat laihdutukset on huijausta.Minulla itselläni paino on koko ajan ollut nyt sama 69 kiloa ja rasvaa palaa koko ajan vyötärön ympäriltä,eikä paino siis muutu
yhtään.😳ja syön paljon.
Tapasin yhden ilona Siekkisen entisen asiakkaan yhdessä livessä.Sanoi syövänsä edelleen vain 1300 kaloria päivässä.Oli laihduttanut muutamassa kuukaudessa 30 kiloa,eli näin ollen aineenvaihdunta oli mennyt pilalle.
Itse syön 2500 joka päivä ja rasva palaa.
Terveellinen laihdutus ei siis näy painossa kovinkaan paljon.
Näillä nopeasti laihdutetuilla kuvilla metsästetään vain asiakkaita. - Anonyymi00030
Anonyymi00005 kirjoitti:
https://www.seiska.fi/kotimaa/martina-aitolehti-espanjaan-yllattava-matkaseura/2067946Ihan vapaaehtoisesti niitä valmennuksia ostetaan, ei se liiketoimintaa kummempaa ole.
- Anonyymi00031
Anonyymi00025 kirjoitti:
Tämän aloituksen pointti oli siis se että noin nopeat laihdutukset on huijausta.Minulla itselläni paino on koko ajan ollut nyt sama 69 kiloa ja rasvaa palaa koko ajan vyötärön ympäriltä,eikä paino siis muutu
yhtään.😳ja syön paljon.
Tapasin yhden ilona Siekkisen entisen asiakkaan yhdessä livessä.Sanoi syövänsä edelleen vain 1300 kaloria päivässä.Oli laihduttanut muutamassa kuukaudessa 30 kiloa,eli näin ollen aineenvaihdunta oli mennyt pilalle.
Itse syön 2500 joka päivä ja rasva palaa.
Terveellinen laihdutus ei siis näy painossa kovinkaan paljon.
Näillä nopeasti laihdutetuilla kuvilla metsästetään vain asiakkaita."Tapasin yhden ilona Siekkisen entisen asiakkaan yhdessä livessä.Sanoi syövänsä edelleen vain 1300 kaloria päivässä.Oli laihduttanut muutamassa kuukaudessa 30 kiloa,eli näin ollen aineenvaihdunta oli mennyt pilalle.
Itse syön 2500 joka päivä ja rasva palaa."
Jokaisella on se oma energiantarve, kulutuksen mukaan. Ei anna mitään lisäarvoa se että syö 2500 kcal. Jos jonkun aineenvaihdunta on mennyt pilalle niin sinun. Rasva ei pala mihinkään, kun sitä ei edes ole. Sulla ei ole ylipainoa vaan löysää ikääntyneen lerppunahkaa. Se lähtee puukolla. Samoin kuin eturauhanen. - Anonyymi00041
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tässä syyllistetään ihmistä itseään vaikka vika on oikeasti noissa ohjelmissa.😂"Sitten kun näillä dieetillä on laihduttanut ja lihonut jonkin ajan kuluttua takaisin jostakin syystä mitä on lukemattoman paljon,esim avioero,taloudelliset vaikeudet,vammautumisen,eli ei pysty enään liikkumaan jos esim on selässä välilevyn pullistuma,olkapäästä paskana kiertäjänkalvot yms 😩,pitääkin hommata joku uusi ohjelma samalta tai joltakin toiselta.
Tässä syyllistetään ihmistä itseään vaikka vika on oikeasti noissa ohjelmissa.😂"
Tulipa melkoista tarinaa. Eli on ohjelman tai valmentajan vika kun tulee avioero, taloudelliset vaikeudet, kiertäjäkalvot ja välilevyt? Tai uudelleen lihominen?
Sinähän itse lappaat järkyttävät määrät kaloreita suuhusi, olet itse syypää eroihin jos ei valmentaja siis ole vienyt muijaasi ja itse tyhmänä menetit autokaupassa rahasi. Ja nämä on valmentajan syy???
On kyllä uskomatonta lukea mistä kaikesta omasta hölmöydestä sitä joku kehtaa vierittää vastuun sivullisille!
Ja tämä kaikki vielä käymättä yhtäkään valmennusta! 😂
- Anonyymi00003
Minä taas voin rehellisesti kertoa että on erittäin hyvät kokemukset, olen ollut ruokavaliovalmennuksessa, ketogeenisessä. Ja olen erittäin tyytyväinen. Itsellä meni vähän yli kilo viikossa. Tahti oikein sopiva. Eli 6 vk aikana 7 kiloa. Sen jälkeen täytyy jatkaa yksin mutta vanhoilla voi mennä.
Hintakin oli edullinen ja reseptit ja videot sai itselle. Henkilönäkin Satu on tosi kiva.
https://kutsuvapauteen.vaikuttajamedia.fi/tag/keto/
Myös yhteyttä saa pitää jos pienintäkään kysyttävää. Jos tuntuu ettei oikein omin avuin uskalla yrittää niin valmentaja on tosi hyvä tuki ja valmiit helpot reseptit käytössä. Keto onkin tosi yksinkertainen tapa kohentaa terveyttä ja laihtua samalla.- Anonyymi00011
Minä laihdun siis vaikka paino laskee 0 kiloa kuukaudessa.
Pidän näitä siis nesteenpoistodiettejä täytenä
huijauksena.😧 - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
huijauksena.😧Ketogeeninen ei ole nesteenpoistodieetti vaikka nesteturvotuskin aluksi lähtee, ja mukavasti myös verenpaine laskee. Pitää tietenkin jatkaa samalla linjalla.
Ei siten kuin sinä, että alat vetää 5000 kcal karkkia ja muuta sokeria. Ylipaino on eri asia kuin sinun syömishäiriintyneisyys ja ahmininen Sinähän et ole ylipainoinen vaan majailet tällä palstalla lähinnä pilkkaamassa ylipainoisia ja neuvomassa karkinsyönnin terveellisyydestä. Kuulut ihan eri palstalle. - Anonyymi00019
Anonyymi00011 kirjoitti:
huijauksena.😧Olet ehkä kuullut ketoosista. Se ei tarkoita nesteen poistumista. Ketoosi:
"Ketoosi on aineenvaihdunnan tila, jossa elimistö käyttää energianlähteenään ensisijaisesti rasvaa ja siitä maksassa muodostuvia ketoaineita glukoosin (sokerin) sijaan."
Tehokas menetelmä on. - Anonyymi00023
Anonyymi00011 kirjoitti:
huijauksena.😧"Minä laihdun siis vaikka paino laskee 0 kiloa kuukaudessa."
Hyvin loogiselta vaikuttaa sinun laihdutuskuuri. - Anonyymi00027
Tuossa osa tekoälyn vastauksesta ketodietillä laihduttamista,eli se ei ole YHTÄÄN sen parempi dietti kuin muutkaan.
Tutkimuksissa näkyy yleensä tämä kaava:
noin 20–30 % onnistuu pitämään painon hyvin alhaalla pitkällä aikavälillä
noin 50–60 % lihoo osan takaisin
noin 20–30 % palaa lähelle lähtöpainoa - Anonyymi00032
Anonyymi00027 kirjoitti:
Tuossa osa tekoälyn vastauksesta ketodietillä laihduttamista,eli se ei ole YHTÄÄN sen parempi dietti kuin muutkaan.
Tutkimuksissa näkyy yleensä tämä kaava:
noin 20–30 % onnistuu pitämään painon hyvin alhaalla pitkällä aikavälillä
noin 50–60 % lihoo osan takaisin
noin 20–30 % palaa lähelle lähtöpainoaSe on täysin ylivoimainen ruokavalio. Ei pelkästään läski lähde vaan koko olemus nuortuu ja kiinteytyy. Ja sitä on helppo elämäntapana noudattaa, ei pelkästään aloitusdieettinä. Esim tuo Satu on ollut nuorempana paljon vanhemman näköinen kuin nyt. Iho ja silmät on kirkkaat ja näyttää niin freesiltä. Niin käy kun sokeri ja gluteeni jne roska jää pois.
- Anonyymi00042
On kyllä upea muutos valmentajan ulkomuodossa ketoruokavalion ansiosta. Paras mainos omasta tuotteesta.
- Anonyymi00004
"Voin aivan rehellisesti sanoa omasta laihdutus kokemuksesta että nämä laihdutusvalmennukset on täyttä huijausta."
Sinä huijaat itseäsi, ei siihen muita syyllisiä ole. Huijaat karkkia ahmimalla ja taas laihduttamalla. Mene jo siitä lanttumaakarille, ei sinua laihdutus ja valmentajat voi auttaa!- Anonyymi00007
En syö laihdutuksen aikana paljon karkkia.Kyllä sitä silloin voi syödä aivan reilusti kun ei laihduta ja liikkuu paljon.
JOS sitä syö ja ei liiku yhtään lihoo varmasti ☹️ - Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
En syö laihdutuksen aikana paljon karkkia.Kyllä sitä silloin voi syödä aivan reilusti kun ei laihduta ja liikkuu paljon.
JOS sitä syö ja ei liiku yhtään lihoo varmasti ☹️Mutta tämä on laihdutuspalsta.
- Anonyymi00017
Anonyymi00007 kirjoitti:
JOS sitä syö ja ei liiku yhtään lihoo varmasti ☹️"Kyllä sitä silloin voi syödä aivan reilusti kun ei laihduta ja liikkuu paljon."
Näinhän se taisi olla että laihdutat että saat ahmia. Ja ahmit jonka jälkeen joudut laihduttaa vaikkei sulla ollut edes ylipainoa. On kyse vähän eri ongelmasta sulla.
- Anonyymi00006
Mutta .......................
kun nykyihmiset on manipuloitu olemaan käyttämättä omia aivojaan, voidaan millä tahansa vedätyksellä rahastaa. - Anonyymi00008
Minulla itselläni on nykyään sama ruokavalio kun näillä luonnon kansoilla jotka elää paimentolaisina.Eli lihaa,kasviksia,ja juureksia,sekä rasvaisia maitotuotteita.
Nämä paimentolaiset saa niistä eläimistä lihan ja maidon,loput tulee luonnosta eli juurekset,hedelmät ja kasvikset.
Eläimet elää ja kasvaa pelkällä heinällä ja mitä maasta löytyy,eli rahaa ei tarvitse olla ollenkaan että saa syödä.
Nämä paimentolaiset syö erittäin hyvin vaikka niillä ei ole rahaa.- Anonyymi00009
Enkä syö siis mitään fitnesruokia jotka on täynnä erillaisia lisäaineita.
- Anonyymi00010
Tässäkin on paimentolaiset.Ei niillä ainakaan lihasta ole mitään pulaa.Suomen alkuperäiskansa eli saamelaiset on tehnyt tuota porojen kanssa tuhansia vuosia.
https://youtu.be/B8-DbwT8M0c?si=c6UHRn6iylZP--cY
- Anonyymi00018
"Nopeista laihdutuksista ei ole muuta kuin haittaa.Ne tuhoaa terveyttä monella tavalla ja altistaa erilaisille syömähäiriöille."
Ei vaan syömishäiriö aiheuttaa sen että jonkun jolla ei ole ylipainoa laihduttaa ja liikkuu pakonomaisesti siksi että saa ahmia taas kohta valtavat määrät energiaa. Se kyllä tuhoaa terveytesi, se oli tuossa totta. - Anonyymi00020
"Voin aivan rehellisesti sanoa omasta laihdutus kokemuksesta että nämä laihdutusvalmennukset on täyttä huijausta."
Missä sait huijausvalmennusta ja mikä oli se huijaus?- Anonyymi00022
Se on täysi mahdottomuus saada paino pysymään samassa noin nopeitten laihdutusten jälkeen.Se ei pysy silloin samassa edes pienillä kaloreilla.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Se on täysi mahdottomuus saada paino pysymään samassa noin nopeitten laihdutusten jälkeen.Se ei pysy silloin samassa edes pienillä kaloreilla.
Niin mutta mikä oli valmennus josta sinulla on kolemus ja mikä on "rehellisesti sanottuna" huijausta? Ei ole kovin rehellistä väittää huijaukseksi valmennusta jota et ole edes hankkinut.
Kerrot että laihdutusmetodisi on ainut oikea. Miksei sinulla pysy paino samassa vaan joudut laihduttamaan vähän väliä? 🤔 - Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Niin mutta mikä oli valmennus josta sinulla on kolemus ja mikä on "rehellisesti sanottuna" huijausta? Ei ole kovin rehellistä väittää huijaukseksi valmennusta jota et ole edes hankkinut.
Kerrot että laihdutusmetodisi on ainut oikea. Miksei sinulla pysy paino samassa vaan joudut laihduttamaan vähän väliä? 🤔En ole ostanut koskaan ainuttakaan valmennusta,vaan olen suunnitellut ne aina itse.Olen laihduttanut joskus jopa 8 kiloakin kuukaudessa ja sen jälkeen vain 2-3 kiloa
Mikä sekin on ollut liikaa.🤔
Nyt olen kuitenkin todennut sen että paino EI tarvitse laskea laihdutuksessa ollenkaan.😳Tämän olen tutkinut tarkalla rasvanmittauksella.😳
Ja se miksi olen aina lihonut johtuu vain siitä että monesti ei ole ollut aikaa liikkumiseen ja lihomisen aikana olen syönyt AINA liikaa herkkuja kuten makeisia ja leipää
Lihomiset on ollut nykyään vain muutamia kiloja jotka olen aina laihduttanut takaisin - Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
En ole ostanut koskaan ainuttakaan valmennusta,vaan olen suunnitellut ne aina itse.Olen laihduttanut joskus jopa 8 kiloakin kuukaudessa ja sen jälkeen vain 2-3 kiloa
Nyt olen kuitenkin todennut sen että paino EI tarvitse laskea laihdutuksessa ollenkaan.😳Tämän olen tutkinut tarkalla rasvanmittauksella.😳
Ja se miksi olen aina lihonut johtuu vain siitä että monesti ei ole ollut aikaa liikkumiseen ja lihomisen aikana olen syönyt AINA liikaa herkkuja kuten makeisia ja leipää
Lihomiset on ollut nykyään vain muutamia kiloja jotka olen aina laihduttanut takaisinMiten voit siis esittää väitettä jonka mukaan valmennukset on huijausta vaikket ole yhtäkään kokeillut?
- Anonyymi00033
Anonyymi00029 kirjoitti:
Miten voit siis esittää väitettä jonka mukaan valmennukset on huijausta vaikket ole yhtäkään kokeillut?
Nämä nuoret miehetkin joutuu käyttämään sitten testosterodin korvaushoitoja.Tämäkin johtuu näistä nopeista laihdutuksista.
JOS niitä käyttää,kehon oma testosterodituotanto huonontuu😂
Tuo ei ole ainut,niitä on vaikka kuinka paljon.
Tuolla liian nopealla laihdutuksella on paljon muitakin haitallisia vaikutuksia,esim laihduttu paino tulee helposti takaisin.
https://youtu.be/WwbdL-UawbY?si=-KsWPv8MNIXD3Hdk - Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Nämä nuoret miehetkin joutuu käyttämään sitten testosterodin korvaushoitoja.Tämäkin johtuu näistä nopeista laihdutuksista.
Tuolla liian nopealla laihdutuksella on paljon muitakin haitallisia vaikutuksia,esim laihduttu paino tulee helposti takaisin.
https://youtu.be/WwbdL-UawbY?si=-KsWPv8MNIXD3HdkKyse ei ollut mistään testosteronista vaan siitä että väität laihdutusvalmennusta huijaukseksi. Ilman että olet yhdessäkään ollut.
- Anonyymi00035
Anonyymi00026 kirjoitti:
En ole ostanut koskaan ainuttakaan valmennusta,vaan olen suunnitellut ne aina itse.Olen laihduttanut joskus jopa 8 kiloakin kuukaudessa ja sen jälkeen vain 2-3 kiloa
Lihomiset on ollut nykyään vain muutamia kiloja jotka olen aina laihduttanut takaisin"Nyt olen kuitenkin todennut sen että paino EI tarvitse laskea laihdutuksessa ollenkaan."
Eli laihdutuksen tarkoitus EI olekaan painonpudotus? Mikähän se on? - Anonyymi00037
Anonyymi00033 kirjoitti:
https://youtu.be/WwbdL-UawbY?si=-KsWPv8MNIXD3HdkEihän se pitäisi sinun ongelma olla eikä oma tilanteesi tai eturauhasesi parane sillä että etsit jotain vikoja muista.
- Anonyymi00038
Anonyymi00026 kirjoitti:
Lihomiset on ollut nykyään vain muutamia kiloja jotka olen aina laihduttanut takaisin"En ole ostanut koskaan ainuttakaan valmennusta,vaan olen suunnitellut ne aina itse."
Sinun olisi ehkä kannattanut niin olisit oppinut terveemmät elämäntavat. - Anonyymi00039
Anonyymi00026 kirjoitti:
Lihomiset on ollut nykyään vain muutamia kiloja jotka olen aina laihduttanut takaisin"Ja se miksi olen aina lihonut johtuu vain siitä että monesti ei ole ollut aikaa liikkumiseen ja lihomisen aikana olen syönyt AINA liikaa herkkuja kuten makeisia ja leipää"
Miksi sitten syyttää muita kun itse olet herkut naamaasi vetänyt? Osoittaa tuo ettet osaa etkä hallitse itseäsi. Ihan hullua sekin että et itse tajua asiaa. Saa epäilemään että olet tosiaan vajaa, kun et olekaan trolli kuten moni on luullut. - Anonyymi00040
Anonyymi00026 kirjoitti:
Lihomiset on ollut nykyään vain muutamia kiloja jotka olen aina laihduttanut takaisinEnsin kirjoitat näin:
"Voin aivan rehellisesti sanoa omasta laihdutus kokemuksesta että nämä laihdutusvalmennukset on täyttä huijausta"
Sitten perään:
"En ole ostanut koskaan ainuttakaan valmennusta"
Tosi syvällä asiantuntemuksella täällä näemmä kommentoitu! 😅
- Anonyymi00028
Käsi joka ohjaa sen ruuan sinne suuhun on täysin aivojen hallittavissa. Myös se mitä se käsi sinne suuhun lappaa. Aivan turha alkaa mossottamaan mitään muuta.
- Anonyymi00036
Näin se kyllä on viime kädessä. Kukaan muu ei tästä päätä kuin syömäri. Oli sitten valmennuksessa tai ei. Kaikki keinot saa käyttää ja jos on valmis ottamaan apua vastaan niin muutoskin on mahdollinen. Pitää olla vain rehellinen itselleen eikä syyttää muita.
Mutta moni pettää ja huijaa itseään vaikka olis mikä valmennus käytössä. Joku huijaa itseään että voi vetää karkkia ja vehnäjauhoja hirveät määrät ja kuvitella ettei se vaikuta mihinkään.
Tyypillinen itsensä huijaus on esim.ostaa kallis kuntosalikortti ja sitten keksii tekosyitä ettei voi lähteä paikalle. Mulla oli kaveri joka sanoi että mennään yhdessä treenaamaan että soita mulle kun olet lähdössä niin hän tulee mukaan. Eipä ikinä päässyt tai oli tukka kipiä. Seuraavaksi hän kertoi että alkaa treenata kun jää eläkkeelle ja on aikaa. No ei ole näkynyt enää missään eikä liiku yhtään. On jämähtänyt täysin kotiin ja saanut D2 diagnoosin.
Yksi kanssa on se kun väittää että on karpannut mutta ei tiedä alkeitakaan asiasta tai pilaa itse koko elämänsä ja syyttää siitä jotain muuta kuin itseään.
- Anonyymi00043
Näitä fitnesruokaohjeita on koko netti pullollaan,eli ei niistä välttämättä mitään tarvitse maksaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383839Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91872Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51608Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22728