Muistan kun sormi oli ihan koukussa. Joku kämmenkalvo juttu se oli. Kuitenkin kirurgi vai vihelteli. Leikkaus tehtiin ihan paikallispuudutuksella. Yht'äkkiä kysyi hoitajalta että miten se peli meni? Sitten jälleen vihelteli ja pilkkoi kättäni.
Sanoi hetken päästä minulle, että tuossa on tommonen syyläkin. Otettaisko se samalla pois? Tuumasin, että samallahan se ilmeisesti poistetaan. Kirurgi jatkoi viheltelyä ja poisti sen syylänkin.
On nuo nykyiset kirurgit hirmu käteviä. Minusta ei olisi moiseen. Pilkotaan ihminen palasiksi ja sitten vihellellen operoidaan. Lopuksi kursitaan kasaan ja lähdetään kahville. Mielestäni moinen vaatii jo luonnetta.
Aikoinaan mönkijäsysteemin jälkeen luin raporttia jossa yksi niistä useista ammattilaisista totesi, että luuydin naula reiteen oli hirmu hankala laittaa paikoilleen, mutta onnistui lopulta, kun käytti voimaa. Onneksi se tehtiin nukutettuna. Itse asiassa neurolääkäri piti minua nukutettuna pari viikkoa, jotta aivot saa levähtää. Hirmu nälkä oli kun heräsin.
>simiti<
Oletteko olleet osaavan ja rennon kirurgin puukotettavana?
7
96
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Itsekin olin suhteellisen rennossa operaatiossa. Ortopedi ei vihellellyt, mutta rupatteli niitä näitä. Naureskeli, kun sanoin, voiko polveen laittaa rasvanipan, mistä vois vaikka sianihraa ruutata prässillä, jos natisee. Sanoi, että tökätään muovinivel, jos kovin narisee.
Sitten innokkaana näytti operoidun polven, ennenkuin nitoi haavan umpeen. Mä näin vaan verisen avohaavan, mutta ortopedi selitti mitä siellä pitäis näkyä. Siis monitorista näin... muuten oli sermi edessä. Paikallispuudutuksessa tehtiin, että sai osallistua tarinointiin. Yhtään ei koskenut, mutta jotain luuta kun hakkasivat, tuntui kuin kaikkia luita kropassa ois hakattu. Tuntui, mutta ei koskenut. Jännä fiilis.- Anonyymi00002UUSI
Voi tuo on niiiin jännä. Keran kirurgi sanoi oho. Se vähän huolestutti.
>simiti< - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Voi tuo on niiiin jännä. Keran kirurgi sanoi oho. Se vähän huolestutti.
>simiti<Minun eturistisiteistä tuli loistavat. Jostain takareidestä nappasivat jänteenpätkän ja punoivat siitä noin 8mm paksun eturistisiteen ja hyvin polvi soittaa.
Kuulemma nyt saa riehkasta kunnolla, ei katkea enää... tekaisivat samalla paremman kuin mutsi ja faija aikoinaan.
- Anonyymi00003UUSI
Mulla on hammaslääkäri tiedossa ihan lähipäivinä, eilen alkoi kammottava hammassärky, en saanut täksi päiväksi aikaa: 3000mgr Panadolia ja Ibumaxia /vrk, maksimimäärä.
Ei olekaan ollut tarvettakäydä hammaslääkärillä vuosiin. Juu, monta kertaa. Multa on pöllitty kirurgin toimesta nielurisat, umpilisäke, vasen munanjohdin, sappirakko ja toista kiloa rintaa. Sappirakon tilalle jätti muovisen klipsin. 😡
- Anonyymi00005UUSI
Härregyyd, sinua on operoitu oikein kunnolla 😳 Miten voikin olla noin, että jonkun kohdalle osuu noin paljon kaikkea..
Pitänee koputtaa puuta, kun minua ei ole vielä koskaan operoitu kirurgin toimesta. Rajuin toimenpide on ollut alapääni kokoon kursiminen synnytyksen jälkeen, mutta se ei tuntunut enää missään kaiken sen kivun jälkeen. Ja onneksi teki kätilö hyvää työtä, niin kokemus oli ihan siedettävä.
Aletheias
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain37112375Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2635427Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2153947Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö2002665Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov151992Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191834Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina167910Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!271872No kolahtaako kukaan
Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak74782Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa59746